Μία ελληνική συμμετοχή στον τελικό L'Oréal Brandstorm 2016

Μία ελληνική συμμετοχή στον τελικό L'Oréal Brandstorm 2016 Facebook Twitter
Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oréal, δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες τη δυνατότητα να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν
0

Μία ελληνική συμμετοχή στον τελικό L'Oréal Brandstorm 2016 Facebook Twitter
Στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι , η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια μας “French Kiss”, εκπροσωπεί την Ελλάδα και διεκδικεί την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες.

 

Η ομάδα "Touch & Feel" που απαρτίζεται από τους Μυρτώ Τσούκη, Βίβιαν Θωμά και Θοδωρή Γκανάτσιο, που σπουδάζουν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ, εκπροσωπεί την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού "L' Oréal Brandstorm 2016"

Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’ Oréal, διοργανώνεται από το 1992 και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο χώρο του μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν, για ένα brand του ομίλου της L’ Oréal. Φέτος είναι η σειρά της La Roche-Posay.

Στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι, η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια μας “French Kiss”, εκπροσωπεί την Ελλάδα και διεκδικεί την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Η διάκριση αυτή αφορά στην καινοτομία, τόσο των ιδεών τους όσο και της επικοινωνιακής στρατηγικής που τη συνοδεύουν.

Παράλληλα διαγωνίζεται και για το βραβείο "Social Storm Award", το οποίο αντικατέστησε το βραβείο των προηγούμενων ετών με τίτλο "People Choice Award", δηλαδή το βραβείο του κοινού. Φέτος, λοιπόν, οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους δίνοντας ταυτόχρονα μια μικρή ιδέα από την καμπάνια τους. Το εν λόγω βίντεο αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’ Oréal Brandstorm στο Facebook. Νικητής ανακηρύσσεται αυτός που θα καταφέρει μέσα στο χρονικό διάστημα από 14/6/2016 έως 27/6/2016 να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes από το κοινό.

H ομάδα έχει στόχο να φέρει την Ελλάδα στην κορυφή κερδίζοντας το βραβείο Social Storm Award και θα διεκδικήσει δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 30 Ιουνίου.

Με την υποστήριξη του κοινού, το 2013 και 2014, η Ελλάδα είχε καταφέρει να κατακτήσει την πρώτη θέση στο "People Choice Award" ενώ το 2015 είχε καταλάβει τη δεύτερη θέση. Γι' αυτό και φέτος μας καλούν να δείξουμε και πάλι έμπρακτα την υποστήριξή μας ώστε η Ελλάδα να βγει και πάλι πρώτη.

Αν θέλετε κι εσείς να υποστηρίξετε την προσπάθεια: 

  • Ψηφίστε σε αυτό το link  επιλέγοντας Team Touch & Feel from Greece, μέσα από την επίσημη σελίδα Facebook του L’ Oréal Brandstorm.
  • Κάντε share το link μαζί με το βίντεο παρακινώντας και άλλους να κάνουν το ίδιο
  • Σημαντικό: Πάντα να επισημαίνετε στους φίλους σας να μπουν στο link για να κάνουν like και να μην κάνουν like στο προσωπικό σας account.
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM