H επικοινωνία κοινωνικών μηνυμάτων για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, που βλέπουμε συνήθως μόνο όσοι ξενυχτάμε, σε μεταμεσονύχτιες προβολές, δεν φημίζονται ιδιαίτερα για την ποιότητα παραγωγής, κι αυτό για ευνόητους λόγους.
Εξαίρεση ήταν πρόσφατα ένα σποτ για την ενίσχυση του έργου της Εταιρείας Alzheimer Αθηνών, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Μήνα Αλτσχάιμερ, που είναι ο Σεπτέμβρης, με κεντρικό πρόσωπο την συγκλονιστική -όπως άλλωστε σε κάθε της εμφάνιση- Ρούλα Πατεράκη. Το έντονα συναισθηματικό σποτ, δημιουργία του creative agency Οut To Lunch, αποτυπώνει το θέμα της άνοιας μέσα από την έννοια της απομόνωσης, που απασχολεί πια όλους στις μέρες μας λόγω της πανδημίας, αντιπαραθέτοντας δύο διαφορετικές οπτικές γωνίες. Πρόκειται για 47 δευτερόλεπτα πλάνων υψηλής αισθητικής και κινηματογραφικής ατμόσφαιρας, μέσα από τη
σκηνοθετική ματιά του Μιχάλη Μπέκου, με κεντρικά στοιχεία την καθηλωτική τρυφερή και νοσταλγική ερμηνεία της πρωταγωνίστριας Ρούλας Πατεράκη, - σε μια σπάνια συμμετοχή της σε τηλεοπτική επικοινωνία- που προσεγγίζει το δύσκολο θέμα της άνοιας με την εξαιρετική βαθύτητα μιας σχεδόν ανέκφραστης εκφραστικότητας και τη μουσική του Εrik Satie– τη διάσημη σύνθεση Gnossienne No.1. Στο πλάι της Ρούλας Πατεράκη, η νέα ηθοποιός Γωγώ Παπαιωάννου.
Δείτε το βίντεο εδώ:
Η καμπάνια έχει στόχο την ενίσχυση του προγράμματος Φροντίδα στο Σπίτι για άτομα με άνοια, που λόγω covid-19 είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Με τη συνδρομή όλων μας, με ένα απλό τηλεφώνημα στο 19832, (με τελική χρέωση μόνο 2,60 ευρώ από σταθερό και 2,48 ευρώ από κινητό), η εταιρεία Alzheimer Αθηνών θα μπορεί να επεκτείνει το πρόγραμμα, ώστε όλο και περισσότερα άτομα με άνοια θα μπορούν να λαμβάνουν ιατρική, νοσηλευτική και ψυχολογική φροντίδα με ασφάλεια στα σπίτια τους.
Περισσότερες πληροφορίες για τις δράσεις της εταιρείας Alzheimer Αθηνών στο 210-7013271 και στο www.alzheimerathens.gr.