Το νέο φρέσκο γάλα «ΜΙΚΡΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΦΑΡΜΕΣ» της ΔΕΛΤΑ βραβεύτηκε ως ένα από τα πιο επιτυχημένα λανσαρίσματα του 2011 στο 11ο Συνέδριο Πωλήσεων, που διοργανώθηκε από το περιοδικό Sales Marketing & Business Review. Η επιλογή των προϊόντων προς βράβευση έγινε από το περιοδικό σε συνεργασία με επιτροπή εκπροσώπων από το χώρο των λιανέμπορων, τα μέσα επικοινωνίας και από την εταιρία IRI.
Το νέο φρέσκο γάλα ΔΕΛΤΑ Μικρές Οικογενειακές Φάρμες λανσαρίστηκε στην αγορά στα τέλη Μαϊου 2011. Συλλέγεται καθημερινά από μικρές οικογενειακές φάρμες Ελλήνων παραγωγών με περιορισμένο αριθμό αγελάδων, όπου τα ζώα εκτρέφονται σε ιδανικό περιβάλλον. Έπειτα επιλέγεται μέσω καθημερινών γευστικών δοκιμών ώστε να προσφέρει μία νέα γευστική εμπειρία γάλακτος, με πλούσια παραδοσιακή γεύση και πυκνή υφή. Ένα άλλο μοναδικό του χαρακτηριστικό είναι η ιδιαίτερη τετράγωνη φιάλη η οποία ξυπνάει αναμνήσεις από τα παλιά, πάνω στην οποία εμφανίζεται και ο μοναδικός ημερήσιος αριθμός φιάλης. Το προϊόν αυτό αποτελεί ένα ακόμη δείγμα της πίστης και της έμπρακτης δέσμευσης της ΔΕΛΤΑ για καινοτομία, αλλά και στήριξη της ελληνικής κτηνοτροφίας.
Η μέχρι τώρα πορεία του στην αγορά φρέσκου γάλακτος σε μπουκάλι είναι εντυπωσιακή, καθώς μέσα στους πρώτους τέσσερις μήνες κέρδισε το 12% των καταναλωτών φρέσκου γάλακτος σε μπουκάλι πανελλαδικά, και χάρη σε αυτή την πορεία του κατάφερε να ξεχωρίσει μεταξύ των νέων λανσαρισμάτων της χρονιάς.
ΔΕΛΤΑ Μικρές Οικογενειακές Φάρμες. Πλούσια παραδοσιακή γεύση όπως παλιά!