Ναπολιτάνικο άρωμα και στυλ στο 3ο ραντεβού των Artisans

Ναπολιτάνικο άρωμα και στυλ στο 3ο ραντεβού των Artisans Facebook Twitter
0

Η 3η συνάντηση των Artisans πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου στο Bespoke Athens στο Κολωνάκι. Καλεσμένος του Κίμωνα Φραγκάκη και του Βασίλη Μπουρτσάλα ήταν ο Master Tailor Gennaro Annunziata που στην πρόσφατη διεθνή έκθεση Pitti Uomo βραβεύτηκε από τον ιστορικό οίκο των υφασματάδων Lanificio Cerutti ως ο νούμερο ένα νέος Master Tailor της Ιταλίας και ετοιμάζεται να συμμετάσχει στον παγκόσμιο διαγωνισμό για τον κορυφαίο νέο ράφτη του κόσμου, εντός του 2018.

Λίγες ώρες νωρίτερα το τιμώμενο πρόσωπο είχε φτάσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος με τον συνεργάτη του Alfonso Curzio de Francesco. 

Στη συνέχεια μετέβησαν στο Bespoke Athens για να στήσουν τις χειροποίητες δημιουργίες τους σε μπούστα στην είσοδο και να ξεδιπλώσουν τον εξοπλισμό της υψηλής ραπτικής στο ατελιέ. Το ραντεβού είχε δοθεί για τις 5 ακριβώς το απόγευμα στην οδό Αναγνωστοπούλου 15-17 στο Κολωνάκι.

Ναπολιτάνικο άρωμα και στυλ στο 3ο ραντεβού των Artisans Facebook Twitter
O Γιώργος Πυρπασόπουλος προσήλθε στη συνάντηση των aficionados της ραπτικής

  

Ναπολιτάνικο άρωμα και στυλ στο 3ο ραντεβού των Artisans Facebook Twitter
Η ηθοποιός Δωροθέα Μερκούρη.

  

Ναπολιτάνικο άρωμα και στυλ στο 3ο ραντεβού των Artisans Facebook Twitter
Ο επιχειρηματίας Παναγιώτης Γρηγορίου.

Με ένα φλιτζάνι εκλεκτό espresso στις άκρες των δακτύλων, οι προσκεκλημένοι aficionados συζήτησαν περί στυλ και μαστοριάς. Ανάμεσά τους ηθοποιοί όπως ο Γιώργος Πυρπασόπουλος και η Δωροθέα Μερκούρη, πρόεδροι εταιρειών όπως ο Γιάννης Πετούλης της Volvo και ο Μανώλης Τζατζιμάκης της Luxottica, διεθνούς φήμης μοντέλα όπως η Ηλιάνα Παπαγεωργίου και ο Αλέξης Παππάς.

Δίπλα στον Gennaro Annunziata, ο συνεργάτης του στον οίκο Chiaia, Alfonso Curzio de Francesco, έδειχνε στους προσκεκλημένους τα μυστικά της ναπολιτάνικης ραπτικής.

  

Ναπολιτάνικο άρωμα και στυλ στο 3ο ραντεβού των Artisans Facebook Twitter
Χειροποίητες δημιουργίες της Νάπολης.
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM