Ο ANT1 παρουσιάζει μια νέα καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης

Ο ANT1 παρουσιάζει μια νέα καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης Facebook Twitter
0

Σε αυτή τη σκληρή περίοδο που διανύουμε, ο ΑΝΤ1 δείχνει για άλλη μια φορά ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κοινωνία και τις ανάγκες της. Μέσα από μια πρωτότυπη κινηματογράφηση των προσωπικών στιγμών των ανθρώπων του, ο ΑΝΤ1 δημιούργησε μια καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης που «μιλάει» τη γλώσσα του συναισθήματος και της αλληλεγγύης.


Στόχος της καμπάνιας είναι να δείξει ότι κανένας δεν είναι μόνος του, ότι όλοι είμαστε οι κρίκοι της ίδιας αλυσίδας, μιας αλυσίδας που δεν πρέπει να σπάσει από το χτύπημα της πανδημίας.

Η ζωή μας έχει αλλάξει, αλλά αυτές τις δύσκολες στιγμές δεν τις βιώνουμε μόνοι. Οι άνθρωποι του ΑΝΤ1, όλοι εκείνοι που αποτελούν ένα κομμάτι της καθημερινότητάς μας, συνεχίζουν να είναι δίπλα μας. Μας ενημερώνουν, μας διασκεδάζουν, μας κρατούν συντροφιά, δείχνουν άτρωτοι. Δεν είναι, όμως. Όταν οι κάμερες σβήνουν γίνονται ξανά ευάλωτοι όπως όλοι. Με τον φόβο και την αγωνία για τους αγαπημένους τους, με τη σκέψη στις ευπαθείς ομάδες. Τίποτα δεν είναι όπως πριν, τίποτα δεν είναι εύκολο, αλλά συνεχίζουν τον δρόμο τους. Συνεχίζουν να είναι παρόντες και να δίνουν το δικό τους αισιόδοξο μήνυμα. Είμαστε μαζί και προχωράμε. Κάτω από τις μάσκες κρύβουμε ένα χαμόγελο. Ένα χαμόγελο ελπίδας. Γιατί μπορεί τα σώματα να κρατάνε τις αποστάσεις, οι καρδιές, όμως, είναι πιο κοντά από ποτέ.


Δεν είμαστε μόνοι.
Έχουμε ο ένας τον άλλον.
ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ!

Η ταινία είναι μια δημιουργία της Frank and Fame. Σκηνοθέτης ο Βασίλης Κατσούπης σε παραγωγή Filmiki Productions. Το μουσικό κομμάτι λέγεται Change και είναι από το επερχόμενο άλμπουμ του Sundayman.

Μπορείτε να τη δείτε στο παρακάτω link:

 
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM