Η Nespresso πίστευε ανέκαθεν ότι ο καφές μπορεί να είναι μια δύναμη του καλού και αυτή η πεποίθηση βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας πλατφόρμας επικοινωνίας της επωνυμίας: «Made with Care». Σε παγκόσμια πρεμιέρα, η εκστρατεία ξεκινά με ένα βίντεο ομιλιών για την τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο ο επί μακρόν πρεσβευτής της επωνυμίας και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Βιωσιμότητας της Nespresso (NSAB) George Clooney, μαζί με άλλους φίλους της εταιρείας, εξερευνά τι βρίσκεται πίσω από κάθε φλιτζάνι καφέ Nespresso: η βαθιά ανθρώπινη φροντίδα που έχει επενδυθεί σε κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας.
Κάθε φλιτζάνι ξεκινά με φροντίδα
Η εκστρατεία «Made with Care», με τον George Clooney ως αιχμή του δόρατος, αναδεικνύει στην πράξη τη θεμελιώδη πεποίθηση της Nespresso: ότι η δημιουργία καφέ υψηλής ποιότητας μπορεί να είναι τέχνη και ταυτόχρονα καταλύτης για θετική αλλαγή - εάν η φροντίδα αποτυπώνεται σε κάθε λεπτομέρεια. Αυτό το ήθος ενσωματώνεται στην αλυσίδα αξίας της εταιρείας - από το πρόγραμμα AAA Sustainable Quality™ της Nespresso που έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει την επιλογή μόνο των υψίστης ποιότητας κόκκων καφέ βελτιώνοντας παράλληλα την βιωσιμότητα των καλλιεργητών και προστατεύοντας το περιβάλλον μέσω της δέσμευσής της, έως την αναβίωση ποικιλιών καφέ και κοινοτήτων που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν, μέσω του προγράμματος Reviving Origins. Το ίδιο έντονο αίσθημα φροντίδας κρύβεται πίσω από τη δέσμευση της εταιρείας ότι κάθε φλιτζάνι καφέ Nespresso θα αποκτήσει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα έως το 2022.
«Η φροντίδα στη Nespresso έχει βαθιές ρίζες» δηλώνει η Anna Lundstrom, Chief Brand Officer της Nespresso. «Ως φύλακες ενός πολύτιμου φυσικού πόρου, η φιλοσοφία αυτή ενσωματώνεται σε όλα όσα κάνουμε. Δεσμευόμαστε ότι θα προσφέρουμε την πιο εκλεπτυσμένη εμπειρία καφέ και ότι θα προστατεύουμε τα πολυτιμότερα αγαθά του κόσμου μας με ανθρώπινη φροντίδα και δημιουργικότητα. Η προσέγγισή μας αποδεικνύει ότι το καλό γούστο και οι αξίες μπορούν να συμβαδίζουν και είμαστε υπερήφανοι που συγκεντρώνουμε τόσους φίλους της επωνυμίας με το ίδιο σκεπτικό στην τελευταία εκστρατεία μας.»
Κοινές αξίες
Χτίζοντας σε μια συνεργασία που ξεκίνησε το 2006, η εκστρατεία «Made with Care» υπογραμμίζει επίσης τη σχέση διαρκείας μεταξύ των αξιών της επωνυμίας της Nespresso και του George Clooney, αποδεικνύοντας πως το να είσαι πρεσβευτής της επωνυμίας μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι απίστευτα πιο ουσιαστικό.
Στο βίντεο που κυκλοφορεί, ο George Clooney και μια ομάδα από συνεργάτες της Nespresso απαντούν στο ερώτημα «Τι είναι φροντίδα;». Ο καθένας εξηγεί πώς οι προσωπικές του πεποιθήσεις τον συνδέουν με η βαθιά ανθρώπινη φροντίδα που βρίσκεται στο επίκεντρο της αλυσίδας αξίας της Nespresso.
Ας μιλήσουμε για τη φροντίδα
Στη Nespresso, η ποιότητα δεν είναι κάτι που συμβαίνει κατά τύχη, αλλά προκύπτει από συνειδητές επιλογές και από τη μεγάλη φροντίδα που δείχνει η εταιρεία σε όλες τις παγκόσμιες λειτουργίες της.
Η φροντίδα για τις κοινότητες των καλλιεργητών καφέ και η επιδίωξη της ισότητας των φύλων είναι θεμελιώδη για την επωνυμία Nespresso. Το βίντεο προβάλλει διάφορες προσωπικότητες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και υποστηρίζουν με πάθος φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα. Από την Κολομβιανή σχεδιάστρια μόδας Johanna Ortiz έως την ηθοποιό και φιλάνθρωπο Sonia Rolland με καταγωγή από τη Ρουάντα και τη Γαλλία, την ψηφιακή επιχειρηματία Chiara Ferragni και τη Σουδανοαμερικανή ποιήτρια και ακτιβίστρια Emi Mahmoud, η Nespresso είναι υπερήφανη που συνεργάζεται με τόσο ισχυρούς υποστηρικτές της ισότητας και της συμμετοχικότητας.
Στο βίντεο συμμετέχουν επίσης συνεργάτες που συμμερίζονται τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Nespresso για βιωσιμότητα. Από δημιουργικά μυαλά, όπως ο Γάλλος σεφ Jean Imbert, που ενισχύουν αυτές τις αξίες μέσω της τέχνης τους μέχρι άτομα που έχουν αφιερώσει ολόκληρη τη σταδιοδρομία τους στην ανάληψη δράσης για τη δικαιοσύνη και τη βιωσιμότητα – όπως ο Δρ. Nyagoy Nyong’o, Παγκόσμιος CEO της Fairtrade International, και ο Tristan Lecomte, ιδρυτής της PUR Projet, που είναι και οι δύο μέλη της Επιτροπής Βιωσιμότητας της Nespresso.
Ο σεβασμός στη δεξιοτεχνία που απαιτείται για τη δημιουργία ποιοτικού καφέ είναι θεμελιώδους σημασίας για τη Nespresso. Αυτός ο σεβασμός κρύβεται και πίσω από τη σχέση της επωνυμίας με μερικούς από τους πιο χαρισματικούς καλλιτέχνες και επαγγελματίες στον κόσμο που χρησιμοποιούν το ταλέντο τους ως πλατφόρμα για να βοηθήσουν τους άλλους, όπως ο ηθοποιός του κινηματογράφου και της τηλεόρασης Mark Chao και ο Γάλλος βιολιστής Renaud Capuçon.
Τέλος, η φροντίδα που δείχνουμε για κάθε φλιτζάνι καφέ Nespresso εκφράζεται ίσως καλύτερα με τα λόγια των ανθρώπων πίσω από την επωνυμία, για τους οποίους η φροντίδα είναι σημαντικό στοιχείο της καθημερινής εργασίας τους. Η φροντίδα για την ποιότητα, η φροντίδα για την εμπειρία που προσφέρουν στους λάτρεις του καφέ, η φροντίδα του ενός για τον άλλο. Κάποιες από τις φωνές που ακούμε στο βίντεο ανήκουν στον Alexis Rodriguez, Head of Coffee Development της Nespresso και τον James Pergola, ειδικό του καφέ, καθώς και στην Κολομβιανή γεωπόνο Juliana Correa και στους Νικαραγουανούς καλλιτέχνες του καφέ Cindy Romero και Anderson Moran.
Chiara Ferragni:
Το βίντεο της εκστρατείας «Made with Care» απεικονίζει επίσης την παγκόσμια ψηφιακή επιχειρηματία Chiara Ferragni, μια αληθινή γνώστη του ποιοτικού καφέ και επί μακρόν θαυμάστρια της Nespresso. Το υψηλό προφίλ συγκέντρωσης χρημάτων για καλούς σκοπούς, οι επαναστατικές ιδέες και η ενεργή υποστήριξη της Chiara για την ενδυνάμωση των γυναικών είναι όλα βασικά αξιώματα της Nespresso που την καθιστούν ιδανική προσθήκη σε αυτή την ομάδα ατόμων με το ίδιο σκεπτικό και φροντίδα.
Mark Chao:
Το εναρκτήριο φιλμ της εκστρατείας «Made with Care» απεικονίζει και τον Mark Chao, έναν χαρισματικό ηθοποιό που χρησιμοποιεί το δημόσιο προφίλ του για να υποστηρίξει τη συναισθηματική ευεξία. Ο Chao πιστεύει σθεναρά ότι οι άνθρωποι πρέπει να βοηθιούνται για να βελτιώσουν την ευημερία τους, μια φιλοσοφία που αντικατοπτρίζεται στον τρόπο με τον οποίο η Nespresso ενδιαφέρεται για τους εργαζομένους της, για τους καλλιεργητές με τους οποίους συνεργάζεται και για την ποιότητα της εμπειρίας που προσφέρει στους λάτρεις του καφέ καθημερινά.
«Made with Care» – για τους λάτρεις του καφέ σε ολόκληρο τον κόσμο
Η τελευταία εκστρατεία της Nespresso θα προβληθεί στην τηλεόραση, στα ψηφιακά μέσα, στον τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και στα καταστήματα Nespresso, σε εξωτερικούς χώρους και στον ιστότοπο της εταιρείας. Επισκεφθείτε το κανάλι YouTube της Nespresso για να παρακολουθήσετε το εναρκτήριο φιλμ και το περιεχόμενο της εκστρατείας που θα ακολουθήσει, με ιστορίες που διηγούνται οι καλλιεργητές καφέ με τα δικά τους λόγια. Προσκαλούμε, επίσης, τον κόσμο να συμμετάσχει στο κίνημα κοινοποιώντας στο διαδίκτυο τι σημαίνει φροντίδα για αυτούς μέσω του hashtag #MadeWithCare.