Ο καφές NESCAFÉ ενσωματώνει τη Γραφή Braille στις συσκευασίες του στην ελληνική αγορά

Ο καφές NESCAFÉ® Classic ενσωματώνει τη Γραφή Braille στις συσκευασίες του στην ελληνική αγορά Facebook Twitter
0

Ο καφές NESCAFÉ®, που χρόνια τώρα κατέχει μια ξεχωριστή θέση στη καρδιά των Ελλήνων, γίνεται η πρώτη μάρκα καφέ στην ελληνική αγορά που εξελίσσει τις συσκευασίες της προσθέτοντας σε αυτές τη Γραφή Braille. Η γραφή Braille αποτελεί το παγκόσμιο σύστημα ανάγνωσης και γραφής για τα άτομα με αναπηρία όρασης.

Με αυτή την προσαρμογή, ο καφές NESCAFÉ® καθιστά τις συσκευασίες του περισσότερο φιλικές σε αυτή την ομάδα ατόμων, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να μπορούν να αναγνωρίσουν εύκολα τη συσκευασία δια της αφής. Ειδικότερα, η Γραφή Braille εφαρμόζεται στα καπάκια όλων των συσκευασιών καφέ NESCAFÉ® Classic από 100γρ. και άνω. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του καφέ NESCAFÉ® στη χώρα μας, η οποία υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Φάρο Τυφλών της Ελλάδος, πιστοποιημένο φορέα για την εκμάθηση της γραφής Braille και μετεγγραφής ελληνικού και λατινικού αλφάβητου στον εν λόγω κώδικα.

Η ενσωμάτωση της Γραφής Braille στις συσκευασίες του καφέ NESCAFÉ® είναι απόλυτα συνυφασμένη με τις αρχές του σεβασμού και της συμπερίληψης που πρεσβεύει ως μάρκα, στη βάση αναγνώρισης του δικαιώματος των ατόμων με αναπηρία όρασης για ισότιμη πρόσβαση σε κάθε πληροφορία, μεταφέροντας το μήνυμα για την ανάγκη καθολικής και ουσιαστικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία όρασης στην κοινωνική ζωή.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM