ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Οινοποιία Μπουτάρης

Οινοποιία Μπουτάρης Facebook Twitter
0

Για μία ακόμη φορά η εταιρεία Μπουτάρη πρωτοπορεί φέρνοντας το ποιοτικό εμφιαλωμένο κρασί ακόμα πιο κοντά σε όλους μας. Ταιριάζοντας αρμονικά την απεριόριστη αγάπη της για το κρασί (WINE) και τη βαθιά γνώση των 134 χρόνων που διαθέτει (INFO) δημιούργησε και εγκαινιάζει τη νέα πλατφόρμα επικοινωνίας WINFO Boutari για όσους αγαπούν το κρασί και επιθυμούν να ενημερώνονται διαρκώς για τις αγαπημένες τους ποικιλίες και ετικέτες κρασιού. 

Με το WINFO Boutari η Οινοποιία Μπουτάρη θα μοιράζεται τα νέα της για προϊόντα, διακρίσεις, βραβεύσεις, εκδηλώσεις, με στόχο να μυήσει τους λάτρεις του κρασιού στο μαγικό αυτό κόσμο μέσω του internet, του ραδιοφώνου, και του free press. Mάθετε περισσότερες πληροφορίες για την νέα πλατφόρμα Winfo Boutari στο www.boutari.gr και στο www.facebook.com/boutariwines. Μην χάσετε τον μεγάλο διαγωνισμό Winfo για να απολαύσετε το αγαπημένο σας Μοσχοφίλερο Μπουτάρη σε επιλεγμένα εστιατόρια & café bar.

Από το 1879, η οινοποιία Μπουτάρη δεν παράγει απλώς κρασί … παράγει πολιτισμό. Καθιερώνει νέες τάσεις με τα νέα προϊόντα Σημείο Στίξης & Pink Κong, δημιουργεί διαχρονικά εξαιρετικής ποιότητας κρασιά και γι αυτό βραβεύτηκε και φέτος Οινοποιείο της Χρονιάς για 16η φορά, μία διάκριση που την κατατάσσει στις 5 καλύτερες οινοποιίες στον κόσμο.

Για την Οινοποιία Μπουτάρη το κρασί σημαίνει… Ποιότητα Ζωής και συνιστάται να το απολαμβάνουμε «Από άποψη. Από κάθε άποψη», όπως λέει και το σλόγκαν της νέας της επικοινωνίας.

 

0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM