Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία «Δώρο Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος

Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία «Δώρο Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος Facebook Twitter
0

Μέσω της πρωτοβουλίας, φέτος πωλήθηκαν συνολικά 13.122 «Δώρα Αγάπης» και συγκεντρώθηκε ποσό ύψους 51.175,80€, το οποίο θα δωριστεί στο Make-A-Wish Ελλάδος, ώστε να εκπληρωθούν οι ευχές των παιδιών που έχουν ανάγκη.

Σημειώνεται ότι το Make-A-Wish είναι ο μεγαλύτερος Φιλανθρωπικός Οργανισμός πραγματοποίησης ευχών παγκοσμίως, αναγνωρισμένος από τα Ηνωμένα Έθνη, ο οποίος εκπληρώνει ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Υλοποιώντας αυτή τη δράση, η ΑΒ Βασιλόπουλος φρόντισε ώστε κάθε «Δώρο Αγάπης» που πωλήθηκε και το οποίο περιείχε βασικά είδη διατροφής να φτάσει σε κάποιον άνθρωπο που έχει ανάγκη, προσφέροντας παράλληλα το αντίστοιχο ποσό της αξίας του στο Make-A-Wish Ελλάδος.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM