Ready to Drink Ροφήματα Καφέ Starbucks: Ο απολαυστικός υποστηρικτής της 30ης Athens Xclusive Designers Week

Ready to Drink Ροφήματα Καφέ Starbucks: Ο απολαυστικός υποστηρικτής της 30ης Athens Xclusive Designers Week Facebook Twitter
0

Τα Starbucks Ready to drink, τα stylish κι απολαυστικά ροφήματα on the go, υποστήριξαν για ακόμη μια φορά την επετειακή 30η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, η οποία έλαβε χώρα από 9 έως 13 Απριλίου 2022, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Οι συμμετέχοντες και οι fashionistas που παρευρέθηκαν στην απόλυτη γιορτή της μόδας, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το ειδικά διαμορφωμένο booth των Starbucks RTD και να ανακαλύψουν τις πιο  ιδιαίτερες γευστικές προτάσεις σε νέες minimal chic συσκευασίες, οι οποίες θα είναι  διαθέσιμες έως τον Μάιο σε όλα τα ψυγεία των σημείων πώλησης.

Τα ροφήματα της σειράς Starbucks Chilled Classics συνόδευσαν απολαυστικά τα fashion shows με τα all time classic Cappuccino, Caramel Macchiato και Caffé Latte καθώς και τα φυτικά Almond Plant-Based Iced Coffee και Coconut Cocoa Cappuccino με καφέ και ιδανικό πάντρεμα με αμύγδαλο ή καρύδα. H απόλαυση συνεχίστηκε όλες τις ημέρες της εκδήλωσης με πολλά δροσερά Frappuccino Coffee, Caramel αλλά και Cookies n Cream. Βασισμένα στον δημοφιλή καφέ 100% Arabica Espresso Roast των Starbucks , τα Chilled Classics είναι απολαυστικά, έτοιμα προς κατανάλωση ροφήματα, ό,τι καλύτερο για ένα δροσιστικό, χαλαρωτικό διάλειμμα κάθε στιγμή της ημέρας.

Η επετειακή 30η Athens Xclusive Designers Week φιλοξένησε καταξιωμένους Έλληνες σχεδιαστές μόδας, αγαπημένα fashion brands, τoν διάσημο Αμερικανό-Λιβανέζο σχεδιαστή μόδας, Rami Kadi καθώς και νέα ταλέντα που παρουσίασαν τις συλλογές τους για τη νέα σεζόν χαρίζοντας στους παρευρισκόμενους 5 ημέρες γεμάτες δημιουργικότητα, λάμψη και πολλές εκπλήξεις.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM