Σημαντική πρωτοβουλία για το περιβάλλον και τη χρήση πλαστικού στην Ελλάδα από τη Unilever και το Skip

Σημαντική πρωτοβουλία για το περιβάλλον και τη χρήση πλαστικού στην Ελλάδα από τη Unilever και το Skip Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά: Σάρα Σιαμπλή Παρουσιάστρια, Κατερίνα Αλιφραγκή Marketing Manager Laundry, Γιώργος Καρατζάς Director Home Care
0

Η Unilever και το Skip παρουσίασαν μια σημαντική πρωτοβουλία για το περιβάλλον, στο πλaίσιο της δέσμευσης της Unilever με τίτλο: «Καθαρό Μέλλον».

Σημαντική πρωτοβουλία για το περιβάλλον και τη χρήση πλαστικού στην Ελλάδα από τη Unilever και το Skip Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά: Γιώργος Μαυραγάνης Supply Chain Director, Πέτρος Γεωργάς Διευθυντής εργοστασίου , Andrew Kennedy Γενικός Διευθυντής Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Κώστας Σκρέκας Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Συγκεκριμένα, το γνωστό υγρό απορρυπαντικό Skip στα λευκά μπουκάλια που παράγεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του Ρέντη, κυκλοφορεί σε νέα συσκευασία που

  • περιέχει ανακυκλωμένο πλαστικό
  • είναι 100% ανακυκλώσιμη

Επιπλέον, η σύνθεσή του υγρού απορρυπαντικού έχει νέα σύνθεση με 100% φυσικής προέλευσης ένζυμα, που καθαρίζουν τους λεκέδες αποτελεσματικά.

Σημαντική πρωτοβουλία για το περιβάλλον και τη χρήση πλαστικού στην Ελλάδα από τη Unilever και το Skip Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά: Andrew Kennedy Γενικός Διευθυντής Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Κώστας Σκρέκας Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Η χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού στη νέα συσκευασία Skip ισοδυναμεί με την εξοικονόμηση 146 τόνων πλαστικού ετησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί  σε 58 εκατομμύρια τουβλάκια παιδικών κατασκευών τα οποία αν τοποθετηθούν το ένα δίπλα στο άλλο, καλύπτουν την απόσταση Αθήνα-Βενετία!

Δείτε το σχετικό video:

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κώστας Σκρέκας επισκέφτηκε το εργοστάσιο του Α. Ι. Ρέντη όπου παράγεται το υγρό απορρυπαντικό Skip. Είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στη γραμμή παραγωγής και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι σημαντικό ότι ο πολυεθνικός όμιλος ΕΛΑΪΣ-Unilever επενδύει στη χώρα μας, επενδύει σε ανθρώπινο δυναμικό, μεταφέρει την παραγωγή προϊόντων από άλλες ευρωπαϊκές χώρες στην Ελλάδα και ενσωματώνει όλες τις αρχές της βιωσιμότητας και της κυκλικής οικονομίας. Η κλιματική αλλαγή είναι ένα ζήτημα που μας απειλεί πλέον φανερά και για το οποίο η κυβέρνησή μας έχει αναλάβει αποφασιστικές πρωτοβουλίες. Καινοτόμες και πράσινες πρακτικές, για τη δημιουργία προϊόντων με το χαμηλότερο δυνατό ενεργειακό, κλιματικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα, συμβάλλουν σημαντικά στον στόχο μας, για την επίτευξη του οποίου χρειάζεται η συνεργασία όλων μας - Πολιτείας, επιχειρηματικότητας και βεβαίως της κοινωνίας των πολιτών. Για να καταφέρουμε μαζί να παραδώσουμε στα παιδιά μας ένα περιβάλλον καλύτερο από αυτό που παραλάβαμε εμείς και ένα μέλλον βιώσιμο».

Δείτε το σχετικό video
 

Παράλληλα, η πρωτοβουλία του Skip και της Unilever παρουσιάστηκε σε διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου. Στο πλαίσιό της, ο Andrew Kennedy, Γενικός Διευθυντής Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης αναφέρθηκε σε μερικές από τις πιο σημαντικές δεσμεύσεις και μέτρα που έχει λάβει η εταιρία για την Κλιματική Αλλαγή σε παγκόσμιο επίπεδο:

«Η Unilever έχει δεσμευτεί από το 2019, ως πρωτοπόρος, ώστε όλες οι πλαστικές συσκευασίες μας να είναι επαναχρησιμοποιήσιμες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες έως το 2025 και παρασκευασμένες από τουλάχιστον 25% ανακυκλωμένο πλαστικό. Το πλαστικό είναι ένα πολύτιμο υλικό όταν χρησιμοποιείται υπεύθυνα και έχει τη θέση του, η οποία δεν είναι στους δρόμους, τα ποτάμια ή τις θάλασσές μας. Γι’ αυτό η προσέγγισή μας για το πλαστικό είναι εναρμονισμένη με τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Μειώνουμε την ποσότητα πλαστικού που χρησιμοποιούμε και στη συνέχεια, φροντίζουμε το πλαστικό που χρησιμοποιούμε να προέρχεται από ανακυκλωμένες πηγές, προσπαθώντας έτσι να κλείσουμε τον κύκλο του πλαστικού. 

Σημαντική πρωτοβουλία για το περιβάλλον και τη χρήση πλαστικού στην Ελλάδα από τη Unilever και το Skip Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά: Κώστας Σκρέκας Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Andrew Kennedy Γενικός Διευθυντής Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Στην ΕΛΑΪΣ-Unilever είμαστε πραγματικά υπερήφανοι που συμμετέχουμε στην δέσμευση για το περιβάλλον και το πλαστικό μέσα από το Skip, το οποίο βρίσκεται στα ελληνικά νοικοκυριά για περισσότερα από 50 χρόνια, συμβάλλοντας έτσι σε ένα βιώσιμο μέλλον».

Τo Skip, εκτός από τον πυλώνα «Περιβάλλον», δρα υπεύθυνα και έμπρακτα και στον τομέα «Κοινωνία» μέσα από το Κοινωνικό Πλυντήριο Skip, ένα θεσμό που χρόνια τώρα προσφέρει πλύσεις αγάπης και πρόσβαση στο καθαρό ρούχο σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το Skip και η Unilever, με τίτλο «Για ένα καλύτερο αύριο #WeAreRenti», ως ομιλητές συμμετείχαν οι κ. Μιχάλης Οικονομάκης Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), ο κ. Γιώργος Καρατζάς Director Home Care ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas και η κα Κατερίνα Αλιφραγκή Marketing Manager Laundry ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Aνακοίνωσε πρωτόκολλο συνεργασίας με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Market news / Dialectica: Aνακοίνωσε πρωτόκολλο συνεργασίας με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Μια στρατηγική συνεργασία για την καινοτομία, τη διοργάνωση εκπαιδευτικών δράσεων και τη διασύνδεση των φοιτητών με την αγορά εργασίας.
THE LIFO TEAM