Σοκολατοποιία Παυλίδη

Σοκολατοποιία Παυλίδη Facebook Twitter
0

Από το 1876 μέχρι σήμερα η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη παράγεται στο ίδιο ακριβώς σημείο!

Όλα ξεκίνησαν από τον Σπυρίδωνα Παυλίδη, έναν άνθρωπο που αγαπούσε πολύ την «τσοκολάτα». Το 1841 ανοίγει στο κέντρο της πόλης, στη γωνία των οδών Αιόλου και Βύσσης, το περίφημο Γλυκισματοποιείον. Σερβίροντας γεύσεις από τα πιο διάσημα γλυκά της εποχής, γρήγορα έγινε σημείο συνάντησης για όλους τους Αθηναίους. Ωστόσο, ο Σπ. Παυλίδης ήθελε να προσφέρει κάτι διαφορετικό. Για δέκα χρόνια ταξίδεψε στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές χώρες προκειμένου να γνωρίσει από κοντά την τέχνη της σοκολάτας και να φέρει το γλύκισμα αυτό στην Ελλάδα.

Το 1852 παρουσιάζεται στο Γλυκισματοποιείον η πρώτη ελληνική σοκολάτα, η οποία, ωστόσο, ήταν ένα ρόφημα! Θα χρειάζονταν μερικά χρόνια ακόμα κι ένα ατμοκίνητο μηχάνημα παρασκευής για να γνωρίσουν οι Έλληνες τη σοκολάτα που δίνει χρόνια τώρα την πιο υπέροχη γεύση στη ζωή τους.

Έτσι, το 1861 γεννήθηκε και άρχισε να διατίθεται η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη. Στην πρώτη παγκόσμια έκθεση σοκολάτας στο Παρίσι, η Υγείας Παυλίδη κέρδισε το χρυσό μετάλλιο. Αυτό, βέβαια, ήταν μόνο η αρχή… Συνολικά θα καταφέρει να αποσπάσει 19 μετάλλια από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς της εποχής. Τα μετάλλια αυτά θα αποτυπωθούν στη συσκευασία της, όπου και παραμένουν μέχρι σήμερα.

Και κάπως έτσι φτάνουμε στο 1876 και στο άνοιγμα του εργοστασίου επί της οδού Πειραιώς. Χρησιμοποιούσε την πιο σύγχρονη τεχνολογία, παράγοντας καθημερινά έξι τόνους σοκολάτας! Θεωρήθηκε πρότυπο και υπόδειγμα, ακόμα και για τα πιο γνωστά ευρωπαϊκά εργοστάσια της εποχής.

Το εργοστάσιο αυτό είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα πρωινό Πέμπτης. Αφού φορέσαμε τις απαραίτητες στολές, οι υπεύθυνοι του εργοστασίου μάς οδήγησαν στη γραμμή παραγωγής. Εκεί οι άνθρωποι του εργοστασίου απάντησαν σε ερωτήσεις, μας εξήγησαν τα πάντα για τη δουλειά τους και, φυσικά, μας πρόσφεραν απολαυστική σοκολάτα!

Θα μπορούσε, άραγε, να φανταστεί ο Σπ. Παυλίδης ότι τόσα χρόνια μετά η σοκολάτα του θα συνέχιζε να μας προσφέρει γλυκές στιγμές απόλαυσης; Μια σοκολάτα που, εκτός του ότι είναι η πιο ιστορική της χώρας, έχει και μια σειρά από σημαντικά οφέλη – ένα κομμάτι σοκολάτα Υγείας βοηθά στη μείωση της πίεσης, ενώ, παράλληλα, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μαγνήσιο. Χώρια οι αναμνήσεις. Όλοι μας έχουμε αναμνήσεις από τη σοκολάτα αυτή, συνδέοντάς την με τις καλές μας στιγμές και τους δικούς μας ανθρώπους, εκείνους που έχουμε πάντα στην καρδιά μας.

Σοκολατοποιία Παυλίδη Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM