Stolichnaya

Stolichnaya Facebook Twitter
0


Πρωτοπόρα για άλλη μια φορά, και στα social media, η Stolichnaya, παρουσίασε την εφαρμογή «Original T-Shirt» στο Facebook.

Η εφαρμογή «Original T-Shirt», που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συνδύασε έξυπνα και διαδραστικά το Facebook με το real life. Στη σελίδα της Stoli-Greece, οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα από τον υπολογιστή τους να ελέγχουν το ρομποτικό Stoli-PaintGun τοποθετημένο στο McArthurGlen, μέσω του μοναδικού αυτού App, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας on-line streaming του YouTube.

Στο διαγωνισμό της Stoli που «έτρεξε» με επιτυχία από τις 28 Ιουνίου, πήραν μέρος πάνω από 10.000 άτομα. Κάθε ημέρα αναδεικνύονταν και ένας νικητής που κέρδιζε ένα Stoli Original T-Shirt, ενώ η ενέργεια ολοκληρώθηκε στις 11 Ιουλίου με 2 μεγάλους τυχερούς που κέρδισαν 2 δωροεπιταγές των χιλίων ευρώ έκαστη, από το McArthurGlen.

H Stolichnaya, συνεχίζει δυναμικά να αφουγκράζεται το πνεύμα της εποχής και να προσφέρει στο κοινό της πρωτότυπες και πρωτοποριακές εμπειρίες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM