«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter
0

Η British American Tobacco Hellas, στο πλαίσιο της νέας ενέργειας του glo στηρίζει νέους καλλιτέχνες από διαφορετικούς χώρους τέχνης. Μέσα από την καμπάνια “Create New & Re-use Old & Support Art &more” συνεργάζεται με τρεις καλλιτέχνες οι οποίοι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν σχέδια, έργα και προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.  

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter

Σκοπός είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση σε θέματα ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης και βιώσιμης ανάπτυξης, μέσω μιας ενέργειας που θα διπλασιάσει τα έσοδα τα οποία θα προκύψουν από τις πωλήσεις μιας γκάμας προϊόντων ρουχισμού, φιλικής προς το περιβάλλον, που διατίθεται στο discoverglo.gr/supportart. Μέσω της ενέργειας, ενισχύεται  σημαντικά το πρόγραμμα του οργανισμού Fabric Republic, το οποίο συλλέγει πλεονάζοντα ρουχισμό και τον ανακυκλώνει ή τον διανέμει για επαναχρησιμοποίηση.

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter

Για το σκοπό αυτό, ένωσαν τις δυνάμεις τους η σχεδιάστρια upcycle ρούχων Βασιλική Ρούσσου, ο street artist Σωτήρης Φωκέας ή αλλιώς Soteur που χρησιμοποιεί φιλικά προς το περιβάλλον χρώματα και πρώτες ύλες και ο Νίκος Ζήκος, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους Έλληνες και κοινωνικά ευαισθητοποιημένους φωτογράφους της γενιάς του δημιουργώντας μία νέα συλλογή που περιλαμβάνει T-shirts, καπέλα, πετσέτες θαλάσσης και άλλα προϊόντα.

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM