Viband: Ένα smartwatch για άτομα με προβλήματα ακοής, από τους μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής

Viband: Ένα smartwatch για άτομα με προβλήματα ακοής, από τους μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής Facebook Twitter
0

Ονομάζεται Viband, είναι ένα καινοτόμο smartwatch και φιλοδοξεί να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ακοής. Παράλληλα, είναι το ερευνητικό και εκπαιδευτικό project 15 μαθητών του Γενικού Λυκείου και του Επαγγελματικού Λυκείου της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, μέλη του ομίλου επιχειρηματικότητας του ιδρύματος και αποτελεί τη συμμετοχή τους στην εμπορική έκθεση και διαγωνισμό για την ανάδειξη των τριών καλύτερων «εικονικών επιχειρήσεων» που διοργανώνει το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece.


Την ιδέα είχε ένα από τα μέλη του ομίλου, ενώ η λέξη της εταιρίας αποτελεί σύνθεση του vibrating (δόνηση) και του Band (κολιέ). «Η Viband είναι μια καινοτόμα εικονική επιχείρηση η οποία έχει στόχο, όχι μόνο να δώσει στην αγορά ένα λειτουργικό προϊόν αλλά και να ενεργοποιήσει την κοινωνική ευαισθησία για τα άτομα που μέχρι σήμερα -λόγω κάποιου προβλήματος υγείας- αδυνατούν να συμμετέχουν ισότιμα στη ζωή.

Ο στόχος θα επιτευχθεί δημιουργώντας ένα gadget, το οποίο είναι μικρό σε μέγεθος, μοιάζει με έξυπνο ρολόι, φοριέται στο χέρι του πελάτη και το λουρί του είναι φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά», εξήγησε ο πρόεδρος της και μαθητής της Β' τάξης του Γενικού Λυκείου της ΑΓΣ, Χάρης Γιαννούλας. Προσπαθώντας να εξηγήσει τη λειτουργία του, είπε: «Σκεφτήκαμε ότι το πιο χρήσιμο και εύχρηστο αντικείμενο για κάποιον που αντιμετωπίζει προβλήματα ακοής, είναι ένα ρολόι. Θα διαθέτει ενσωματωμένο μικρόφωνο και ανάλογα από την ένταση των ήχων του περιβάλλοντος θα ειδοποιεί τον χρήστη με δόνηση. Θα φροντίσουμε να μην δονείται σε ήχους με χαμηλή ένταση, όπως με την τηλεόραση, αλλά η δόνηση θα είναι πιο ισχυρή όταν και οι ήχοι είναι πιο δυνατοί. Για παράδειγμα, όταν ο χρήστης επιχειρεί να διασχίσει έναν δρόμο και ένα φορτηγό κορνάρει, τότε το ρολόι θα δονείται δυνατά για να τον ειδοποιήσει».

Viband: Ένα smartwatch για άτομα με προβλήματα ακοής, από τους μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής Facebook Twitter


«Χαίρομαι που το σχολείο μας βρίσκεται για μία ακόμη φορά στην πρωτοπορία και πρωταγωνιστεί με μία τόσο καινοτόμα και ελπιδοφόρα ιδέα. Αποδεικνύεται ότι εμείς οι νέοι είμαστε εκείνοι που θα δείξουμε τον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον», τόνισε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εικονικής επιχείρησης (μαθητής της Β' τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου), Γιώργος Μετλάρης. «Με λουράκι από ανακυκλώσιμα υλικά, το ηλεκτρονικό βοήθημα, φιλοδοξεί να διευκολύνει τα άτομα που το έχουν ανάγκη και να δώσει αισιόδοξα μηνύματα ζωής στους ανθρώπους που το χρειάζονται», σχολίασε από την πλευρά του ο διευθυντής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και μαθητής Β' ΓΕΛ, Θανάσης Μετλάρης, ενώ η συνάδελφός και συμμαθήτριά του Γαλήνη Μουστάκα είπε: «Η δουλειά έγινε εν μέσω πανδημίας και με τη χρήση τηλεδιασκέψεων. Αισιοδοξούμε ότι στον διαγωνισμό θα πάμε εξαιρετικά καλά».

«Η ομάδα των 15 μαθητών πήρε από την αρχή πολύ σοβαρά το πρότζεκτ. Όλοι τους δούλεψαν σκληρά και μεθοδικά για να στήσουν από το μηδέν την εικονική επιχείρηση και να σχεδιάσουν το ρολόι», είπε η υπεύθυνη και συντονίστρια του ομίλου επιχειρηματικότητας της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και μαθηματικός με ειδίκευση στη διοίκηση επιχειρήσεων, Γιώτα Χατζοπούλου. Να σημειωθεί ότι οι μαθητές αποκομίζουν πλήθος οφελών, από την ενασχόλησή τους με τον εξωσχολικό όμιλο. Μαθαίνουν πώς λειτουργεί μία κανονική επιχείρηση και διαπιστώνουν αν θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον κόσμο των επιχειρήσεων στο μέλλον. Ακόμη, αξιοποιούν τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητά τους και εκτιμούν την αξία της συνεργασίας για τον κοινό σκοπό της επιτυχίας της επιχείρησης. Ενισχύεται η συνέπειά τους, διότι καλούνται να φέρουν σε πέρας τις αρμοδιότητές τους σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και αποκτούν περισσότερη αυτοπεποίθηση και άνεση στην έκφραση των ιδεών τους, αφού καλούνται να τις μοιραστούν με την ομάδα.


Το project Mαθητική Εικονική Επιχείρηση του μη-κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού Junior Achievement Greece, απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες από 15 έως και 18 ετών (Γ' Γυμνασίου έως και Γ' Λυκείου) και προσφέρεται δωρεάν σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της Ελλάδας. Κάθε χρόνο, η Μαθητική Εικονική Επιχείρηση που κατακτά το Πρώτο Πανελλαδικό Βραβείο, εκπροσωπεί την Ελλάδα στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό του Junior Achievement Europe στον οποίο συμμετέχουν 40 μαθητικές «επιχειρήσεις» από όλη την Ευρώπη.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM