Πώς κατοχυρώνεται ένα brand στη συνείδηση του καταναλωτή;
Τι είναι το νευρομάρκετιγκ;
Γιατί η καινοτομία δεν είναι πανάκεια;
Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα απαντηθούν στην εκδήλωση που διοργανώνει το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος, την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου στις 18:00 το απόγευμα, με τίτλο "PERCEPTION DYNAMICS - BEYOND BRANDING" και κεντρικό ομιλητή το Φώτη Φιλιππόπουλο (PhD on emotional brand engineering).
Το Νευρομάρκετινγκ είναι ένας νέος κλάδος του Μάρκετινγκ, ο οποίος χρησιμοποιεί ιατρικές τεχνολογίες, όπως τη functional Magnetic Resonance Imaging (fMRI) (Μαγνητική Τομογραφία) για τη μελέτη των αντιδράσεων που προκαλούν στον εγκέφαλο τα διάφορα ερεθίσματα του Μάρκετινγκ.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί και παρουσίαση του Μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στρατηγικού σχεδιασμού προϊόντων (MSc in Strategic Product Design) που προσφέρει το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος από το 2012. Για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση απαιτείται να κάνετε εγγραφή στην ιστοσελίδα του Διεθνούς Πανεπιστημίου (www.ihu.edu.gr). Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης εφόσον το ζητήσουν κατά την εγγραφή τους.
Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
14o χλμ. Θεσσαλονίκης-Ν.Μουδανιών
Θέρμη, Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2310 807 532
Fax: 2310 474 520
E-mail: [email protected]
σχόλια