Συνεργασία Diesel & Certilogo

Συνεργασία Diesel & Certilogo Facebook Twitter
0

Τώρα χάρη στην παγκόσμια εταιρική συνεργασία της Diesel με τη Certilogo, οι καταναλωτές μπορούν να ‘σκανάρουν’ όλα τα jeans Diesel και να πιστοποιοείται η γνησιότητά τους ακόμη και πριν από την αγορά.

Νοιαζόμαστε για τους καταναλωτές μας σε όλα τα επίπεδα και αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε να τους προστατεύσουμε από πλαστά προϊόντα. Οι καταναλωτές μπορούν να λάβουν γρήγορα και δωρεάν επιβεβαίωση ότι το προϊόν είναι αυθεντικό με 3 εύκολους τρόπυς: με την απλή σάρωση του κώδικα που βρίσκεται στο πίσω μέρος του jean με το app QRCode στο smartphone η iphone τους, ή με την ειδική εφαρμογή Certilogo, ή με την εγγραφή και την εισαγωγή του κώδικα του προϊόντος στο certilogo.com

Αγκαλιάζουμε την εμπιστοσύνη και την εκτίμησή των καταναλωτών μας για την υψηλή ποιότητα, δημιουργώντας ένα άμεσο διάλογο μαζί τους», λέει ο Alessandro Bogliolo, Διευθύνων Σύμβουλος της Diesel. "Με τη Certilogo θα επικυρώνουμε τη μοναδική ταυτότητα του denim μας, με έναν ασφαλή και σίγουρο τρόπο".

"Είναι μια έξυπνη κίνηση από την πλευρά της Diesel», δήλωσε ο Michele Casucci, Διευθύνων Σύμβουλος της Certilogo. "Η σχέση μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών έχει αλλάξει στην ψηφιακή εποχή’’.

Τα Παραποιημένα και πειρατικά προϊόντα αφαιρούν κατ 'εκτίμηση $ 1,8 τρισεκατομμύρια έσοδα, από τους νόμιμους κατασκευαστές, και τις φορολογικές αρχές σε ετήσια βάση. Υπολογίζεται ότι περίπου 25 εκατομμύρια θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο έχουν χάθει ως αποτέλεσμα. Η ζήτηση από τους καταναλωτές για ένα απλό και αξιόπιστο ‘’εργαλείο’’ για τον εντοπισμό και την αποφυγή πλαστών προϊόντων ξεκίνησε από το 2013.

Οι φίλοι των τζιν Diesel φαίνονται εξίσου ενθουσιώδεις. Τα πρώτα jeans κωδικοποιημένα με τη Certilogo έφτασαν στα κατάστηματα και οι καταναλωτές από περισσότερες από 70 χώρες έχουν συνδεθεί με την πλατφόρμα να εξασφαλίσουν την αυθεντικότητά τους.

Συνεργασία Diesel & Certilogo Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM