ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Τα Digital Disruption Sessions επαναπροσδιόρισαν τη συζήτηση για το νέο ρόλο της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ

Τα Digital Disruption Sessions επαναπροσδιόρισαν τη συζήτηση για το νέο ρόλο της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ Facebook Twitter
0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα Digital Disruption Sessions, μια πρωτοβουλία ανοικτών συζητήσεων για το ρόλο των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και την κοινωνία, στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum.

Η VALUECOM, με την υποστήριξη της Vodafone, διοργάνωσε για 1η φορά τα Digital Disruption Sessions,  ξεκινώντας μια συζήτηση, με σημαντικές προσωπικότητες και opinion leaders από την Ελλάδα και το εξωτερικό, για να αναδείξει  το ρόλο των νέων τεχνολογιών και τη σημασία του Full Stack Marketing, που αποτελεί τη βασική φιλοσοφία της εταιρείας.

Οι συζητήσεις ξεκίνησαν με την εισαγωγή του κ. Αλέξανδρου Μάνου, CEO της VALUECOM, ο οποίος μίλησε για το όραμα των Digital Disruption Sessions που πηγάζει από τη σύγκλιση τεχνολογίας και μάρκετινγκ σε ένα δυναμικό τοπίο με εντυπωσιακές δυνατότητες διαδραστικής επικοινωνίας με διαφορετικά μέσα.

«Στην VALUECOM πιστεύουμε ότι η ολιστική διαχείριση των νέων και συναρπαστικών τεχνολογιών αποτελεί πλέον την μεγάλη πρόκληση του μάρκετινγκ. Κάθε marketingagency θα πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να παρέχει υπηρεσίες που να καλύπτουν όλες αυτές τις ανάγκες – υπηρεσίες FullStackMarketing, όπως τις ονομάζουμε εμείς.», δήλωσε ο κ. Μάνος.

Τα Digital Disruption Sessions επαναπροσδιόρισαν τη συζήτηση για το νέο ρόλο της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ Facebook Twitter

Οι συζητήσεις δομήθηκαν σε 3 ενότητες:

Technology empowers the community / the new CSR : empowerment through training & education

 

Της συζήτησης ηγήθηκε η ακτιβίστρια και κοινωνική επιχειρηματίας LeilaJanah, η οποία μέσα από την παρουσίαση του έργου των 2 επιχειρήσεων της που εκπαιδεύουν και προσφέρουν εργασία σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μόνο η προσφορά εργασίας μπορεί να εξαλείψει μακροπρόθεσμα το πρόβλημα της φτώχειας. Στη συζήτηση συμμετείχαν:

  • ο κ. Cyril Claquin, Managing Director της Pernod Ricard, μιλώντας για το Chivas Venture
  • η κα Μαρία Σκάγκου, Επικεφαλής Νομικών και Εξωτερικών Σχέσεων, Vodafone Ελλάδας μιλώντας για το Vodafone Foundation
  • η κα Εύα Καϊλή, μιλώντας για το ρόλο της πολιτικής σε θέματα όπως ΑΙ και του Blockchain
  • ο κ. Γιώργος Νικολετάκης, συνιδρυτής του ΜΚΟ The Tipping Point, μιλώντας για το ρόλο της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
  • η κα Μαρία Φουντά Country Marketing Manager, ‎Google Ελλάδας μιλώντας για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online

Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Στέλλα Κάσδαγλη.

 

Τα Digital Disruption Sessions επαναπροσδιόρισαν τη συζήτηση για το νέο ρόλο της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ Facebook Twitter

 

New media: The rise of the micro-influencer & experience building

 

Η συζήτηση για τα new media, ξεκίνησε με την τοποθέτηση της Jessica Gioglio, συγγραφέα και Digital & Social Media Strategist, που τόνισε την εκρηκτική ανάπτυξη αυτού του χώρου και προσδιόρισε τα κριτήρια επιλογής του σωστό influencer για μια μάρκα. Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήραν:

  • η κα Αθηνά Γεωργιάδου, Content Director της Stardust Influencers Agency, μιλώντας για την ανάδειξη των microinfluencers
  • oκ. Κώστας Μυλωνάς, Executive Marketing Director South East Europe Unileverμιλώντας για τη μακροπρόθεσμη σχέση εμπιστοσύνης και επένδυσης που χτίζεται μεταξύ μάρκας & influencer
  • η κα Γαλάτεια Λασκαράκη, Διευθύντρια του Marie Claire Ελλάδας, μιλώντας για τη συμπόρευση media & influencers
  • ο Άκης Πετρετζίκης, Chef και Διευθύνων Σύμβουλος της Akis PetretzikisLtd, μιλώντας για την ανάγκη διαμόρφωσης διαφορετικού περιεχομένου για κάθε social media πλατφόρμα

Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου.

Τα Digital Disruption Sessions επαναπροσδιόρισαν τη συζήτηση για το νέο ρόλο της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ Facebook Twitter

Health, Banking & Insurance disrupted

Η Andra Keay, Managing Director της Silicon Valley Robotics, έδωσε το έναυσμα για μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για τις αλλαγές στους τομείς υγείας, τραπεζικής και ασφαλίσεων, περιγράφοντας πώς θα είναι μια μέρα το 2030, με αρμονική συνύπαρξη ρομπότ κι ανθρώπων. Στη συζήτηση συμμετείχαν:

  • o κ. Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος, Interamerican Group, μιλώντας για τη διαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς
  • η κα ΈφηΠρεσβεία, Digital Financial Services Lead, Management and Technology Consulting στην Accenture περιέγραψε τον προσανατολισμό των τραπεζών στο Digital Relationship Management
  • ο κ. Αλέξης Πανταζής, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellas Directμιλώντας για τις τρεις κύριες τάσεις στην ασφαλιστική αγορά για τα επόμενα χρόνια

Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Αντώνης Σρόιτερ.

Τα Digital Disruption Sessions αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα της VALUECOM και θα συνεχίσουν να υλοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Digital Disruption Sessions θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα τους.

0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM