Θαλάσσια σπορ άνευ αλκοόλ

Θαλάσσια σπορ άνευ αλκοόλ Facebook Twitter
0

Μια διαφορετική καμπάνια για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ πραγματοποιεί η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, σε συνεργασία με την κοινωνική, μη-κερδοσκοπική πρωτοβουλία Safe Water Sports, για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που σχετίζονται με τις δραστηριότητες στο νερό και τη θάλασσα.

Με πρεσβευτή και πρωταγωνιστή της καμπάνιας τον πρωταθλητή Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννη Δρυμωνάκο, και κεντρικό μήνυμα το «Απόλαυσε την ασφάλεια» (#EnjoySafety), η εταιρία αποφάσισε να επικοινωνήσει δημιουργικά πως η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ πρέπει πάντα να ακολουθεί και όχι να προηγείται ή να συνδυάζεται με δραστηριότητες μέσα στο νερό.

O Έλληνας πρωταθλητής της κολύμβησης Γιάννης Δρυμωνάκος και πρεσβευτής της καμπάνιας, μέσα από μία αυτοβιογραφική μικρού μήκους ταινία, μας δείχνει πως να απολαμβάνουμε την ασφάλεια. Με εικόνες και χρώματα του ελληνικού καλοκαιριού, μοιράζεται με όλο τον κόσμο τις μικρές και μεγάλες απολαύσεις στο υγρό στοιχείο, αναδεικνύοντας τη σημασία του να παραμένεις ασφαλής στο νερό.

Θαλάσσια σπορ άνευ αλκοόλ Facebook Twitter

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πιστή στον Σκοπό της «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», καλεί και αυτό το καλοκαίρι τους καταναλωτές της να απολαμβάνουν τα προϊόντα της στις παραλίες της χώρας με υπευθυνότητα.

Η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και της ασφάλειας στο νερό έρχεται να ενισχύσει το στόχο της Safe Water Sports για ένα καλοκαίρι χωρίς ατυχήματα, την ίδια ώρα που η χώρα μας κατέχει την πρώτη θέση στην Ευρώπη σε πνιγμούς και ατυχήματα στη θάλασσα.

Για να είμαστε και το επόμενο καλοκαίρι όλοι μαζί.

Δείτε περισσότερα για την ενέργεια:
https://www.olympicbrewery.gr/el/node/280
https://www.facebook.com/olympicbrewery/


Περισσότερα για το έργο της Safe Water Sports στην Επίσημη Σελίδα της εδώ
#EnjoySafety #Olympic Brewery #SafeWaterSports

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM