UNITED COLORS OF BENETTON

UNITED COLORS OF BENETTON Facebook Twitter
0

UNITED COLORS OF BENETTON Facebook Twitter

H συλλογή Carnival Capsule Collection και μια ολοκαίνουρια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια αναβαθμίζουν δύο από τις σημαντικότερες αξίες της μπράντας, το χρώμα και την διαφορετικότητα, σε ένα εντελώς νέο, σοφιστικέ και σύγχρονο επίπεδο.

 Διαθέσιμη από τον Ιανουάριο του 2016 σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλον τον κόσμο, η συλλογή είναι μια γιορτή χρωμάτων. Ακολουθώντας την κληρονομιά της Benetton σε επίπεδο κοινωνικής δέσμευσης, ο ύμνος στο χρώμα σε όλες του τις αποχρώσεις πάει χέρι-χέρι με τη γιορτή διαφορετικότητας στις συνεχώς εξελισσόμενες κοινωνίες μας.

 

Το Πρόσωπο της Καμπάνιας

 Ποιο είναι το πρόσωπο του Λονδίνου; Το πρόσωπο του Τόκιο; Της Νέας Υόρκης; Του Μιλάνου; Του Βερολίνου; Του Παρισιού; Στην καινούρια παγκόσμια καμπάνια της United Colors of Benetton, το πρόσωπο κάθε μοντέλου, εν μέρει αναλογικό και εν μέρει ψηφιακό, είναι ένας συνδυασμός όλων των χαρακτηριστικών που εντοπίστηκαν στις έξι πρωτεύουσες της μόδας.

 

UNITED COLORS OF BENETTON Facebook Twitter

Η United Colors of Benetton ξεκίνησε ερευνώντας την εθνικιστική σύνθεση κάθε πρωτεύουσας με ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Χρησιμοποίησε στατιστικές δημογραφικές αναλύσεις από διάφορες πηγές και πληθυσμιακά δείγματα προκειμένου να αποτυπώσει με ακρίβεια το ποσοστό της φυλετικής συμμετοχής σε κάθε πόλη. Για παράδειγμα, οι Ασιάτες είναι το δεύτερο πληθυσμιακά μεγαλύτερο γκρουπ στο Λονδίνο μετά τους Καυκάσιους. Στο Μιλάνο οι Φιλιππινέζοι και οι Αιγύπτιοι είναι οι πιο πολυπληθείς αλλοεθνείς κοινότητες. Στη Νέα Υόρκη ο μισός πληθυσμός είναι έγχρωμοι και ο άλλος μισός λατίνοι, ενώ μόνο το 5% των αλλοδαπών κατοίκων του Παρισιού προέρχονται από την Αφρική.

Για κάθε πρωτεύουσα, η United Colors of Benetton προχώρησε από την έρευνα στην φωτογράφιση μιας ομάδας γυναικών που, με βάση τα χαρακτηριστικά του πρόσωπου τους, μπορούσαν να αντιπροσωπεύσουν το μείγμα φυλών και κουλτούρας της πόλης τους. Στη συνέχεια, όλα τα πορτραίτα συνδυάστηκαν με τη βοήθεια ενός εξελιγμένου αλγόριθμου διασφαλίζοντας ότι η αναλογία κάθε εθνότητας ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα μέσα από χαρακτηριστικά όπως είναι ο χρωματικός τόνος του δέρματος, το σχήμα των ματιών και της μύτης, ο τύπος των μαλλιών και το χρώμα τους καθώς και το συνολικό σχήμα του προσώπου.

Το πρόσωπο της κάθε πόλης που προέκυψε χρησιμοποιήθηκε στην επεξεργασία της τελικής εικόνας, προσωποποιώντας τον ιδανικό κάτοικο της κάθε πρωτεύουσας. Όλα μαζί τα έξι πρόσωπα είναι εντυπωσιακά πορτραίτα ενός κόσμου που, μετά το ανακάτεμα των 30 χρόνων εικόνων της Benetton, έγινε ο κανόνας. Αναμφισβήτητα έβαλε και η τεχνολογία το χέρι της για τα αποκαλυπτήρια, αλλά δεν μένει πια καμιά αμφιβολία: η διαφορετικότητα είναι εδώ και πιο όμορφη απ΄ ότι τη φανταζόμαστε.

 

UNITED COLORS OF BENETTON Facebook Twitter

The Carnival Collection

 

Η Carnival Collection είναι η τρίτη «σταγόνα» της σειράς-ομπρέλα με το όνομα A Collection Of Us και σ’ αυτήν κυριαρχούν τα πλεκτά προηγμένης τεχνολογίας που συνδυάζουν διαφορετικές χρωματικές αποχρώσεις σε ένα κομμάτι. Οι φόρμες, καθαρές και μοντέρνες, αποκτούν μεγαλύτερη ένταση με την επιδέξια χρήση intarsia (σημ. μεταφρ.τεχνική με την οποία μπορείς να προσθέσεις ένθετα σχέδια διαφορετικού χρώματος στο πλεκτό σου) σε έντονα και με χαρακτήρα χρώματα, όπως ματζέντα, πετρόλ, τιρκουάζ και κόκκινο βουργουνδίας.

 

Η αντρική και γυναικεία συλλογή φωτογραφήθηκε με το εφέ του ουράνιου τόξου, σαν μέσα από ένα πρίσμα: γραμμές και γεωμετρικά μοτίβα κάνουν την εμφάνισή τους σε boxy tops, μίνι φορέματα και σταυρωτά σακάκια, φούστες σε γραμμή-Α, cropped παντελόνια και πουκαμισοφορέματα. Τα Boxy t-shirts είναι από φίνο βαμβακερό και έχουν γεωμετρικά ψηφιακά εμπριμέ σε φωτεινά χρώματα με έντονο κοντράστ.

 

Η αντρική σειρά περιλαμβάνει πικεδένια πόλο, βαμβακερά t-shirts ψαροκόκαλο, ζακέτες και crew necks με εξαιρετικά γεωμετρικά σχέδια με την τεχνική intarsia. Τη συλλογή ολοκληρώνει μια σειρά skinny παντελονιών για εκείνον και εκείνην, καθώς και μια σειρά ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά: κολεγιακά, γυριστοί γιακάδες με φερμουάρ, t-shirts και jeans με κεντημένες γεωμετρικές λεπτομέρειες.

 

 

  
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM