H νέα διαφημιστική καμπάνια για τη φθινοπωρινή/χειμερινή συλλογή της Μοncler δεν φέρει απλά την υπογραφή του Bruce Weber αλλά υπενθυμίζει πώς μια καμπάνια μπορεί να γίνει σημείο αναφοράς αν ο φωτογράφος αφεθεί απολύτως ελεύθερος.
Τα τελευταία χρόνια οι καμπάνιες μόδας επικέντρωναν σαφώς στο ρούχο, δεν έπαιζαν μαζί του, αλλά το αναδείκνυαν ως σύμβολο και κεντρικό σημείο αναφοράς.
Οι αρτίστικες διαθέσεις του φωτογράφου ή του καλλιτεχνικού διευθυντή ήταν σαφώς περιορισμένες. Ο Bruce Weber δείχνει ξανά τον άλλο δρόμο με την καμπάνια για την Moncler στην οποία μάλιστα φωτογραφίζεται και ο ίδιος. Μάλιστα για να πειστεί να το κάνει, ο πρόεδρος της Μοncler προσέφερε 100.000 ευρώ σε ένα ίδρυμα που επέλεξε ο Bruce Weber.
K.I.A.
σχόλια