Crystal όπως Crysta Bell στο θολό βράδυ της Παρασκευής

Facebook Twitter
1

Δεν ήξερα τι ακριβώς πάω να δω. Δεν ήθελα να μάθω. Απλά ήξερα ότι πάω να δω την καινούργια μούσα του Λιντς και ίσως και τον ίδιο; Χάθηκα μέχρι να φτάσω στον Μύλο και μέσα σε ένα παγωμένο Σαλονικιότικο Mulholland Drive η αλήθεια είναι ότι τρόμαξα λιγάκι. Έτσι όμως ήταν να γίνει.


Βρέθηκα επιτέλους με την παρέα μου και με μεγάλη φόρα σαν κάτι να μας μαγνήτιζε μπήκαμε στον χώρο. Σκοτεινός, κρύος, λιτός και μαζεμένος. Κάτσαμε μπροστά σαν τα φλωράκια και περιμέναμε σαν τα νεογέννητα στην φωλιά να μας ταΐσει η μαμά αετός με τα βλέμματα προς τα πάνω και έτοιμα για κατανάλωση.


Περιμέναμε να δούμε το support group όταν παραγγείλαμε τις μπύρες μας και φλυαρούσαμε για το τι θα δούμε άραγε. Ξαφνικά τα φώτα έκλεισαν ένας ντράμερ και ένας μπασίστας ανέβηκαν στην σκηνή και κάτι περίεργοι Λιντσιανοί ήχοι γέμισαν το μπαράκι με ασπρόμαυρες σκιές που στοίχειωσαν τον Μύλο. Εκεί μέσα στην αμφισβήτηση αν αυτό δεν είναι το Support επιβεβαιωθήκαμε όταν από την πίσω πόρτα της σκηνής ξεπρόβαλε μια σταρ με θεατρική είσοδο, με μια φωνή κρυστάλλινη και ένα πρόσωπο Ελληνίδας θεάς. Ψηλή με κατάλευκο δέρμα και κόκκινα μακριά μαλλιά, φόρεμα κυριλέ και λίγο αλήτικο, αξεσουάρ φανταχτερά, με έναν ασύλληπτα αισθησιακό ερωτισμό και συγκρατημένη σεξουαλικότητα όπως αρμόζει σε μια σταρ με ένα σάλι στρας η Τεξανή μας έκοψε την ανάσα. Μέχρι να συνειδητοποιήσουμε την παρουσία της, ασυνείδητα μας είχε ήδη μαγέψει και με ένα παιδικό νάζι μας ζητούσε να την αποθεώσουμε. Τα αρσενικά έτοιμα να την κατασπαράξουν, τα θηλυκά επίσης αλλα για άλλους λόγους μέχρι που καταλάβαμε πως δεν κατασπαράζεται μια ιδέα, μια οπτασία ένα όνειρο και σύντομα παρατήσαμε τις μικρότητες του ανθρώπινου γένους και με μεγάλη ευλάβεια αφεθήκαμε στις μεγαλειότητες του θείου.


Πίσω της εικόνες βαλμένες από το χεράκι του Λιντς, η σκηνική της παρουσία δεν σε άφηνε περιθώρια να πάρεις τα μάτια σου από πάνω της. Σαν κούκλα βιτρίνας αλλά από πορσελάνη χορεύοντας σπασμωδικά σχεδόν εξωγήινα, με βλέμμα να αλλάζει όψεις από γλυκό και αφελές σε αυστηρό και απραγματοποίητο σαν της Λόρας Ντερν τόσο γρήγορα όπως τα φύλλα των δέντρων αφημένα στις δονήσεις του αέρα. Στην διάρκεια της παρουσίας της συνέχεια μεταμορφωνόταν. Πρώτα έβγαλε το σάλι μετά κατέβασε το μαλλί, έπαιξε σύνθια, πήρε κιθάρα πήρε και άλλα, χτυπήθηκε έκανε τα πάντα κι εμείς από κάτω ήμασταν τόσο ναρκωμένοι που δεν μπορούσαμε ούτε να χειροκροτήσουμε.


Η ντίβα της post modern εποχής ή μια σύγχρονη dirty Κάλλας θα τολμήσω να πω επιδείκνυε την κλασσική της παιδεία από την φωνή της μέχρι τον τρόπο που έπαιζε την κιθάρα. Προσωπικά βαριέμαι αφόρητα το κλασσικό με κουράζει και δεν μου λέει και τίποτα γιατί έχει κάτι το αποστειρωμένο. Σε αυτή την περίπτωση όμως όχι μόνο δεν με χαλούσε αλλά το ζητούσα σαν την αποστείρωση των εργαλείων για να παραλάβω την θεϊκή νάρκωση και να παραβρεθώ στο μυστήριο.


Ένα μυστήριο που δεν ήξερα ότι θα συμμετάσχω, εγώ για συναυλία πήγα αλλά ο Λιντς μου την έφερε και μετέτρεψε το μπαρ σε έναν ναό φέρνοντας μπροστά στα μάτια μου τον αιώνιο γάμο. Τον γάμο της Ζωής με τον Θάνατο. Το σόι της νύφης, το Όνειρο, το Φως, η Αγάπη, του γαμπρού η Πραγματικότητα, το Σκοτάδι, το Άγνωστο. Κουμπάρος; Μα ποιος άλλος από τον Έρωτα.. ένας μεθυσμένος μανιοκαταθλιπτικός κουμπάρος.


Η τελετή κράτησε μια ώρα και εμείς σαν τιμώμενοι καλεσμένοι είχαμε αφεθεί στην λιντσιανή αγκαλιά και στην απόλυτη θεά που με κάτι μεταξύ Dead can dance και Mazzystar σου έδεινε την εντύπωση πως κάθε τίναγμα του μαλλιού της ήταν σκηνοθετημένο από αυτόν ίδιο. Σε άλλες περιπτώσεις αν έφευγα από συναυλιακό χώρο σε μια ώρα και σαν γνήσια οπαδός των Dead Moon μπορεί και να πετούσα κανένα μπουκάλι όμως μέσα στον πλέον ναό και υπό την μύηση της ιέριας και το βλέμμα του Λιντς θα ήταν βλασφημία μόνο και να το σκεφτόμουν.


Έχουν περάσει τρεις μέρες και νιώθω έναν θυμό, σαν να με απήγαγαν και με κάνανε μέλος μιας συνωμοσίας glamorous παγανισμού χωρίς να το καταλάβω, χωρίς να ρωτηθώ. Αν μείνω όμως λίγο με αυτόν τον θυμό τότε καταλαβαίνω πως είναι κάτι άλλο από κάτω, κάτι σκοτεινό φωτίστηκε εκεί που νόμιζα πως κοιμόταν . Μια αίσθηση γλυκόπικρη αυτή της διαχρονικής ματαίωσης κάτι βαθειά υπαρξιακό, ίσως λες να λέω ανοησίες, εγώ πάλι λέω πως εξακολουθώ να είμαι υπό την επήρεια της νάρκωσης η μάλλον ακόμα στοιχειωμένη, τι να πω...

Αρχείο
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
ήμουν και εγώ εκεί...στο ίδιο ακριβώς λάιβ...αλλά μάλλον καθόμουν σε άλλη γωνία γιατί έχω εντελώς διαφορετική άποψη. για μένα, βγήκε μια κοπέλα απ'το τέξας που νόμιζε πως έπαιρνε μέρος σε καλλιστεία. αναμφίβολα, υπέροχη φωνή αλλά νομίζω πως έβγαζε μπροστά το κορμί της και όχι τη φωνή της. προσωπικά απογοητεύτηκα..