Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Ο Γερμανός visual artist Andreas Gursky έχει γίνει γνωστός για τις ψηφιακές φωτογραφίες τοπίων, οι οποίες συχνά είναι τραβηγμένες από ψηλά.(Andreas Gursky – Katar, (2012), Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ)
0

1.

2.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Andreas Gursky – Bahrain I, (2005), Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ

3.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Η έκθεση της δουλειάς του που έχει ήδη εγκαινιαστεί στο μουσείο Kunstpalast του Ντίσελντορφ θα διαρκέσει έως τις 13 Ιανουαρίου 2013 και περιλαμβάνει νέες και παλαιότερες δουλειές του καλλιτέχνη. (Άποψη της έκθεσης του Andreas Gursky στο Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ)

4.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Άποψη της έκθεσης του Andreas Gursky στο Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ

5.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Άποψη της εκθεσης του Andreas Gursky στο Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ

6.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Η φωτογραφία Rhein II δημοπρατήθηκε το Νοέμβρη του 2011 έναντι 3,3 εκατομμυρίων ευρώ και έγινε η πιο ακριβή φωτογραφία που πωλήθηκε ποτέ. (Άποψη της έκθεσης του Andreas Gursky στο Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ)

7.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Στις φωτογραφίες του υπάρχουν έντονες επιρροές από το αστικό τοπίο, την αρχιτεκτονική και τα έργα υποδομών. Πολλές φορές εμπνέεται από μαζικές συναθροίσεις πλήθους σε διάφορα σημαντικά γεγονότα. Σε άλλες περιπτώσεις χρησιμοποιεί ακόμα και φωτογραφίες από δορυφόρο ή άλλες πολυεπίπεδες εικόνες για να δώσει μια σουρεαλιστική νότα στις δημιουργίες του.(Andreas Gursky – Bangkok V, (2011), Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ)

8.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Andreas Gursky – Bangkok IX, (2011), Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ

9.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Andreas Gursky – Ocean I, (2010), Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ

10.

Η οπτική υπεροχή του Andreas Gursky Facebook Twitter
Andreas Gursky – untitled XV, (2008), Μουσείο Kunstpalast, Ντίσελντορφ

 

Αρχείο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ