Προ του ΚΟΡΕΚΤ, κορέκτ!
Εκείνη τη συγκλονιστική διετία στην Καλλιδρομίου, στον Ένοικο, ο Τάσος Παυλόπουλος, ο ιδιοφυής ζωγράφος της Κλεφτουριάς του Κάτω Κόσμου και της ντανταϊστικής μεταρωμιοσύνης, κάτοχος του Βραβείου Picabia από το 1984, ζωγράφισε περί τα διακόσια τριάντα έργα, έλαβε μέρος σε εβδομήντα ομαδικές εκθέσεις, φιλοτέχνησε την αφίσα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, εξέδωσε δύο ηλεκτρολεττριστικά έντυπα συνεργαζόμενος αγαστά με τους ηλεκτρολεττριστές Εμμανουήλ Γιαννόπουλο και Νικόλαο Βελή, κάπνισε είκοσι οχτώ χιλιάδες σιγαρέτα ήτοι χίλια τετρακόσια πακέτα Άσσος Φίλτρο Κασετίνα, έφαγε εξακόσιες μοσχαρίσιες μπριζόλες τις οποίες έψησε με μαεστρία ο ίδιος, ήπιε έξι χιλιάδες τετρακόσιες βότκες Πολωνίας (περί τις δέκα καθημερινώς), και μίλησε το πολύ τριάντα, σαράντα φορές, πάντα καθήμενος στην μπάρα του Ένοικου, στην άκρη/γωνία της μπάρας, όπως μπαίνουμε στον Ένοικο αριστερά.
Σύμφωνα με όσα καταγράφει ο φιλμικός χρονικογράφος της Καλλιδρομίου, ο νέος Καιροφύλας-Με-Σελιλόιντ, ο σκηνοθέτης του Radio Μόσχα και Μουσηγέτης της Αισθηματικής Αγωγής, Νικόλας Τριανταφυλλίδης, ο Παυλόπουλος και τις τριάντα, σαράντα φορές που μίλησε εκείνη τη συγκλονιστική διετία, στην Καλλιδρομίου, στον Ένοικο, είπε επί λέξει τα εξής: «Τρία Μηδέν, κουφαλίτσες. Τρία Μηδέν». Τίποτε άλλο.
Άλλοι λένε ότι τον είδαν μεθυσμένο αλλά ευθυτενή, να περιπλανιέται σε δρόμους της Νεάπολης και να ψαλμωδεί με χαμηλή φωνή, με το βλέμμα αίθριο και στραμμένο προς τα ουράνια, εκεί όπου ο Οδυσσέας Γεωργίου έβλεπε ελάσματα σίδερα λαμαρίνες ελενίτ, ναι, να ψαλμωδεί χαμηλόφωνα σαν να πρόκειται για μια ινδουιστική προσευχή, μια μάντρα όπως λένε οι ινδουιστές τις προσευχές, Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα Μαραγκός Σαραβάκος Βαζέχα…
Ακούγοντάς τον, εκεί στον Ένοικο, εκεί στην Καλλιδρομίου, να λέει για τριακοστή πρώτη φορά «Τρία Μηδέν, κουφαλίτσες. Τρία Μηδέν», και πιάνοντας επί τέλους το νόημα, ο Σιωπηλός των Έξι, ο Μίστερ Μίνιμαλ, Θάνος Σταθόπουλος, οπαδός του Τριφυλλιού και αυτός (όπως ο Παυλόπουλος, αλλά και οι εκ των Έξι Βακαλόπουλος και Λάγιος και Μπαμπασάκης και Παπαγιώργης), γύρισε προς το κενό και με τη θρυλική λαμπίκο φωνή του, αποφάνθηκε επιδοκιμαστικά: «Κορέκτ!»
26 Ιανουαρίου 1992: Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, 3-0 / Μαραγκός, Σαραβάκος Βαζέχα
4 Απριλίου 2014: ΚΟΡΕΚΤ / Μπαμπασάκης Σταθόπουλος
Κι ύστερα λες: «Στα μάτια τα ψιχαλιστά πόχ’ έρωτας καρτέρι,/ πόσο μεθύσι μέθυσα ένας Θεός το ξέρει».
Συνεχίζεται. Αύριο: Κλίμαξ Θείας Ανόδου
σχόλια