Χίντενμπουργκ και Πρετεντέρης

Facebook Twitter
16

Χίντεμπουργκ-Χίτλερ

Σε πρόσφατο άρθρο του στο Βήμα, ο Γιάννης Πρετεντέρης υποστήριξε ότι «η αριστερή τραγουδίστρια που κλέβει την Εφορία είναι το ίδιο κοινωνικά αποτρόπαια με τον μαυροντυμένο φουσκωτό που δέρνει Πακιστανούς».

Παρότι δεν διευκρίνησε αν η εξίσωση ισχύει και στην περίπτωση που η τραγουδίστρια δεν είναι αριστερή ή ο φουσκωτός φοράει παρδαλά ρούχα, η θεωρία του είναι, νομίζω, σαφής: Κάθε παρανομία είναι εξίσου καταδικαστέα και κάνει το ίδιο ακριβώς κακό στην κοινωνία μας.

Τι ωραία που θα ήταν τα πράγματα αν οι ισχυροί του κόσμου συμμερίζονταν τις απόψεις του καλού δημοσιογράφου! Αν γινόταν αυτό, οι διάφοροι νομοθέτες θα έπαυαν να στίβουν το κεφάλι τους για να βρουν διαφορετικές ποινές για διαφορετικά αδικήματα. Είτε ήσουν ένας ντελιβεράς που καβαλούσε με το μηχανάκι του το πεζοδρόμιο, είτε ήσουν ο Γιόζεφ Μένγκελε θα εισέπραττες την ίδια ποινή. Την ίδια ταρίφα. Η ειρήνη, η ισότητα και η ευημερία θα κυριαρχούσαν στον κόσμο και μια νέα εποχή θα ανέτειλε για την ανθρωπότητα. Η εποχή του πνεύματος και της ηθικής, που θα έλεγε και ο Αυλωνίτης.

Την ίδια ακριβώς ημέρα που ο Γιάννης Πρετεντέρης τάραζε τα νερά της νομικής επιστήμης, ένας άλλος δημοσιογράφος –ο Στέφανος Κασιμάτης- σε μια άλλη εφημερίδα, έκρινε σωστό να ευχαριστήσει εκ μέρους όλων μας τη Χρυσή Αυγή, γιατί με τη δράση της «μας δίνει την ευκαιρία να αναμετρηθούμε με το καρκίνωμα της μεταπολίτευσης, την αριστερή βία». Τόνισε μάλιστα ότι  "οι Κουκουέδες, οι συριζαίοι, και χρυσαυγίτες βλάπτουν τη δημοκρατία εξίσου."  

Εδώ έχουμε μια άλλη εξίσωση. Κάθε μορφή βίας, μας λεει ο κύριος Κασιμάτης, είναι εξίσου καταδικαστέα.

Πριν προχωρήσω πρέπει να πω ότι είμαι κατά της βίας. Έχω παίξει ελάχιστες φορές ξύλο στη ζωή μου και τις περισσότερες τις έχω φάει –κάτι που στα σίγουρα έχει βάλει ένα λιθαράκι στη δημιουργία του φιλήσυχου χαρακτήρα μου. Επίσης, είμαι εναντίον των καταστροφών που γίνονται από κουκουλοφόρους ή μη, η δράση των οποίων πιστεύω ότι προκαλεί κακό στα συλλογικά αιτήματα και στεναχωρήθηκα όταν κάηκε το Αττικόν. Κανείς δεν μπορεί να χαίρεται όταν ανοίγουν κεφάλια και όταν καίγονται όμορφα κτίρια.

Μπορώ όμως να βρω διάφορες περιπτώσεις όπου η βία είναι αν όχι δικαιολογημένη, τουλάχιστο λιγότερο κατακριτέα από άλλες. Την παράξενη αυτή άποψη την έχουν εκτός από εμένα και οι νομοθέτες, οι οποίοι έχουν την μυστήρια τάση να βρίσκουν διάφορα επιβαρυντικά ή ελαφρυντικά στοιχεία κατά περίπτωση. Αν δηλαδή ένας άνεργος χτυπήσει τον δικαστικό αντιπρόσωπο που του φέρνει το χαρτί της έξωσης, δεν θα τιμωρηθεί το ίδιο με έναν άλλον άνεργο ο οποίος θα σακατέψει στο ξύλο έναν περαστικό επειδή ο τελευταίος ανήκει σε άλλη φυλή.

Η ρατσιστική βία (θεωρητικά τουλάχιστον) τιμωρείται πιο αυστηρά, ακριβώς επειδή αντιβαίνει σε βασικότατους κανόνες της συλλογικής μας ηθικής. Η ήπειρός μας έζησε από πρώτο χέρι τις συνέπειες των ρατσιστικών θεωριών, με αποτέλεσμα να θωρακιστεί τόσο σε ηθικό όσο και σε νομικό επίπεδο, απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα.

Μάλιστα, όπως διαβάζω εδώ, προκειμένου να εναρμονιστεί με το ευρωπαϊκό δίκαιο, η Ελλάδα τροποποίησε το 2008 τον Ποινικό Κώδικά της, αναγνωρίζοντας το ρατσιστικό κίνητρο ως επιβαρυντική περίσταση για την επιμέτρηση των ποινών.

Όταν λοιπόν, εν έτει 2012, ένας κατά τεκμήριο μορφωμένος άνθρωπος, υποστηρίζει ότι ένας πολιτικός χώρος που πρεσβεύει ανοιχτά και ξεδιάντροπα το ρατσισμό, βλάπτει τη δημοκρατία το ίδιο με το Μάκη Μαϊλη ή την Ρένα Δούρου, τότε πρέπει να συμβαίνει ένα από τα παρακάτω:

Είτε μέσα στον αχό της αντιπαλότητας (για την οποία έχει τις ευθύνες της και ένα μέρος της αριστερής ρητορικής) γράφει ό,τι κατεβάσει η κεφαλή του, είτε λειτουργεί βάσει ένος γενικότερου σχεδίου, το οποίο στοχεύει στην μείωση της επιρροής της Αριστεράς μέσω του εξαγνισμού της Χρυσής Αυγής.

Απεχθάνομαι τις θεωρίες συνομωσίας και δεν πιστεύω ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται. Δεν μπορώ όμως να αντισταθώ στον πειρασμό και να μην αντιγράψω από μια τυχαία εγκυκλοπαίδεια:

Το Νοέμβριο του 1932 o Πρόεδρος Χίντενμπουργκ έλαβε ένα μήνυμα υπογεγραμμένο από του ισχυρότερους βιομηχάνους της Γερμανίας, οι οποίοι του συνιστούσαν να διορίσει καγκελάριο τον Αδόλφο Χίτλερ.

Το οικονομικό κατεστημένο της χώρας, θορυβημένο από την αύξηση της εκλογικής δύναμης των κομουνιστών, πίστευε ότι ο Χίτλερ θα γινόταν εύκολα η μαριονέτα που θα τους βοηθούσε να βάλουν τη χώρα σε μια τάξη.   

Στις 30 Ιανουαρίου 1933 ο Πρόεδρος Χίντενμπουργκ κάλεσε τον Χίτλερ και του παρέδωσε την καγκελαρία.

Παρόλο που αντιπαθούσε σφοδρά τον Χίτλερ και της θεωρίες του, σιγά σιγά έμπαινε όλο και περισσότερο στη σφαίρα της επιρροής των εθνικοσοσιαλιστών. 

Έτσι, με αφορμή τον εμπρησμό του Ράιχσταγκ ο Χίντενμπουργκ πείσθηκε να υπογράψει ένα διάταγμα βάσει του οποίου de facto εξουσιοδοτούσε τον Χίτλερ να καταργήσει τα κυριότερα πολιτικά δικαιώματα. Κάπως έτσι άνοιξε ο δρόμος για την εγκαθίδρυση της εθνικοσοσιαλιστικής δικτατορίας.

 

Τα υπόλοιπα είναι, νομίζω, γνωστά σε όλους -ακόμη και στους δύο καλούς δημοσιογράφους… 

Γιώργος Παναγιωτάκης

16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

14 σχόλια
Update, κάμποσο καιρό μετά:Το κασιμάτειο έμεσμα δεν υπάρχει πλέον στον ιστότοπο της Καθημερινής. Δεν νομίζω ότι αυτό συνέβη εξαιτίας άσκησης "αριστερής βίας" (θα το είχε καταγγείλει εγκαίρως ο Πρετεντέρης). Μάλλον συνέβη εξαιτίας ντροπής και στοιχειώδους σύνεσης.
Μια χαρά τα λέει ο κ. Παναγιωτάκης. Σωστό είναι να τιμωρούνται όλοι οι παρεκτρεπόμενοι, όμως επειδή ΟΛΟΙ οι ατιμώρητοι δεν έχουν διαπράξει το ίδιο αδίκημα.Από την άλλη η χρέωση στην Αριστερά (άλλος ομιχλώδης όρος) της κάθε διαδηλωτικής παραβατικότητας είναι από ανόητος έως κακόβουλος.Προσωπικά μάλλον μαλθακότητα θα τους χρέωνα παρά βιαιότητα.Το να τσουβαλιάζεις όλα τα αριστερά κόμματα και και κομμάτια σε μία δράση και σε μία στρατηγική (κι ενώ επί πλέον έχει σαφώς αποδειχτεί η εμπλοκή πολλών άλλων άσχετων ομάδων με τα βίαια επεισόδια των διαδηλώσεων) είναι κατ' αρχήν αμέθοδο.Ας πάρουμε μερικές κατηγορίες:Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά στα Πανεπιστήμια έχει γράψει λαμπρές σελίδες ξυλοδαρμών.Εξ ίσου όμως λαμπρές έχει γράψει και η ΔΑΠ, συχνά μάλιστα και οι μεν και οι δε με εξωπανεπιστημιακή συνδρομή.Αν τα ΚΝΑΤ είναι ένας όρος τότε οι Ρέιντζερς και οι Κένταυροι είναι δύο άλλοι όροι.Οι κουκουλοφόροι είθισται να χρεώνονται στον ΣΥΡΙΖΑ, αν και είναι γνωστό ότι οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ κατά πλειοψηφεία ρέπουν προς την μαλθακότητα και τρώνε ξύλο και χημικά αβέρτα (όταν μαζεύονται αρκετοί...)Η εν γένει Δεξιά συχνά χρησιμοποιεί και τον υπόκοσμο για ξυλίκι πολιτικό (πολυθρήνητος ο ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου σχετικού με τις μούσες, ο οποίος και αμισθί συνέδραμε το κόμμα σε πολιτικό ξυλίκι).Οι χουλιγκάνοι που επιστρατεύονται από όποιον πληρώνει σε ποιά πολιτική πατρίδα ανήκουν;Οι ΓΣΕΕδες δεν κατασκοτώθηκαν από χουλιγκάνους της ΑΕΚ; Και η Παναθηναϊκή Συμμαχία μήπως (λέω εγώ τώρα με το άρρωστο μυαλό μου) είναι η συγκρότηση πραιτωριανών ενός κάποιου νεοφιλελεύθερου παράγοντα;Α! Μη ξεχάσω και τους μαυροπουκαμισάδες της πατρίδας μου που υπηρετούν ένοπλοι και αδίστακτοι τα σε όλους γνωστά μεγάλα ονόματα της Μεγαλοννήσου. (Έχουμε βγάλει κι άλλα τέρατα περιωπής μετά τον Μινώταυρο...).Άρα το δήθεν ισοζύγισμα και η εξίσωση, όλοι παράνομοι όλοι ένοχοι άρα όλοι ίδιοι, είναι πολύ πονηρό ή πολύ απερίσκεπτο και φορμαλιστικά ήδη βρισκόμαστε ΠΟΛΥ κοντά στην Βαϊμάρη, άρα ο Χίντεμπουργκ ίσως νάρχεται όπου νάναι, αν και ο Παπούλιας δεν διαφέρει από τον Ζαΐμη και το τί επακολούθησε, ούτε και οι τότε εποχές...όπως λοιπόν καταδικάζουμε την βία, να καταδικάζουμε και την ισοπέδωση
παιδια μη χανεστε..η αριστερα - ακομα και αν καποιος αριστερος η ''αριστερος'' χρησιμοποιησει βια - ΔΕΝ ευαγγελιζεται τη βια, σε αντιθεση με τη χρυση αυγη - που οχι μονο συστηματικα καταφευγει σε πραξεις βιας αλλα και την αποθεωνει ως καθ'αυτη αξια, τη λατρευει. ο φασιστας δε θελει τη βια σαν εξαιρεση, σαν αναγκαιο κακο αλλα τη θελει σαν κανονα, θελει να την θεσμοθετησει αν μπορει.λες και δε ξερουμε τι ρολο βαραει ο πρετεντερης , χρονια τωρα..αλλα ρε φιλε, οκ, ψηφισες χρυση αυγη και γουσταρεις βια (ειτε να την παρακολουθεις ως αμετοχος θεατης ειτε ως θυτης)... ετσι δε μου λεει τιποτα...αν εισαι ομως εσυ που τρως το βρωμοξυλο και εξακολουθεις να τη βρισκεις ετσι, σου βγαζω το καπελο..εισαι μαγκας
Η αρχή της αναλογικότητας των ποινών...Τί νομικίστικες αρλούμπες είναι αυτές; Εδώ ο πολύς Πρετεντέρης αποφάσισε ότι η όποια αριστερή (για ένα λεπτό, γιατί έναν καιρό όλοι σε αυτόν τον τόπο δήλωναν αριστεροί. Εγώ ψηφίσω ΣΥΝ και μετά ΣΥΡΙΖΑ από το 1999 και μόνο τώρα το Μάιο και τον Ιούνιο ψήφισα Ο-Π και ΔΗΜ ΑΡ και με βλέπω πάλι πίσω. Ο φασιστόβλαχος μπράβος στα σκυλάδικα, οι τόνοι γαρυφάλλων, ήταν αριστερά, ήταν προοδευτικά, ήταν "εγώ" ; ) τραγουδίστρια, που κακώς δεν πλήρωνε την Εφορία και κάκιστα υπήρχε ταρίφα για να γίνεις πρϊστάμενος ΔΟΥ (γιατί άραγε ; ) είναι το ίδιο με την ανθρωποκτονία και την κακοποίηση; Και στην τελική ανάλυση, όσοι κυβέρνησαν, ΠΑΣΟΚ - ΝΔ τώρα ανακάλυψαν ότι έπασχαν από πολιτική υποδούλωση στην Αριστερά και έκαναν ό,τι έκαναν; Και το Οθωμανικό πελατειακό σύστημα, ευθύνη της Αριστεράς είναι; Αθλιότητα. Κλείστε την τηλεόραση. Εν ανάγκη δέστε λίγο TV5, EURONEWS, DW, να φύγει η χολέρα, αν και αυτά, διαπλεκόμενα, είναι αλλά σε άλλο επίπεδο. Και το επίπεδο έχει τη σημασία του. Ενημερώστε και φίλους - συγγενείς για τους κινδύνους τύφλωσης που προκαλεί η TV με τις μαλακίες της!
(συνέχεια) Ευχαριστώ πολύ για το άρθρο σας! Καλογραμμένο, σε ήπιο τόνο, ξεκάθαρο ως προς τις απόψεις σας, διαπνέεται από λογική και νηφαλιότητα, που δεν συναντάμε πλέον σε ανάλογες συζητήσεις. Φανερώνει, δε, πραγματική ανησυχία κι ενδιαφέρον για την διαμορφούμενη κοινωνικοπολιτική κατάσταση στην Ελλάδα.Χαίρομαι που η lifo φιλοξενεί και τέτοιες τοποθετήσεις, κυρίως γιατί χάρις σ' αυτές εξακολουθώ να τη διαβάζω.
Είναι ακριβώς η εκλογίκευση του νοελληνικού αμοραλισμού. Βρίσκουμε ένα τερατούργημα (π.χ. ο τάδε υπουργός πήρε μίζα) για να εκλογισκεύσουμε τα επιδόματα των τυφλών, το φακελάκι στην πολεοδομία,...
μπαίνω στον πειρασμό να "ευχαριστήσω" την χρυσή αυγή για τη δράση της γιατί χάρη σε αυτή βλέπουμε πόσο πουλημένοι είναι κάποιοι δημοσιογράφοι - όχι ότι δεν το ξέραμε - αλλά δεν θα το κάνω γιατί θα μπω στη λογική τους. Βέβαια από την άλλη, ίσως ο Πρετεντέρης να είπε πράγματι αυτό που πιστεύει. Εφόσον κάθε αυτοαποκαλούμενος "εκσυγχρονιστής" ξέρει από μέσα του ότι η ζωή ενός Πακιστανού αξίζει για αυτόν όσο ο τελευταίος είναι χρήσιμος ως εκμεταλλεύσιμος εργάτης στην "εκσυγχρονιστική" προσπάθεια, δεν είναι άκυρο να συγκρίνει την επίθεση κατά της σωματικής ακεραιότητας του Πακιστανού με τη φοροδιαφυγή. Πρόκειται για οικονομικά μεγέθη και στις δύο περιπτώσεις ούτως ή άλλως. Αν όντως η ιστορία επαναλαμβάνεται και αν κρίνω από τα σχόλια, ο Μιχαλολιάκος θα γίνει υπουργός σύντομα... και εις ανώτερα λοιπόν!Γιατί τελικά, κατά την ταπεινή μου άποψη και μέσα από κοινωνιολογική τύπου παρατήρηση, θεωρώ ότι η σύγκριση έχει αποβεί υπέρ της χρυσής αυγής στο συλλογικό ασυνείδητο, το οποίο δεν έχει υποστεί καμία "αφύπνιση" όπως πιστεύει ο skeletor
tkas ειλικρινά δεν ξέρω τι φοβάται το σύστημα (ούτε τι ακριβώς είναι το σύστημα)κ. Κωνσταντίνε Φ. Σισκάκη, το σκέφτηκα αρκετά καλά και υπόσχομαι να το σκεφτώ κι άλλο. Όμως με βάση το δικό μου αισθητικό κριτήριο, λαϊκίστικο είναι το κείμενο του κ. Κασιμάτη. skeleton, φυσικά και είναι νομικό το ζήτημα. Οι νόμοι θεσπίζονται για να θωρακίσουν τις ηθικές αξίες της κάθε κοινωνίας. Ευχαριστώ πάντως για το μακροσκελές σχόλιο.
Τα υπόλοιπα βεβαίως και είναι γνωστά στους εν λόγω δημοσιογράφους κύριε Παναγιωτάκη.Απλά οι Πρετεντέρης,Κασιμάτης κι όσοι εξισώνουν τους φασίστες με την Αριστερά,κυρίως,θέλουν δε θέλουν είναι το βούτηρο στο ψωμί των ακροδεξιών που επιθυμούν να στήσουν στη χώρα μας ότι έστησε ο Χίτλερ στη Γερμανία του μεσοπολέμου...Τουλάχιστον στην Αριστερά υπάρχουν κριτικές φωνές.Δεν είναι όλοι νοσταλγοί του Στάλιν...
Πολυ ωραια αυτα που γραψατε και συμφωνω μαζι σας(οπως Και ο νομοθετης)οτι ολα αδικηματα Δεν ειναι ιδια και αρα τιμωρουνται διαφορετικα: Αλλος θα πληρωσει 50 ευρω προστιμο, αλλος ενα εκατομυριο, αλλος θα μπει 10 χρονια φυλακη, αλλος ισοβια κλπ...Δεν μας απαντατε ομως σε ενα βασικο ερωτημα: Εκεινος που παρανομει(απο τους ηπιους παρανομουντες της αριστερας μεχρι τους εγκληματιες της Χ.Α) πρεπει να συλλαμβανεται και να τιμωρειται οπως του αρμοζει? ΝΑΙ Η ΟΧΙ??(και αν "Ναι" τοτε επρεπε η οχι να συλλαμβανονται διαχρονικα Και οι παρανομοι της αριστερας??)
κ. Παναγιωτάκη, με όλο το σεβασμό, νομίζω αυτά που γράφετε ακουμπούν επικίνδυνα στα όρια του λαϊκισμού. Αν και ο κ. Κασσιμάτης φημίζεται για το οξύ -κάποιες φορές- χιούμορ του, αυτή τη φορά, έγραψε κάτι συγκλονιστικό, το οποίο μια χώρα αρνείται να δει εδώ και χρόνια. Μήπως να το ξανασκεφτείτε;Κωνσταντίνος Φ. Σισκάκης