Paolo Colombo: Tα αγαπημένα του έργα Τέχνης

Paolo Colombo: Tα αγαπημένα του έργα Τέχνης Facebook Twitter
0

Αγαπητή Σταματία

Σήμερα, 27 Ιουνίου, τα αγαπημένα μου έργα τέχνης είναι τα εξής:

 

 

 

Ο Αρπιστής της Κέρου, Κυκλαδική Τέχνη, Πρώιμη Εποχή του Χαλκού (2700 π.Χ. -2300 π.Χ.)

 

Αυτό το έργο με κάνει να ονειρεύομαι ένα όμορφο μέρος γεμάτο με την πιο όμορφη μουσική, πίσω στην πιο ενδιαφέρουσα περίοδο.

 

 ____________________________

 

 

Πομπηία, Βίλα των Μυστηρίων, 2ος αι.π.Χ

 

 _____________________________

 

 

Giorgione, TheTempest, 1506

 

Για όλους τους λόγους που μπορεί να αγαπάει κανείς αυτό το έργο.

 

 _______________________

 

 

Alberto Savinio , Toys in the forest, 1928

 

Μία μυστηριώδης ανάμνηση από την παιδική ηλικία.

 

_____________________

 

 

 

Giorgio de Chirico, Self-Portrait [Et quid amabo nisi quod aenigma est?], 1911

 

Η καλύτερη αυτοπροσωπογραφία που έχει γίνει ποτέ

 

___________________

 

Τα 35 χρόνια δημιουργίας του Νίκου Μπάικα.

__________________

 

 

  

Τα εργα σε χαρί της Edy Ferguson.

 

Η ενέργεια, η ποικιλία, η ελευθερία που αποπνέει αυτή η σπάνια και μοναδική δουλειά. Επιμελούμαι την έκθεση της Ferguson που παρουσιάζεται στο Mουσείο Μπενάκη μέχρι τις 29 Ιουλίου.

 

_______________________

 

 

 

Ο Paolo Colombo εργάζεται ως καλλιτεχνικός σύμβουλος στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Κωνσταντινούπολης. Την περίοδο 2001-2007 ήταν επιμελητής στο Εθνικό Μουσείο Τεχνών του 21ου αιώνα στη Ρώμη και από το 1989 έως το 2000 ήταν Διευθυντής του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης στη Γενεύη. Το 1999 ήταν ο επιμελητής της 6ης Μπιενάλε της Κωνσταντινούπολης. Ορισμένες από τις εκθέσεις που έχει επιμεληθεί είναι οι ακόλουθες: In Praise of Shadows,Apocalittici e Integrati, contemporary Italian Art (2007), Ed Ruscha (2004) Margherita Manzelli (2003), Francis Alÿs (2002), Michael Raedecker (2002), Zaha Hadid (2002), Kara Walker (2000), Olaf Breuning (1999), Pipilotti Rist (1996), Ugo Rondinone (1996), Tony Oursler (1995), Rosemarie Trockel (1994), Kiki Smith (1991), Carroll Dunham (1988). Aυτόν τον καιρό παρουσιάζονται δύο εκθέσεις στην Αθήνα σε δική του επιμέλεια. Η έκθεση faces που θα παρουσιάζεται μέχρι την 1η Ιουλίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, και η έκθεση Edy Fergudon με επιλογές έργων από το 1993 ως σήμερα, που παρουσιάζεται στο Μουσέιο Μπενάκη μέχρι τις 27 Ιουλίου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ