Facebook Twitter

Ανοιξιάτικες μπόρες






Ανοιξιάτικες μπόρες

Όταν ένα ελληνικό περιοδικό τρόλαρε το γκλάμουρ, τη δεκαετία του '90 


μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01



Το 1996, όταν στο Λονδίνο κυκλοφορούσε το περιοδικό i-D δίνοντας βήμα στην κουλτούρα του δρόμου και το γκραντζ, ένα ελληνικό περιοδικό προσπαθούσε να σαρκάσει το εγχώριο γκλάμουρ και να παρουσιάσει μια εντελώς διαφορετική, αν όχι ανατρεπτική εικόνα της μόδας. Το περιοδικό ήταν το 01 και υπεύθυνη μόδας η Πωλίνα Σαρρή, που εξέφρασε με τον πιο απροσδόκητο τρόπο το στυλ των ρέιβερς και των παιδιών που γέμιζαν τα underground κλαμπ περιφρονώντας την γελοία λάμψη περιοδικών σαν το Kλικ ή το Madame Figaro. Τότε η Μερόπη Κοκκίνη (σημερινή υπεύθυνη του οπτικοκοακουστικού τμήματος της LIFO)  ξεκινούσε την καριέρα της στο περιοδικό πριν καν φτάσει τα 20 χρόνια της. Αυτό ήταν ένα εντιτόριαλ μόδας που έφτιαξε με τη φίλη της Σελάνα Βροντή και φωτογράφο τον φίλο του περιοδικού Χρήστο Πότσιο. Είχε ως θέμα τις «Ανοιξιάτικες μπόρες».

μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01
μοδα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Πότσιος/ 01

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ