Η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων

Η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων Facebook Twitter
17

Μόνο από την μπροστινή πόρτα θα μπαίνουν στα λεωφορεία από 1η Ιουλίου οι επιβάτες σε μία προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μεταφοράς.

Με ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών τονίζει ότι από αύριο, Δευτέρα θα εφαρμοστεί το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης των επιβατών από την μπροστινή πόρτα με επίδειξη εισιτηρίου ή κάρτας στον οδηγό αρχικά σε επιλεγμένες γραμμές.

Στη συνέχεια το μέτρο θα εφαρμοστεί και στις υπόλοιπες γραμμές του δικτύου.
Τα λεωφορεία των γραμμών αυτών θα φέρουν ειδική σήμανση στις θύρες και στη φωτεινή επιγραφή τους, ώστε να γίνονται αντιληπτά από τους επιβάτες.

Από την πλευρά των οδηγών, ωστόσο, έχουν υπάρξει αντιδράσεις για το μέτρο. Με ανακοίνωσή τους που τοιχοκολλήθηκε σε όλα τα αμαξοστάσια, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ καλεί τους οδηγούς να μην παραλάβουν τα σχετικά αυτοκόλλητα που θα τοποθετηθούν δίπλα από τις πόρτες των λεωφορείων, τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο είναι «εις βάρος τόσο των επιβατών, όσο και των εργαζομένων».

Οι γραμμές στις οποίες θα εφαρμοστεί το μέτρο είναι οι εξής:

  • 24 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  • 25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  • 025 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΡΟΦ.ΔΑΝΙΗΛ
  • 026 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
  • 027 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΟΡΦΕΩΣ
  • 054 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
  • 060 ΜΟΥΣΕΙΟ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ
  • 100 ΠΛ.ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ-ΚΟΛΩΝΑΚΙ-ΑΓΟΡΑ
  • 209 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ
  • 227 ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟΣ
  • 602 Ν.ΙΩΝΙΑ-ΚΑΛΟΓΡΕΖΑ-ΣΤ.ΠΑΝΟΡΜΟΥ
  • 651 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Α
  • 653 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Β
  • 859 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ
  • 114 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΚΑΒΟΥΡΙ-ΒΟΥΛ/ΓΜΕΝΗ(μέσω ΜΑΡΙΝΑΣ)
  • 116 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ-ΚΙΤΣΙ
  • 120 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ(ΠΗΓ/ΚΙΑ)-ΠΡΟΑΣΤ.ΣΤ.ΚΟΡΩΠΙΟΥ
  • 124 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΑΓ.ΤΡΙΑΔΑ-ΑΓ.ΤΡΥΦΩΝΑΣ
  • 125 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΠΑΙΑΝΙΑ-ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 128 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 149 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ-ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 162 ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ(ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ)
  • 163 ΒΟΥΛΑ-ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
  • 170 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΚΙΖΑ-ΒΑΡΗ
  • 202 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
  • 205 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 207 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 212 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ
  • 247 ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ(μέσω Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
  • 301 ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΘΟΥΣΑΣ
  • 307 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ-ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ
  • 322 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΒΡΑΥΡΩΝΑ
  • 323 ΒΡΑΥΡΩΝΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  • 324 ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΚΑΝΤΖΑ
  • 330 ΚΟΡΩΠΙ-ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ
  • 404 ΣΤ.ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑΣ-ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ
  • 501 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Α
  • 522 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΑΔΑΜΕΣ Α
  • 523 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΑΔΑΜΕΣ Β
  • 524 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ
  • 526 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΚΕΦΑΛΑΡΙ
  • 527 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Β
  • 530 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ
  • 541 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΤ.ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
  • 543 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΝΟΣ.ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
  • 560 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΜΟΡΤΕΡΟ-Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
  • 604 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΙΩΝΙΑ
  • 605 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ
  • 640 ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
  • 642 ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΑΓ.ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΠΕΥΚΗ
  • 819 ΠΕΡΑΜΑ-ΝΕΚΡ.ΣΧΙΣΤΟ
17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Οπότε κάτσε τώρα να περιμένεις να μπουν όοοολοι από την μπροστά πόρτα, να πάρουν εισιτήριο αυτοί που δεν έχουν, να ελέγξει ο οδηγός τα ήδη χτυπημένα, να φωνάζουν όλοι "μη σπρώχνετε!", κλπ. Υπήρχε που υπήρχε καθυστέρηση λόγω κίνησης στους δρόμους, αν προσθέσουμε την καθυστέρηση λόγω των παραπάνω, καλά κρασιά.
Το αποτέλεσμα που επιδιώκει το μέτρο είναι πέρα από κάθε αμφιβολία το θεμιτό. Επιτέλους οι διάφοροι τσαμπατζίδες που νομίζουν ότι το κράτος είναι η ιερή αγελάδα και μπορούν ανά πάσα στιγμή να την αρμέξουν, τελειώνει. Το αρνητικό είναι ότι ο τρόπος κατά τη γνώμη μου δεν είναι κατάλληλος. Τα έχετε πει όλα για τις καθυστερήσεις κ.λπ. . Ίσως αν υπήρχε ένα μηχάνημα στις θύρες που θα σκάναρε τα εισητήρια και τις κάρτες.Όπως και να έχει καλά να πάθουμε, μήπως και γίνουμε άνθρωποι.
Και τι θα γίνεται με αυτούς που έχουν ήδη χτυπήσει το εισιτήριο σε τρένο πχ? Θα κάθεται ο οδηγός να κοιτάει και το πότε είναι χτυπημένο? Επίσης δεν θα πρέπει να υπάρχει επιτέλους και δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσα στο λεωφορείο?
τωρα μενει μονο να:ειναι καθαροι και ευγενικοί οι οδηγοιοδηγανε σαν ανθρωποι, οχι σαν τον Colin McRaeειναι καθαρα τα λεωφορειαερχονται τακτικα και στην ωρα τουςφορεσουν κανενα πουκάμισοεχουν ολα τα λεωφορεια κλιματισμόμαθουν και καμια ξενη γλωσσα, υποχρεωτικααποκλειστικoυς λεωφορειοδρόμουςκαι και και θα γίνουμε Ευρωπηαντε και σε καλη μερια...
Δεν καταλαβαίνω την αντίδραση των οδηγών. Για ποιο λόγο ακριβώς εναντιώνονται στο μέτρο; Αντιλαμβάνονται ότι ο μισθός τους εξαρτάται από την κερδοφορία των μέσων μεταφοράς; Το ότι οι επιβαίνοντες μπορεί να ζημιωθούν να το δεκτώ (άσχετα με το ότι είναι αναγκαίο όλοι να πληρώνουν το αντίτιμο για τη χρήση του λεωφορείου). Οι οδηγοί πώς ζημιώνονται? Επειδή θα πρέπει να κοιτάνε τα εισιτήρια; Μα επιτέλους, ΤΙΠΟΤΑ δεν θέλουμε να αλλάξει σε αυτή τη χώρα;
άντε ρε, αυτοί που τη βγάζαν και την βγάζουν στο τσάμπα επειδή μας κλέβαν μια ζωή δεν παίρνουν συγκοινωνία, ο κοσμάκης που πεινάει παίρνει... όταν ακούω τέτοια για ντεμέκ τσαμπατζήδες βγάζω σπυριά! εγώ πάντα θα δίνω το εισιτήριο μου στον επόμενο!
Κάθε φραγμός στην κινητικότητα είναι και φραγμός στη δημοκρατία. Ελεύθερη μετακίνηση ίσον ισοκατανομή της πρόσβασης σε τόπους, υπηρεσίες, υποδομές, πληροφορίες και, εν τέλει, ανθρώπινη διάδραση.
Τι λε ρε παιδί μου, πως και δεν το σκέφτηκε αυτό κάποιος άλλος πριν από εσένα να το εφαρμόσει σε κάποια χώρα του κόσμου?Το κόστος ΠΟΙΟΣ το πληρώνει?Θα τυπώνει χρήμα ο κυριούλης με το μουστάκι και το ψηλό καπέλο από την Μονόπολι?Λεφτά Yπάρχουν volume.2
@ Ανηθικος αυτουργος 1.7.2013 | 15:41Η ειρωνία καθιστά το επιχείρημά σου εν γένει σαθρό.Στο Ταλίν εφαρμόζεται ήδη η ελεύθερη μετακίνηση έστω για τους δημότες (βέβαια με παραδοχές που δε μέ βρίσκουν σύμφωνο αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα).Οι πολίτες πληρώνουν φόρους. Η κατανομή των αντίστοιχων εσόδων είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης και προτεραιοτήτων. Όπως όλα.Τέλος, αν θεωρείς ότι η τιμή του αστικού εισιτηρίου ανταποκρίνεται στην ποιότητα των υπηρεσιών, τους χρόνους μετακίνησης, το χωρικό εύρος του δικτύου και το οικονομικό επίπεδο του μέσου πολίτη, τότε ίσως ζούμε σε άλλη χώρα.
@Πι Μπουρλέ: Με την δικιά σου λογική, επειδή και το σύστημα υγείας είναι για κλάματα να σταματήσουμε να πληρώνουμε ασφαλιστικές εισφορές!Όσο για την κινητικότητα και τους φραγμούς στη δημοκρατία, μπορείς πολύ δημοκρατικά και χωρίς φραγμούς να το πάρεις με τα πόδια!
Τι γελιο εχω να ριξω οταν θα ανοιγουν οι πισω πορτες και θα μπαινουν(ειτε επιτηδες ειτε κατα λαθος) ατομα μεσα και ο οδηγος θα παραταει την τεραστια ουρα που θα υπαρχει διπλα του για να παει και να τους διωξει. Και ενω το κανει αυτο, καποιοι θα περνουν στα κλεφτα απο μπροστα και ο οδηγος θα τρεχει πανω κατω! χαχαχαχα!!