ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Η βαθμολογία που συγκεντρώνει η Ελλάδα στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των γκέι

Η βαθμολογία που συγκεντρώνει η Ελλάδα στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των γκέι Facebook Twitter
16

Ένα μίνι ντοκιμαντέρ. Αφορμή η ετήσια έκθεση του ευρωπαϊκού τμήματος της ILGA, όπου η Ελλάδα συγκεντρώνει βαθμολογία 28 με άριστα το 100 στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων

16

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι σημαίνει η απόφαση της Μελόνι να εξισώσει την παρένθετη μητρότητα με εγκλήματα διεθνούς χαρακτήρα

Διεθνή / Η Μελόνι εξισώνει την παρένθετη μητρότητα με έγκλημα και εξαϋλώνει τα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ στην Ιταλία

Από την Τετάρτη, τα ζευγάρια που θέλουν να αποκτήσουν παιδί μέσω παρένθετης μητέρας, απαγορεύεται να ταξιδεύουν στο εξωτερικό - Τι ισχύει στις υπόλοιπες χώρες
LIFO NEWSROOM
Η Ελλάδα στην κορυφή των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, σύμφωνα με τη ΔιαΝΕΟσις

Lgbtqi+ / Η Ελλάδα στην κορυφή της κατάταξης για τα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, σύμφωνα με τη ΔιαΝΕΟσις

Η μελέτη αναδεικνύει και τον κρίσιμο ρόλο των κοινωνικών παραγόντων, συμπεριλαμβανομένης της ευαισθητοποίησης του κοινού αλλά και της έγκυρης και συνεχούς πληροφόρησής του για τα ΛΟΑΤΚΙ+ ζητήματα
THE LIFO TEAM
«Ούτε τα κουτσομπολίστικα μέσα δεν ασχολούνται πια με το πόσα ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρια παντρεύτηκαν»

Lgbtqi+ / «Ούτε τα κουτσομπολίστικα μέσα δεν ασχολούνται πια με το πόσα ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρια παντρεύτηκαν»

Ο Γιώργος Τσιτιρίδης, ένας από τους γνωστότερους και πιο δραστήριους ΛΟΑΤΚΙ+ και όχι μόνο ακτιβιστές της Θεσσαλονίκης, αφηγείται τη ζωή, τη δράση του και μαζί κάποιες λιγότερο γνωστές πτυχές της ιστορίας της πόλης του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γεωργία: Δολοφονήθηκε γνωστό τρανς μοντέλο μια ημέρα μετά τη ψήφιση του αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοσχεδίου

Διεθνή / Γεωργία: Δολοφονήθηκε γνωστό τρανς μοντέλο μια ημέρα μετά τη ψήφιση του αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοσχεδίου

Το υπουργείο Εσωτερικών της Γεωργίας ανακοίνωσε ότι η Αμπραμίντζε φέρεται να μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου, ενώ αργότερα ανακοινώθηκε η σύλληψη ενός άνδρα που σχετίζεται με την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

13 σχόλια
Λυπάμαι, ντρέπομαι και πληγώνομαι που ζω σε μια τέτοια κοινωνία. Όχι μόνο ως gay γυναίκα αλλά και ως άνθρωπος γενικά. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην ελληνική κοινωνία αλλά σε όλους όσους έχουν την ίδια άποψη. Είμαστε ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Όλοι μας ερωτευόμαστε, αγαπάμε και πονάμε το ίδιο, είτε είμαστε 'straight', bi, gay, λεσβίες. Ας τολμήσει να μου πει κάποιος ότι η αγάπη και ο πόνος που νιώθω για την πρώην μου δεν αξίζουν το ίδιο μ'αυτά ενός 'straight', μόνο και μόνο επειδή είμαι λεσβία.Αυτά. Ευχαριστώ.PS. By the way οι κατσίκες δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν. Επισης, ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΘΕΑ.
Προς eclaireη έρευνα αυτή είναι μέρος μεγάλης έρευνα της ilga-europe με πάνω από 90000 συμμετοχές από πολλές Ευρωπαϊκές χώρες. Μπορείτε να δείτε όλα τα αποτελέσματα. Έχει σχέση όχι με τη νομοθεσία, όπως οι προηγούμενοι rainbow maps, αλλά με την καθημερνινή κοινωνική πραγματικότητα. Και ναι, το μηδέν επιφυλάσσεται για χώρες πολύ-πολύ πιο κάτωhttp://www.ilga-europe.org/home/news/for_media/media_releases/not_la_vie_en_rose_the_most_comprehensive_overview_of_the_lgbti_people_rights_and_lives_in_europe_2013Προς JimFitκανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα επιτεύγματα της υπερχιλιόχρονης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ούτε οι Ευρωπαϊκοί λαοί αρέσκονται να ξεχνούν τα επιτεύγματα, όποια κι αν είναι του παρελθόντος τους. Ταυτόχρονα, έχουν επίγνωση των κτηνωδιών που έχουν κάνει. Δε διδάσκονται ότι είναι μονίμως αδικημένοι. Αυτό που κάνουμε εμείς εμποδίζει τη λειτουργία μας μέσα στον κόσμο. Οι πολιτισμικές ανθίσεις, δεν έρχονται με το σεβασμό προς το παρελθόν, αλλά με την κριτική στάση απέναντι σε αυτό. Όπως το Βυζάντιο ενσωμάτωσε, αλλά και εχθρεύτηκε την αρχαιότητα, έτσι κι εμείς σήμερα, δικαιούχοι του παρόντος, μπορούμε να αρνηθούμε πράγματα από το παρελθόν. Στέκομαι σε μια φράση σου: "δεν επέτρεπαν την ξιφομαχία στο κρεβάτι". Στέκομαι απέναντι. Ούτε η κοινωνία, ούτε η Πολιτεία έχουν τη δικαιοδοσία να επιτρέπουν ή να απαγορεύουν την "ξιφομαχία στο κρεβάτι"Προς υιό Πλεύρη. Ναι ο Γιαννάκης μπορεί να ακούσει ότι δεν είναι υποχρεωτικό να ερωτευθεί τη Μαρία. Η φράση "υποχρεωτικό να ερωτευθεί" είναι ούτως ή άλλως άκυρη. Ποιός Γιαννάκης όμως; Ο ετεροφυλόφιλος Γιαννάκης τί είχε, τί έχασε. Ο καυγάς γίνεται για τον ομοφυλόφιλο Γιαννάκη, που η παραδοσιακή αντίληψη θέλει να πειθαναγκάσει να μπει σε έναν ετεροφυλόφιλο τρόπο ζωής και η σύγχρονη αντίληψη, που ενδιαφέρεται για τις ανάγκες του Γιαννάκη και όχι μόνο για το έτσι θέλω της οικογένειας και της κοινωνίας, δίνει αχτίδες ελπίδας. Και κακώς έχετε πετύχει μέχρι σήμερα, να μην το ακούσει αυτό Εκείνος ο Γιαννάκης από πουθενά.Για όσους ταυτίζουν την ομοφυλοφιλική σχέση, έλλογων συναινούντων ανθρώπων με τα ζώα, έχω να πω ότι είναι εκτραχηλισμένοι, δεν εκπροσωπούν τίποτα που να θυμίζει αξίες και ελπίζω ολοένα και περισσότεροι Έλληνες να θεωρούν τα ειδεχθή και τερατώδη λόγια τους ανόητα, ελεεινά και χυδαία.Ας αποκαλεί ο Παναγιώταρος "κυρία" του Γερμανό Υπ. Εξ. από το βήμα της Βουλής. Αλλάζει αυτό το μέγεθος της βλακείας, που συμπυκνώνει όλη τη Χρεοκοπία σε δυο λέξεις; Η σιωπή όμως με ανησυχεί περισσότερο. Γιατί καμία αντίδραση από Γερμανία. Μήπως επειδή έχουν ήδη συμφωνήσει στην επάρατο συνεργασία ΝΔ-ΧΑ και έχουν γράψει στα παλιά τους τα παπούτσια τους Έλληνες ομοφυλόφιλους;
Νταξ παιδια,και το 28 οφειλεται στο οτι δεν ειμαστε απλως Ουγκαντα που οποιος ειναι ομορφυλ. τον δενουν σε εναν στυλο και τον λιθοβολουν ή τον ξορκιζουν.
Και να προσθέσω ότι η έρευνα αυτή αποτυπώνει τη νομοθετική κατωχύρωση και προστασία και μόνο. Αν και αυτές είναι καθαρές ενδείξεις για τις διακρίσεις που υφίστανται ή όχι οι LGBT, δεν αποτυπώνουν κατ' ανάγκη την όλη στάση της κοινωνίας. Διαφορετικά, με βάση τη λίστα, θα πρέπει να φανταστούμε ότι το να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος ή τρανς στην Ελλάδα είναι το ίδιο με την Ελβετία και το Λουξεμβούργο.http://www.ilga-europe.org/content/download/26894/168667/version/1/file/Side_A_Rainbow_Europe_Map-+2013may.pdf
Δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ την Ελλάδα ή τους Έλληνες, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα, δεν νομίζω πως είμαστε "πίσω" σε σχέση με άλλες χώρες. Η μάλλον για να το πω πιο σωστά, ΕΙΜΑΣΤΕ πίσω, αλλά δεν είναι άλλοι μπροστά. Πόσα χρόνια είναι βασικό θέμα κουβέντας αυτό στην Αμερική ας πούμε? Πόσα χρόνια τους χρειάζεται για να αρχίσει πλέον δειλά δειλά να αλλάζει η νομοθεσία. Πόσες εκλογικές αναμετρήσεις έχουν κερδιθεί ή χαθεί με αυτό σαν πρώτο θέμα στην αντζέντα των πολιτικών? (ΕΛΕΟΣ δηλαδή)Είναι τόσα πολλά τα χρόνια βασικά, που είναι πολύ καχύποπτο το γεγονός ότι ακόμα -προεκλογικά- μιλάνε για αυτό -το σοβαρό αλλά αυτονόητο θέμα- αντί άλλων σοβαρών θεμάτων που δεν αγγίζουν καν. Νομίζω ότι οι gay αυτού του κόσμου ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια, όχι τόσο από τους -λίγους σχετικά- φανατικά αντί, όσο από τους εκατ. χλιαρούς στο θέμα που ανέχονται να μην τελειώνει ένα τέτοιο θέμα. Επίσης από αυτούς που τους συμφέρει να μην "κλείνει" το θέμα. Είναι ένα ανώδυνα ανοικτό σοβαρό θέμα το οποίο -εκτός των άμεσα ενδιαφερόμενων, δηλαδή τους gay-, δεν συμφέρει ή ενδιαφέρει αρκετά κανέναν άλλον να κλείσει. Εμείς, οι straight που -προφανώς- θεωρούμε αυτονόητο το δικαίωμα των ανθρώπων αυτών αλλά δεν το διεκδικούμε μαζί τους, απέναντι σε μερικούς ομοφοβικούς, φταίμε. Είμαστε πολλοί και οι μόνοι που έχουν την δύναμη -οργανωμένα- να βάλουν τελεία σε αυτό το κακκόγουστο αστείο. Όπως είπα όμως, δεν μας ενδιαφέρει αρκετά, αφού δεν μας αγγίζει σε καθημερινό επίπεδο. Μας ενδιαφέρει όσο χρειάζεται για να δούμε αυτό το βίντιο, άντε να κάνουμε και κανα σχόλιο... μίσους ως προς τον ομοφοβικό.
Για μια ακόμα φορά, ως straight άντρας, ντρέπομαι και λυπάμαι που ζω σε μια κοινωνία όπου τα ομόφυλα ζευγάρια δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμένα.Όχι ότι το συγκεκριμένο βίντεο μου έκανε κάποια εντύπωση βέβαια. Συγκεντρώνουμε ποτέ σε τίποτα θετικό καμιά συγκλονιστική βαθμολογία;
Συμφωνω απολυτα. Κι εγω με τη σειρα μου ως "στρειτ" γυναικα (ακομη και η λεξη straight δηλωνει ομοφοβια λυπαμαι καθε φορα που βλεπω τοσες διαδηλωσεις εναντια στο θεμα του γαμου μεταξυ ομοφυλοφιλων.Γιατι οι "στρειτ" δηλ. να αποφαινονται για τις τυχες των αλλων? Ειναι κατα καποιο τροπο ανωτεροι να επιτρεπουν ή απαγορευουν? Ζω για τη στιγμη που το συνταγματικο δικαιωμα της ελευθεριας εκφρασης του ανθρωπου θα εφαρμοστει στην πραξη
Αδιανόητο τον 21ο αιώνα να ασχολούμαστε ακόμα με το κρεβάτι του άλλου... Βέβαια είδατε ποιοι είναι αυτοί που ασχολούνται. Οι νοσταλγοί του μεσαίωνα