Το καβλάντισμα του Αλέξανδρου και της Άννας στο ίντερνετ

Το καβλάντισμα του Αλέξανδρου και της Άννας στο ίντερνετ Facebook Twitter
17

Το καβλάντισμα του Αλέξανδρου και της Άννας στο ίντερνετ δεν είχε κάτι διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Έκαναν chat ένα βράδυ και κόλλησαν. «Kai twra poios tha mazepsei ta xymata ap to patwma?», της έγραψε. Ποιος θα μαζέψει τα χύματα απ' το πάτωμα; Συνέχισαν τις επόμενες μέρες με phone sex και με horny μηνύματα. Τα μηνύματα τα έστελνε από το ίντερνετ στο κινητό της, οπότε έμπαιναν και οι διαφημίσεις του σάιτ. Δηλαδή: «Ti kanei i kavla mou aftin tin stigmi? (Τι κάνει η καύλα μου αυτήν τη στιγμή;) ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ? ΣΤΕΙΛΕ ΕPA ΣΤΟ 543040-0,61 E/SMS». Ή «Se skeftomai kai ginomai skliros amesos. (Σε σκέφτομαι και γίνομαι σκληρός αμέσως). ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ? ΣΤΕΙΛΕ ΕPA ΣΤΟ 543040-0,61 E/SMS». Ή «Thelw poly na mou ton kaneis mouskema. (Θέλω πολύ να μου τον κάνεις μούσκεμα). AΠΙΘΑΝΕΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ? ΣΤΕΙΛΕ ΕPA ΣΤΟ 543040-0,61 E/SMS». Mέχρι που άρχισαν να συναντιούνται. Οπότε τα μηνύματα που της έστελνε έγιναν: «Sxolaw 11, theleis na peraseis gia ligo ap to spiti mou? (Να περάσεις απ' το σπίτι μου μόνο για λίγο;)». Ούτε για την Άννα ο Αλέξανδρος ήταν μέχρι τότε σημαντικός. Ήταν κάποιος με τον οποίο είχαν απλά μια διαβολεμένα καλή χημεία. Αυτό. Ερχόταν σπίτι της, μιλούσαν λίγο, έκαναν σεξ για ώρες, τελείωνε, και χάνονταν ξανά. Ένας απ' όλους αυτούς τους στρέιτ που υιοθέτησαν το άλλοτε gay lifestyle και ξημερώνονται στο ίντερνετ για να μπουν στην ουρά για μια πίπα. Enas stin oura gia mia pipa.

Όλα άλλαξαν με ένα τραγούδι. Ένα τραγούδι που έβαλε η Άννα να παίζει την ώρα που έκαναν σεξ. Το τραγούδι έλεγε στα γαλλικά «Ο εραστής γνωρίζει μόνο την ταπείνωση / δεν έχει επιλογή / O εραστής ζει για να ικανοποιεί την ερωμένη του / δεν έχει άλλη επιλογή / Ο εραστής σ' αγαπά περισσότερο από τον εαυτό του / Δεν έχει επιλογή». Tη στιγμή ακριβώς που έκαναν σεξ, ο Αλέξανδρος βρέθηκε να αναρωτιέται για τους στίχους, κι αν υπήρξε ποτέ εραστής στη ζωή του. Θα ήθελε μια φορά να δοκιμάσει αυτή την αυτοκαταστροφή, να πάρει μια επιθυμία του και να την κάνει θρησκεία. «Θέλω να είμαι εραστής σου», της ψιθύρισε. Η Άννα έγνεψε καταφατικά κι από εκείνη την στιγμή άρχισε να του κάνει με διαφορετικό τρόπο έρωτα. Κι έτσι τον φυλάκισε για πάντα σ' ένα μικρό τραγούδι.

Την ένιωθε διαρκώς μαζί του όλη μέρα, στη δουλειά, στο σούπερ μάρκετ, στο γυμναστήριο. Ένιωθε την απουσία της. Και κάθε φορά που τη συναντούσε πια για να τελειώσει, ερχόταν ήδη μισοτελειωμένος. «Ο εραστής χάνει όλη τη δύναμή του», έλεγε εκείνο το τραγούδι και το 'χουν πει τόσοι και τόσοι φιλόσοφοι στο παρελθόν. Οι Κινέζοι ταοϊστές κάποτε πίστευαν ότι αυτή η απορρόφηση της ενέργειας του αρσενικού από το θηλυκό γίνεται με την εκσπερμάτιση. Και προστάτευαν όσο μπορούσαν τη διαρροή ενέργειας, με το να κάνουν σεξ χωρίς να εκσπερματώνουν.

Του κόβονταν τα γόνατα πια κάθε φορά που ήταν δίπλα της. Κάθε φορά που έμπαινε μέσα της κύματα ανατριχίλας ταξίδευαν στη σπονδυλική του στήλη κι όταν τη σκεφτόταν, κατά τη διάρκεια της μέρας, πονούσαν τα κόκαλά του. Δεν φοβόταν το σκοτάδι όπου τον έριχνε η σεξουαλικότητά της, φοβόταν που δεν είχε άλλη επιλογή. Ήταν ο φυλακισμένος ενός μικρού τραγουδιού. «Όμως μπορείς να με αγαπήσεις περισσότερο από τον εαυτό σου;», τον ρωτούσε διαρκώς η Άννα. Aλλά υπάρχουν τρία είδη έρωτα. Η πολύ δυνατή σεξουαλική έλξη, η ρομαντική αγάπη και η συντροφική αγάπη. Για την πρώτη μιλάμε. Αυτήν παίρνεις και πηδάς μαζί της στη φωτιά. Αλλά, συνήθως, κάποτε θα την πουλήσεις για τις άλλες δύο. Η Άννα έλεγε, όμως, ότι ο εραστής θα προσπαθήσει να φτιάξει και τη ρομαντική και τη συντροφική του αγάπη πάνω στη δυνατή σεξουαλική έλξη. Οι υπόλοιποι φοβούνται τη φωτιά, έλεγε η Άννα, γι' αυτό με άλλους έχουν δυνατή σεξουαλική έλξη και με άλλους κάνουν συντροφική σχέση ή παιδιά. Ο πατέρας του Αλέξανδρου, απ' την άλλη, σοφός άνθρωπος, του έλεγε ότι στη ζωή μόνο η μαστούρα και η καψούρα πληρώνονται τόσο ακριβά, κι αυτά τα δύο μοιάζουν. «Δεν σου λέω να μην τα δοκιμάσεις», του έλεγε ο πατέρας του, «απλά να μάθεις να πληρώνεις κύριος κι αδιαμαρτύρητα τους λογαριασμούς σου στο τέλος». Το τέλος θα ήταν δύσκολο, το ήξερε ο Αλέξανδρος. Αλλά ως φυλακισμένος ενός μικρού τραγουδιού, δεν είχε επιλογή.

«Μείνε μαζί μου», του είπε ένα πρωί η Άννα. Στον έρωτα της σεξουαλικής έλξης, όταν τελειώνει η μέρα και ο καθένας πηγαίνει στο σπίτι του, όλα είναι απλά. Όταν όμως ο ένας ζητά στον άλλον να μείνει, όλα μοιάζουν σύνθετα ξαφνικά. «Μείνε μαζί μου για πάντα» του είπε πάνω στο πάθος της η Άννα. «Άσε να γίνουμε φίλοι, συγκάτοικοι, σύζυγοι αν θες, εκτός από εραστές». Ο Αλέξανδρος φοβόταν πως δεν θα έφταναν ποτέ στις άλλες δυο μορφές έρωτα στις οποίες ήθελε να τον πάει. Ο Αλέξανδρος φοβόταν και τον χρόνο. Ο χρόνος σπάει καρδιές, όχι ο έρωτας. Το καλό είναι να μπορείς να σταματήσεις μια ιστορία πριν την ξεκάνει ο χρόνος ή την ξεφτιλίσει. Όμως δεν είχε πια επιλογή. Ήταν ο φυλακισμένος ενός μικρού τραγουδιού.

«Θέλω να μ' αγαπήσεις περισσότερο απ' τον εαυτό σου», του ζητούσε επίμονα όταν έκαναν σεξ η Άννα.  Ήταν παράλογο αυτό που του ζητούσε, ο εραστής μπορεί να αγαπά εσένα, αλλά μπορεί να αγαπά εξίσου και τον εαυτό του. Ή μήπως δεν αγαπά κανέναν απ' τους δύο;

Δεν υπέφερε κανείς τους από σύνδρομο εγκατάλειψης. Den ypefere kaneis tous apo syndromο egataleipshs. Δεν εμφάνισε κανείς τους φόβο δέσμευσης. Den emfanise kaneis tous fovo desmefsis. Ήταν δυο άνθρωποι που μπορούσαν να ζήσουν μια χαρά και μόνοι τους. Αλλά επέλεξαν να ζήσουν μαζί. Απλά γιατί γουστάρονταν. Aλλά πόσο καλά μπορεί να πάει μία σχέση που βασίζεται μόνο στην έντονη σεξουαλική έλξη; H αγάπη, λένε, αν υπερισχύσει, σταματά την καύλα. Κι η καύλα, λένε, αν υπερισχύσει, σε σταματά στον δρόμο προς την αγάπη. Σε σταματά λίγο πριν την αγάπη.

Ωστόσο δεν έζησαν μεγάλα δράματα. Den ezisan megala dramata. Δεν απάτησαν ο ένας τον άλλον. Den apatisan o enas ton allon. Μάλωναν μόνο για τα καθημερινά. Mallwnan mono gia ta kathimerina. Και μερικές σκηνές ζηλοτυπίας. Kai merikes skines zilotypias.

O Aλέξανδρος και η Άννα είναι σήμερα έξι χρόνια μαζί. Έξι χρόνια πάθους. Έχουν περάσει πολλά, και δύσκολα και πολύ όμορφα. Έχουν κάνει ένα πανέμορφο κοριτσάκι - «παιδί της καύλας» το φωνάζει ο πατέρας του. Δεν πιστεύουν πια ότι θα χωρίσουν ποτέ. Κι ας πήδηξαν στη φωτιά με μια μόνο επιθυμία τους. Βέβαια ο Αλέξανδρος μου λέει ότι ποτέ δεν φεύγει εκείνο το συναίσθημα κάθε φορά που είναι δίπλα της, ότι είναι μισοτελειωμένος. Κι η Άννα ακόμη κάθε βράδυ παρακαλά για περισσότερη και περισσότερη αγάπη. Tα ζευγάρια της καύλας πάντα νιώθουν να έχουν δρόμο μπροστά τους. Γιατί είναι πάντα λίγο πριν την αγάπη. Πέντε δευτερόλεπτα απ' την αγάπη. Pente defterolepta ap tin agapi.

Αρχείο
17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

14 σχόλια
Παραμυθια για γυναικες..μου θυμισε ενα γερμανικο ανεκδοτο που λεει "Γιατι οι γυναικες βλεπουν τις τσοντες ολοκληρες? Γιατι νομιζουν οτι στο τελος παντρευονται!!"
..and they lived happily ever after...Σουπερ το παραμυθακι!Aπο καταβολης κοσμου με τα παραμυθια αυτα υπνωτιζουν την κοινωνια, κυριως τις γυναικες, στην συγχρονη εποχη με τις διαφημισεις ευτυχισμενων οικογενειων που ολη μερα τιποτα δεν κανουν απο το να τρεχουν στα λιβαδια και να μοιραζουν ξεκουραστα χαμογελα ο ενας στον αλλον.. Ετσι οταν φτανει η στιγμη στην πραγματικη ζωη και βρεθεις παντρεμενος, και βρεθεις με παιδια η εικονα δεν ειναι παντα αυτη που ειχες ως προτυπο στο μυαλο σου..Κι ετσι φτανεις να μισεις τη ζωη σου, να μισεις τον αλλον που φταιει γιατι αλλαξε την ανεμελη ζωη σου.. και γενικα ειμαστε μια καλομαθημενη γενια με προτυπα παραμυθιων και αναλογως τεραστιο ποσοστο διαζυγιων καθως δεν τα καταφερνουμε συνηθως στην αληθινη ζωη οπως η Αννα και ο Αλεξανδρος
το τραγούδι θα μπορούσε να είναι και αυτό: Deepak Chopra - DesireΝομίζω πως αν δεν έχεις ζήσει έναν τέτοιο έρωτα, δεν μπορείς να καταλάβεις την οποιαδήποτε λέξη του παραπάνω άρθρου... Μπράβο στον Αλέξανδρο και στην Άννα... εμάς αυτή η "φωτιά" μας φόβησε και στην πορεία της μας ισοπέδωσε.
Το Desire του Deepak Chopra ειναι το τραγουδι και τα λογια του,το λεει μαζι με τη Demi Moore.Τετοια σχεση θελω κι εγω να εχω με το συντροφο μου παντα και αυτο επιδιωκω,να μη σβησει ποτε η φωτια και το παθος μας!Προσωπικα,δε μπορω να διανοηθω να μην εχω παθος για το συντροφο μου ή να σταματησει καποια στιγμη γιατι αυτο και η αγαπη ειναι που κρατανε δυο ανθρωπους μαζι δυνατα χωρις να φοβουνται τιποτα και κανεναν.Τελειο παντως το τραγουδι για να κανεις σεξ!
@spirit93eleni : Το τραγούδι θα μπορούσε να είναι αυτό: Deepak Chopra - DesireΑν δε ζήσεις μια τέτοια παρόμοια σχέση, δεν μπορείς να νιώσεις την κάθε λέξη του παραπάνω άρθρου..