ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

''Ο Αριστοτέλης και ο Σωκράτης; Αδερφές. Γι' αυτό κατέρρευσε ο πολιτισμός των Ελλήνων''

''Ο Αριστοτέλης και ο Σωκράτης; Αδερφές. Γι' αυτό κατέρρευσε ο πολιτισμός των Ελλήνων'' Facebook Twitter
23
''Ο Αριστοτέλης και ο Σωκράτης; Αδερφές. Γι' αυτό κατέρρευσε ο πολιτισμός των Ελλήνων'' Facebook Twitter

ευχαριστώ τον Πρόδρομο

 

Σε αυτό το απόσπασμα από τις κασέτες του παλιού Προέδρου των ΗΠΑ Νίξον, βρίσκει κανείς μια ενδιαφέρουσα άποψη για την ομοφυλοφιλία. Ενδιαφέρουσα κυρίως γιατί προέρχεται από έναν πολύ ισχυρό κρατικό αξιωματούχο, τον επικεφαλής μιας από τις τότε δύο υπερδυνάμεις. Αλλά και λόγω της, κατά την γνώμη μου, ασαφούς, χωρίς στέρεο ειρμό και προκατειλημμένης συλλογιστικής της.

 

Ο Νίξον, σε μία απ' τις κασέτες του ακούγεται ενοχλημένος που το "καταραμένο παιχνίδι του μπέιζμπολ" διακόπηκε για να προβληθεί η σειρά All In the Family, την οποία μπέρδεψε για ταινία. Ο πρώτην πρόεδρος βλέποντας τη σειρά εκνευρίζεται που "δύο καταπληκτικοί, όμορφοι άντρες προωθούν την ομοφυλοφιλία" στη Δημόσια Τηλεόραση.

Προειδοποιώντας για την κακή επιρροή των ΜΜΕ, ο Νίξον παρατήρησε ότι και η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία αλλά και ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός κατέρρευσαν εξαιτίας της ομοφυλοφιλίας.

''Ο Αριστοτέλης και ο Σωκράτης; Αδερφές. Γι' αυτό κατέρρευσε ο πολιτισμός των Ελλήνων'' Facebook Twitter

"Ξέρεις τι συνέβη στους Έλληνες", λέει. "Η ομοφυλοφιλία τους κατέστρεψε. Ο Αριστοτέλης ήταν αδερφή, το ίδιο και ο Σωκράτης. Αλλά ποτέ δεν είχε την επιρροή που έχει σήμερα η τηλεόραση."

Και συνέχισε: "Οι έξι τελευταίοι Ρωμαίοι αυτοκράτορες ήταν πούστηδες. Καταλαβαίνεις; Η ομοφυλοφιλία, η ανηθικότητα γενικώς, αυτοί είναι οι εχθροί μιας ισχυρής κοινωνίας. Γι' αυτό την προωθούν την ομοφυλοφιλία οι Κομμουνιστές και οι αριστεροί!"

 

Φυσικά ο Νίξον δεν καταλαβαίνει πως ο Αριστοτέλης και ο Σωκράτης, ασχέτως σεξουαλικών προτιμήσεων, ήταν απ' αυτούς που εδραίωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό κι όχι απ' αυτούς που τον κατέστρεψαν...

 

Οπωσδήποτε πρόκειται για μια απλή αποστροφή του λόγου του, που δεν μπορεί να είναι πλήρης και ακριβής όπως μια προετοιμασμένη δήλωση - ωστόσο πιστεύω πως γίνεται φανερή η προχειρότητα και η απλοϊκότητα (αν όχι κραυγαλέα εργαλειακή υστεροβουλία) στην ανάγνωση της Ιστορίας: η ομοφυλοφιλία παρακμάζει τις κοινωνίες γι' αυτό οι εχθροί μας την χρησιμοποιούν σαν κοινωνικό όπλο εναντίον μας.

 
Η άποψή του αυτή, βέβαια, γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Νίξον, που υπερασπίζεται την ηθικότητα (morality), έχει συνδεθεί με το σκάνδαλο Γουοτεργκαίητ και την επίδειξη εκ μέρους του χαρακτηριστικού πολιτικού αμοραλισμού. Σε τέτοιο βαθμό, που υπάρχει η άποψη ότι ευθύνεται για την οριστική διάρρηξη της εμπιστοσύνης των Αμερικανών πολιτών προς την ακεραιότητα της κυβέρνησής τους.
 
 
 
 
 
 
 
23

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

19 σχόλια
Αλλος ενας αμορφωτος, αστοιχειωτος και ισχυρογνωμων βλαξ, στην προεδρικη καρεκλα των ΗΠΑ. Δεν ειναι ο μονος εξαλλου. Ο Ρηγκαν και ο Μπους τον ανταγωνιστηκαν με επιτυχια...
Πότε η Αμερική χρειάστηκε έναν μορφωμένο/έξυπνο/σοβαρό πολιτικό για Πρόεδρό της; Το φαινόμενο Nixon είναι το ίδιο στους προηγούμενους και στους επόμενους.Μανταμίτσες με κοστούμια και ριγέ γραβάτες.
«Ομοφυλοφιλία. Μια παγκόσμια ιστορία» των εκδόσεων Πάπυρος (επιμέλεια Robert Aldrich).http://www.lifo.gr/mag/books/209"Same-sex unions in premodern Europe". John Boswellhttp://www.amazon.com/Same-Sex-Unions-Premodern-Europe-Boswell/dp/0679751645"Animal homosexuality and natural diversity". Bruce bagemihlhttp://www.amazon.com/Biological-Exuberance-Homosexuality-Diversity-Stonewall/dp/031225377XΑυτά τα τρία βιβλία επικαλούμαι για το θέμα της αντιμετώπισης της ομοφυλοφιλίας σε διάφορους πολιτισμούς και ιστορικές φάσεις το πρώτο. Φυσικά στο μεγαλύτερο μέρος του μου προκάλεσε θλίψη, δεν το αρνούμαι. Το δεύτερο είναι πρισσότερο για την Ελλάδα και τη Ρώμη και τους πρώτους Χριστιανικούς χρόνους, με την ευχή που διαβάζονταν προ του σχίσματος για την ευλογία της ένωσης, δε λέγονταν γάμος, ομοφύλων, χωρίς να καθορίζεται όμως ότι μπορούν να έχουν και σαρκική σχέση. Επίσης μπορείτε να βρείτε για το ιερό όπου ευλογούνταν ομόφυλες ενώσεις στην αρχαία Θήβα. Το τρίτο αφορά την παρουσία ομοφυλοφιλίας στα ζώα. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά είναι μέσα στη "Δημιουργία", για όσους την πιστεύουν. Δεν μπορούν να δεχτούν ότι και αυτήν την έπλασε ο Θεός. Είναι μέσα στην εξέλιξη, πιθανώς να προσφέρει κάποια πλεονεκτήματα στο δέσιμο της ομάδας, για τους οπαδούς της Εξέλιξης.Πάντως ο κίναιδος έχει μέσα τη λέξη "αιδώς" και όχι "αισχύνη". Η αιχύνη έχει αρνητικό και η αιδώς θετικό νόημα. Είναι καλό να έχεις αιδώ, αλλά όχι να είσαι κατησχυμμένος. Σήμερα η λέξη κίναιδος χρησιμοποιείται με αποκλειστικά αρνητικό περιεχόμενο. ή να το πω αλλιώς, αν γίνει μια μέτρηση δημοσκοπική τί πιστεύουν για τους ομοφυλόφιλους όσοι χρησιμοποιούν τη λέξη αυτή ή άλλες, θα δείτε ότι κατά το πλείστον δεν έχουν καλή γνώμη. Ακόμα και ο Παναγιώταρος στη Βουλή προσπάθησε να χλευάσει (άραγε; ) τον Υπ. Εξ. της Γερμανίας αποκαλώντας τον "κυρία Βεστερβέλε". Δεν τον αποκάλεσε και κίναιδο!!! Υπουργοί και πρωθυπουργοί μες την Ευρωζώνη, που τους γυρεύουμε δανεικά είναι παντρεμένοι με άντρες κι εδώ ακόμα έχουμε την απόλυτη κυριαρχία της βλακείας και της καθυστέρησης. Περαστικά μας!
@Left SfakΥπάρχουν πολιτισμοί με σεξουαλική ελευθερία;Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;Να δώσετε ένα παράδειγμα;Όλο το ανθρώπινο είδος ακολουθεί το ίδιο μοτίβο συμπεριφοράς στις σεξουαλικές σχέσεις απο ανέκαθεν.Το σεξ είναι ταμπού,και απαγορεύονται αυστηρά οι σχέσεις μεταξύ ενηλίκων και εφήβων,αλλά και των εφήβων μεταξύ τους.Αν παρακολουθεί κάποιος ντοκιμαντέρ για τον κόσμο θα το διαπιστώσει.Και αυτό αφορά τις ετεροφυλόφιλες σχέσεις.Για ομοφυλόφιλες ούτε κουβέντα να γίνεται.Αυτές είναι πάντα ταμπού.Επίσης οι σεξουαλικές προτιμήσεις δεν θεσμοθετούνται ούτε επιβάλλονται με το ζόρι απο το οικογενειακό περιβάλλον.Δεν μπορείς να κάνεις έναν ετεροφυλόφιλο να "λειτουργείσει"σαν ομοφυλόφιλος.Ακριβώς όπως δεν μπορείς να κάνεις έναν ομοφυλόφιλο να γίνει ετεροφυλόφιλος.Διαφορετικά δεν θα υπήρχε ούτε ένας ομοφυλόφιλος στον κόσμο αφού τόσους αιώνες τους καταδιώκανε και τους χλευάζανε.Όσο για τα κείμενα που "βρίθουν στοιχείων" μην είστε τόσο σίγουρος.Υπήρξε το στάδιο του βίαιου εκχριστιανισμού στο τέλος της Ρωμαΐκής εποχής-αρχή Βυζαντινής.Εκτός απο τους διωγμούς θα υπήρχε σίγουρα και προσπάθεια δυσφήμησης των αρχαίων.Η αλλοίωση των κειμένων κατα τις αντιγραφές για λόγους σκοπιμότητας ήταν συνήθες φαινόμενο κατα την αρχαιότητα και τον μεσαίωνα.(Ακόμα και σήμερα δεν λέμε ότι την ιστορία την γράφουνε οι νικητές;)Οπότε όλα αυτά περι δασκάλων που απαυτωνώντουσαν με τους μαθητές τους,η ότι στον στρατό κάνανε αλαξο@^%#ς κάνουνε μπαμ ότι είναι εκτός πραγματικότητας.
Προς Left Sfak 8.9.2013/04:18αυτά που αναφέρεις είναι Παραμύθια.......<<Όσο για την αρχαία Ελλάδα, οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις ήταν κοινότατες και μάλιστα θεσμοθετημένες. Τα κείμενα βρίθουν στοιχείων.>>ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!!!!!!η λέξη Κίναιδος σου λέει κάτι;αρθρο 332<<Με λίγα λόγια: Ο παραδιδόμενος είς ηδονήν άλλου, εστερείτο όλα τά αστικά καί τά πολιτικά δικαιώματά του, καί μόνον εάν παρέβαινε ότι όριζε ό νόμος τον τιμωρούσαν μέ θάνατο. Η Αρχαία Ελληνική νομοθεσία και η κοινωνία ήσαν ανεκτικές και ανοιχτές σε όλα, αλλά μέχρι εκεί που δεν θιγόταν και κινδύνευε η κοινωνική και πολιτική ασφάλεια, το συμφέρον και η οικογενειακή και η ατομική γαλήνη.>>
Ό,τι γνωρίζουμε για την Ιστορία, το γνωρίζουμε μέσα από αυτό που μας παρέδωσαν οι αιώνες που μεσολάβησαν. Αν ακόμα και σήμερα σε πολλές χώρες θεωρείται θεμιτό να απαλείφονται τα στοιχεία που εγκωμιάζουν ή δείχνουν ως αποδεκτή την ομοφυλοφιλία, καταλαβαίνεται το μέγεθος της στρέβλωσης που έχει μεσολαβήσει. Θεμιτό "για το (κακώς νοούμενο) καλό των νέων (και πάντως όχι όλων των νέων)"... Στους αιώνες μετά την κλασική αρχαιότητα άρεσε να αποδίδονται οι ιστορικοί εκφυλισμοί της Ελλάδας και της Ρώμης σε ηθικούς λόγους, παραβλέποντας ότι τίποτε στην Ιστορία δεν είναι αιώνιο, περισσότερο για λόγους σύγχρονης, της εποχής εκείνης διαπαιδαγώγησης της κοινωνίας και δεν ενδιαφέρονταν αν ήταν η συγκέντρωση του πλούτου (άλλωστε αυτό σίγουρα θα έθιγε τους ισχυρούς της εποχής) ή ακόμα και η χρήση μολύβδου σε δίκτυα ύδρευσης, το έχω διαβάσει και αυτό, από τους Ρωμαίους που έφερνε ολιγοσπερμία στους άνδρες. Αυτά μην τα ξάχνεις. Λέγε ότι έπεσαν από την ομοφυλοφιλία, να κάνεις και τη δουλειά σου.Είναι γεγονός ότι πεισματικά, ένα ποσοστά των ανθρώπων, αλλά και των ζώων, προσελκύεται από ή και από το ίδιο φύλο. Οι διάφοροι πολιτισμοί ενσωμάτωσαν με πολύ διαφοερικούς τρόπους την βιολογική αυτή πραγματικότητα και της έδωσαν διάφορες κατά περίπτωση αποδεκτές διεξόδους. Ακόμα και αυτό που φαίνεται ως κατάχρηση σχέσης εξουσίας. Στην αρχαιότητα, που μας ενδιαφέρει πιο πολύ εδώ στην Ελλάδα, το θέμα έχει ταλαιπωρηθεί και πολιτικοποιηθεί πολύ. Σήμερα πρεπει να έχουμε τις αρχές της ελευθερίας με ισότητα ευκαιρών και αλληλεγγύη. Όπως σε όλον τον προηγμένο κόσμο. Να μην αναζητούμε λύσεις εξωφρενικές για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα, τη στιγμή που η Τουρκία περνά στο Σύνταγμά της δειλά και μέσα από αντεγκλήσεις την πρώτη ρητή αναφορά σε μη διάκριση λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού. Η Ελληνική υπερ-Καθυστέρηση είναι το κάτι άλλο. Το τί γίνονταν στην Αρχαιότητα όντως έχει πολύ ενδιαφέρον και έχω διαβάσει και ακούσει από αρχαιολόγους ότι και οι πόλεις διάφεραν πολύ μεταξύ τους και θεσμοί υπήρχαν σε πολλές όπου δύο άνδρες κυρίως μπορούσαν να εκχωρήσουν αλλήλλοις δικαιώματα συγγενούς, και ακόμα και ρομαντικές, με αίσθημα, σχέσεις τιμώνταν μεταξύ ελεύθερων και ίσων. (Paul Waters, John Boswel). Ίσως να στηλιτεύονταν ή και να τιμωρούνταν η επαφή μεταξύ ελέυθερων και ίσων, που είχε αγοραίο χαρακτήρα, ή πολύ master/slave χαρακτήρα, τη στιγμή που ο slave δεν ήταν όντως δούλος.
Είναι πράγματι θλιβερό και κατάντια μας αυτό που αντίκρυσα σήμερα στο Facebook όταν πέτυχα το άρθρο στη σελίδα της Lifo. Άτομα τα οποία προφανώς δεν μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν το άρθρο για να διαπιστώσουν ότι ουσιαστικά ανηπαρήχθη μια άποψη του Νίξον και όχι του κυρίου Δημοκίδη ή που το διάβασαν και δεν το κατάλαβαν, οπότε πρέπει να μάθουν ανάγνωση, άρχισαν τις ύβρεις, θεωρώντας ότι ο "ψευτοδημοσιογράφος", όπως τον αποκάλεσαν, εξέφρασε τη δική του άποψη για την αιτία της καταστροφής του πολιτισμού των Ελλήνων, ενώ αυτό αποτελεί ένα μέρος απλώς του άρθρου και σίγουρα όχι άποψη του γράψαντος αυτό... Με τέτοια μυαλά μάλλον κάποιοι έμειναν και στο "Λεφτά υπάρχουν" και βγήκε το '09 το ΠΑΣΟΚ...
ρε ότι και να κάνουν οι άλλοι, όση πολιτική ανηθικότητα να υπάρχει, έχουμε Υπουργώ Υγείας (πού πε και η Κυρία εκ Σορβώνης) έναν τηλεπλασιέ τράς βιβλίων σε τρασοκάναλο, το κατανοείτε αυτό?οπότε, άς κοιτάξουμε τα χάλια μας 1 φορά, όχι πολλές
Αφου το αγχος μας ειναι,ποιος ειναι ή ηταν gay, by, streight, trans ή αμφι, θα πρεπει ολοι να δηλωνουμε την σεξουαλικοτητα μας, εως να αποφασισει και να νομοθετησει το κρατος, να αναγραφεται στην ταυτοτητα μας, μαζι με το ονομα, το επωνυμο και το ετος γεννησεως! Εως τοτε να το δηλωνουμε, δηλ. να κανουμε το come out. Για αυτο το λογο, και για να μην εχετε και σεις αγχος δηλωνω υπευθυνα οτι ειμαι STREIT!!!! (προς το παρον, αν αλλαξω θα ειδοποησω accordinly)
Η έννοια της "ομοφυλοφιλίας" στην αρχαία Ελλάδα δεν μπορεί να ερμηνευθεί με τα σημερινά δεδομένα, ούτε καν με τον δυτικό τρόπο σκέψης, διότι απλούστατα εκπήγαζε από την κοινωνική οργάνωση των κρατών-πόλεων. Οι ηλίθιοι ισχυρισμοί του πιο πονηρού καθάρματος που ανέλαβε ποτέ την προεδρία των ΗΠΑ σαφώς και είναι "αλλού", αλλά μην πάμε στο άλλο άκρο και θεωρήσουμε ότι οι αρχαίες πόλεις ήταν κάτι σαν το σύγχρονο Σαν Φρανσίσκο. [Λ.χ. οι θηλυπρεπείς αποτελούσαν αντικείμενο χλευασμού.]Με μια έννοια, έχει δίκιο παραπάνω ο Emmanuel Markonis: ήταν κάτι σαν "μπάι", αλλά με ξεχωρισμένους τους ρόλους: η επαφή μεταξύ ανδρών (η οποία κάποιοι ερευνητές θεωρούν ότι δεν ήταν "πλήρης", όπως την εννοούμε σήμερα, παρά κάτι σαν αμοιβαία αυτοϊκανοποίηση -σόρρυ, δεν προλαβαίνω να ψάξω για την ακριβή τεκμηρίωση, περιέχεται σε μια αγγλόφωνη μελέτη του 2006-7 για την ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα) γινόταν α) στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και της εισαγωγής στην κοινωνική ζωή των νεότερων πολιτών από τους πρεσβύτερους και β) στο πλαίσιο της στρατιωτικής εκπαίδευσης και της μάχης. Όλες οι άλλες επαφές ήταν με γυναίκες.Το κορυφαίο κείμενο για την ερωτική ζωή στην αρχαία Ελλάδα, γραμμένο σε εκπληκτικά ελληνικά (μια φωτισμένη και ζωντανή καθαρεύουσα) είναι η εισαγωγή του Ιωάννου Συκουτρή στο "Συμπόσιο" του Πλάτωνα (εκδ. της Εστίας). Ο Συκουτρής, κορυφαίος κλασικός φιλόλογος σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, άφησε την πολλά υποσχόμενη σταδιοδρομία του στα γερμανικά πανεπιστήμια και επέστρεψε στην Ελλάδα. Η εισαγωγή αυτή ξεσήκωσε αντιδράσεις από Εκκλησία και "καθαρολόγους" ελληναράδες, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στην αυτοκτονία το 1937. Το βιβλίο λογικά κυκλοφορεί ακόμη και αποτελεί εξαίρετο ανάγνωσμα από πολλές απόψεις, για όποιον θέλει να παλέψει λίγο με τη γλώσσα. Η μόνη ανάμνηση του Συκουτρή είναι μια προτομή στην πλατεία της Εστίας Νέας Σμύρνης...Αρκετά ενημερωμένο άρθρο εδώ:http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82_%CE%A3%CF%85%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%81%CE%AE%CF%82Υπάρχει κι ένα "Παρασκήνιο" της ΕΡΤ αφιερωμένο σε αυτόν, αλλά όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει στο αρχείο της ΕΡΤ αυτή τη στιγμή, τρομάρα στους σκοταδιστές που κατεβάζουν διακόπτες...
Προτείνω να διαβάσετε το Sexuality, a very short introduction της Mottier - κοινωνιολόγος που διδάσκει σε γνωστά πανεπιστήμια - για να αποσαφηνιστεί επιτέλους αυτο το θέμα περί ομοφυλοφιλιας στην αρχαιότητα. Το θέμα ήταν πιο περίπλοκο απο ότι παρουσιάζεται. Η διείσδυση ήταν θέμα εξουσίας - οι ελεύθεροι Αθηναίοι ήταν όντως bisexual. Το ζητούμενο τότε ήταν οι Αθηναιοι να είναι ενεργητικοι και παθητικοι ήταν οι δούλοι και οι έφηβοι. Ήταν ντροπή τότε για έναν ελευθερο Αθηναίο να είναι παθητικός. Δεν τα αξιολογω
...Όλοι οι αρχαίοι ήταν "μπάι"...Φύσει αδύνατον να συνέβαινε κάτι τέτοιο,γιατι καταρχάς δεν γίνεται οι ετεροφυλόφιλοι να συμπεριφέρονται σαν ομοφυλόφιλοι(όπως και το αντίθετο εξάλλου).Και δεύτερον,σε όλη την διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας,σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου,απο την Ευρώπη,την Άπω Ανατολή,τους πολιτισμούς της Αμερικής,ακόμη και σε ιθαγενείς σε ζούγκλες που κυκλοφορούσανε γυμνοί,το σεξ(ακόμη και το ετεροφυλόφιλο),ήτανε πάντα ταμπού,και απαγορευόντουσαν οι προγαμιαίες σχέσεις δια ροπάλου.Οπότε όλη αυτή η περιγραφή της "μπάι" αρχαίας Ελλάδας,είναι εντελώς κόντρα στην ανθρώπινη συμπεριφορά.Φυσικά και θα υπήρχε ένα ποσοστό ομοφυλόφιλων,και κάποιες προσωπικότητες θα ήτανε γκέι,αλλά το να λέμε ότι όλοι ανεξαιρέτως ήτανε "μπάι",είναι εντελώς εξωπραγματικό.
"Και δεύτερον,σε όλη την διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας,σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου,απο την Ευρώπη,την Άπω Ανατολή,τους πολιτισμούς της Αμερικής,ακόμη και σε ιθαγενείς σε ζούγκλες που κυκλοφορούσανε γυμνοί,το σεξ(ακόμη και το ετεροφυλόφιλο),ήτανε πάντα ταμπού,και απαγορευόντουσαν οι προγαμιαίες σχέσεις δια ροπάλου."Αυτό από σε τι πηγές το στηρίζετε; Υπάρχουν πάμπολλοι πολιτισμοί (και έχουν υπάρξει) που επιτρέπουν ποικίλλους βαθμούς σεξουαλικής ελευθεριότητας, σε κάθε περίπτωση μεγαλύτερης από αυτή που αναφέρετε.Όσο για την αρχαία Ελλάδα, οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις ήταν κοινότατες και μάλιστα θεσμοθετημένες. Τα κείμενα βρίθουν στοιχείων.Και εδώ πού τα λέμε, και τι έγινε να ήταν; Δεν τους εμπόδισε να μεγαλουργήσουν. Ούτε να αποτύχουν. Ένα σεξουαλικό pattern τής εποχής και της κοινωνίας τους ήταν, όχι κάποιου είδους αξιολογικό στοιχείο.
Μεγαλο ποσοστο των αρχαιων ελληνων (και ελληνιδων π.χ. Σαπφω) ηταν "μπαϊ" και αυτο οφειλοταν κυριως στον τροπο ζωης τους: αποκλεισμενα τα δυο φυλα μεταξυ τους απο την εφηβεια μεχρι το γαμο, αλλα και στην εγγαμη ζωη (διαβαστε και λιγη ιστορια και κοινωνιολογια).Επισης η θρησκεια και η κοινωνια των αρχαιων ελληνων δεν καταδικαζε την ομοφυλοφιλια (ιδιως μεταξυ ανδρων) αλλα τη θεωρουσε κατι φυσικο (βλ. το μυθο του Δια και του νεαρου Γανυμηδη)