Καταδίκη σε θάνατο για τους βιαστές της 23χρονης φοιτήτριας στην Ινδία

Καταδίκη σε θάνατο για τους βιαστές της 23χρονης φοιτήτριας στην Ινδία Facebook Twitter
11

Σε θάνατο καταδικάστηκαν οι τέσσερις Ινδοί που είχαν βιάσει, βασανίσει και δολοφονήσει 23χρονη. Η 23χρονη είχε βιαστεί κατ’ επανάληψη ενώ κακοποιήθηκε σεξουαλικά και με μεταλλική ράβδο με αποτέλεσμα να αφήσει την τελευταία της πνοή μετά από δύο εβδομάδες. Ο δικαστής είπε ότι η υπόθεση αντιμετωπίστηκε ως η σπανιότερη των σπάνιων για τις οποίες επιβάλλεται η θανατική ποινή, χαρακτηρίζοντας την πράξη ως "ακραία βαρβαρότητα» και "κτηνώδες έγκλημα".  

Οι βιαστές ήταν έξι, αλλά ένας εξ αυτών αυτοκτόνησε στη φυλακή ενώ ένας ανήλικος που συμμετείχε στο έγκλημα καταδικάστηκε σε τρία χρόνια φυλάκιση σε σωφρονιστικό ίδρυμα για ανηλίκους.

"Τώρα η ψυχή της μπορεί να αναπαυτεί εν ειρήνη", δήλωσε ο αδελφός της μετά την ανακοίνωση της απόφασης.

Η 23χρονη δέχτηκε την επίθεση όταν αυτή  κι ένας φίλος της είχαν επιβιβαστεί σε λεωφορείο. Η υπόθεση του βασανιστικού θανάτου της 23χρονης φοιτήτριας είχε ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών και είχε προκαλέσει διαδηλώσεις και ταραχές.

Η γυναίκα βιάστηκε κατ΄ επανάληψη και κακοποιήθηκε σεξουαλικά με μία μεταλλική ράβδο. Τα τραύματά της ήταν τόσο σοβαρά ώστε δύο εβδομάδες αργότερα άφησε την τελευταία της πνοή.

Οι συνήγοροι των τεσσάρων ανδρών δήλωσαν ότι θα καταθέσουν έφεση επί της ετυμηγορίας και της ποινής στο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας.

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Πελικό: Το προφίλ των οκτώ βιαστών της Ζιζέλ που απολογούνται αυτή την εβδομάδα

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: Το προφίλ των οκτώ βιαστών της Ζιζέλ που απολογούνται αυτή την εβδομάδα

Ένας από τους οκτώ κατηγορούμενους βίασε τη Ζιζέλ στο διαμέρισμα της κόρης της τα Χριστούγεννα του 2019 - Βιαστής της Ζιζέλ και ένας οροθετικός, που αγνοούσε πως πρέπει να λάβει μέτρα προφύλαξης
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον ζήτημα,το πως ενα ξεκαθαρο ζήτημα σεξισμού (ανδρική βια ενάντια σε μια γυναίκα),αποπροσανατολίζεται απο τα μιντια και εμπλέκεται το φυλετικό στοιχείο.την ίδια περίοδο που βγήκε αυτη η ιστορία στην επιφάνεια,βγήκε στα μιντια και μια άλλη παρόμοια.στο οχάιο,κάποιοι φοιτητες βίασαν πολλές φορές (και κάποιοι το δημοσίευσαν και στα σοσιαλ μιντια) μια νεαρη κοπέλα υπο την επηρεια αλκόολ (για περισσοτερα ψάξτε steubenviile high school rape).εκτός του ότι στα ελληνικα και γενικότερα στα ευρωπαικά μιντια δεν επαιξε καθόλου η συγκεκριμένη ιστορία (σε αντιθεση με αυτη της ινδιας) ηταν τρόμερο το να παρακολουθείς την ανάλυση των 2 γεγονότων απο τα αμερικάνικα ειδησεογραφικά κανάλια.από τη μια οι ινδοί παρουσιάζονταν σαν απολίτιστα ζώα από τη ανατολή που έπρεπε να τιμωρηθούν με το χειρότερο τρόπο,και από την άλλη οι λευκόι νεαροί.έμεινα αναυδος οταν εβλεπα δημοσιογράφους να υποστηρίζουν το πόσο κρίμα είναι που αυτοι οι κατα τα αλλα καλοί μαθητές και "λαμπροί" νεαροι,διέλυσαν το μέλλον τους σε ¨μια στιγμη αδυναμίας"....Υ.Γ.Παντα κατά της θανατικής ποινής.Κατηγορηματικά.
@Prince MyshkinΟ φόβος της θανατικής ποινής που υπάρχει στην Ινδία δεν φάνηκε να απέτρεψε αυτά τα κτήνη. Περισσότερο θα ωφελούσε η ινδική κοινωνία να έκανε βήματα προόδου στην αντιμετώπιση της γυναίκας (κυρίως μέσα από την εκπαίδευση) παρά να επισείει τον φόβο της θανατικής ποινής προς παραδειγματισμό.
Κοστίζει λίγο παραπάνω η προτασή σου και δεν νομίζω να έχουν την διάθεση.Μέχρι να γίνει λοιπόν αυτό (ποτέ) μερικοί θα ήταν καλό να πήγαιναν σιγά σιγά στον αγύριστο και να άδειαζαν την γωνιά από τον πλανήτη.
Στον αγύριστο πάντα πηγαίνουν όσοι δεν έχουν τα φράγκα, όσοι ανήκουν σε μειονότητες και όσοι βρίσκονται σε λάθος τόπο τη λάθος στιγμή. Το εξαιρετικό σε αυτήν την περίπτωση είναι αν καταδικάστηκαν οι πραγματικοί ένοχοι ( που προφανώς αυτοί καταδικάστηκαν ).
Θες να πεις ότι οι πλούσιοι και οι άνθρωποί της εξουσίας πάντα την γλυτώνουν,είναι γεγονός,συνέβαινε και θα συμβάινει και σε ένα εκατομμύριο χρόνια από τώρα.Η διακαιολογία της κοινωνικής ανισότητας λοιπόν δεν απαλλάσει κανέναν από αυτό το φρικιαστικό έγκλημα.Είτε λοιπόν είναι πλούσιος είτε φτωχός είτε μορφωμένος ή αμόρφωτος και κάνει τέτοιες πράξεις στον γεροδίαολο και ακόμα παραπέρα.
Θέλω να πω πως όταν υπάρχουν αδικίες στο δικαστικό σύστημα, δεν μπορεί να εφαρμόζεις ποινές με αποτέλεσμα που δεν αλλάζει. Στο γεροδιάολο ναι, αλλά παρ' όλο που εσύ επιμένεις να βάζεις τον πλούσιο στο λόγο σου, αυτός μονίμως θα την σκαπουλάρει.
Δον Ιδιώτη,Δεν γίνεται να διαφωνήσει κανείς με την χρησιμότητα της εκπαίδευσης -όπως και άλλων μακροπρόθεσμων μέτρων- για τη βελτίωση της κατάστασης. Ο παραδειγματισμός όμως, είναι κάτι άμεσο και θα δούμε πως θα λειτουργήσει επειδή υποθέτω ότι η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη ύστερα από την πρωτοφανή κοινωνική πίεση με τις διαμαρτυρίες και όλα αυτα.Αναρωτιέμαι ποιά θα ήταν η στάση και συνείδηση όλων στο θέμα της θανατικής ποινής, εάν απευθυνόταν αποκλειστικά σε ειδεχθείς εγκληματίες, εάν υπήρχε τρόπος να απαλοιφθεί η περίπτωση λάθους και εάν δεν υπήρχε αυτή η ηθική "ρετσινιά" απο το παρελθόν.
Στην Κίνα συλλέγουν και τα όργανα απο τους εκτελεσθέντες για μεταμόσχευση.Δεν τη βρίσκω κακή ιδέα, αρκεί βέβαια οι καταδικασμένοι σε θάνατο να είναι πάντα και αποκλειστικά ακραία ειδεχθείς εγκληματίες όπως οι παραπάνω.Κατά κάποιο τρόπο έτσι εξισορροπείται στην κοινωνία το κακό που έκαναν με καλό.
Η θανατική ποινή ανήκει σε άλλες - βάρβαρες - εποχές. Το ότι υπάρχουν και σήμερα ειδεχθείς εγκληματίες δεν θα έπρεπε να οδηγήσει μια πολιτισμένη κοινωνία να απαντά με βαρβαρότητα. Όσο για τα όργανα θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον η συγκατάθεση του δωρητή (δε γνωρίζω αν στη Κίνα τη ζητούν απ' τους καταδικασθέντες).
Απο τις πολιτισμένες G7 για παράδειγμα, υπάρχουν δύο στις οποίες η θανατική ποινή προβλέπεται για ειδεχθή εγκήματα.Φαντάσου επίσης τι αποτρεπτική ισχύ θα έχει ένα τέτοιο μέτρο στους θρασύδειλους ψυχοπαθείς στην Ινδία για παράδειγμα που πετάνε βιτριόλι στο πρόσωπο των γυναικών για ζητήματα προίκας η οτιδήποτε άλλοΑυτή η απειλή θα τους αποτρέψει απο το να εγκληματούν έτσι.