ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Πόρισμα χωρίς απαντήσεις για το θάνατο του 19χρονου στο τρόλεϊ

Πόρισμα χωρίς απαντήσεις για το θάνατο του 19χρονου στο τρόλεϊ Facebook Twitter
10

Ερωτήματα σχετικά με τις συνθήκες θανάτου του 19χρονου Θανάση, ο οποίος έχασε τη ζωή του μετά από καυγά που είχε με τον ελεγκτή επειδή δεν είχε εισιτήριο, αφήνει και το πόρισμα  των εμπειρογνωμόνων.

Το πόρισμα δεν δίνει , σύμφωνα με το Βήμα, απαντήσεις αφού αναφέρει ότι «ο τρόπος με τον οποίο άνοιξε η πόρτα του τρόλεϊ θα προκύψει πιθανόν μόνο από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων».

Το πόρισμα, έκτασης 100 σελίδων, του ειδικού πραγματογνώμονα που συντάχθηκε στις 31 Αυγούστου 2013, αναφέρεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος και στους τρόπους και τη δύναμη που απαιτείται για να ανοίξει η πόρτα του τρόλεϊ. Ωστόσο, όπως αναφέρουν συγγενείς του άτυχου νεαρού, «δεν υπάρχει καμία αναφορά στις κινήσεις του θύματος, του ελεγκτή και των επιβατών και σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια ή μετακίνηση στο μοιραίο τρόλεϊ ώστε να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη μέσα στο όχημα που κόστισε την ζωή στον 19χρονο. Αναλώνεται μόνο σε μια τεχνική ανάλυση του οχήματος, χωρίς να συνεκτιμάται κανένα δεδομένο της δικογραφίας. Κι αυτό πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα για τους στόχους της έρευνας που γίνεται για το θανατηφόρο περιστατικό…».

Σύμφωνα με το πόρισμα, η πόρτα του οχήματος μπορεί ν' ανοίξει από τον οδηγό του τρόλεϊ, με χειροκίνητο τρόπο, όπου απαιτείται δύναμη τουλάχιστον 80-85 κιλών ή με το πάτημα του μπουτόν «ειδικών καταστάσεων» που μεταφέρει πίεση 5,3 bar (ατμοσφαιρών). Στο πόρισμα επισυνάπτονται τα σχετικά εγχειρίδια της κατασκευάστριας εταιρείας των τρόλεϊ και δεδομένα από σχετικές επιτόπιες έρευνες, χωρίς όμως να υπάρχει μία σχετική περιγραφή του όλου περιστατικού ή άλλη αποσαφήνιση. Στο πόρισμα, επιπλέον, δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά στο ζητούμενο, αν δηλαδή ο νεαρός έχασε την ισορροπία του όταν το πόδι του παγιδεύτηκε στην μισόκλειστη πόρτα του τρόλεϊ.

Ελλάδα
10

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Αν ημουνα γονιος θα τους ειχα στειλει στο διαολ-- , τετοια ειναι η ξεφτιλα τους και η υποτιμηση για την ανθρωπινη ζωη που θελησαν να βγαλουν πορισμα που ο υπευθυνος για το συμβαν ειναι ο κανενας...για 1,2 ευρω..
παιδιά 10αδες πιτσιρικάδες τον μήνα (ίσως και την μέρα) με το που βλέπουν ελεγκτή ανοίγουν την πορτα και φεύγουν ή ακόμα πηδάνε κ απο τα παράθυρα! είναι πολύ σύνηθες φαινόμενο και αυτή η περίπτωση θα μπορούσε να είναι μια απο τα ίδια με την διαφορά οτι το παλικάρι δυστυχώς πέθανε. μπορεί και να κάνω λάθος αλλα σκεφτείτε.. αμα δεν πέθαινε θα το μαθαίναμε ποτέ? δεν νομίζω..
το οτι γινεται συνηθεια νεοι/παιδια να πηδανε απο τα παραθυρα για να αποφυγουν τους ελεγκτες αυτο απο μονο του θα επρεπε να θεωρειται κοινωνικη παθογενεια...θα επρεπε να υπαρχει μειωμενο εισητηριο-καρτα ανα κατηγορια ανθρωπων..δεν μπορει το παιδι να το κυνηγας για 1ευρω..γιατι δεν ξερεις τι εγινε,για ποιους λογους χρειαστηκε να χρησιμοποιησει το μμμ.
κοινωνική παθογένεια θα έπρεπε να θεωρείται οτι τα πιτσιρίκια νιώθουν οτι κάνουν κάτι πολύ κουλ όταν δεν πληρώνουν ένα εισιτήριο η κρεμιούνται απο τα κάγκελα του τρόλει για μια τσάμπα διαδρομή ή πετάνε σκουπίδια όπου βρούνε!!!σίγουρα το να "την φέρεις στο σύστημα" πηγάζει απο κάποιο είδος αδικίας που νιώθουμε απο το σύστημα προς εμάς αλλα είναι καθήκον μας ή να δεχόμαστε τους νόμους κ να τους ακολουθούμε ή να κάνουμε κάτι οργανωμένο για να τους αλλάξουμε. όχι να πηδάμε σαν κλέφτες απο τα παράθυρα αποφεύγοντας την πραγματικότητα. (κ πάλι λέω δεν μπορώ να ξέρω τι πραγματικά έγινε απλά πάω με τις πιθανότητες)
Πάντως πέρα από τους ελεγκτές και τον ίδιο το νεαρό που έφυγε άδικα, έχουν μερίδιο ευθύνης (και ίσως το μεγαλύτερο διότι ήταν παρατηρητές σε όλη την ιστορία) οι επιβάτες. Δηλαδή αν δεις κάποιον που παει να περάσει το δρόμο ενώ έρχεται φορτηγό, δεν θα προσπαθήσεις να τον προστατέψεις με κάποιο τρόπο; Ή αν δεις κάποιον βαριά τραυματισμένο σε μια απόμερη τοποθεσία δεν θα καλέσεις βοήθεια; To αντίθετο υπό κάποιες προυποθέσεις (αντίλυψη υψηλού κινδύνου, αδυναμία θύματος, κλπ) συνιστά ανθρωποκτονία εξ αμελίας.ίσως οι επιβάτες να είπαν στο παιδί "τι κάνεις εκεί", "που πας" κλπ, προφανώς όμως δεν έγινε κάποια δραστική παρέμβαση.