Ερωτήματα σχετικά με τις συνθήκες θανάτου του 19χρονου Θανάση, ο οποίος έχασε τη ζωή του μετά από καυγά που είχε με τον ελεγκτή επειδή δεν είχε εισιτήριο, αφήνει και το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων.
Το πόρισμα δεν δίνει , σύμφωνα με το Βήμα, απαντήσεις αφού αναφέρει ότι «ο τρόπος με τον οποίο άνοιξε η πόρτα του τρόλεϊ θα προκύψει πιθανόν μόνο από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων».
Το πόρισμα, έκτασης 100 σελίδων, του ειδικού πραγματογνώμονα που συντάχθηκε στις 31 Αυγούστου 2013, αναφέρεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος και στους τρόπους και τη δύναμη που απαιτείται για να ανοίξει η πόρτα του τρόλεϊ. Ωστόσο, όπως αναφέρουν συγγενείς του άτυχου νεαρού, «δεν υπάρχει καμία αναφορά στις κινήσεις του θύματος, του ελεγκτή και των επιβατών και σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια ή μετακίνηση στο μοιραίο τρόλεϊ ώστε να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη μέσα στο όχημα που κόστισε την ζωή στον 19χρονο. Αναλώνεται μόνο σε μια τεχνική ανάλυση του οχήματος, χωρίς να συνεκτιμάται κανένα δεδομένο της δικογραφίας. Κι αυτό πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα για τους στόχους της έρευνας που γίνεται για το θανατηφόρο περιστατικό…».
Σύμφωνα με το πόρισμα, η πόρτα του οχήματος μπορεί ν' ανοίξει από τον οδηγό του τρόλεϊ, με χειροκίνητο τρόπο, όπου απαιτείται δύναμη τουλάχιστον 80-85 κιλών ή με το πάτημα του μπουτόν «ειδικών καταστάσεων» που μεταφέρει πίεση 5,3 bar (ατμοσφαιρών). Στο πόρισμα επισυνάπτονται τα σχετικά εγχειρίδια της κατασκευάστριας εταιρείας των τρόλεϊ και δεδομένα από σχετικές επιτόπιες έρευνες, χωρίς όμως να υπάρχει μία σχετική περιγραφή του όλου περιστατικού ή άλλη αποσαφήνιση. Στο πόρισμα, επιπλέον, δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά στο ζητούμενο, αν δηλαδή ο νεαρός έχασε την ισορροπία του όταν το πόδι του παγιδεύτηκε στην μισόκλειστη πόρτα του τρόλεϊ.
σχόλια