πάντως είναι ειρωνεία να μιλάνε δημόσιοι υπάλληλοι για στροφή της μίας επαγγελματικής/κοινωνικής ομάδας εναντίων της άλλης. Οι ίδιοι με κάθε απεργία τους (ειδικά με τις "εκβιαστικές") δυναμώνουν τέτοιες κόντρες. Και στην τελική, πόσοι από όσους πέρασαν από δημόσια σχολεία (ως μαθητές) έμειναν ευχαριστημένοι; Αν σε κάθε αλλαγή που πάει να περάσει το κάθε υπουργείο είμαστε αρνητικοί τότε δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.
Μονόπλευρο και προπαγανδιστικό.Φροντιστήρια εντατικά υπήρχαν πάντα.Οι ίδιοι οι καθηγητές ήταν περήφανοι που συμπλήρωναν με ιδιαίτερα το εισόδημα τους.Πολλοί δούλευαν και μία ώρα την ημέρα και στο υπόλοιπο έκαναν τις προσωπικές δουλειές τους.Όπως δεν θέλουν την αξιολόγηση για τους εαυτούς τους. έτσι χαϊδεύουν και τους μαθητές τους να μην έχουν εξετάσεις και να μπαίνουν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ με Μεσο Ορο το 5 ( ...στα 20) και να αποφοιτούν μετά από 10 χρόνια και πλέον με την βάση του πέντε και με αντιγραφή.Γεμίσαμε ανεπαρκής πτυχιούχους με χαρτιά ΑΕΙ χωρίς γνώσεις και χωρίς αξία. Ισοπεδώνονται όλοι οι μαθητές στο κατώτατο επίπεδο και οι καθηγητές τους είναι και περήφανοι.Έλεος πια, μια σοβαρή πρόταση θα κάνουν ?
Ας απεργήσουν, δικαίωμα είναι η απεργία, αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε ότι το κάνουν για τα παιδιά, για τα συμφέροντά τους απεργούν όπως όλοι και όπως πάντα.Το ότι είναι για παράδειγμα κατά της αξιολόγησής των καθηγητών τα λέει όλα.Γιατί είναι κατά; Γιατί σύμφωνα με την ΟΛΜΕ μειώνεται "η δυνατότητα των εκπαιδευτικών να αμφισβητούν τις αξίες στις οποίες στηρίζεται η σύγχρονη καπιταλιστική ανάπτυξη"Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλη.
Ενδιαφέρον. Πρώτη φορά βλέπω άλματα λογικής οπτικοποιημένα και με κίνηση.(οκ, πέρα από το trollάρισμα, αρκετά επιχειρήματα έχουν ορθή βάση. Από την άλλη, ορισμένα συμπεράσματα είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά. Περιμένεις λίγο πιο προσεκτική επιχειρηματολογία από εκπαιδευτικούς)
Εγω προσωπικα δεν ειμαι κατα της αποφασης τους να απεργησουν, στην τελικη δικαιωμα τους ειναι αλλα ταυτοχρονα δεν μπορω να πω πως συμφωνω κιολας. Γιατι; Γιατι τοσα χρονια ολοι οι εκπαιδευτικοι ηταν απων στην προσπαθεια αναβαθμισης της παιδειας αφηνοντας τα φροντιστηρια να αλωνιζουν. Ολοι ειχαμε την ατυχια να εχουμε καθηγητες που λεγανε ητε φανερα ητε οχι ''ελα μωρε αφου τα κανουν στον φροντιστηριο''... Ο ρολος του σχολειου τα τελευταια χρονια εχει καταντησει διακοσμητικος παρολαυτα δεν ειδα καποιον καθηγητη να χανει τον υπνο του. Τον υπνο τους τον χασανε οταν κοπηκε ο μισθος τους και αρχισαν οι απολυσεις. Ας μην βαζουν λοιπον το επιπεδο της παιδειας σαν δικαιολογια για τις απεργειες τους ας πουν απλα την αληθεια. Δεν θελουμε μετακινησεις και απολυσεις...
Εκεινο στο οποιο δεν απανταει το κειμενο ειναι το αιωνιο ελληνικο ερωτημα. Που θα βρεθουν τα χρηματα. Ασφαλως, κανενας δεν θελει τη διαλυση του δημοσιου σχολειου και ολοι θελουν μορφωση και εργασια για ολους. Κανενας δεν θα διαφωνουσε σ'αυτο. Ομως πρεπει να βρεθει ενας τροπος να μειωθουν τα εξοδα. Αυτο πως μπορει να γινει? Εχουν καποιον τροπο να υποδειξουν οι εκπαιδευτικοι?
Αποδεκτό. Θα ήθελα όμως κάτι αντίστοιχο και από την άλλη πλευρά. Αν και η γνώμη του γράφοντα είναι ότι και οι δύο πλευρές έχουν τα δίκια τους αλλά και τα άδικά τους. Με τελικούς χαμένους πρώτα τους νέους (μαθητές/φοιτητές...), μετά τους γονείς, μετά τους δασκάλους/καθηγητές και τέλος την ελληνική κοινωνία.
σχόλια