ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;"

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter
100

 

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Η Γερμανίδα φωτογράφος και σκηνοθέτης Bettina Flitner δεν δίστασε να αφιερώσει το τελευταίο της project σε ένα θέμα ταμπού.

Η 52χρονη βραβευμένη δημιουργός ντοκιμαντέρ αποφάσισε να επισκεφτεί επί δέκα συναπτές μέρες τον οίκο ανοχής Paradise, στη Στουτγκάρδη της Γερμανίας, αποκαλύπτoντας το προφίλ των αντρών που επισκέπτονται ένα πορνείο, και ρωτώντας ευθέως όσους πελάτες δέχτηκαν να φωτογραφηθούν, αυτό που όλοι σκεφτόμαστε:

Για ποιόν λόγο πληρώνουν για να κάνουν σεξ με μία άγνωστή τους γυναίκα;

Η Bettina πήρε συνέντευξη από άνδρες ηλικίας από 21 έως 73 ετών, ενώ τους φωτογράφισε ημίγυμνους στο ίδιο κρεβάτι.

Φυσικά, το όλο project έχει δεχτεί σφοδρή κριτική μιας που οι αναμφίβολα ωμές και σεξιστικές απαντήσεις των αντρών - πελατών προκαλούν στον θεατή τουλάχιστον αμηχανία..

Εγώ πάντως σφίχτηκα κάπως.

Εσείς;

 

Christian, 23, έμπορος, ελεύθερος

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

«Γιατί πληρώνω για σεξ; Οι γυναίκες είναι συχνά μπελάς. Με αγχώνουν όταν δεν έχω αρκετό χρόνο γι' αυτές. Αν θέλω να γα**σω έρχομαι εδώ και φεύγω. Αυτό είναι όλο. Μία κοπέλα με κάνει συχνά να βαριέμαι μετά από λίγο καιρό. Επιπλέον, το να πληρώνεις για σεξ έχει άλλη αίσθηση. Κατά κάποιο τρόπο, είναι δύναμη. Η γυναίκα σου ανήκει. Μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις μαζί της.»

 

Dung, 28, βοηθός σεφ, ελεύθερος

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

«Η πρώτη μου φορά σε οίκο ανοχής ήταν πριν από τέσσερα χρόνια. Ένα ραντεβού σημαίνει πολύ άγχος και απαιτεί πολύ χρόνο. Σε ένα πορνείο τα πάντα είναι πιο χαλαρά. Δεν υπάρχουν ψέματα και αυταπάτες. Ο τύπος κοριτσιών που προτιμώ; Με τίποτα Ασιάτισσες. Δεν μου αρέσουν καθόλου. Πρέπει να υπάρχει ένα είδος συμπάθειας ανάμεσα σε μένα και τη γυναίκα. Έτσι το απολαμβάνει κι αυτή. Μερικές φορές κοιτάζουν το ρολόι τους όταν μπαίνεις στο δωμάτιο. Σε αυτή τη περίπτωση έχεις ήδη βαρεθεί πριν αρχίσεις...»

Guenther, 55, διαζευγμένος, ιδιοκτήτης pub, έχει ένα γιο

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

«Γιατί πληρώνω για σεξ; Με διεγείρει το να μπορώ να έχω πάντα καινούριες γυναίκες. Πηγαίνω επίσης σε swingers κλαμπ, αλλά εκεί υπάρχουν συχνά μεγάλες και άσχημες γυναίκες. Δεν μου αρέσουν οι γυναίκες που είναι πολύ επαγγελματίες, προτιμώ αυτές που το κάνουν αυτό μια στο τόσο. Αποδίδουν καλύτερα. Η τελευταία που πήγα μου είπε μετά: ' Ήταν το καλύτερο σεξ που έχω κάνει ποτέ.' 50 ευρώ, business as usual. Η σχέση τιμής-απόδοσης είναι καλή εδώ.»

Ingo, 43, βοηθός λογιστή, ελεύθερος

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

« Στον έξω κόσμο είμαι πολύ ντροπαλός για να κάνω κάποια κίνηση προς μια γυναίκα. Εδώ βέβαια είναι ένας εικονικός κόσμος: Οι άντρες αγωνίζονται για μία ψευδαίσθηση, το ίδιο κάνω κι εγώ. Δύο φορές ερωτεύτηκα για τα καλά μία ιερόδουλη. Ήθελα να είμαι ο καλός Σαμαρείτης που θα την βοηθούσε να ξεφύγει από εδώ. Τέλος όμως με όλο αυτό. Δεν ερωτεύομαι ξανά. Τώρα είμαι συνέχεια εδώ για μία συγκεκριμένη γυναίκα. Ταιριάζουμε τέλεια, τουλάχιστον στο κρεβάτι.. Δεν ξέρω τίποτα άλλο γι' αυτήν.»

Iwan, 65, μηχανικός αυτοκινήτων, ελεύθερος

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

«Το κάνεις μία φορά. Δύο φορές. Μετά σου γίνεται συνήθεια. Κανονικά το να καλέσεις μία όμορφη γυναίκα για δείπνο κοστίζει γύρω στα 100 ευρώ, και πολλές φορές δεν προχωράει. Εδώ πάντα προχωράει.. Εδώ είχα κάνει σεξ με μία Κολομβιανή πολλές φορές. Όμορφη γυναίκα, καλοφτιαγμένη και πολύ παθιασμένη. Ή μπορεί, απλά, να ήταν καλή ηθοποιός.. Μετά εξαφανίστηκε ξαφνικά. Τι κρίμα.»

 

Joachim, 58, μηχανικός, χωρισμένος, έχει μία κόρη

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

«Όταν έρχεσαι σε ένα ''κλαμπ'' σαν αυτό εδώ, σταματούν πλέον να σου αρέσουν οι κανονικές γυναίκες. Αυτά τα κορμιά! Εδώ φοράνε νούμερο 34 ή 36 το πολύ. Η κόρη μου; Είναι 26 χρονών. Φροντίζω να βεβαιώνομαι πως οι γυναίκες με τις οποίες πηγαίνω εδώ είναι πάντα πάνω από 27... Είμαι ακόμα φίλος με μία γυναίκα που έχει πια παραιτηθεί.. Μου είπε τι συμβαίνει κάθε μέρα ... Πολλές εδώ έχουν νταβατζήδες. Είδα με τα μάτια μου πώς εξαργυρώνουν την προστασία τους..»

Kai, 49, Τραπεζικός Υπάλληλος, διαζευγμένος, έχει δύο παιδιά

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

«Γιατί πάω στο πορνείο; Ποτέ μου δεν θα μπορούσα να έχω γυναίκες όπως αυτές εδώ. Επίσης, εδώ μπορούμε να υπερβούμε τα όρια. Για παράδειγμα, δεν θα μου πήγαινε καρδιά να ζητήσω από μία κανονική γυναίκα να συνευρεθούμε πρωκτικά. Αυτό κοστίζει 100 ευρώ επιπλέον. Εδώ και τρία χρόνια κάνω σεξ με την ίδια γυναίκα, δύο φορές τον μήνα. Αν της αρέσει; Δεν μπορώ παρά να πιστεύω ότι προσποιείται.»

Ralf, 28, επιστήμονας υπολογιστών, ελεύθερος

"Για ποιόν λόγο πληρώνετε για σεξ;" Facebook Twitter

«Ήμουν 17 ετών όταν πήγα σε οίκο ανοχής για πρώτη φορά. Με τα πρώτα χρήματα που έβγαλα μόνος μου. Υπάρχει ψιλοκουβεντούλα εδώ, τα κορίτσια είναι πανέξυπνα και προετοιμασμένα για τις προτιμήσεις σου. Είχα μια κοπέλα επί τέσσερα χρόνια, αλλά πάντα το καταλαβαίνουν και χωρίζουμε. Τώρα είμαι εδώ με ένα φίλο. Έχουμε αναπτύξει μια διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας πελάτες μπορούν να αγοράσουν άλλοθι σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων - όλα είναι εφικτά ».

Αρχείο
100

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
Kai, 49, Τραπεζικός Υπάλληλος, διαζευγμένος, έχει δύο παιδιά"Επίσης, εδώ μπορούμε να υπερβούμε τα όρια. Για παράδειγμα, δεν θα μου πήγαινε καρδιά να ζητήσω από μία κανονική γυναίκα να συνευρεθούμε πρωκτικά."Προφανώς εννοεί με στραπόν και let's face it οι "κανονικές" γυναίκες όντως έχουν ένα θεματάκι στο να το φορέσουν/χρησιμοποιήσουν.
Πιο καλέ "δεν βγαίνει"; Το ότι η πλειονότις των «κανονικών» γυναικών έχουν, όντως, θέμα στο να φορέσουν και να χρησιμοποιήσουν στραπόν πάνω στους «κανονικούς» άνδρες; Έχουν και παραέχουν ...και, παρεμπιπτόντως, το βρίσκω εντελώς απαράδεκτο. Και να που καταφεύγει ο άνθρωπος σε άλλες, επί πληρωμή, λύσεις.
Ή μπορεί να εννοεί ακριβώς αυτό που λέει, ότι δηλαδή οι άντρες ντρέπονται να ζητήσουν από τη σχέση/κοπέλα/γυναίκα/αρραβωνιαστικιά τους να κάνει πρωκτικό σεξ μαζί τους, πολλές εξάλλου θα το αρνηθούν. Μία πόρνη, συνήθως, δεν έχει τέτοιο πρόβλημα...
Takis επίσης μπορεί να εννοεί ακριβώς αυτό που λέει, ότι δηλαδή οι άντρες ντρέπονται να ζητήσουν από τη σχέση/κοπέλα/γυναίκα/αρραβωνιαστικιά τους να φορέσουν το στραπόν και να τους κάνουν πρωκτικό σεξ! Κατά τα άλλα, συμφωνούμε.
:)Οι "κανονικές" γυναίκες δε θέλουν να το χρησιμοποιήσουν (το στραπον) και οι "κανονικοί" θέλουν να το φάνε οπότε πάνε και το βρίσκουν αλλού. Όλοι τους. Να το φάνε όχι να το δώσουν.Μάλιστα, ώστε αυτή είναι η πραγματική πραγματικότητα που συμβαίνει στα "κανονικά" ζευγάρια. Ενδιαφέρον.Και νόμιζα ότι εγώ ήμουν "κανονικός".Τα εισαγωγικά σηματοδοτούν τη διαφορά αγαπητή Πενταγιώτισσα; Ή υπονοείς ότι απλά δεν υπάρχουν κανονικοί και κανονικές, οπότε και γω ως "κανονικός" αργά ή γρήγορα θα ζητήσω από την "κανονική" μου να μου το βάλει και εκείνη θα αρνηθεί οπότε θα πάω να μου το βάλει άλλη ή/και άλλος; Σοβαρά τώρα πες, θέλω να καταλάβω πώς το σκέφτεσαι αυτό που λες είναι ενδιαφέρον.(btw είσαι designer τω επάγγελμα;)
Με αρκετά μεγάλη σιγουριά μπορώ να σου πω πως ταρώ (και συναφείς) προβλέψεις δεν κάνω, οπότε μη με ρωτάς για το μέλλον σου, στο θέμα διαχειρήσεως της οπίσθιας οπής.Αυτό που μπορώ να σου πω είναι τα εξής κάτωθι: Τα καλύτερα αυγά, μακράν, είναι τα αυγά στραπατσάδα,μετά ακολουθεί η ομελέτα,μετά τα αβγά ποσέ (που είναι αισθητικώς τα πιο αισθησιακά, βλ.: http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Archive/Search/2012/10/3/1349274237739/Self-Portrait-with-Fried--001.jpg),μετά τα βραστά αυγά μελάτα (αν και η σαλμονέλα είναι μείον),μετά τα βραστά αυγά σκληρά,και τέλος (αηδία σκέτη) τα χρωματιστά.
ωραία υπεκφεύγεις.. δε σου ζήτησα πρόβλεψη, σε ρώτησα αν όντως πιστεύεις ότι αυτά που λες ισχύουν για όλους τους 'κανονικούς' και τις 'κανονικές' ή για τους περισσότερους ή απλά για ένα υποσύνολο που έχει υπόπεσει στην αντίληψή σου. Ήθελα απλά να δω, από καθαρή περιέργια, ποιά ακριβώς είναι τελικά η άποψή σου γιατί φαίνεσαι αρκετά απόλυτη για την υποκρισία των 'κανονικών'. Και η αλήθεια είναι ότι την έχω ξανακούσει αυτή την άποψη, ότι οι στρέητ άντρες, όλοι λίγο πολύ, θέλουν να τον φάνε κατα βάθος και ότι πρώτα στρέφονται στις γυναίκες τους που παραείναι ξενέρωτες (ως στρέητ κι αυτές) για να τους το δώσουν.Τελικά τα στερεότυπα και τα συμπλέγματα πάνω στη σεξουαλικότητα πάνε κι έρχονται κι από τις δύο μεριές ε; Ούτε οι στρέητ μπορούν να δεχτούν απόλυτα την ομοφυλόφυλη κατεύθυνση ούτε οι ομοφυλόφυλοι τη στρέητ ως αυτόρμητη και ειλικρινή.Ίσως από την άλλη να φταίει απλά ο μικρόκοσμος του καθενός.
Μάλλον δεν κατάλαβα ναι.Λες πιο πάνω:"Προφανώς εννοεί με στραπόν και let's face it οι "κανονικές" γυναίκες όντως έχουν ένα θεματάκι στο να το φορέσουν/χρησιμοποιήσουν."και πιο μετά"Το ότι η πλειονότις των «κανονικών» γυναικών έχουν, όντως, θέμα στο να φορέσουν και να χρησιμοποιήσουν στραπόν πάνω στους «κανονικούς» άνδρες; Έχουν και παραέχουν ...και, παρεμπιπτόντως, το βρίσκω εντελώς απαράδεκτο."και πιο πιο μετά"Άλλοι είναι αμήχανοι μπροστά σ΄ ένα στραπόν (ή ακόμη κι ένα δακτυλάκι) και το πάνε τοίχο-τοίχο, ουρλιάζοντας."από αυτά τα 3 σημεία (και από τα συμφραζόμενα γενικότερα) εγώ κατάλαβα ότι υπονοείς ότι είναι κάτι το σύνηθες οι "κανονικοί" άνδρες να θέλουν, αλλά να μην τους κάνουν τη χάρη οι "κανονικές" γυναίκες, ένα δάχτυλο/στραπόν/οτιδήποτε στον πωπό τους, ή τελοσπάντων αρνούνται να το παραδεχτούν ότι κατα βάθος το θέλουν και το παίζουν "τοίχο-τοίχο". Αυτό προκύπτει από τα γραφόμενά σου κατα τη δική μου ανάγνωση και συγγνώμη κιόλας. Οπότε είτε εγώ δε διαβάζω σωστά, είτε εσύ γράφεις άλλα από αυτά που εννοείς και με το να μην επεξηγείς δε βοηθάς το λαό σου να σε καταλάβει Μαρία μου όμορφη και αρχοντική.Αλλά εντάξει αν δε θες να επεξηγήσεις δε θα επιμείνω άλλο το υπόσχομαι.Μόλις έφαγα αυγά μελάτα εντωμεταξύ.
Λαέ μου! Η ομοφοβία-σεξισμός σου (και μόνον αυτή) σε κάνει να διαβάζεις το:"η πλειονότις των «κανονικών» γυναικών έχουν, όντως, θέμα στο να φορέσουν και να χρησιμοποιήσουν στραπόν πάνω στους «κανονικούς» άνδρες"ως"η πλειονότις των «κανονικών» γυναικών έχουν, όντως, θέμα στο να φορέσουν και να χρησιμοποιήσουν στραπόν πάνω στην πλειονότητα των «κανονικών» άνδρών, (η οποία πλειονότις των "κανονικών" ανδρών -ως γνωστόν- επιζητεί να δέχεται πρωκτικό)"Λαέ μου! Η ομοφοβία-σεξισμός σου (και μόνον αυτή) σε κάνει να διαβάζεις το:"Άλλοι είναι αμήχανοι μπροστά σ΄ ένα στραπόν (ή ακόμη κι ένα δακτυλάκι) και το πάνε τοίχο-τοίχο, ουρλιάζοντας"ως"Όλοι είναι αμήχανοι μπροστά σ΄ ένα στραπόν (ή ακόμη κι ένα δακτυλάκι) και το πάνε τοίχο-τοίχο, ουρλιάζοντας"(στο εν λόγω σημείο μιλώ και για FGM, λες να υπονοώ "όλες" και "όλους επί της Γης, καλό μου παιδί; Χμμμ;)Λαέ μου! Η ομοφοβία-σεξισμός σου (και μόνον αυτή) σε κάνει να προβαίνεις στην παρακάτω σύγκριση, που -εκτός του ότι δεν είναι καν συγκρίσιμα αυτά που αναφέρεις- αυτή δεν προκύπτει, σε κανένα σημείο, από τα λεγόμενά μου. Δεν έχω -καν- αναφερθεί σε ή υπονοήσει θέμα ομοφυλοφιλίας: "Ούτε οι στρέητ μπορούν να δεχτούν απόλυτα την ομοφυλόφιλη κατεύθυνση ούτε οι ομοφυλόφιλοι τη στρέητ ως αυθόρμητη και ειλικρινή."και last but not least...Λαέ μου!Η ομοφοβία-σεξισμός σου (και μόνον αυτή) σε κάνει να πιστεύεις ότι αν σου βάλει η κοπέλα σου δάκτυλο/στραπόν κ.λπ.. αυτό -αυτομάτως- σε κάνει άτομο με ομοφυλόφιλες τάσεις.NEWSFLASH: Αυτά δεν σε καθιστούν ομοφυλόφιλο, απλά σε κάνουν άτομο που γουστάρεις να δέχεσαι (ο-λα-λά!) πρωκτικό.Καλή χώνεψη τα αβγουλάκια τα μελάτα(αν και όπως προείπα η στραπατσάδα είναι καλύτερη και τα ποσέ πιο αισθησιακά).
Καλά όλα αυτά και τα δέχομαι ως παρεξηγήσεις ενός ομοφοβικού/σεξιστή (οι φοβίες μας είναι αυθόρμητες αντιδράσεις του οργανισμού στα πλαίσια της αυτοσυντήρησης, το γνωρίζεις είμαι σίγουρος, είτε δικαιολογημένες είτε όχι. Αν σε έχει παρενοχλήσει ομοφυλόφιλος ύψους 2,10 στα 19 (και εσύ δεν είσαι ούτε 1,70 ε) και έχεις νιώσει αυτή την αίσθηση ότι τελικά υπάρχει και κάτι πολύ χειρότερο από το να φας απλά ξύλο από έναν πολύ δυνατότερο άνδρα, αποκτάς κάποια κουσούρια τα οποία μεγαλώνοντας σε οδηγούν στο να προσπαθείς διαρκώς να διαχωρίζεις την ταυτότητά σου από αυτούς τους άνδρες, από -παράλογες ναι αλλά τι τα θες η ψυχή είναι ένα χάος όταν τραυματίζεται- ενοχές ότι κάπως το προκάλεσες εσύ αυτό που σου συνέβη όταν ήσουν πιτσιρικάς και ότι οι ξεκάθαρες στρέητ διαθεσεις σου δεν ήταν αρκετά ξεκάθαρες.. Σαν τη γυναίκα θύμα βιασμού που μετά αναρωτιέται αν προκάλεσε εκείνη τον ψυχοπαθή μέσα στη ζαλάδα της και το ψυχολογικό σοκ) Ναι ασχέτως στατιτιστικών και αριθμών που τελικά όντως παρεξήγησα λόγω σεξισμού και ομοφοβίας, η ιδέα ενός άνδρα με ένα στραπον στον πωπό, είτε από γυναίκα είτε από άνδρα είτε από κάτι ενδιάμεσο, στα μάτια μου είναι καθαρά ομοφυλόφυλη κατεύθυνση και "your whole life is a lie" φάση. Αλλά εγώ είπαμε είμαι σεξιστής και ομοφοβικός και αυτά που λέω μάλλον είναι παράλογα.
Εντάξει ίσως να το έκανα λίγο πιο δραματικό με αυτή τη σύγκριση, γιατί όσο νά 'ναι οι γυναίκες είναι πιο δυνατές σε αυτά και δε μασάνε από ένα απλό χούφτωμα ή μια λεκτική παρενόχληση. Εμείς τα αγοράκια είμαστε λίγο πιο ευαίσθητα όταν μας ακουμπάνε, μας έχει μάθει από μικρά η μαμά για να προσέχουμε τους ανώμαλους με τα γλυφειτζούρια έξω από το σχολείο, οπότε αυτό σου μένει σαν άμυνα και μια απλή παρενόχληση από άνδρα στο μυαλό σου παίρνει εύκολα διαστάσεις.Όχι μη φοβάσαι δε με βίασε ο τύπος, δεν υπονοώ αυτό. Απλά το κατέστησε σαφές με συγκεκριμένη χειρονομία αρκετά ανατριχιαστική, ότι εκείνη τη στιγμή ήταν έτοιμος να μου ορμήξει, κι έτσι με γρήγορες κινήσεις εξαφανίστηκα από το χώρο πριν ανακαλύψω τελικά αν ήταν ουσιαστική απειλή ή απλή χοντράδα εκ μέρους του, δε με ενδιέφερε καν εκείνη τη στιγμή να το ξεκαθαρίσω απλά ήθελα να φύγω όσο πιο μακριά γινόταν. Και ήταν η πιο τρομακτική εμπειρία μου ως τώρα. Η απειλή που ένιωσα ήταν πιο έντονη από όταν κόντεψα να σκοτωθώ την ίδια χρονιά με μηχανάκι. Γιαυτό και τα φοβικά σύνδρομα αγαπητή. Πάντως σε παραδέχομαι, με ανέλυσες κανονικά και χωρίς να με ξέρεις. Τώρα ξέρεις και συ έναν από τους πιθανούς λόγους που πολλοί άνδρες δεν είναι καθόλου ανοιχτοί σε τέτοιους 'πειραματισμούς'. Επίσης για πολλούς από μας, ο ανδρισμός πάνω σε ένα κρεβάτι, εξακολουθεί να έχει να κάνει με τη διάκριση των ρόλων μεταξύ θηλυκού και αρσενικού και εγκεφαλικά είναι πολύ πιο σημαντικό αυτό από το να ανακαλύψουμε ή να εκμεταλλευτούμε τις 5-10 νευρικές απολήξεις στον πρωκτό που μπορούν να προσφέρουν ηδονή. Με άλλα λόγια σιγά μην κάτσω στα τέσσερα να με πάρει με στραπ ον η κοπέλα μου και να μπερδευτούμε για πάντα, για το ποιός είναι ποιός, προκειμένου να μου κάνει εξέταση προστάτη. Αστειότητες. Έχω εγώ φυσικό στραπόν και εκείνη πάνω από μια τρύπες για να μη βαριόμαστε ποτέ.. τα πράγματα δε χρειάζεται να γίνονται πάντα πολύπλοκα..
...Επανήλθα, γιατί πριν -ουσιαστικά- ξεκίνησα από τον επίλογο του παρόντος σχολίου. (Επίσης το παρόν δεν αποτελεί απάντηση στο νεοκαταχωρυμένο σου 5.10.2013 | 18:32, διότι δεν το έχω διαβάσει, ούτε έχω ώρα να το κάνω αυτή τη στιγμή, αν και βλέπω -με μία αστραπιαία ματιά- ότι πάλι στη μάσα το έριξες και δη στο τζατζίκι :-P)«Εντάξει ίσως να το έκανα λίγο πιο δραματικό με αυτή τη σύγκριση, γιατί όσο νά 'ναι οι γυναίκες είναι πιο δυνατές σε αυτά και δε μασάνε από ένα απλό χούφτωμα ή μια λεκτική παρενόχληση.»Όχι, δεν το έκανες *λίγο πιο δραματικό*, το έκανες *εξαιρετικά πιο δραματικό*. Επίσης οι γυναίκες δεν είναι πιο «δυνατές σε αυτά», λόγω κάποιας μυστηριώδους ουσιοκρατικής ιδιότητας η οποία ορίζει τη φύση τους. Απλά, δυστυχώς, έρχονται αντιμέτωπες με της σεξουαλική παρενόχληση και την κακοποίηση (διακριτά πράγματα) πολύ πιο συχνά απ΄ότι οι άνδρες. Τους μαθαίνουν όλοι ότι -ως ένα βαθμό- είναι αναμενόμενο να δέχονται τέτοιες συμπεριφορές. Ότι «η ανδρική σεξουαλικότητα είναι επιθετική και η γυναικεία (αν υπάρχει) είναι παθητική», οπότε και -πρέπει- να την τρώνε στην μάπα. Δεν είναι «πιο δυνατές», απλά έχουν «συνηθίσει». Και είναι κάτι σύνηθες. Και υπάρχουν κι αυτές που έχουν «συνηθίσει» και δεν έχουν καν συναίσθηση. Κι όλα αυτά είναι πολύ σκατά.«(...) μας έχει μάθει από μικρά η μαμά για να προσέχουμε τους ανώμαλους με τα γλυφειτζούρια έξω από το σχολείο, οπότε αυτό σου μένει σαν άμυνα και μια απλή παρενόχληση από άνδρα στο μυαλό σου παίρνει εύκολα διαστάσεις.»Αλήθεια πιστεύεις ότι «φταίει» η προτροπή της μαμάς για προσοχή «στους ανώμαλους με τα γλειφιτζούρια έξω από το σχολείο»; Αυτό θεωρητικά το λένε οι περισσότεροι γονείς, όταν τα παιδιά τους κινούνται χωρίς συνοδεία, και εξ’ όσων γνωρίζω αποδέκτες του μηνύματος τούτου είναι και τα κορίτσια και τα αγόρια.Δεν υποβιβάζω την εμπειρία σου. Τουλάχιστον *προσπαθώ* να μην την υποβιβάσω, διότι τι νόημα θα είχε να το κάνω (και με ευκολία, μάλιστα, δεν θα χρειαζόταν να επιστρατεύσω καν εμπειρίες τρίτων προσώπων) όταν είναι κάτι που εσένα σε έχει μαρκάρει, και αυτό είναι που έχει σημασία.Όμως, με μία προσπάθεια αντικειμενικής προσέγγισης στο πράγμα, το να συγκρίνεις μία near death experience με κάποιον που σού έκανε μία χυδαία χειρονομία μεν, αλλά τελικώς είχες όλο το ελεύθερο να αποχωρήσεις και να τον αποφύγεις δε, εμένα τουλάχιστον μού μοιάζει κάπως προβληματικό. Όπως και χαρακτηριστική είναι η επιμονή σου για τα φυσικά και τεχνητά στραπόν και τις τρύπες. Κατέστησες εαυτόν σαφή. Με την 1η φορά, δεν χρειαζόταν 2η, 3η, 4η. Κατάλαβα, δεν έχεις κάτι να αποδείξεις ok? (Loosen up a bit, που λένε και στο χωριό μου :- )Και η εξήγησή για τα άνωθεν πιστεύω πως κυρίως δεν βρίσκεται στα ...ανώμαλα γλειφιτζούρια, αλλά στο μακροχρόνιο κοινωνικό μήνυμα (που άκουγες/ακούς συνεχώς από παντού -και ίσως από κάπου πιο έντονα- και που θα στο χώσουν βαθιά μέσα στο λαιμό, μέχρι να πνιγείς ... και τύφλα να έχει το βαθύ λαρύγγι, τότε): «το χειρότερο πράγμα που μπορείς να είσαι είναι ένας πούστης (aka γυναικούλα)».Το γνωρίζεις, βέβαια, ότι φιλάς ευλαβικά το χέρι και ζητάς προστασία από το *κατασκεύασμα*, που σε έχει τοποθετήσει, εξ αρχής, σ’ αυτήν την hard wired φοβική θέση;
hard wired?άλλο και τούτο.στην προσωπική μου ζωή, εκτός internet forums και gay friendly media σαν αυτό εδώ, όπου όλα αυτά ένας στρέητ άνθρωπος τα συναντάει συνέχεια, δεν υπάρχουν αφορμές να σκεφτώ τέτοιες εικόνες ή επιλογές, και αυθόρμητα, έτσι από μόνος μου, δεν μου έρχεται ποτέ να το κάνω. Είναι τόσο υπερπολύπλοκες και εξαντλητικές οι ερωτικές σχέσεις με γυναίκες (και τόσο συναισθηματικά και σωματικά ανταποδωτικές) που δε μενει χώρος, υποθέτω, στο μυαλό (ή/και στο σώμα) να ασχοληθεί με τις 'άλλες' επιλογές' που μπορεί να έχει. Η τελοσπάντων ας πούμε είμαι τόσο ερωτευμένος με τη γυναίκα που ο άνδρας μέσα μου είναι διαρκώς στην τσίτα να είναι άνδρας σκέτο, δε βρίσκω κάτι ενδιαφέρον πέρα από αυτό. Με άλλα λόγια, πέρα από περιπτώσεις συζητήσεων σαν και τούτη δεν ασχολούμαι με τέτοια 'ζυγισματα'. Απλά μου έκανε ειλικρινά εντύπωση το πόσο σου κάνει εσένα εντύπωση που κάποιες γυναίκες αρνούνται να κάνουν κάτι τέτοιο σαν αυτό που περιγράφεις σε κάποιους άνδρες (ελπίζω τώρα να το διατύπωσα σωστά χωρίς φοβικά/σεξιστικά υπονοούμενα), λες και το ακούς καθημερινά, λες και είναι κάτι το τόσο σύνηθες. Το ότι τέτοιες εικόνες μου ξύπνησαν και μια τραυματική -έστω παραλίγο- εμπειρία με έναν δίμετρο ομοφυλόφυλο που παρεξήγησε τη χαλαρή/φιλική μου στάση απέναντι του και με έκανε να νιώσω απειλούμενος, είναι κάτι το αναμενόμενο. Απλά σου εξήγησα ότι καμιά φορά η αποστροφή κάποιων στρέητ ανδρών προς την ομοφυλόφυλη εικόνα, έχει ουσιαστικά προσωπικά αίτια, από τυχαίες εμπειρίες. Όπως πχ αν στα 8 σου έχουν δώσει να δοκιμάσεις το πιο καυτερό τζατζίκι του κόσμου και σου καταχωρηθεί έτσι στον εγκέφαλο, μετά σόλη σου τη ζωή όσο φυσιολογικό κι αν είναι όλοι να τρώνε τζατζίκι γύρω σου, εσύ παραμένεις κάθετα εναντίον στην ιδέα του σκορδογιαουρτιού. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι κατακρίνεις όποιον τρώει γιαούρτι και το απολαμβάνει ε; Περί ορέξεως.
ξεκινώ.η όλη εξήγηση για το τι συμβαίνει με τις γυναίκες και γιατί δεν είναι τόσο ευαίσθητες όσο οι άνδρες ήταν περιττή. Συμφωνούμε απόλυτα και το σχόλιο μου δεν υπονοούσε ότι 'ως δια μαγείας' οι γυναίκες είναι πιο ψύχραιμες ή 'από τη φύση τους', αν το ξαναδεις δεν χρησιμοποιώ καμία τέτοια φράση. Όντως ναι, είναι θλιβερό αυτό που συμβαίνει με το γυναικείο φύλο και την εξοικείωση του με την παρενόχληση από νωρίς. Το είχα όμως σαν δεδομένο για να συνεννοηθούμε. Σχετικά με το σχόλιο για τους ανώμαλους έξω από το σχολείο, επίσης συμφωνούμε, ισχύει και για τα αγοράκια και για τα κοριτσάκια το ίδιο, πάλι όμως μιλούσα για μένα, ως γιος και μοναχοπαίδι. Δεν έκανα κανένα υπονοούμενο ότι τα αγοράκια έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να παρενοχληθούν. Δε μαθαίνουν όμως όλοι οι γονείς στα παιδιά τους από νωρίς αυτό τον κίνδυνο (τελευταία παίζει στην τηλεόραση ένα σποτ με "τον κανόνα του εσωρούχου" ακριβώς γιατί οι περισσότεροι γονείς κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου). Εμένα έτυχε να με έχουν 'πονηρέψει' από μικρό και οι χειρονομίες των ανδρών πάντα περνούσαν από φίλτρο στα μάτια μου και δεν επέτρεπα πολλά πολλά. Επειδή απο μικρός δεν είχα ποτέ θηλυπρεπείς τάσεις ή περιέργεια για ομοφυλόφυλο ερωτισμό (όπως κάποιοι συνομίληκοί μου δεν είναι και ασυνηθιστο), ήταν κάτι το a priori απορριπτέο ένα τέτοιο 'μήνυμα' από κάποιον, είτε με ευγενικό τρόπο είτε με την έννοια της παρενόχλησης. Απλά το ευγενικό, επειδή είναι ευγενικό δε σε ενοχλεί ούτε σε απειλεί, ίσα ίσα μπορεί να είναι και κολακευτικό αν δεν ξεφύγει. Αν σε ακουμπήσει όμως ο άλλος με ξεκάθαρες προθέσεις επειδή έτσι του 'ρθε, είναι μια απειλή που προσωπικά με εξαγριώνει, γιατί διαχωρίζω τον κίνδυνο κάποιου που κινείται απειλητικά για να σε 'δείρει' απτο να σου κάνει κάτι 'άλλο'. Είναι άλλη κλίμακα απειλής, πιο βαθιά 'τρομακτική'.τέλος, να σου εξηγήσω τι εννοούσα με τη 'near death experience' σύγκριση. Φυσικά και τρομοκρατήθηκα στην ιδέα ότι σε κα΄ποια δεύτερα μπορεί να πέθαινα αν έσκαγα σε εκείνο το κράσπεδο. Φυσικά και δε συγκρίνεται η ένταση του φόβου για τη ζωή σου σε μια στιγμή. Αλλά αυτό που εννοούσα, είναι ότι μόλις πέρασε ο κίνδυνος, μόλις κατάλαβα ότι χτύπησα μόνο λίγο το χέρι και ότι απλά το μηχανάκι πάει, ίσιωσα αμέσως. Σε λίγα λεπτά. Από βλακεία; Από άγνοια κινδύνου; Απλά σκέφτηκα ένα 'ουφ γλύτωσα' αλλά ταυτόχρονα 'πω ρε τι έγινε και τι ιστορία θαχω να λέω και περιπέτεια και θεαματικό'.. και τέτοια χαζά πράγματα που σκέφτεται ένας 19χρονος. Το άλλο αγαπητή Πενταγιώτισσα ήταν τρόμος. Έφυγα τρέχοντας πανικόβλητος και κοιτούσα πίσω μου για αρκετή ώρα. Η εικόνα, η φωνή και το βλέμμα του τη στιγμή που έκανε την κίνηση και με ακούμπησε, ήταν στο μυαλό μου για μέρες μετά. Ακόμα μπορώ να το θυμηθώ ακριβώς πώς έγινε. Ανατριχίλα. Την πιάνεις τη διαφορά;όλα αυτά είναι άσχετα βέβαια με την αρχή της κουβέντας, αλλά ήθελα να τα καλύψω γιατί φαίνεται να έχεις ειλικρινές ενδιαφέρον για τους ανθρώπους έστω και ανώνυμο και ήθελα να έχεις όλη την εικόνα αυτού που ψυχολογείς (αλήθεια επαγγελματικά έχεις κάποια σχέση με ψυχολογία;).Οπότε για να επιστρέψω στο αρχικό θέμα και να απαντήσω στο τελευταίο που λες περί στραπ ον και ότι εγώ το ανέφερα 4-5 φορές υπονοώντας ότι εγώ έχω κάποιο fixation.. δεν έχω δει ποτέ από κοντά, μόνο σε ταινία. Δεν έχω καμία περιέργια ποτέ δεν είχα, όχι για αυτό μόνο αλλά γενικότερα για τεχνητά υποκατάστατα γεννητικών οργάνων, κούκλες κτλ - δε βρίσκω καμία ηδονή. άλλωστε πόσοι έχουν καν; δηλαδή αν μπορούσαμε να είχαμε στοιχεία για το πόσα στραπονς έχουν πουληθεί έστω στην ελλάδα τι θα βλέπαμε 1% του πληθυσμού να έχει δει έστω στη ζωή του από κοντά; λιγότερο; άλλωστε μιλάμε για μια porn industry produced μόδα των τελευταίων πόσων; 10 χρόνων; 20; είναι μια μόδα, ένα σημείο των καιρών, ένα κομμάτι του παγκόσμιου εθσιμού στην πορνογραφία και την ανάγκη για διαρκές 'stimulation' μέσω της εικόνας και του διαρκώς 'διαφορετικού'. Υπάρχουν ένα σωρό ομιλίες από διανοητές για όλο αυτό το γενικότερο θέμα των δεδομένων της σεξουαλικής ζωής των σύγχρονων ανθρώπων όπως έχουν διαμορφωθεί λόγω της κουλτούρας του πορνό και πού οδηγεί αυτό σε ψυχολογικό, κοινωνικό αλλά και βιολογικό επίπεδο, είμαι σίγουρος ότι έχουν υποπέσει στην αντίληψη σου.Για να μην πολυλογώ άλλο, η αρχική μου τοποθέτηση παραμένει.. εσύ ανέφερες σε σχόλια σου στο συγκεκριμένο blog post τα στραπον ως κάτι που κάποιοι κανονικοί άνδρες θέλουν να 'νιώσουν' αλλά ταυτόχρονα χαρακτηριστικό μιας πουριτανικής συμπεριφοράς κάποιων 'κανονικων' γυναικών που αρνούνται να το χρησιμοποιήσουν σε αυτούς. Και ρωτάω, εκθέτοντας ταυτόχρονα την έκπληξή μου για την τόσο σίγουρη στάση σου ότι αυτό το φαινόμενο συμβαίνει αρκετά συχνά ώστε να το αναφέρεις σε ένα δημόσιο φόρουμ: πού βασίζονται αυτά που λες για αυτές τις γυναίκες και αυτούς τους άνδρες και τι εννοείς ότι φανερώνει αυτό το φαινόμενο (δηλαδή πώς διάολο ξέρεις ότι υπάρχουν άνδρες που θέλουν κάτι τέτοιο και γυναίκες που αρνούνται); Απορείς που οι γυναίκες αρνούνται; Απορείς καν για κάτι ή απλά η θέση σου είναι 'κακώς δεν το κάνουν'. Ή απλά αναπαράγεις το στερεότυπο των περισσότερων γκέυ ομιλητών, ότι τελικά στρέητ καθαρά άνδρες δεν υπάρχουν και ότι πολλοί από αυτούς θέλουν οι γυναίκες τους να τους πάρουν με ένα γκάτζετ αλλά αυτές αρνούνται οπότε αυτοί καταφεύγουν σε πορνεία ή στη Συγγρού όπως σε εκείνη την ταινία (τη γνωστή ντε); Γιατί απλά εγώ θα έλεγα ΄πάλι καλά που κάποιες γυναίκες αρνούνται να ενδώσουν σε αυτή την αλόγιστη παράδοση στο σεξουαλικό παροξυσμό που κυρίως έχει δημιουργήσει η πορνογραφία θέτοντας κάθε τόσο νέα δεδομένα και δημιουργώντας νέες ανάγκες για διαφορετική 'διέγερση' σκοτώνοντας κάθε εγκεφαλική διεργασία που απορρέει από το συναίσθημα (κάτι που δεν έχει να κάνει με αναστολές ή πουριτανισμό). Είναι τεχνητά όλα αυτά.. σαν το πλαστικό στραπ ον που κάποιοι 'χρειάζονται' για να φτάσουν σε οργασμό. Εσύ τελικά τι πιστεύεις;
Μπορεί η εξήγηση να ήταν περιττή, και ειλικρινώς θα έπρεπε να είναι, πλην όμως είδα να συγκρίνεται μία (χυδαία) χειρονομία (και ένα σκηνικό γύρω απ΄αυτήν) μ' έναν βιασμό. Και σκέφτηκα, αρχικώς και αναλογικά, πως είτε η χυδαία χειρονομία και ένα σκηνικό γύρω απ΄αυτήν αναγάγεται σε κάτι εξαιρετικά μεγάλης σημασίας ή ένας βιασμός υποβαθμίζεται. Δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση. Ήμασταν αμφότερ@ σαφείς θεωρώ.Ως προς τα "γλειφιτζούρια", ενδέχεται οι γονείς σου να σε είχαν παρα-πονηρέψει, λοιπόν. Δεν γνωρίζω πού ακριβώς κείτεται η χρυσή τομή μεταξύ του παρα-πονηρέματος και του απλού πονηρέματος. Αλλά προφανώς το "παρα-πονήρεμα" δύναται να ενσταλάξει κάποια φοβία ή τέλος πάντων μία ιδιαίτερη εγρήγορση στο άτομο.Δέχομαι την εξήγηση με την "near death experience", διότι και εκεί έχει σημασία τι "near death experience" έχεις, τι επιπτώσεις έχει αυτή, πώς προκαλείται ή/και ποιος-α την προκαλεί και λοιποί παράγοντες.Λες:«(...)Ή απλά αναπαράγεις το στερεότυπο των περισσότερων γκέυ ομιλητών, ότι τελικά στρέητ καθαρά άνδρες δεν υπάρχουν και ότι πολλοί από αυτούς θέλουν οι γυναίκες τους να τους πάρουν με ένα γκάτζετ αλλά αυτές αρνούνται οπότε αυτοί καταφεύγουν σε πορνεία ή στη Συγγρού όπως σε εκείνη την ταινία (τη γνωστή ντε);»Δεν αναπαραγάγω κάποιο «στερεότυπο γκέυ ομιλητών». Θεωρώ ως δεδομένο πως υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι σχετίζονται κατ’ αποκλειστικότητα συναισθηματικά-ερωτικά-σεξουαλικά με το ίδιο φύλο και άνθρωποι που σχετίζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το αντίθετο. Υπάρχουν και όλες οι ενδιάμεσες versions. Δεδομένο θεωρώ και το ότι δεχόμαστε από την ημέρα της γέννησής μας ισχυρά μηνύματα ενάντια στην ομοφυλοφιλία. Αυτό δύναται να κάνει κάποιους ανθρώπους είτε κρυφο gay-λεσβίες, είτε ανθρώπους που διάγουν συνειδητά str8 βίο, ενώ δεν είναι str8 στη θεωρία. Θεωρώ, επίσης, πως ίσως κάνει άλλους ανθρώπους να θεωρούν τόσο Αδιανόητο το γεγονός της ομοφυλοφιλίας που πολύ πιθανόν ούτε καν να το έχουν σκεφτεί συνειδητά για τον εαυτό τους, αλλά -ταυτοχρόνως- βρίσκουν μία μικρή διέξοδο σ' αυτό το αδιανόητο, δηλαδή: έλκονται από άλλες πιθανές εκφάνσεις των lgbt ή/και θέλουν να μαθαίνουν, έμμεσα, πράγματα που τ@ς αφορούν (τ@ς lgbt εννοώ). Τώρα αν κάποιοι ισχυριστούν πως *κανείς* δεν είναι *100% str8*, αυτό μπορεί να αφορά σε wishful thinking, όχι απαραίτητα σε πεποίθηση, που θα υποστήριζε ένας gay, σε σοβαρή συζήτηση. Άλλωστε όπως υπάρχουν gay που γουστάρουν str8 άντρες, υπάρχουν str8 άντρες που γουστάρουν λεσβίες, όπως υπάρχουν λεσβίες που γουστάρουν str8 γυναίκες, υπάρχουν και str8 γυναίκες (ή και άντρες) που γουστάρουν/κολακεύονται να τρέχει από πίσω τους καμιά λεσβία/gay. Πολλά και διάφορα υπάρχουν. So what?(Να μην επεκταθούμε στη Στρέλλα και πιθανόν στο trans ζήτημα τώρα, ε;)Λες:"Είναι τεχνητά όλα αυτά.. σαν το πλαστικό στραπ ον που κάποιοι 'χρειάζονται' για να φτάσουν σε οργασμό. Εσύ τελικά τι πιστεύεις;"Σίγουρα το έχεις ξανακούσει αλλά εγώ πιστεύω πως τεχνητά είναι και τα προφυλακτικά, τα αντισυλληπτικά, το δέσιμο των σαλπίγγων κόμπο και η βαζεκτομή.Τεχνητά είναι και τ' αερόπλάνα και τα βαπόρια και τα τραίνα και οι μηχανές.Τεχνητοί είναι και οι δορυφόροι, τα τηλέφωνα, τα pc και τα mac.Tεχνητές είναι και οι εγχειρήσεις και τα φάρμακα.Τεχνητή και "αφύσικη" είναι ακόμη και δική μας συνομιλία. So what (δις);Άσχετα με προσωπικά γούστα, θα κάνω quote μία dyke κοπελιά, όπως περίπου θυμάμαι ότι το είχε πει δλδ, [σε μία συζήτηση (υπέρ-κατά και γιατί) μεταξύ λεσβιών για το θέμα του ντίλντο]:"My dildo's not shaped like a man’s penis, it's shaped like the inside of my vagina".Που σε ελεύθερη μετάφραση σήμαινε: «το ντίλντο δεν με παραπέμπει στο φαλλό ενός άντρα, δεν μ΄αρέσουν οι φαλλοί και οι άντρες στους οποίους είναι επικολλημένοι αυτοί. Είμαι ομοφυλόφιλη, μ’ αρέσει το σεξ μόνο με γυναίκες και στο σεξ με γυναίκες (ενίοτε, συχνά, πάντοτε) χρησιμοποιείται ντίλντο».Σύμφωνα με τη δική σου λογική, λοιπόν, η εν λόγω dyke είναι κρυφοstr8.…Ι really don’t think so!
Πολλοί άνετοι όλοι γιατί σφίχτηκε και γιατί σφίχτηκε... Φυσικά και αναμένεις ν' ακούσεις τέτοια και χειρότερα, δε σημαίνει ότι πρέπει να σου αρέσει αυτό που θα ακούσεις. Δεν συναναστρέφονται όλοι κάθε μέρα με το λούμπεν για να το έχουν συνηθίσει. Ότι έχουμε συνηθίσει στο σεξισμό οι περισσότεροι δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Και ναι όταν ακούς ωμά πράγματα που δεν θέλεις ν' ακούσεις σε πειράζει. Αυτό δεν είναι ανθρώπινο; Μόνο το να πληρώνεις για σεξ είναι ανθρώπινο;Αν γινόταν αυτό το πρότζεκτ στην Ελλάδα, όπως σωστά ειπώθηκε, που κάποιοι άντρες το παίζουν και... ανατολίτες τι θα διάβαζε το ματάκι μας... Αν και δεν χρειάζεται να ακούσεις Έλληνα άντρα να μιλάει για πόρνη και να ξεράσεις, μπορεί άνετα να μιλάει και για την κοπέλα του κατ' αυτόν τον τρόπο. Κάποιοι λέμε. Δε γενικεύω. Μην μυγιαστείτε μερικοί. Αν και πιστεύω ότι σίγουρα υπάρχουν Γερμανάραδες εκτός πρότζεκτ που θα έλεγαν χειρότερα από αυτά που καταγράφηκαν εδώ. Τέλος πάντων, δεν σοκαρίστηκα αλλά ενδιαφέρον το πρότζεκτ.
Βασικά χρησιμοποιείς επικριτικά τη λέξη "σεξισμός" και παράλληλα μιλάς άκρως σεξιστικά.Μην ξεχνάμε πως παρ' ότι δεν είναι και τόσο διαδεδομένο, υπάρχουν και γυναίκες που πληρώνουν για σεξ. Όπως επίσης το ότι μπορεί να μιλάει μια γυναίκα για τον πόρνο της ή το αγόρι της και να ξερνάς όπως (εσύ) λες.(Και είμαι γυναίκα αν διερωτάσαι)Και λίγο ρατσιστικά:Θα μπορούσε απλά να είχε μείνει στο "ανθρώπους" ή "άντρες" παρά στο "Έλληνες" ή "Γερμαναράδες"
εγώ πάλι λέω ότι υπερβάλλεις.... σε λίγο δε θα μπορούμε ούτε να μιλήσουμε με τους ναζίδες του politically correct (όσο εγώ εκφράστηκα σεξιστικά και ρατσιστικά άλλο τόσο είσαι και εσύ ναζί... εύκολοι χαρακτηρισμοί δεν βρίσκεις;) και ζώα μπορεί να υπάρχουνε που πληρώνουνε για σεξ, εγώ σχολίασα επάνω στο πρότζεκτ που αφορά άντρες και Γερμανούς και ήθελα να το αντιπαραβάλω με άντρες Έλληνες. Αν αντικαταστήσω αυτά που έγραψα με τις γενικότητες που μου υποδεικνύεις δεν θα έγραφα σχόλιο. Την επόμενη φορά στείλε μου πως θες να τα γράψω. Ελληνάρες, Γερμαναράδες, Αμερικανάκια... Πωωωωωωωωωωω τι έιπα! Πφφφφ...
Υπερβάλλω ναι, αν έχεις αυτές τις έννοιες πολύ μεγάλες στο μυαλό σου και δεν συνειδητοποιείς την ουσιαστική τους έννοια:Σεξισμός: θεωρείται κοινώς η διάκριση εναντίον ανθρώπων βασισμένη στο φύλο τους ή τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό παρά στα ατομικά τους λάθη, αλλά μπορεί επίσης να αναφέρεται οποιαδήποτε ή σε όλες τις διαφοροποιήσεις που βασίζονται στο φύλο ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό.Ρατσισμός: είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το χρώμα του δέρματος, είτε από την εθνικότητα, είτε από τη θρησκεία κλπ.[1] Το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, και αυτό που έχει δώσει την αρχική ονομασία στην λέξη, ιταλ. ("ράτσα") razza = φυλή), είναι ο φυλετικός ρατσισμός.Δεν είπα ότι είσαι ρατσίστρια, αλλά το σχόλιο στο βάθος του ήταν λίγο ρατσιστικό από τη στιγμή που διαχώρισε συμπεριφορά ανθρώπων βάση της εθνικότητάς τους. Είναι ένα λάθος που γίνεται πολύ συχνά δυστυχώς.Ναζί: ο αφοσιωμένος οπαδός του Εργατικού Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος ή/και του Αδόλφου Χίτλερ, ο ιδεολογικός και στην πράξη σύμμαχος και συνοδοιπόρος του.Ήμουν ίσως λίγο επιθετική μαζί σου, γιατί με νευρίασε λίγο η συμπεριφορά σου απέναντι στους σχολιαστές "Πολλοί άνετοι όλοι γιατί σφίχτηκε και γιατί σφίχτηκε..."Κατα τ' άλλα, μπορείς ελεύθερα να λες και να γράφεις ότι θέλεις κι εγώ μπορώ ελεύθερα να σχολιάζω αυτά που λες και γράφεις.Φιλικά
Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ο,τι θέλει στην προσωπική του ζωή και δε θεωρώ οτι θα πρέπει να υπάρχει λογοκρισία ή οτιδήποτε άλλο, απλά εγώ προσωπικά, το θεωρώ λίγο "κατάντια" να πληρώνει κανείς για να κάνει σεξ. Τουλάχιστον αυτή είναι η προσωπική μου άποψη..
Μπορεί να το θεωρείς κατάντια, αλλά εγώ θυμάμαι το Ζαραλίκο (στο standup που έκανε) να ρωτάει πόσοι έχουν κάνει σεξ έστω και με μία κοπέλα χωρίς να πληρώσουν ΤΙΠΟΤΑ και σήκωναν το χέρι 2-3 από όλο το μαγαζί...
@pebble 26.9.2013 | 16:17> πελάτες μπορούν να αγοράσουν άλλοθι σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτωνΗ μετάφραση είναι λάθος και δε βγάζει και νόημα. Τι άλλοθι ν’ αγοράσεις άμα μπλέξεις σε τροχαίο; Ν’ αποδείξεις ότι κι όμως όχι, δεν οδηγούσες, αλλά ήσουν στη δουλειά;> We develop an internet platform for client alibis where men can buy alibis —traffic accident, hospital— everything is possible.@Μάριος 26.9.2013 | 17:43Ακριβώς!http://www.alibinetwork.comAlibi Network is a cutting edge full service discreet agency providing alibis and excuses for absences as well as assistance with a variety of sensitive issues.
Θελω να πανε σε ενα ακριβο εστιατοριο και να ρωτησουν τους πελατες "για ποιον λογο πληρωνετε για το μαγειρεμα;" Α, και να τους φωτογραφησουν ενω καθονται στη χεστρα.
'Έχουμε αναπτύξει μια διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας πελάτες μπορούν να αγοράσουν άλλοθι σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων'- Tι είπε το άτομο?
θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να γινόταν κάτι παρόμοιο και εδώ. Ακόμα και χωρίς να φαίνονται πρόσωπα. Συνέχεια ακούμε τις δραματοποιημένες απόψεις των ιερόδουλων καλό είναι να ακούσουμε και την αντίθετη άποψη.
Μπορεις να εχεις οποιον τυπο γυναικας θες (σεβαστο επιχειρημα για καποιον που πληρωνει για σεξ) και εσυ Kai 49 ετων τραπεζικε υπαλληλε ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ;;;;Πως καταφερε να συνδυασει τα χειροτερα και απο τους δυο κοσμους (πληρωμενου ερωτα και σχεσης) δεν το καταλαβαινω...
Σε μια κοινωνία σεμνοτυφων και υποκριτών, οι απαντήσεις αυτές είναι "γροθιά στο στομάχι"... Τόσο πολύ να μην αντέχεται η ωμή αλήθεια;Αν βέβαια το πρότζεκτ είναι αυθεντικό και όχι στημένο... Οι περισσότερες απαντήσεις (για γερμανους άντρες!) ήταν κομπλέ! Σκέψου τι θα δήλωνε ευθαρσώς ο Έλληνας... >>ΙΔΕΑΑΑ!!!!
Περίμενε κάποιος ό,τι θα πήγαιναν ρομαντικοί άνθρωποι αλτρουιστές; Για 'μένα ήταν απολύτως αναμενόμενα αυτά που είπαν. Σε οίκο ανοχής το έκανε το project, αν δεν υπήρχε σεξισμός σε ένα τέτοιο μέρος δεν θα υπήρχε πουθενά αλλού.
Μην το λες ο Ingo, 43, βοηθός λογιστή, ελεύθερος δεν είναι σαν τους άλλους, φαίνεται ότι είναι μία πεπλανημένη αθεράπευτα ρομαντική ψυχή :P "Στον έξω κόσμο είμαι πολύ ντροπαλός για να κάνω κάποια κίνηση προς μια γυναίκα... Δύο φορές ερωτεύτηκα για τα καλά μία ιερόδουλη. Ήθελα να είμαι ο καλός Σαμαρείτης που θα την βοηθούσε να ξεφύγει από εδώ. Τέλος όμως με όλο αυτό. Δεν ερωτεύομαι ξανά... " Και ενώ λέει τέλος, φαίνεται ότι έχει, ήδη, ξανακυλίσει: 'Τώρα είμαι συνέχεια εδώ για μία συγκεκριμένη γυναίκα. Ταιριάζουμε τέλεια, τουλάχιστον στο κρεβάτι.. Δεν ξέρω τίποτα άλλο γι' αυτήν"
το μεγαλύτερο ερώτημα είναι πως και δέχτηκαν να φωτογραφηθούν και αν υπήρξε κάποιου είδους αντάλλαγμα για αυτόσίγουρα δεν κερδίζουν κάτι και χάνουν αρκετά!
Δεν κατάλαβα γιατί νιώσατε το σφίξιμο.Απαντήσεις που θα έδινε το 99% των αντρών που δέχθηκαν να απαντήσουν στην συγκεκριμένη ερώτηση (στο συγκεκριμένο μέρος και με τη συγκεκριμένη "αμφίεση").Τι περιμένατε να διαβάσετε δηλαδή:- Έρχομαι εδώ γιατί ψάχνω το διαμάντι στο βούρκο....... ή - Έρχομαι εδώ γιατί είχα μια τραυματική εμπειρία στην σχέση μου και προσπαθώ να γίνω καλύτερος άντρας....