Ινδός μετανάστης δολοφονήθηκε στο Μενίδι

Ινδός μετανάστης δολοφονήθηκε στο Μενίδι Facebook Twitter
20

Ινδός μετανάστης βρέθηκε νεκρός, στις 9.10 το πρωί της Δευτέρας, σε παράπηγμα στο οποίο διέμενε, στην οδό Ιβίσκου στο Μενίδι.

Τον μετανάστη βρήκαν οικείοι του, οι οποίοι τον αναζήτησαν και ειδοποίησαν την Αστυνομία.

Όπως διαπιστώθηκε, το θύμα φέρει τραύμα από άγνωστο αντικείμενο στο κεφάλι. Έρευνα για την υπόθεση διενεργείται από την Ασφάλεια Αττικής που κάνει λόγο για εγκληματική ενέργεια.

Ελλάδα
20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

Ελλάδα / Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

«Η Τροχαία έκανε ελέγχους αλλά αν κλείσουν και τα δύο τα ρεύματα, θα μπλοκαριστεί και η Τροχαία και τα εκχιονιστικά μέσα στις ουρές» εξήγησε
LIFO NEWSROOM
ΕΥΔΑΠ για τα λύματα στην παραλιακή: Το δίκτυο αποχέτευσης υπερφορτώνεται λόγω των 7.000 παράνομων συνδέσεων

Ελλάδα / ΕΥΔΑΠ για λύματα στην Παραλιακή: Το δίκτυο υπερφορτώνεται λόγω 7.000 παράνομων συνδέσεων

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται το πρόβλημα και το αποδίδει στις παράνομες συνδέσεις στο δίκτυο, για τις οποίες, όπως τόνισε, λαμβάνονται μέτρα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δυστυχώς δεν είναι μόνο οι Χρυσαυγίτες που σκοτώνουν αλλοδαπούς μετανάστες. Αλληλοσκοτώνονται και μεταξύ τους. Η εξαθλίωση είναι πηγή πολλών κακών.
Η εξαθλίωση δεν οδηγεί στο έγκλημα αν δεν προϋπάρχει εγκληματικός σπόρος έτοιμος να δώσει καρπό. Δεν χρειαζόμαστε την ύπαρξη των αλλοδαπών για να το δούμε αυτό - το βλέπουμε και στους ίδιους τους συμπατριώτες μας. Συνεπώς δεν είναι η εξαθλίωση η πηγή - η εξαθλίωση αποτελεί την σκανδάλη που ενεργοποιεί τα σκοτεινά εγκληματικά ένστικτα κάποιων (σχετικά ολίγων). Αλίμονο αν θεωρήσουμε όλους τους εξαθλιωμένους εν δυνάμει εγκληματίες και αλίμονο αν δικαιολογήσουμε τα εγκλήματα των υπανθρώπων οποιουδήποτε φυλής και χρώματος!
Αταξινόμητε 17:31 Το βιβλίο του Πινκερ το έχω αρχίσει αλλα λόγω άλλων πιέσεων το έχω αφήσει για αργότερα. Το άλλο δεν το ξέρω καθόλου αλλα θα το προσθέσω σε μια to do λίστα.Υπάρχουν πολλά lectures πλέον απο τα καλύτερα πανεπιστήμια στο youtube γεγονός ευχάριστο.Υπάρχει και ένα τόρρεντ (22gb) με lectures.Μια τελευταία πρόταση είναι το Joe Rogan Experience (ναι αυτός του fear factor).Δες για παράδειγμα στο Youtube την πρόσφατη συνέντευξη που πήρε με τον Stefan Molyneux.
«Η εξαθλίωση δεν οδηγεί στο έγκλημα αν δεν προϋπάρχει εγκληματικός σπόρος έτοιμος να δώσει καρπό».Οι «εγκληματικοί σπόροι» με ποιο τρόπο, όμως, «φυτεύονται» εντός του ατόμου; ...Ή μήπως όλοι οι εγκληματίες θεωρούνται εν τη γεννέση τους εγκληματίες (κι άρα έχουν γενετικό σταμπάρισμα εγκληματία κ.λπ..).«Συνεπώς δεν είναι η εξαθλίωση η πηγή - η εξαθλίωση αποτελεί την σκανδάλη που ενεργοποιεί τα σκοτεινά εγκληματικά ένστικτα κάποιων».Μήπως η εξαθλίωση αποτελεί ένα μονοδιάστατο πράγμα; Τι γκάμα συνθηκών δύνανται να περιλαμβάνει η εξαθλίωση; Και γιατί δίνουμε άφεση στην «σκανδάλη που ενεργοποιεί» -υποτίθεται- τα εγκληματικά ένστικτα κάποιων; Με την ίδια ακριβώς λογική αν δεν υπήρχε εξαθλίωση, δεν θα υπήρχε και η ενεργοποίηση των εν λόγω χειρότερων.υγ.Καιρό τώρα θέλω να σας πω,πόσο πολύ "λατρεύω" κοινωνικό δαρβινισμό...
" Οι «εγκληματικοί σπόροι» με ποιο τρόπο, όμως, «φυτεύονται» εντός του ατόμου; "Τις απαντήσεις που θες μπορείς να τις αναζητήσεις στην εγκληματολογία, την ψυχιατρική και την ψυχολογία. "Και γιατί δίνουμε άφεση στην «σκανδάλη που ενεργοποιεί» -υποτίθεται- τα εγκληματικά ένστικτα κάποιων; "Γιατί δεν είναι η μοναδική σκανδάλη αλλά ούτε και η σημαντικότερη. "Με την ίδια ακριβώς λογική αν δεν υπήρχε εξαθλίωση, δεν θα υπήρχε και η ενεργοποίηση των εν λόγω χειρότερων. "Και αν δεν νόμιζες πως σε στραβοκοίταξε ο Γιάννης δεν θα τον σκότωνες. Και λοιπόν; Να ενοχοποιήσουμε την παρουσία τον φονευθέντα με την λογική του αν απουσίαζε δεν θα δημιουργούσε την υπόνοια του στραβοκοιτάγματος και δεν αποτελούσε θύμα;
Εντυπωσιάζομαι! Υπάρχει, όντως, κάποια σύγχρονη σχολή εγκληματολογίας που δύναται να αποσυνδέσει -με χειρουργική ακρίβεια- την εξαθλίωση (αυτό το ..."μονοδιάστατο" πράγμα) από την εγκληματικότητα; Επίσης, ακόμη και καθ' υπερβολή δοσμένο το παράδειγμα, αδυνατώ να συγκρίνω την εξαθλίωση με το στραβοκοίταγμα. Δηλαδή μια (πιθανόν) χρόνια κατάσταση, προϊόν διαφόρων δυσάρεστων παραγόντων (και προκαλούμενων επί πλέον παρελκόμενων), με ένα στιγμιαίο trigger, που είναι ακριβώς αυτό: το στραβοκοίταγμα.
Πενταγιώτισσα για να πέσει ένα αεροπλάνο πρέπει να συμβούν υποχρεωτικά περισσότερα απο ένα λάθη.Για μια δολοφονία χρειάζεται επίσης ένας συνδυασμός παραγόντων, κακά γονίδια, κακοί γονείς, κακό περιβάλλον, κακές ιδέες..Επειδή υποπτεύομαι οτι θα διαφωνήσεις ως προς τη σχέση γονιδίων και εγκληματικής συμπεριφοράς σε προτρέπω να δεις έαν απο τα πειράματα αναγνώρισης των ψυχοπαθών.Lecture απο το Harvard. http://www.youtube.com/watch?v=kBdfcR-8hEY&list=TLsvlQFto2wHz-w1pnlr3Yl7RcY8IqW8Y-Οποιοδήποτε και αν είναι το σχετικό πειραμα υπάρχει πάντα ένα ποσοστό ανθρώπων που αναγνωρίζονται ως ψυχοπαθείς απο τις απαντήσεις τους αλλά αυτό που τους κρατάει απο το να εγκληματίσουν είναι η αντίληψη του "δεν επιτρέπεται" απο την κοινωνία.Αν αρθεί αυτός ο περιορισμός θα έχει συμβεί και το δεύτερο λάθος που αυξάνει τις πιθανότητες για έγκλημα, όπως και το δεύτερο λάθος στη πτήση αυξάνει τις πιθανότητες πτώσης.
Prince Myshkin ωραίο βίντεο. Στους βιβλιοφάγους προτείνω το Εthical Brain του Μichael Gazzaniga (ένα review εδώ http://www.press.uchicago.edu/Misc/Chicago/1932594019.html - από ότι βλέπεις είναι πολύ σχετικό με την συγκεκριμένη παρουσίαση) και το Blank Slate του Steve Pinker.
Η εξαθλίωση ωθώντας τους ανθρώπους στα φυσικά και ηθικά όριά τους, ευνοεί τα κακά ένστικτα. Οι μαφίες όμως που αναδύονται στις τάξεις των εξαθλιωμένων μεταναστών, δεν έχουν απλά να κάνουν με την εξαθλίωση. Άλλο να κλέψεις μια φρατζόλα ψωμί γιατί δεν έχεις να ταΐσεις το παιδί σου, κι άλλο να είσαι συμμορίτης που τραμπουκίζει κόσμο. Οι μαφίες στη Δύση, τι σχέση έχουν με την εξαθλίωση; Έτσι και οι μαφίες στις τάξεις των μεταναστών, έχουν να κάνουν με τη βρώμικη φύση των ανθρώπων. Η εξαθλίωση μπορεί να σε κάνει μικροπρεπή (βλ. Ιστορίες από την Κολύμα του Σαλάμοφ, ή Οι Άθλιοι του Παρισιού του Όργουελ), η έλλειψη μόρφωσης εξαιτίας της, μπορεί να σε κάνει τραχύ και άξεστο. Η εξαθλίωση μπορεί να σε οδηγήσει σε μικροπαραβάσεις. Ίσως να είναι πιο εύκολο να εισχωρήσεις σε συμμορίες σε εξαθλιωμένες φτωχογειτονιές, όπως στις γειτονιές των πόλεων της Λατινικής Αμερικής πχ, λόγω του κοινωνικού αποκλεισμού και της περιθωριοποίησης του εξαθλιωμένου πληθυσμού, και να χαλάσεις εκεί μέσα, να αποκτηνωθείς. Όμως ποιος ο ρόλος της εξαθλίωσης όταν ένας μαφιόζος εκτελεί το θύμα του; Συμμορίες θα υπήρχαν κι αν το βιοτικό επίπεδο τους ήταν αξιοπρεπές, όπως υπάρχουν σ' όλον τον αναπτυγμένο κόσμο.
Πότε επιτέλους θα τους μαζέψουν και τους υπόλοιπους τραμπούκους; Όσο μένουν έξω θα θρηνούμε θύματα.Αν και βέβαια τους μετανάστες τους ξεχνάμε πιο γρήγορα από τους συμπατριώτες μας...
Μόλις προχθές αλλοδαποί σκότωσαν συμπατριώτη τους πετώντας τον σε τζαμαρία. Άσε μας τώρα που μόνο οι Έλληνες κάνουν εγκλήματα. Γι' αυτό ψάχνουν φυλακές χωρίς αλλοδαπούς για τον δολοφόνο του Φύσσα και δε βρίσκουν; Κάτι δείχνει νομίζω αυτό. Μην τους αγιοποιήσουμε κιόλας όλους τους αλλοδαπούς.
Ναι προφανώς και οι αλλοδαποί διαπράτουν εγκλήματα, μόνο και μόνο την κατάσταση/καθημερινότητα τους να δει κανείς το καταλαβαίνει. Όλη αυτή η καταπίεση κάπου πρέπει να βγαίνει. Δεν είναι "καλύτεροι" από μας. Από κει και πέρα όμως... Γι' αυτό ψάχνουν φυλακές χωρίς αλλοδαπούς για τον δολοφόνο του Φύσσα και δε βρίσκουν; Κάτι δείχνει νομίζω αυτό. Πηγή: www.lifo.grΑυτό σαν φράση είναι λάθος:1) Η ανοχή του αστυνομικού προς τον αλλοδαπό είναι υπό του μηδενός. Δεν είναι απαραίτητα αντικειμενικό το κριτήριο της προσαγωγής του αν το συγκρίνεις με προσαγωγές Ελλήνων.2) Στους αλλοδαπούς έχουν ανατεθεί όλες οι βρώμικες δουλειές. Από νταβατζής, έμπορος ναρκωτικών, μέχρι ότι μπορεί να βάλει ο νους σου σε δουλειά της νύχτας. Αυτό δεν μπορείς να πεις ότι είναι επιλογή τους.Στο πλαίσιο "κάνουν δουλειές που δεν κάνουν οι έλληνες" είναι και αυτές. Γιατί για τον έμπορο ναρκωτικών πχ είναι πιο εύκολο να έχει έναν αλλοδαπό για πολλούς και διάφορους λόγους. Άρα πάλι δεν είναι αντικειμενικό το κριτήριο ως αναφορά στο "αν είναι εγκληματίες" το ότι είναι γεμάτες από αλλοδαπούς. Γενικά στο θέμα του "ποιοι μπαίνουν φυλακή" δεν μπορείς να το πας με κριτήρια φυλής ή κάτι παρόμοιο."Η εξαθλίωση είναι πηγή πολλών κακών" γράφει από κάτω. και έτσι είναι. η εξαθλίωση δεν έχει χρώμα, φυλή και σημαία.
ΟΚ έχετε δίκιο, και πολλοί αλλοδαποί - ίδιας ή διαφορετικής εθνικότητας μεταξύ τους - αλληλοσκοτώνονται, και πολλοί έχουν σκοτώσει Έλληνες. Σε κάθε περίπτωση, το να κάνει η αστυνομία ό,τι καλύτερο μπορεί για να μαζέψει όσους έχουν κάνει όλα αυτά τα εγκλήματα που περιλαμβάνονται στους περίφημους φακέλους του Δένδια,μόνο θετικό μπορεί να είναι για το κοινωνικό σύνολο. Εκτός αν πιστεύουμε ότι ευθύνονται μόνο όσοι συνελήφθησαν ήδη.
Aleee ελπίζω να κάνεις πλάκα. Δηλαδή θα δικαιολούμε από 'δω και πέρα κάθε έγκλημα που διαπράττεται όταν ο αλλοδαπός δεν έχει να φάει; Αλλά όταν ο Έλληνας πεινάει είναι ζώο και πρέπει να καταδικαστεί σε θάνατο αν εγκληματίσει, σωστά; Λίγο ρατσιστικό αυτό δε νομίζεις;Επειδή έχω λίγο βαρεθεί να ακούω αυτό το ποιηματάκι περί ανέχειας των αλλοδαπών και άρα δικαιολογημένα τα εγκλήματά τους έχω να πω ότι ο καθένας όπως έχει μάθει λειτουργεί. Όταν στο Πακιστάν σκοτώνουν με το παραμικρό με πρόσχημα τη θρησκεία, τη φτώχεια, το μισογυνισμό αυτό δε σημαίνει ότι και ο Ευρωπαίος θα εγκληματίσει με το παραμικρό. Ένα έγκλημα δε δικαολογείται για κανέναν απολύτως λόγο και όπως λειτουγούν οι νόμοι προς Έλληνες θα πρέπει να λειτουργούν και προς τους αλλοδαπούς χωρίς να μασουλάμε την καραμέλα του ρατσισμού γιατί τότε κινδυνεύουμε να φερόμαστε ρατσιστικά προς τους Έλληνες τελικά.
Επίσης, τι πάει να πει έχουν ανατεθεί όλες οι βρώμικες δουλειές; Από πότε τα εγκλήματα θεωρούνται δουλειές; Ξύπνα Βασίλη!!!Άρα θα δικαιολογούσες 1,5 εκατομμύριο ανεργους Έλληνες να γίνονται νταβατζήδες, κλέφτες, δολοφόνοι επειδή είναι άνεργοι; Η επειδή είμαστε στη χώρα μας τότε είμαστε αδικαιολόγητοι ενώ ο κάθε αλλοδαπός έχει το ακαταλόγιστο; Έχετε χάσει τη μπάλα τελικά όλοι εσείς που το παίζετε μη ρατσιστές. Ε δε θα σταματήσουμε να τιμωρούμε τους εγκληματίες αν είναι αλλοδαποί επειδή κάποιοι όπως εσύ θα το θεωρήσουν ρατσιστικό. Αρκετά τέτοια παραδείγματα έχουμε δει όπως ο 27χρονος Πακιστανός/τέρας που είναι ακόμα σε φυλακές ανηλίκων επειδή τον καλύπτει το ΠΑΣΟΚ.
@ kissmyfanny1) Δηλαδή θα δικαιολούμε από 'δω και πέρα κάθε έγκλημα που διαπράττεται όταν ο αλλοδαπός δεν έχει να φάει; Αλλά όταν ο Έλληνας πεινάει είναι ζώο και πρέπει να καταδικαστεί σε θάνατο αν εγκληματίσει, σωστά; Λίγο ρατσιστικό αυτό δε νομίζεις; Πηγή: www.lifo.grΑυτό το παραλλήρημα σου ανήκει. Εγώ ποτέ δεν μίλησα με βάση οποιοδήποτε νομικό πλαίσιο ή ηθικής δικαίωσης εγκλημάτων από αλλοδαπούς. Σε κάθε περιστατικό μεμονομένα όπου υπάρχει ευθύνη, η δικαιοσύνη το κρίνει βάση της αξιόποινης ή μη πράξης, ασχέτως φυλής, θρησκείας κτλ κτλ. Μια καταγραφή πραγματικότητας κάνω.Από μόνο του το γεγονός, ότι αυτοί οι άνθρωποι έρχονται υπό όχι και τις καλύτερες συνθήκες και εφόδια, δημιουργεί αυξημένες πιθανότητες προσαγωγής τους στις φυλακές. Όχι για φόνους, για μικρά πράγματα ή απλά και μόνο για την ύπαρξη τους.Βαριά εγκλήματα, φόνους κτλ δεν νομίζω να διαπράτουν παραπάνω από Έλληνες. Πως το μετράς αυτό, δεν ξέρω.. και τι σημασία έχει.Πάντως το επιχείρημα ότι επειδή οι φυλακές είναι γεμάτες από αλλοδαπούς, οι αλλοδαποί είναι στεγνοί εγκληματίες μπάζει νερά από παντού.Όντως για έναν μετανάστη ή πρόσφυγα πχ είναι πιο δύσκολο να σταθεί στην κοινωνία, αντικειμενικά.Αυτό σημαίνει ότι αν σκοτώσει κάποιον θα πω "α τον καημένο αναγκάστηκε"? Αυτό κατάλαβες εσύ? Τόσος θυμός πια?2) Επίσης, τι πάει να πει έχουν ανατεθεί όλες οι βρώμικες δουλειές; Από πότε τα εγκλήματα θεωρούνται δουλειές Πηγή: www.lifo.grΑρχικά σε αυτό το κομμάτι μιλάμε καθαρά για τον αριθμό προσαγωγών στις φυλακές και όχι για φονικά μακελιά και άλλα τέτοια.Τι να σου πω, αν δεις την συμμετοχή του πληθυσμού σε αυτά τα "εγκλήματα" όπως τα ναρκωτικά ή η πορνεία πχ, ίσως το σκεφτείς λίγο πιο σφαιρικά. Και πεις ας πούμε να, ότι ΕΜΕΙΣ κάνουμε χρήση ουσιών και πάμε σε Πουτάνες και έχουμε βάλει αλλοδαπούς να μας το φροντίζουν αυτό. Να του αντικαταστήσουμε και τον τίτλο "δουλειά", με την λέξη "έγκλημα", πάει πολύ δεν νομίζεις? Πόσο υποκριτές πια? Και αφού τους έχουμε βάλει να μας το φροντίζουν τους βάζουμε και στη μπουζού κάθε τόσο, τους βγάζουμε και βάζουμε άλλους κ.ο.κ.Για αυτό είναι γεμάτες οι φυλακές. Όταν έλεγα δουλειές της νύχτας δεν εννοούσα δολοφόνους. Δεν έχω τέτοια παραδείγματα, θα υπάρχουν ίσως. Περίεργο που το αναφέρεις όμως γιατί κάτι μισθοφόρους δολοφόνους τελευταία που πιάσανε... ήταν Έλληνες. γιατί τότε κινδυνεύουμε να φερόμαστε ρατσιστικά προς τους Έλληνες τελικά. Πηγή: www.lifo.grΑυτήν την ανησυχία σου, ως προς τους αλλοδαπούς που έχουμε εδώ δεν την έχω καθόλου. Με τους έξω λίγο γινόμαστε ρατσιστές με μας αλλά άλλο αυτό. Δηλαδή ακόμα θυμάμαι τα ζήτωωωωω και τα μπράβο όταν βγήκαν οι άλλοι με την καραμπίνα στην παιανία (την μέρα που έπαιξε το χαστούκι)και με σιγουριά μπορώ να σου πω, ότι δεν θα γίνει αυτό. Δες το τώρα ρε. Τόσους αλλοδαπούς χτυπήσανε/δολοφονήσανε και δεν είπε κανείς κουβέντα. Μόνο οι υπερβολικοί που μασουλάγαμε την καραμέλα του ρατσιμού λίγο αλλά πάλι εμας τώρα, ποιος να μας πάρει στα σοβαρά? Υπερασπιζόμαστε υπανθρώπους, που δολοφονούν με το παραμικρό και είναι μισογύνιδες. Ενώ μόλις ήταν Έλληνας το θύμα... ΟΡΓΗ. ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ. Για αυτό σου λέω, μη μασάς δεν θα γίνουμε ρατσιστές κατα των Ελλήνων και υπέρ των "άλλων" , ότι και να γίνει.Η ιδέα, ότι δεν τους διαχωρίζω ως προς τον ποιον "βάζω πρώτο", δεν σου περνάει καν από το μυαλό. Τον κάθε άνθρωπο τον κρίνω για αυτό που είναι μεμονομένα τον καθένα. Και η δικαιοσύνη -πρέπει να- κάνει το ίδιο.Τα υπόλοιπα που είπαμε και δεν είπαμε είναι καταγραφή γεγονότων απλώς για καλύτερη κατανόηση της πραγματικότητας. Για να μην φτάσω όντως κάποια στιγμή να τσουβαλιάσω βάση φυλής η θρησκείας η οτιδήποτε άλλο τέτοιο ωραίο. Για κάθε κοινωνικό φαινόμενο οι παράμετροι είναι πολλές και η απάντηση δεν βρίσκεται ποτέ σε τυφλά κατηγορώ, προς οποιαδήποτε μεριά, μαζικά.