Η γλώσσα των χρυσαυγιτών - και η θεοποίηση του πέους

Η γλώσσα των χρυσαυγιτών - και η θεοποίηση του πέους Facebook Twitter
29

 

της Σίσσυς Βωβού, από το Φύλο Συκής

Άφωνες μένουμε αυτές τις μέρες με τις «συνομιλίες» μεταξύ Χρυσαυγιτών, που είναι προϊόν παράνομων στις περισσότερες περιπτώσεις παρακολουθήσεων, για λόγους «εθνικής ασφάλειας», χωρίς αυτό να εμποδίζει την διάθεσή τους στην τηλεοπτική αρένα. Βέβαια, η εθνική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων και των Ελληνίδων, επομένως ουδέν μεμπτόν. Όλοι και όλες πρέπει να γνωρίζουμε. Τόσο σεβασμό της δεοντολογίας έχουμε να θυμηθούμε από την εποχή της 17 Νοέμβρη, όπου εφημερίδες και κανάλια γνώριζαν τις δικογραφίες και έβγαζαν στη γύρα κάθε ανακριτικό υλικό πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι του εκτυπωτή που το τύπωνε. Κι αυτό δημοκρατικό, κι αυτό διαφάνεια. Ποιος δίνει προς τα έξω απαγορευμένα υλικά, δεν το έχουμε μάθει γιατί υπάρχει το δημοσιογραφικό απόρρητο. Έτσι, το πάρτι των καναλιών, που ευτυχώς διακόπτεται συχνά για τις «απαραίτητες» διαφημίσεις, συνεχίζει. Η ώρα η καλή.

Αφού θέλαμε δεν θέλαμε ακούσαμε τις συνομιλίες, έχουμε μείνει άφωνες με το υψηλό πολιτιστικό τους επίπεδο. Η λέξη που κυριαρχεί, σύμφωνα με δική μας μέτρηση, είναι το γαμήσι, που το παρακολουθούμε να εκφέρεται σε όλες τις κλίσεις και σε όλες τις εγκλίσεις. Μάθαμε στη γραμματική την ενεργητική φωνή, που στην προκειμένη είναι «θα τους γαμίσουμε». Στην παθητική φωνή είναι «γαμιόμαστε» ή «δεν γαμιόμαστε». Το συνολάκι συμπληρώνεται με τον απαξιωτικό χαρακτηρισμό «μουνιά» που είναι αυτοί, οι εχθροί, ή «μουνάκια» που εμείς είμαστε ή δεν είμαστε.

Η ανδρική σεξουαλικότητα λοιπόν μετατρέπεται σε επιθετική πράξη, τιμωρητική πράξη, πράξη βίας και εκδίκησης, ταπείνωσης, απαξίωσης, ή αντίθετα υπερηφάνειας, ανάλογα με τα συμφραζόμενα. Όχι ότι αυτού του είδους τον πολιτικό λόγο τον ακούμε για πρώτη φορά, μια και δεν ζούμε στον Άρη. Απλώς, με τη συχνότητα που ακούγεται, δημιουργεί ολόκληρο «πολιτισμό», ολόκληρη «πολιτική θεωρία», τη θεωρία που συνδέει ή και ταυτίζει ή και αναπαριστά τη φασιστική βία με τη σεξουαλική βία, που καταδεικνύει με τρόπο «κατανοητό» γι’ αυτούς που την εκφέρουν και για την μετάδοση των μηνυμάτων ότι η μόνη τιμωρία ή έπαινος είναι η βίαιη σεξουαλικότητα.

Κι εμείς που θεωρούμε τη σεξουαλικότητα ανάγκη, απόλαυση, έκφραση, τη βλέπουμε να μετατρέπεται σε πολιτικό όπλο που δηλητηριάζει τα μυαλά, καλλιεργεί «κουλτούρα», ετοιμάζει το πνεύμα και το σώμα για την έμφυλη βία, για την απαξίωση των γυναικών και των σεξουαλικά «μη κανονικών», βλέπουμε και ακούμε τη θεοποίηση του πέους που έχει αναλάβει μονοπωλιακά όλη την πολιτική αντιπαράθεση και τον πολιτικό αγώνα.

Αν πούμε ότι τέτοιου είδους νοοτροπίες και αντιπαραθέσεις τις ακούμε πρώτη φορά, ή αν πούμε ότι τις ακούμε μόνο από Χρυσαυγίτες, αυτό θα είναι ψέμα. Ο σεξισμός ως τρόπος σκέψης είναι βαθιά ριζωμένος, και όσο δεν εκλείπει ή έστω φθίνει, τόσο θα αναπαράγεται η «κατωτερότητα» των γυναικών ως όντων. Εξάλλου αυτού του είδους σεξουαλική επιθετικότητα βασίζεται ακριβώς στην «κατωτερότητα» των γυναικών, την οποία και ουσιαστικά επαναβεβαιώνει. Κατωτερότητα αποκρουστική, μειωτική, αποκηρυκτέα: «είσαι άντρας ρε;» «αυτό είναι άνανδρο», «άνανδρη δολοφονία», «ανδρώθηκε το κίνημα»… Η μετατροπή όμως αυτού του σεξισμού σε πολιτική θεωρία, κάτι που αναπτύσσεται ιδιαίτερα σε περιόδους έντονων συγκρούσεων και μιλιταρισμού και πολύ περισσότερο σε πολέμους, όπου ο μιλιταρισμός κυριαρχεί και θεωρείται αρετή, είναι ποιοτικά, ίσως διαφορετικό, μια και η ποσότητα μετατρέπει αυτό το σεξιστικό λόγο από συμπληρωματικό σε κυρίαρχο.

Σήμερα ζούμε αυτή τη στιγμή, με τον «πολιτισμό» των Χρυσαυγιτών να παρελαύνει στα κανάλια κυρίως μέσα από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, σήμερα επαναβεβαιώνουμε το δικό μας πολιτισμό, με στόχο την πλήρη εξάλειψη αυτού του ναζιστικού φαινομένου και των σάπιων αξιών που το εμπνέουν.

Αρχείο
29

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

12 σχόλια
"Κι εμείς που θεωρούμε τη σεξουαλικότητα ανάγκη, απόλαυση, έκφραση, τη βλέπουμε να μετατρέπεται"Δε μετατρεπεται τωρα, ματια μου, παντα ετσι ητανε, δηλαδη μπερδεμενη και με τα υψηλα και με τα ταπεινα ενστικτα μας.Η σχεση ανδρων/γυναικων, οσο και να το θελετε μερικοι/ες, ΔΕΝ ειναι σαν τις σχεσεις καπιταλιστη/προλεταριου γιατι απλα ο καπιταλιστης και ο προλεταριος δεν πεφτουν στο ιδιο κρεβατι στο τελος της μερας. Για να εχουν γινει οι αντρες οπως χοντρα-χοντρα ειναι και οι γυναικες οπως κι αυτες σε γενικες γραμμες ειναι, ε, καποιος εξελικτικος λογος θα υπαρχει. Το καθε φυλο εχει φτιαξει το αλλο κι αυτο που θελει η καρδια ο νους δεν το λογαει.
Φαντάζομαι ότι η συγγραφέας του άρθρου και οι ομοιδεατισσες της, αν ήταν στον Τιτανικό, όταν θα ακουγόταν το "Women and children first" θα είχαν αντιρρήσεις...
Αφού δεν έχουμε κάτι να πούμε, επί του θέματος, ρίχνουμε την μπάλα στην εξέδρα.Λοιπόν, εφόσον διαθέτεις *τόση* φαντασία για το τι θα έπρατταν [ή δεν θα έπρατταν, η συγγραφέας και οι ομοϊδεάτισσές (sic) της] φαντάζομαι κι εγώ με τη σειρά μου πως αν ζούσες στην εποχή του Τιτανικού, θα ήσουν -όντως- από τα άτομα που θα εκμεταλευόσουν αυτήν την ιδιαίτερη περίπτωση(*) και τα νούμερα των θυμάτων/ διασωθένων, ούτως ώστε να καταφερθείς εναντίον της γυναικείας ψήφου.Πράγματι, αυτό ακριβώς το πράγμα είχε λάβει χώρα εκείνη την εποχή. Η επιχειρηματολογία στις διεκδικίσεις της ψήφου ήταν ...αποστομοτική:-"Τι!; Θες και ψήφο; Μία μόνο λέξη σου λέω: 'Τιτανικός' (aka Τρέμε αδύναμη γυναικούλα, που θες και ισότητα!)".(*)Μία από τις ιδιαίτερες περίπτωσεις, το τι έλαβε χώρα στον Τιτανικό, βάση μελέτης [για να μην νομίζουμε -ιστορικά- πως από τα ναυάγια την "έβγαζαν καθαρή" οι γυναίκες (και κατ΄επέκταση τα παιδιά), σε σύγκριση με τους άνδρες]:http://www.pnas.org/content/109/33/13220/F1.expansion.htmlhttp://www.ne.su.se/polopoly_fs/1.99298.1346413363!/menu/standard/file/mikael_elinder.pdfhttp://arstechnica.com/science/2012/07/forget-titanic-women-and-children-rarely-first-off-sinking-ships/τα οποία στοιχεία δείχνουν:37,4% male survival rate (MS)26,7% female survival rate (MS)15,3% children survival rate (MS)vs16,9% male survival rate (titanic)74,6% female survival rate (titanic)51,1% children survival rate (titanic)όπου MS (= Main Sample, 18 ships/maritime disasters from 1852 to 2011, συμπεριλαμβανομένου και του Tιτανικού)."(...) Our results provide unique insights about human behavior in life-and-death situations. On the Titanic, the survival rate of women was more than three times higher than the survival rate of men. By investigating a much larger sample of maritime disasters than what has previously been done, we show that the survival rate of women is, on average, only about half that of men. We interpret this as evidence that compliance with the WCF norm is exceptional in maritime disasters. (...)Moreover, we shed light on some common perceptions of how situational and cultural conditions affect the survival of women. Most notably, it seems as if it is the policy of the captain, rather than the moral sentiments of men, that determines whether women are given preferential treatment in shipwrecks. (...)"
Μιας και πεταω εγώ την μπάλα στην εξέδρα, σου θυμίζω ότι δεν απαντησες στο τι θα έκανες όταν θα ακουγόταν το women and children first. Πεταξες την μπάλα στην γυναικεία ψήφο που αν δεν με απατα η μνήμη μου εχει καθιερωθεί αρκετά χρόνια τώρα...
...Ναι Vasvas, προφανώς, προφανέσταταστο θέτω εμφατικά και με τρόπο τέτοιο ούτως ώστε να τονίσω πως το ρίξιμο της μπάλας στην εξέδρα, δύνανται να το κάνουν και 1 και 2 και 3 άτομα κ.ο.κ.. Και συμπληρώνω:"As a code of conduct, "women and children first" has NO BASIS in maritime law, and according to University of Greenwich disaster evacuation expert Professor Ed Galea, IN MODERN DAY evacuations people will usually "help the most vulnerable to leave the scene first. It's not necessarily women, but is likely to be the injured, elderly and young children." ...Κυνηγώντας, λοιπόν, την μπάλα στο απέναντι χωράφι, με ρωτάς τι θα έκανα σε μία ακραία, εντελώς υποθετική, εκτός τόπου και χρόνου κατάσταση και σ' ένα ζήτημα ζωής και θανάτου.Η απάντηση είναι πως, πρωτίστως ως άνθρωπος, το ιδεατό μου θα ήταν να μπορούσα να αντιδράσω ως εξής: "help the most vulnerable to leave the scene first. It's not necessarily women, but is likely to be the injured, elderly and young children."Όπως, άλλωστε, ελπίζω ότι και εσύ δεν θα ποδοπατούσες στις σκάλες, το πλήθος των γυναικών και παιδιών, για να καταφέρεις να βγεις ζωντανός, από το ss Eastland.(casualties 844 = 472 women, 290 children, 82 men).Παρεμπιπτόντως ένα ωραίο timeline για την on going διεκδίκηση της γυναικείας ψήφου, ανά τον κόσμο:http://777voting.com/
Αφού κάποιοι αναγνώστες σας δεν ανησυχούν με τα σεξιστικά, τις πλακίτσες, υπογραμμάιζω κι εγώ το ερώτημά σας. " Ποιος δίνει προς τα έξω απαγορευμένα υλικά, δεν το έχουμε μάθει.." Υπάρχουν πολλοί πολίτες που δεν το θέλουν αυτό. Το θεωρούν επικίνδυνο. Που να το πουν;
Ποιες είστε εσείς που μείνατε άφωνες; Ο πληθυντικός όταν αναφερόμαστε σε ομάδες ακολουθεί το αρσενικό γένος εκτός αν αναφέρεται αποκλειστικά σε θηλυκά.Τώρα θα αλλάξουμε και τη γραμματική για να γίνουμ πολιτικά ορθοί;
Ναι, και βεβαια θα αλλαξουμε τη γραμματικη, δεν ειναι κακη ιδεα. Οσο η γραμματικη αντανακλα υπαρχουσες ιδεες, αλλο τοσο μπορει και να δημιουργησει καινουργιες - καμια φορα ξεκιναμε απο τους τυπους για να φτασουμε στην ουσια. Μια γραμματικη που αποσιωπα και εξαφανιζει το γυναικειο φυλο (τα μισα απο τα ατομα που καλυπτει αυτος ο 'πληθυντικος ομαδων'), ειναι μια γραμματικη του αποκλεισμου. Η γλωσσα ειναι κατ'αναγκη πολιτικη, κριμα που δεν το καταλαβατε απο ολοκληρο αρθρο.
Ελα ντε. Οχι οτι οι χρυσαυγιτες δε βγαζουν τονους σεξισμου απο παντου, αλλα τωρα και να φτανουμε να θεωρουμε σεξιστικη λεξη (;;;) το "ανανδρος" ή ακαταλληλο το "ανδρωθηκε το κινημα", ειναι απλως αστειο. Τα βαθια αιτια για τη δημιουργια τετοιων εκφρασεων μπορει να ειναι στην πατριαρχικη κοινωνια, αλλα ειναι τοσο βαθια που να γκρινιαζεις γι' αυτο ειναι σα να λες πως αμα πεις "γαμ***αι ο Διας" εχεις ειδωλολατρικες ριζες.
Και ποια είσαι εσύ που συνεχίζεις με φωνή; Και τί ακριβώς λέει η φωνή σου; Απο όλο το άρθρο αυτό κράτησες; Προφανώς θα αλλάξουμε και τη γραμματική αν χρειαστεί οχι για τον καινοφανές στον ελληνιστάν λόγο της "πολιτικής ορθότητας" αλλά για να αντανακλά καλύτερα η γλώσσα τις ανάγκες των ανθρώπων.Θέμα δικαιοσύνης είναι αλλά είστε τόσο ποτισμένος με πατριαρχικά βίτσια που δεν το βλέπετε. Η κάνετε πως δε το βλέπετε γιατι δε σας συμφέρει για να μαστε και πιο σαφείς.
Α έτσι είμαι ποτισμένος με πατριαρχικά βίτσια. Αυτό που κάνετε λέγεται δονκιχωτισμός μια και πολεμάτε φανταστικούς εχθρούς, αλλά εσείς μάλλον πρέπει να βρείτε άλλον όρο επειδή ο Δον Κιχώτης ήταν άντρας.
Λύκε, προσκολλάσαι στο τσιτάτο (πατριαρχικά βίτσια) και χάνεις την ουσία.Στον προφορικό και στο γραπτό λόγο ο «de facto» άνθρωπος είναι γένος αρσενικού, το θηλυκό γένος μοιάζει να αποτελεί απόκλιση/εξαίρεση ή κάτι απλά επιπρόσθετο. Ο λόγος αποτελεί προϊόν σκέψης. Αποκλείει ο λόγος το θηλυκό γένος; Αποκλείει και η σκέψη το θηλυκό γένος. Και μιλώ -προφανώς- και για την στιγμιαία - αυθόρμητη σκέψη, αυτό που σου έρχεται πρώτα στο μυαλό, όταν ακούς κάτι (αλλά όχι μόνο γι΄αυτήν).Αυτό που λέει η/ο remaz και lil one δεν καλείται «Δον Κιχωτισμός» αλλά εξίσωση προνομίου και εσύ απλά τσινάς, γιατί δεν θέλεις να μοιραστείς το εν λόγω προνόμιο, καθώς έχεις την εντύπωση ότι θα βγεις ζημιωμένος, από αυτήν την διεκδίκηση (από τη μεριά κάποιων ή/και εκχώρηση (από την μεριά κάποιων άλλων).Λάθος.
Συν τοις άλοις, Λύκε, το αρχικό σου σχόλιο μού φαίνεται κάπως άκυρο. Το "Άφωνες μένουμε" κάλλιστα μπορεί να αναφέρεται σε σύνολο γυναίκων.Έχεις κάποιο πρόβλημα μ' αυτό ή είναι κάτι το τόσο ανορθόδοξο;...Ή μήπως η γράφουσα θα έπρεπε να έχει προσθέσει ένα ανάλογο "disclaimer" ούτως ώστε να μην θίγονται από τη χρήση του θηλυκού γένους κάποιοι άρρενες αναγνώστες;Πάντως, συνιστώ -ανεπιφύλακτα- την ενδελεχή μελέτη των λόγων που σας κάνει και να θίγεστε και να τσινάτε και να αποδίδετε πράγματα σε "Δον Κιχωτισμούς".
Το χειροτερο ειδος σεξισμου κυρια μου ειναι αυτο στο οποιο εσεις δινεται την συγκαταθεση σας.Οπως σε μια σχεση οταν βλεπεται οτι γινεστε αντικειμενο εκμεταλλεσης και παρολαυτα αντλειται ικανοποιηση απο αυτο, μαζοχισμος κοινο χαρακτηριστικο πολλων γυναικων. Ολα τα αλλα ειναι και πληρως αντιμετωπισημα αλλα και κωμικα, ειδικα οι περιγραφες που αναφερεται. Ωποτε μαθετε που πρεπει να αφιερωσετε την ενεργεια σας και μην αγχωνεστε για τις σεξιστικες επιφανειακες κουβεντες των οποιωδηποτε ανδρων.
Όσο πιο πολύ "κουνάς το δάκτυλο", τόσο πιο πολύ δείχνεις πως "δεν το 'χεις", καθόλου όμως...Λες η γράφουσα, αλλά και τα άτομα του ιστότοπου που το φιλοξενούν το κείμενο (ΦΣ) να μην έχουν ασχοληθεί ποτέ στη ζωή τους με τις διάφορες αιτιάσεις της παραμονής ορισμένων γυναικών (της παγίδευσής τους, ουσιαστικά) σε τοξικές σχέσεις; Λες να μην έχουν ασχοληθεί με το πόσο εύκολη η δύσκολη είναι η εκάστοτε "απεμπλοκη" και οι επιπλοκές αυτής;Εσύ τι λες, ρε captain obvious? Εσένα, νομίζεις, περίμεναν για να τους πεις ότι "οι γυναίκες είναι μαζόχες και είναι πρόβλημά τους", για να ξυπνήσουν και να δουν το φως;Ότι να 'ναι...
Δεν μου απαντας σε αυτο που επισημαινω, ειναι γεγονος οτι ο μεγαλυτερος σεξισμος ειναι αυτος που δεχεστε αλλα και εμεις οι ανδρες δεχομαστε απο ακαταλληλους ανθρωπους και οτι αντι να ασχολειθητε κυριως με αυτα τα ζητηματα σε προσωπικο επιπεδο αναλωνεστε σε υπερφυαλες αναλυσεις αν ειπε ο ταδε σου γ....τη μανα η το κ.....μου ειναι μεγαλο.?
Και οι άνδρες είναι "μαζόχες". Σύνδρομο της Στοκχόλμης παρουσιάζουν όλα τα φύλλα. Αρκεί να βρεθεί η κατάλληλη δοσολογία για να το συντηρήσει. Τώρα τί σχέση έχει αυτό με το κείμενο της δημοσιογράφου το ξέρετε μόνο εσείς μάλλον και δεν καιγόμαστε και να το μάθουμε για να σας πουμε την αλήθεια.
εχεις δικιο σε αυτο που λες,για τους ανδρες και οτι δεν εχει σχεση αμεση με το κειμενο, αλλα εχει σχεση εμμεση που σημαινει οτι για να το γενικευσω κιολας λιγο, οτι ειναι για εμενα πολυ καλυτερο να ασχολειθουμε με τα πραγματικα προβληματα παρα με τα επιφανειακα. Ειναι προφανες οτι ολοι σχεδον οι ανδρες μιλανε κατα αυτον τον τροπο αλλα δεν πιστευω οτι ολοι οι ανδρες που μιλανε ετσι ειναι και σεξιστες. Και εγω δεν ειμαι εδω για να υποδειξω σε κανεναν που θα εχει ευαισθησιες, απλα νομιζω οτι οι επιλεκτικες ευαισθησιες και ειδικα σε λαθος ζητηματα, οδηγουν σε αποπροσανατολισμο του κοσμου και οχι μονο φυσικα στο θεμα του σεξισμου αλλα σε ολα τα ζητηματα.
"Η λέξη που κυριαρχεί (...) είναι το γαμήσι (...) Μάθαμε στη γραμματική την ενεργητική φωνή, που στην προκειμένη είναι «θα τους γαμίσουμε». Στην παθητική φωνή είναι «γαμιόμαστε» ή «δεν γαμιόμαστε».Η ανδρική σεξουαλικότητα λοιπόν μετατρέπεται σε επιθετική πράξη, τιμωρητική πράξη, πράξη βίας και εκδίκησης, ταπείνωσης, απαξίωσης, ή αντίθετα υπερηφάνειας, ανάλογα με τα συμφραζόμενα. Κι εμείς που θεωρούμε τη σεξουαλικότητα ανάγκη, απόλαυση, έκφραση, τη βλέπουμε να μετατρέπεται σε πολιτικό όπλο που δηλητηριάζει τα μυαλά, καλλιεργεί «κουλτούρα», ετοιμάζει το πνεύμα και το σώμα για την έμφυλη βία, για την απαξίωση των γυναικών και των σεξουαλικά «μη κανονικών»" ***(θα προσέθετα, επίσης, των ανδρών, που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις... όσον αφορά το πώς οφείλει να είναι ο *σωστός Έλλην άνδρας" και τι θα έπρεπε να κάνει κ.λπ.)***"Η μετατροπή όμως αυτού του σεξισμού σε πολιτική θεωρία, κάτι που αναπτύσσεται ιδιαίτερα σε περιόδους (…) όπου ο μιλιταρισμός κυριαρχεί και θεωρείται αρετή, είναι ποιοτικά, ίσως διαφορετικό, μια και η ποσότητα μετατρέπει αυτό το σεξιστικό λόγο από συμπληρωματικό σε κυρίαρχο." Ο τίτλος ίσως και να είναι ολίγον πομπώδης αλλά -κατά βάση- μία χαρά τα λέει το κείμενο. Φυσικά και δεν «αναγάγει τα πάντα στον σεξισμό», απλώς προσπαθεί να φωτίσει, λίγο περισσότερο, μία επί πλέον διάσταση των ημεδαπών ναζί, που -ναι- είναι ο άκρατος σεξισμός, είτε δύνασθε να το αντιληφθείτε είτε όχι.
Παραληρητικα νοηματα,καμια λογικη συνδεση αναμεσα στις προκειμενες.Απλως,θελουμε για αλλη μια φορα να αναγουμε τα παντα σε ''σεξιστικα'' και αρχιζουμε τις φαντασιωσεις και τις συνειρμικες συνδεσεις.
Διαφωνώ κύριος. Όποιος έχει περάσει έστω και μια μέρα σε σύνδεσμο οποιασδήποτε ομάδας (παρόμοια γλώσσα και ύφος με αυτό που ακούσαμε αυτές τις μέρες), καταλαβαίνει απόλυτα την σύνδεση σεξουαλικής καταπίεσης-βίας. Δεν μπορώ/δεν θέλω να το αναλύσω, αλλά αξίζει τον κόπο να το ξανασκεφτείτε με όποιο τρόπο θεωρείτε σωστό. Βρίσκω το κείμενο ιδιαίτερα εύστοχο. Είναι μία από τις πολλές αναγνώσεις που μπορεί κάποιος να κάνει από το φαινόμενο Χ.Α.