Οι πρώτες αποτυχίες της νέας φθινοπωρινής σεζόν στην τηλεόραση

Οι πρώτες αποτυχίες της νέας φθινοπωρινής σεζόν στην τηλεόραση Facebook Twitter
Under the Dome
40

Μετά από συναντήσεις επί συναντήσεων, συζητήσεις επί συζητήσεων με ενδεχόμενους ηθοποιούς, και με κορυφαίες συνεδριάσεις όλο αγωνία, κάποιο σενάριο παίρνει το φως για το πρώτο επεισόδιο. Η χαρά των συντελεστών είναι τεράστια, αφού το ποσοστό που τα καταφέρνει είναι μικροσκοπικό. Όμως οι παλιοί συμβουλεύουν: περίμενε μέχρι να παιχτούν τρία επεισόδια.

 

Οι πρώτες αποτυχίες της νέας φθινοπωρινής σεζόν στην τηλεόραση Facebook Twitter
We are Men

Το πρώτο φαινόταν αποτυχία ήδη από το τρέιλερ: το «We are men» φιλοδοξούσε να είναι κάτι σαν το Two and a Half Men, αλλά το μόνο που κατάφερε να φέρει το σέικερ στην επιφάνεια ήταν ο μισογυνισμός. Δύο επεισόδια και το CBS το έβγαλε από την πρίζα, αφού ο κόσμος δεν έδειξε καν να το ανέχεται. Στη θέση του το κανάλι θα δείχνει επαναλήψεις του Big Bang Theory, μέχρι να δει με τι θα το αντικαταστήσει.

Οι πρώτες αποτυχίες της νέας φθινοπωρινής σεζόν στην τηλεόραση Facebook Twitter
Hostages

Δεύτερη σειρά που έχει αρχίσει να βλέπει την έξοδο μετά από τρία επεισόδια είναι το "Hostages" που ξεκίνησε με πολλές υποσχέσεις και μεγάλα ονόματα: η Toni Colette, αγαπημένη ηθοποιός πολλών σειρών αλλά και του κινηματογράφου είναι μια χειρουργός που παίρνει εντολή να δολοφονήσει τον πρόεδρο της Αμερικής. Είναι κάπως αστείο το πώς παρουσιάζεται στην τηλεόραση ο αμερικανός πρόεδρος σε σχέση με την πραγματικότητα. Στην τηλεόραση ο θάνατός του ισοδυναμεί με αποσταθεροποίηση όλης της χώρας ενώ στην πραγματικότητα ο πρόεδρος δεν μπορεί να περάσει ένα νομοσχέδιο. Ίσως αυτός να είναι και ένας λόγος που ο κόσμος έχασε γρήγορα το ενδιαφέρον του. Η νέα τηλεόραση αναζητά αντιήρωες μπλεγμένους μεταξύ του καλού και του κακού, όπως συμβαίνει και στη ζωή.

Under the Dome
Οι πρώτες αποτυχίες της νέας φθινοπωρινής σεζόν στην τηλεόραση Facebook Twitter
Under the Dome

Ξεκίνησε πάρα πολύ καλά για να καταλήξει υποφερτά. Συνεχίζουμε να το βλέπουμε περιμένοντας να μην χειροτερέψει κι άλλο. Βασισμένο σε ιστορία του Στίβεν Κινγκ. Με χρηματοδότηση Στίβεν Σπίλμπεργκ. Τι μπορεί να πάει λάθος;


Η απάντηση είναι: οι ηθοποιοί. Η ιστορία έχει ενδιαφέρον και μπορεί να συνεχιστεί για πολύ ακόμα, χωρίς να καταλήξει σε αδιέξοδο, παρά την αίσθηση του μεταφυσικού που μερικές φορές δυσκολεύει, αντί να ελευθερώσει (όπως το Lost). Ο Σπίλμπεργκ έπρεπε να δώσει λίγα λεφτά ακόμη ώστε τουλάχιστον να πάρουν έναν καλό πρωταγωνιστή, γιατί οι επιλογές που έκαναν μερικές φορές φέρνουν αβίαστο γέλιο, σε σκηνές που δεν γράφτηκαν για αστείο. Όμως αν σας αρέσει η επιστημονική φαντασία και η λύση ανεξήγητων φαινομένων, αν σας φαίνεται ενδιαφέρον το πώς αλλάζει μια κοινωνία όταν βρίσκεται σε αποκλεισμό, δώστε του μια ευκαιρία.

(Αλλά αν ρωτούσαν εμένα, θα τους έλεγα να γύριζαν ακόμη μια σεζόν του Flash Forward)

40

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM