Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames

Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames Facebook Twitter
8

22 χρόνια εξέλιξης των τίτλων των videogames και πως αυτοί επηρεάστηκαν αισθητικά από τους κινηματογραφικούς τίτλους ταινιών που εξελίσσονταν παράλληλα, παρουσιάζει το παρακάτω βίντεο.

Υπεύθυνο για την παραγωγή είναι το καταπληκτικό site art of the title,  που εντρυφεί στην τέχνη των τίτλων αρχής και τέλους των κινηματογραφικών ταινιών.

Απολάυστε το και πείτε μας στα σχόλια ποιο είναι το αγαπημένο σας videogame:

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τοξικά βαρέα μέταλλα μολύνουν το 1/6 της παγκόσμιας γεωργικής γης – Κίνδυνος για 1,4 δισ. ανθρώπους

Τech & Science / Τοξικά βαρέα μέταλλα μολύνουν το 1/6 της παγκόσμιας γεωργικής γης – Κίνδυνος για 1,4 δισ. ανθρώπους

Μία νέα παγκόσμια μελέτη αποκαλύπτει ότι το 1/6 της καλλιεργήσιμης γης έχει μολυνθεί από βαρέα μέταλλα, απειλώντας την υγεία 1,4 δισ. ανθρώπων - Ποιες περιοχές κινδυνεύουν περισσότερο και πώς επηρεάζεται η τροφική αλυσίδα
LIFO NEWSROOM
Η δίαιτα του Κιλιμάντζαρο: Η παράδοση της Τανζανίας σπάει τα στερεότυπα για την υγιεινή διατροφή

Τech & Science / Η δίαιτα του Κιλιμάντζαρο: Η παράδοση της Τανζανίας σπάει τα στερεότυπα για την υγιεινή διατροφή

Η δίαιτα του όρους Κιλιμάντζαρο με φυτικά τρόφιμα όπως μπανάνα, κασάβα και ποτό mbege μειώνει δείκτες φλεγμονής και ενισχύει την υγεία, σύμφωνα με έρευνα στο Nature Medicine.
LIFO NEWSROOM
Ανακαλύφθηκε πλανήτης τύπου «Τατουίν» που ενδέχεται να περιφέρεται γύρω από δύο «αποτυχημένα» άστρα

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε πλανήτης τύπου «Τατουίν» που ενδέχεται να περιφέρεται γύρω από δύο «αποτυχημένα» άστρα

Ο πλανήτης αυτός βρίσκεται σε απόσταση περίπου 120 ετών φωτός από τη Γη και φέρεται να ακολουθεί μια ασυνήθιστη τροχιά, κινούμενος κάθετα γύρω από το δυαδικό σύστημα των καφέ νάνων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Πολλα τα αγαπημένα, ξεκινώντας από το Pyjαmαrαmα και το Mαnic Miner σε Spectrum 48 φίλων, που τα θυμαμαι για το εκπληκτικό τους gαmeplαy κ τη μοναδική ατμόσφαιρα. Και αλλα gαmes, που έπαιζα πιο μετα στο δικό μου αmstrαd, τα θυμαμαι κυρίως για την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που είχε το καθένα τους, και ας ήταν μαπα στο παίξιμο καποια από αυτα. Π.χ. Ghost n goblins, Glider Rider, Cαptαin Blood. Οι περιορισμένες δυνατότητες που ειχαν τοτε οι προγραμματιστές, κ' το γεγονος ότι για το καθε παιχνίδι δούλευαν μόνο 1-2 ατομα και όχι οι απρόσωπες ομαδες των σημερινών εταιριών, τους αναγκαζε να δουλέψουν τη φαντασια τους για να κανουν τα παιχνίδια θελκτικα. Εδώ μιλαμε υπήρχαν gαmes από τα οποία έλλειπαν τελείως τα γραφικα (text αdventures), και όμως μας καθήλωναν τότε! Λίγο πιο μετα βγήκαν τα φιλόδοξα Pirαtes, Defender of the Crown και Sim City που ανοιξαν τη νέα εποχή των strαtegy, τα οποία βασίλεψαν τη δεκαετία του '90. από εκείνη την εποχή θυμαμαι να απολαμβανω το Cαesαr 3 και το Colonizαtion. Παιχνιδαρες! ΜΕτα, στο xbox 360 τις καλύτερες στιγμές τις οφείλω στα Crαckdown, Sαints Row 2 (κ τα δύο co-op) και Fαr Cry 2 -multiplαyer με custom χαρτες