[Από τον Αλέξανδρο Διακοσάββα / Φωτογραφίες: Εύη Καπέλη]
Οι πρώτες 7 νότες όταν «μπαίνει» το We Come One είναι τόσο εμβληματικές για την ηλεκτρονική μουσική, όσο οι αντίστοιχες 8 νότες της 5ης του Μπετόβεν για την κλασική μουσική. Με αυτή την «ιερόσυλη» σκέψη καρφωμένη στο μυαλό, άκουγα τη Sister Bliss να μου μιλάει με ενθουσιασμό 20χρονης για το πόσο αγαπάει την Τζόνι Μίτσελ, τον Ντέιβιντ Μπόουι, τον Πρινς και τις πρώτες ταινίες του Ντέιβιντ Λιντς. Τυπική λονδρέζικη φιγούρα με απίστευτη λάμψη στα μάτια και γλυκύτατη ευγένεια, μου εξήγησε ότι είναι ενήμερη για την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα, μιας και ήταν ανέκαθεν ευαισθητοποιημένη σε κοινωνικοπολιτικά ζητήματα. Εξάλλου πολλοί στίχοι των θρυλικών τραγουδιών των Faithless εξέφραζαν αυτές τους τις ανησυχίες.
Καθώς τη χάζευα να ετοιμάζεται να καταλάβει τα decks του Dybbuk, σκεφτόμουν ότι μία 43χρονη μαμά θα τα δώσει όλα για να διασκεδάσει ένα κοινό με πολλούς πιτσιρικάδες, εκ των οποίων πολλοί μπορεί να μην γνωρίζουν καν ποια είναι. Κι όμως, μόλις έβαλε το στικάκι της στα μηχανήματα και πήρε θέση, μεταμορφώθηκε. Ο τρόπος που χειριζόταν την κονσόλα ήταν σχεδόν χορογραφημένος, κι ας μην ήταν το καλύτερο dj set που έχω ακούσει. Όπως και να 'χει, μιλάμε για μια παραγωγό που επί σχεδόν είκοσι χρόνια έχει καταφέρει να ενσωματώσει στον ήχο της μια μεγάλη γκάμα από υποείδη της electronica και της house και εν έτει 2013 η μουσική της ακούγεται ολόφρεσκη. Με δική της δισκογραφική πλέον, έχει αφοσιωθεί στην εύρεση νέων ταλέντων και δηλώνει πολύ ενθουσιασμένη με αυτό. Till next time, Sister!
σχόλια