ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media Facebook Twitter
4

  

 

 

 

Το LIFO.GR παρουσιάζει σήμερα μια δουλειά της εταιρείας Qualia (Technologies of Understanding).

Όπως λένε οι ίδιοι: "Το θέμα είναι η ανάλυση συναισθήματος σε πολύ μεγάλο αριθμό δεδομένων από τα ελληνικά κοινωνικά δίκτυα. Υπολογίσαμε 51 συναισθήματα όπως αυτά εκφράζονται από τους Έλληνες χρήστες των δικτύων, για το πρώτο τρίμηνο του 2013. Τμήμα της δουλειάς αυτής παρουσιάστηκε στην κεντρική σελίδα της Athens Biennale 2013."

=====================

ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media Facebook Twitter

(Οριζοντίως είναι οι ημερομηνίες, καθέτως το ποσοστό των status updates ή tweets που περιέχουν έκφραση του συναισθήματος.)

 

Βλέπουμε ότι η μέρα με την μεγαλύτερη αισιοδοξία στα ελληνικά social media ήταν η Πρωτοχρονιά...

=====================

Εξηγεί η ομάδα Qualia: "Η ευτυχία δεν βιώνεται μόνο ως προσωπική εμπειρία - αλλά και ως ομαδική. Τα συναισθήματα είναι ένα συλλογικό φαινόμενο, όπως είναι και η έκφραση συναισθημάτων, απόψεων και συμπεριφορών. Η ευτυχία των άλλων επηρεάζει και τη δική μας. Αν κάποιος σου χαμογελάσει, σχεδόν ενστικτωδώς του χαμογελάς κι εσύ. 

Συχνά τα συναισθήματά μας είναι πιο έξυπνα από μας. Και πιθανώς επειδή το υποσυνείδητό μας μπορεί και διαχειρίζεται απέραντο όγκο πληροφοριών με την ταχύτητα του φωτός, τα συναισθήματα μοιάζουν να έχουν τη δύναμη της πρόβλεψης. 

Μ' αυτή τη δουλειά θελήσαμε να υπολογίσουμε τα συλλογικά συναισθήματα για να αντλήσουμε πληροφορίες για το πώς νιώθουν οι άνθρωποι στην Ελλάδα, παρατηρώντας τον τρόπο με τον οποίο εκφράζονται στα social media. Με τη βοήθεια έγκριτης μεθοδολογίας που περιλαμβάνει την αναγνώριση των εκφραστικών τρόπων που περιγράφουν συναισθήματα ή συναισθηματικές καταστάσεις, και με τη βοήθεια τεχνικών επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας, υπολογίσαμε 51 βασικά συναισθήματα που εκφράστηκαν από χρήστες των ελληνικών social media σε μια περίοδο τριμήνου, από την 1η Ιανουαρίου μέχρι την 31η Μαρτίου του 2013. Μεταξύ των άλλων αναλύσαμε τα εξής: ανασφάλεια, αισιοδοξία, φόβος, απογοήτευση, ενθουσιασμός, κούραση. 

Οι μετοχές του Χρηματιστηρίου συναισθημάτων, εμφανίζονται και στην Athens Biennale 2013.

 

=====================

ΑΓΑΠΗ

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media Facebook Twitter

Η κορύφωση ήταν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

=====================

 

ΦΟΒΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media Facebook Twitter

H κορύφωση ήταν, κατά σατανική σύμπτωση, μία μέρα μετά την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου - άρα το συναίσθημα της αγάπης αντικαταστάθηκε κατευθείαν απ' αυτό του φόβου. Η 15η Φεβρουαρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Καρκίνου, και συνοδεύτηκε από ποικίλα σχόλια και shares στο θέμα. Επίσης, την ίδια ημέρα, ένας μετεωρίτης εμφανίστηκε στον ουρανό, πάνω απ' τα Ουράλια όρη της Ρωσίας. Ήταν η μεγαλύτερη έκρηξη μετεωρίτη εδώ και εκατοντάδες χρόνια - και το αποτέλεσμα ήταν μαζικός πανικός και φόβοι για εισβολή ΑΤΙΑ. 

=====================

ΠΛΗΞΗ

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media Facebook Twitter

Ένα ακρότατο στις 24 Φεβρουαρίου λόγω του εκτεταμένου sharing από ένα Facebook page: "Exw bare8ei ta idia kai ta idia 8elw na fugw makria".

=====================

AΓΑΠΗ / ΜΟΥΣΙΚΗ

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media Facebook Twitter

Στο γράφημα αυτό απεικονίζουμε τα posts που αναφέρουν τη λέξη ΜΟΥΣΙΚΗ, μέσα στο συναίσθημα ΑΓΑΠΗ.
Η αγάπη για τη μουσική είναι ένα συνεχές συλλογικό συναίσθημα. Το ακρότατο στις 30/03 συμπίπτει με το πολλαπλό sharing των τραγουδιών «αγαπάω κι αδιαφορώ» του Παπακωνσταντίνου, «τι γλυκό να σ' αγαπούν» της Αλεξίου, καθώς και τραγούδια των Γονίδη, Καρρά, Ελεονώρα Ζουγανέλη, μα και πολλές Μέλισσες !

=====================

ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ / ΖΩΗ

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιά είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων Χρηστών στα Social Media Facebook Twitter

Στο γράφημα αυτό απεικονίζουμε τα posts που αναφέρουν τη λέξη ΖΩΗ, μέσα στο συναίσθημα ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ. Το ακρότατο στις 05/03 αφορά στην ιστορία του σκιτσογράφου Ronald Searle που έφτιαχνε το '70 σχέδια για να εμψυχώσει την άρρωστη γυναίκα του – ένα σχέδιο για κάθε χημειοθεραπεία της. Το αποτέλεσμα αποπνέει μια τρυφερότητα και αισιοδοξία για τη ζωή.

Ελλάδα
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

4 σχόλια
το αποτέλεσμα ήταν μαζικός πανικός και φόβοι για εισβολή ΑΤΙΑ. Πηγή: www.lifo.grΧαχαχαχαχαχαχαχα ρε σίγουρα η μελέτη δεν έγινε από το κουλούρι;Χαχαχαχαχαχαχαχα