ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

OIΕΛΕ: “Την απέλυσαν γιατί έπιασε με σκονάκι τον υιό Σαμαρά”

OIΕΛΕ: “Την απέλυσαν γιατί έπιασε με σκονάκι τον υιό Σαμαρά” Facebook Twitter
28

Με δελτίο Τύπου που εξέδωσε, η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας ανακοινώνει την οριστική απόλυση της καθηγήτριας Ευφροσύνης Μπουλούτα και υποστηρίζει ότι αυτό έγινε επειδή έπιασε τον γιό του Πρωθυπουργού να αντιγράφει.


Όπως αναφέρει η ΟΙΕΛΕ την απόφαση πήραν σήμερα τα μέλη του ΚΥΣΔΕ, που σύμφωνα με την ανακοίνωση είναι διορισμένα από τον υπουργό Παιδείας.



Η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ:



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΘΗ: ΤΟ ΚΥΣΔΕ ΜΕ ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ (;) «ΕΚΤΕΛΕΣΕ» ΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΜΠΟΥΛΟΥΤΑ, ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΤΟ «ΘΡΑΣΟΣ» ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ

 

Πέντε ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα το ΚΥΣΔΕ έκανε ένα πρώιμο δώρο στην πρωθυπουργική οικογένεια, στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και στους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων. Κατόπιν άνωθεν εντολών (;) και με παράνομη σύνθεση (την οποία είχαν αλλοιώσει, αποβάλλοντας τους αιρετούς της ΟΙΕΛΕ) οι τρεις διορισμένοι από τον Υπουργό Παιδείας δημόσιοι «λειτουργοί» - μέλη του ΚΥΣΔΕ αποφάσισαν να «εκτελέσουν» την εκπαιδευτικό Ευφροσύνη Μπουλούτα, απολύοντάς την με το πρόσχημα ότι «δεν είχαν αρκετά στοιχεία» για να αποδείξουν ότι υφίσταται θέμα καταχρηστικής άσκησης του δικαιώματος της καταγγελίας σύμβασης εκ μέρους της διοίκησης του Κολλεγίου Αθηνών. Με λίγα λόγια το ΚΥΣΔΕ θεωρεί πως μια εκπαιδευτικός με 21 έτη υπηρεσίας, που είχε αξιολογηθεί θετικά από τη διοίκηση του σχολείου, απολύθηκε «όλως τυχαίως» και επελέγη «συμπτωματικά» μέσα από εκατοντάδες συναδέλφους της προς απόλυση λίγες ημέρες αφού συνέλαβε τον υιό του πρωθυπουργού να αντιγράφει!

 

Με την κυνικότητα επαγγελματιών τα διορισμένα μέλη του ΚΥΣΔΕ δεν χρειάστηκαν πολύ ώρα για να ξεμπερδέψουν με την αποστολή τους. Απέρριψαν με συνοπτικές διαδικασίες, τόσο το αίτημα της εκπαιδευτικού για αναβολή της διαδικασίας τη Δευτέρα, ώστε να παραστεί ο νομικός της εκπρόσωπος Γ. Κατρούγκαλος, όσο και τα αιτήματα εξαίρεσής τους που είχαν κατατεθεί και ανακοίνωσαν την κατάπτυστη απόφασή τους. Αποφάσισαν ότι δεν πρέπει να εξαιρεθούν οι ίδιοι, (ενώ είχαν αποφασίσει την αποβολή των «ενοχλητικών» της ΟΙΕΛΕ) για να ολοκληρώσουν το «θεάρεστο» έργο τους.

 

Η απόφαση του ΚΥΣΔΕ έχει ιστορική σημασία και θα επιφέρει δραματικές συνέπειες στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Αποτελεί κατ’ ουσίαν υπογραφή συμβολαίου θανάτου για χιλιάδες ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς και χαριστική πράξη για τους σχολάρχες. Με αυτόν τον τρόπο ανάβει το πράσινο φως σε όλα τα υπηρεσιακά συμβούλια της εκπαίδευσης να απολύουν χωρίς έλεγχο όλους τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που προτείνονται από τον ιδιοκτήτη ενός σχολείου προς απόλυση.

 

Αποφάσισαν μόνοι τους ότι δεν πρέπει να εξαιρεθούν!!!!

 

Η απόφαση του εκτελεστικού αποσπάσματος του ΚΥΣΔΕ ήταν η χαριστική βολή, όχι μόνο σε μια γενναία εκπαιδευτικό που απολύθηκε, επειδή έπραξε το χρέος της, αλλά για ολόκληρη την εκπαίδευση. Θυσιάζει στο βωμό της αναλγησίας, της αλαζονείας και της αυταρχικότητας του πρωθυπουργού και του αδελφού του, Προέδρου του Κολλεγίου, μια εργαζόμενη, πετώντας την στον Καιάδα της εξαθλίωσης. Αποδεικνύει ότι κάποιοι θεσμοί στη χώρα δεν λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τους νόμους, αλλά με βάση το δίκαιο του ισχυρού.

 

Η ΟΙΕΛΕ δεν πρόκειται να αφήσει έτσι την υπόθεση. Θα χρησιμοποιήσει κάθε πολιτικό και ένδικο μέσο για να ανατρέψει την απόφαση της παράνομης σύνθεσης του ΚΥΣΔΕ. Η δικαιοσύνη και οι θεσμοί που λειτουργούν ακόμη σ’ αυτό τον τόπο θα δώσουν την απάντηση σε όσους θεωρούν ότι η πολιτική και οικονομική ισχύς τους επιτρέπουν να βιάζουν το Σύνταγμα, τους νόμους και τα δημόσια αγαθά.

 

Ανακοίνωση εξέδωσε και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Λειτουργών Κολεγίου Αθηνών:



Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Λ.Κ.Α. υπερασπίστηκε και θα συνεχίζει να υπερασπίζεται τη Φ. Μπουλούτα. Τα κίνητρά μας δεν είναι μόνο συναδελφικά, δεν είναι απλά συνδικαλιστικά και δεν έχουν κανενός είδους σκοπιμότητα (είτε αυτή αφορά το Σχολείο, είτε σχετίζεται με κομματικά ή άλλου είδους συμφέροντα). Τα κίνητρά μας είναι κυρίως ιδεολογικά και πολιτικά: αρνούμαστε στους ιδιοκτήτες των Ιδιωτικών Σχολείων να απολύουν Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς αναιτιωδώς. Κάθε αναιτιώδης απόλυση θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μας, να θεωρείται παράνομη, ως καταχρηστική.


Κάθε αναιτιώδης απόλυση προσβάλει την αξιοπρέπειά μας, υπονομεύει τη Λειτουργία μας ως Εκπαιδευτικών και συνεπώς υποβαθμίζει το παρεχόμενο αγαθό, την ΠΑΙΔΕΙΑ.



H στάση μας είναι απολύτως συνεπής: αρνούμενες / αρνούμενοι τις αναιτιώδεις απολύσεις, επιζητούμε την αξιολόγησή μας. Επιζητούμε ένα συμφωνημένο και διαυγές σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας. Έχουμε γνωστοποιήσει τη θέση μας αυτή σε όλους τους stakeholders του Σχολείου. Την έχουμε υποστηρίξει με τη συνδιοργάνωση σχετικής ημερίδας με τη Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε χώρο που μας διέθεσε το Σχολείο. Έχουμε επανειλημμένως ζητήσει την έναρξη σχετικού διαλόγου. Το Σχολείο κωφεύει… Επιλέγει το φόβο…



Στην προαναφερόμενη ημερίδα δεν παρέστη κανένας εκπρόσωπος ούτε της Διοίκησης ούτε της Διεύθυνσης του Σχολείου, μολονότι είχαν προσκληθεί. Η Πολιτεία μας πρόλαβε: ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας υπέγραψε Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το οποίο δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Μολονότι πολλά σημεία του περιεχομένου του είναι, κατά τη γνώμη μας, ιδιαιτέρως συντηρητικά και απέχουν πολύ από τις διεθνείς τάσεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επιζητούμε εμπράκτως την αξιολόγησή μας, έστω και υπό το πρίσμα του.



Γι’ αυτό υπερασπιζόμαστε και θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τη Φ. Μπουλούτα.



Θα κρίνουμε το σκεπτικό της σημερινής απόφασης του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όταν μας κοινοποιηθεί γραπτώς, ως εκπαιδευτικοί. Τα ζητήματα που εγείρονται σχετικά με τη νομιμότητα της όλης, αλλά και της σημερινής, διαδικασίας – που είναι πολλά και σημαντικά - θα υποστηριχθούν από τους νομικούς συμβούλους της Φ. Μπουλούτα και της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε..



Ας μην πανηγυρίζουν ακόμα οι «άρχοντες του σκότους».

Η αυλαία δεν έπεσε ακόμα…

Ελλάδα
28

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM

σχόλια

15 σχόλια
"Αναιτιωδης.. αναιτιωδως .."Εννοουν "αναιτια" .. "αναιτιως" ( καλα που δεν λεν " αναιτιωδικα " )Συνδικαλιστες ειναι. Σιγουρα .Εκπαιδευτικοι δεν ειναι. Αυτοι ειναι εντελως αστοιχειωτοι.Και σκεψου τωρα ο Σαμαρας με τι μουτρα θα βγη στην κενονια. Με τοσα που εσουρε στο Λιαπη.Μολις παρη την κυβερνηση ο Συριζα θα τους στειλη και τους δυο παρεα για .. διακοπες
Υπάρχουν δύο ειδών σχολιαστές που είτε αμφισβητούν, είτε υποστηρίζουν την απόλυση της Φώφης Μπουλούτα. Οι σχολιαστές της πρώτης κατηγορίας, είναι δικαιολογημένοι λόγω άγνοιας. Για παράδειγμα κάποιος αναρωτιέται, γιατί η υπόθεση βγήκε στο φως της δημοσιότητας μετα από 1,5 χρόνο. Η απάντηση είναι πολύ απλή. Το περιστατικό της αντιγραφής του υιού Σαμαρά συνέβη στις 08/06/2012. Η απόλυση της καθηγήτριας (που, σημειωτέον, την ίδια χρονιά που απολύθηκε είχε αξιολογηθεί θετικά από τη διοίκηση του σχολείου) κοινοποιήθηκε λίγες εβδομάδες μετά. Η εκπαιδευτικός, θεωρώντας ότι η απόλυσή της γίνεται εκδικητικά, προσέφυγε άμεσα στο ΚΥΣΔΕ, το οποίο, όπως ορίζει η διοικητική διαδικασία, θα έπρεπε να εξετάσει το ζήτημα μέχρι το Σεπτέμβριο του 2012. Ωστόσο, και παρά τα συνεχή έγγραφα και εξώδικα από την ΟΙΕΛΕ και την εκπαιδευτικό, το ΚΥΣΔΕ εκτελώντας εντολές άνωθεν αρνούνταν να εξετάσει την υπόθεση, με αποτέλεσμα η εκπαιδευτικός να αναγκαστεί να προσφύγει στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών. Η δικαιοσύνη δέχτηκε την προσφυγή της εκπαιδευτικού και ανάγκασε το ΚΥΣΔΕ να εξετάσει την υπόθεση. Βέβαια, όπως σωστά αναφέρει και η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ, αυτό έγινε με μια διαδικασία - παρωδία, όπου αποβλήθηκαν οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών και δεν δόθηκε το δικαίωμα στον Γ. Κατρούγκαλο να την εκπροσωπήσει. Ιδού λοιπόν ο λόγος την καθυστέρησης. Όσο για την αποζημίωση, όταν γίνει η καταγγελία σύμβασης, τη λαμβάνεις ακόμη και με το ζόρι μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών & Δανείων. Αυτό το ξέρουν και τα μικρά παιδιά. Τέλος, για όσους αναρωτιούνται για το θέμα της κόλλας και γιατί δεν έχουν δοθεί περαιτέρω στοιχεία, σας πληροφορώ ότι οι συνάδελφοι του Κολλεγίου έχουν κάθε λόγο να φοβούνται και να μη δίνουν περαιτέρω στοιχεία. Πέρα από τη Φώφη Μπουλούτα που απολύθηκε επειδή έπιασε τον υιό Σαμαρά να αντιγράφει, την ίδια τύχη είχε και ο συνάδελφος Γ.Λ., επειδή κατέθεσε στην ανακρίτρια για την απίστευτη υπόθεση διαρροής θεμάτων των εξετάσεων του ΙΒ, στο οποίο εμπλέκεται και το Κολλέγιο Αθηνών. Όπως καταλαβαίνετε, δεν είμαστε όλοι το ίδιο γενναίοι για να ρισκάρουμε τη δουλειά μας, από την οποία ζούμε τις οικογένειες και τα παιδιά μας. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά είναι αλήθεια.Η δεύτερη κατηγορία σχολιαστών απαρτίζεται από το γνωστό παράγοντα-ιδιοκτήτη ιδιωτικού σχολείου, ο οποίος έχει πάρει σβάρνα όλα τα sites και γράφει ακριβώς τα ίδια πράγματα (δείτε για παράδειγμα τα σχόλια κάτω από το αντίστοιχο άρθρο του alfavita) και -δυστυχώς- από ανθρώπους του σχολείου οι οποίοι, για να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες των εργοδοτών τους, εμφανίζονται βασιλικότεροι του βασιλέως. Άξιος ο μισθός τους...
Ευχαριστουμε πολυ! μου ελυσες πολλες αποριες, πραγματικα!Ενα πραγματικα χρησιμο σχολιο, και διαφωτιστικο. Απορουσα π.χ. γιατι αποφασισε το ΚΥΣΔΕ εφ'οσον επρκειτο για ιδιωτικη εκπ/κο. Το σχολιο σου ηταν πολυ καλυτερο απο το αρθρο!
http://pressarismenos.blogspot.com/2013/05/blog-post_8.htmlΤσεκάρετε και αυτό. Η ίδια η καθηγήτρια δίνει τις απαντήσεις της στις απορίες πολλών από εμάς και κατά τη γνώμη μου είναι λογικές και ανθρώπινες. Δεδομένου ότι στην επιστολή ο ίδιο ο διευθυντής αξιολογεί την καθηγήτρια ως μία εκπαιδευτικό με πολυεπίπεδη εμπειρία, την απαιτούμενη επιστημονική κατάρτιση και τις σχετικές ικανότητες 4 μήνες πριν το συμβάν είναι παράλογο τον Ιούλιο η ίδια καθηγήτρια να κρίνεται ανεπαρκής. Απλά η γυναίκα τόλμησε να τα βάλει με τον εργοδότη και η κατάληξη της είναι αναμενόμενη, όπως πάντα συμβαίνει σε μεγάλες εταιρείες, και είναι πραγματικά θλιβερό όταν ένα σχολείο που πάνω απ' όλα οφείλει να μαθαίνει στους μαθητές της το ήθος και να ενισχύει τη παιδεία τους, να χρησιμοποιεί τέτοιες βρώμικες μεθόδους σαν μια οποιαδήποτε μαφιόζικη μεγαλοεπιχείρηση..
Πέραν της σαφώς απαράδεκτης καταάστασης, με τρελαίνουν τα"...δεν χρειάστηκαν πολύ ώρα..." που αναφέρει η ΟΙΕΛΕ στην ανακοίνωσή της... αντί για "πολλή ώρα" (εκτός και αν κάτι έχει αλλάξει στη γραμματική πρόσφατα) καθώς και το "Έχουμε γνωστοποιήσει τη θέση μας αυτή σε όλους τους stakeholders του Σχολείου." του ΣΕΛΚΑ, Αντί για άμεσα ενδιαφερόμενους ή εμπλεκόμενους και όλα αυτά σε επίσημες ανακοινώσεις... εκπαιδευτικών!
Δεν αντιλαμβάνεται κανείς σας ότι η καθηγήτρια χρησιμοποίησε την ιστορία αυτή ώστε να καλύψει τον πραγματικό λόγο απόλυσής της, που οφείλεται στην πολύ κακή της διδασκαλία και συμπεριφορά;-μαθήτρια του Κολλεγίου
Και απο που τεκμηριώνεται αυτό; πάντως όχι από το γεγονός ότι ήταν 22 χρόνια καθηγήτρια ούτε ότι πριν ένα χρόνο της είχαν προτείνει διευθυντική θέση. Εχεις την καλωσυνη να μας πεις πως έβγαλες το συμπέρασμα; Είσαι μέλος του συλλόγου διδασκόντων ή μαθητής της καθηγήτριας;Επειδή εμείς δεν το αντιλαμβανόμαστε μας εξηγείς πώς τοαντιλήφθηκες εσύ;
Το τις χρονιές του 2012 και του 2013 στο Κολλέγιο έγιναν μαζικές απολύσεις καθηγητών, μέχρι και ορισμένων που σε προηγούμενες χρονιές βρίσκονταν σε διευθυντική θέση, ανάμεσά τους και εκείνη η καθηγήτρια. Όσοι υπερασπίζονται τη στάση σου σχολείου, δεν το κάνουν για να αποκρύψουν τίποτα, αλλά επειδή ξέρουν κάτι παραπάνω.
Καλα η μαλλον κακα, πολυ κακα ολα αυτα με τις αναιτιολογητες απολυσεισ αλλα επεσε το ματι μου στη φραση του συλλογου των εκπαιδευτικων -Εχουμε γνωστοποιησει τη θεση μας σε ολους τους stakeholders του Σχολειου-. Δε μπορουσαν να βρουν τη λεξη στα ελληνικα, ας πουμε εμπλεκομενοι, αρμοδιοι, παραγοντες, κατι; Désolé για την ατονη γραφη λοιπον but το tablet μου δεν εχει τονους, sorry! :-)
βλαμμένη είμαι στάνταρ. Η μετάφραση από τα αγγλικά (ο Θεός να την κάνει) έχει σχέση με το Μπαμπινιώτη όση έχει και το stakeholder με το shareholder. Τι Λωζάνη τι Κοζάνη που λέμε. Προφανώς και ΔΕ ΠΗΓΕΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ντηλούζιον!
και τί είναι το Κολλέγιο γνώριμε, καμία λαϊκάντζα επαγγελματικό λύκειο στο Μενίδι να λέει 'εμπλεκόμενοι, αρμόδιοι, παράγοντες'; stakeholders λένε στο Κολλέγιο, όπως Αμερική.
Ωραία ανατροφή επιμελούνται ο μπαμπάς (πρωθυπουργός) και ο θείος (διευθυντής του Κολλεγίου) για το παιδί. Ίδια με αυτή που θα αξιώθηκε κάποτε και ο Λιάπης.
Έτσι μπράβο! Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες της υπόθεσης, αλλά μια παρόμοια στο Κολλέγιο Αθηνών δείχνει ότι μάλλον δεν πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση. Η υπόθεση που γνωρίζω αφορά έναν μαθητή που εκδιώχθηκε επειδή η "σύζυγος Μητσοτάκη" δεν ανεχόταν το τέκνο της να πηγαίνει στο ίδιο σχολείο με το συγκεκριμένο παιδί. Δε με νοιάζει τι είχε κάνει αυτό το παιδί ούτε η εκπαιδευτικός. Το ότι ανεχόμαστε κάποια ονόματα να είναι περισσότερο ίσα από κάποια άλλα όμως, είναι μία από τις συμπεριφορές που μας βούλιαξαν μέσα στο βόθρο από τον οποίο προσπαθούμε να ξεφύγουμε.
Δεν ξέρω τι έχει γίνει γενικά σε αυτή στην ιστορία. Δεν ξέρω επίσης τι ποιότητας είναι το blog στο οποίο δίνεις Link. Ξέρω όμως ότι είναι αδιανόητο να σηκώνεται ένα άρθρο και να παρουσιάζει μόνο τη μία πλευρά. Ειδικά σχετικά με μία περσινή υπόθεση λες και είναι επικαιρότητα. Να μην έχει καν ούτε μία αναφορά, ένα link, μία ένδειξη στο τι λένε "οι άλλοι". Οποιοσδήποτε σέβεται έστω και λίγο τους αναγνώστες του αναφέρει και τις 2,3,25 απόψεις και επιχειρηματολογεί υπέρ της μίας ή τους αφήνει να διαλέξουν. Για μένα όποιος δεν το κάνει είτε θεωρεί τους αναγνώστες του πολύ χαζούς για να μπορούν να καταλάβουν τι διαβάζουν είτε ελπίζει ότι θα είναι αρκετά χαζοί. Οπότε μπράβο σου Faceless που έκανες τον κόπο να συμπληρώσεις τη μισοδουλειά του άρθρου. Συμπληρώνω και εγώ με το άρθρο της εφημερίδας το Χωνί που ξεκίνησε το θέμα.http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/2219-apelisan-tin-kathigitria-pou-epiase-ton-gio-tou-samara-na-antigrafei#.UrVyjPRdUbwΜε βάση το παραπάνω, το μόνο extra συμπέρασμα που βγάζω, αν και κάπως ασαφές, είναι ότι η καθηγήτρια ναι μεν "έπιασε" τον μαθητή να αντιγράφει αλλά δεν μηδενίστηκε τελικά ο μαθητής.