ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η γυναίκα που δεν ευχαρίστησε το Θεό όταν επέζησε από τυφώνα, μόλις κέρδισε 125,760 δολάρια

Η γυναίκα που δεν ευχαρίστησε το Θεό όταν επέζησε από τυφώνα, μόλις κέρδισε 125,760 δολάρια Facebook Twitter
27

Η Rebecca Vitsmun είχε βρεθεί να δίνει συνέντευξη μπροστά από τα χαλάσματα της Οκλαχόμα μετά το πέρασμα του φονικού τυφώνα. 

Ο δημοσιογράφος του CNN, Wolf Blitzer την ρωτάει αν ευχαριστεί τον Κύριο που είναι ζωντανή και τότε η Rebecca κρατώντας τον 19μηνών γιο της αγκαλιά, του απαντάει χαμογελώντας και με μπόλικο αυθορμητισμό πως είναι άθεη.

Aμέσως μετά η αμήχανη αυτή στιγμή αλλά και η ειλικρίνεια της μητέρας έκαναν τον γύρο των media με τα σχόλια να ποικίλλουν...

Αν και αρκετοί την κατακεραύνωσαν για τη στάση της υπήρξε απροσδόκητη στήριξη από μερίδα άθεων οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο διαδικτυακό κάλεσμα του κωμικού ηθοποιού και συγγραφέα Doug Stanhope, ο οποίος καλούσε όλους όσους βρήκαν γενναία την κίνηση αυτή να στηρίζουν χρηματικά την Rebbeca. H καμπάνια ξεκίνησε αρχές καλοκαιριού και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τα Χριστούγεννα καταφέρνοντας να συγκεντρώσει το ποσό των 125.760 δολαρίων.

Λίγα 24ωρα πριν ο εμπνευστής της ανέβασε και ένα video μέσω του οποίου εξηγεί όλους τους λόγους που η γυναίκα αυτή αξίζει τα χρήματα.

27

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM