Σκέφτονται να καταργήσουν την ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά - Κύθηρα

Σκέφτονται να καταργήσουν την ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά - Κύθηρα Facebook Twitter
11

Μια σειρά αλυσιδωτών προβλημάτων, όπως η μείωση της επιβατικής κίνησης, η αύξηση της τιμής των καυσίμων, το μεγάλο λειτουργικό κόστος των πλοίων και το βασικότερο, η διακοπή της ροής κίνησης κεφαλαίων από τις τράπεζες προς τις εταιρείες, είναι οι κύριες αιτίες που πιθανόν θα προκαλέσουν τη διακοπή της ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιά, Κύθηρα, Αντικύθηρα, Καστέλι.

Όπως γράφει το ΑΠΕ η πλοιοκτήτρια εταιρεία LANE του πλοίου «Βιντσένζος Κορνάρος», που έχει σύμβαση για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, στο τέλος του μήνα αναμένεται να κάνει επισήμως γνωστές τις προθέσεις της, καθώς έχει ζητήσει απο τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, παράταση μέχρι της 28 Ιανουαρίου για την ετήσια τεχνική επιθεώρησή του πλοίου της, που βρίσκεται σε ακινησία από 1ης Νοεμβρίου του 2013.

Σε περίπτωση που η συγκεκριμένη εταιρεία δεν θα θελήσει να συνεχίσει την τακτική δρομολόγησή του πλοίου, το υπουργείο Ναυτιλίας, αναμένεται να ακολουθήσει συγκεκριμένη διαδικασία, προκειμένου να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία, ενώ δεν αποκλείεται να προχωρήσει και σε νέα προκήρυξη της συγκεκριμένης γραμμής.

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βέφα Αλεξιάδου: Το «αντίο» των τηλεοπτικών σεφ - «Όταν κάλεσε τον μαγειρικό κόσμο της Αθήνας, δεν πήγε κανείς» λέει ο Μαμαλάκης

Ελλάδα / Οι σεφ αποχαιρετούν την Βέφα Αλεξιάδου και ο Μαμαλάκης σχολιάζει: «Πριν μήνες δεν πήγε κανένας στο βιβλίο της»

Δηκτικός ο Ηλίας Μαμαλάκης αποδομεί τους μάγειρες και τηλεοπτικούς σεφ που αποχαιρέτησαν την Βέφα Αλεξιάδου σαν «εθνική μαγείρισσα», «καλύτερη από τον Τσελεμεντέ» αλλά πριν από λίγο καιρό της γύρισαν την πλάτη και δεν πήγαν στην παρουσίαση του βιβλίου της
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 στη δημοσιότητα - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Το περιστατικό ήρθε στην επιφάνεια, μετά την καταγγελία του 55χρονου αστυνομικού που χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα ενώ είχε καρκίνο - Ο πατέρας του 27χρονου φαντάρου, Νίκου Γκάτση, ξεσπά για ιατρικό λάθος
LIFO NEWSROOM
Πολύχρωμο Σχολείο: «Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο σχολείο, αναίτια αφαίρεση υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού»

Ελλάδα / Πολύχρωμο Σχολείο: «Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο σχολείο, αναίτια η αφαίρεση υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού»

Η εθελοντική, μη κερδοσκοπική συλλογικότητα επιστημόνων καταγγέλλει την αφαίρεση εγκεκριμένου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμπεριληπτικού υλικού, από τα εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Σωστά σκέφτονται, αφού μπορούν να πάνε κολυμπόντας, θα γλυτώσουν τα ναύλα, θα γυμναστούν, δεν θα αρρωσταίνουν, άρα δεν θα επιβαρύνουν την πολύπαθο υπουργείο υγείας του υπουργού μας (ένας είναι ο υπουργός) και δεν θα μολύνεται και η θάλασσα, το τερπνόν μετα του οφελίμου.Τελικά είμαστε πολύ κακόπιστος λαός.
Αθήνα Νεάπολη: 4 ώρες με αυτοκίνητοΝεάπολη Κύθηρα 1:15 με Ο/Γ ΠορφυρούσαΣύνολο: 5:15Πειραιάς-Κύθηρα με πλοίο: 7 ώρεςΔηλαδή επιδοτούμε μια ακτοπλοϊκή γραμμή όταν υπάρχει πολύ πιο γρήγορη εναλλακτική... για ποιόν ακριβώς λόγο;
Καταρχάς για αυτούς που δεν έχουν αυτοκίνητο (όπως εμένα) υπάρχουν λεωφορεία και τρένα. Να επιδοτούνται συγκοινωνίες από το κεντρικό ταμείο έχει νόημα σε δύο περιπτώσεις:-Όταν δεν μπορεί διαφορετικά να εξασφαλιστεί συγκοινωνία (πχ χειμερινά δρομολόγια σε Ηρακλειά που δεν έχει καν αεροδρόμιο)-Όταν υπάρχουν σημαντικά ευρύτερα κοινωνικά οφέλη, πχ η επιδότηση των ΜΜΜ στις μεγάλες πόλεις η οποία μειώνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα και την επακόλουθη μόλυνση.Σε κάθε περίπτωση όμως λαμβάνουμε υπ’όψη τη σχέση του κόστους με την ωφέλεια. Γι’αυτό δεν υπάρχει καθημερινό High Speed στην Ηρακλειά το Δεκέμβρη και δεν έχει κάθε 3 λεπτά συρμό το μετρό Κυριακή απόγευμα.Στα Κύθηρα λοιπόν, υπάρχει ήδη επιδοτούμενη αεροπορική σύνδεση με Αθήνα (ετήσια επιδότηση 5,6 εκατομμύρια Ευρώ) και με Κέρκυρα-Άκτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθο (9,9 εκατομμύρια Ευρώ) και βέβαια το πλοίο το οποίο επιδοτείται με 5,6 εκατομμύρια Ευρώ. Δηλαδή για το Κύθηρα-Αθήνα δαπανούμε 11 εκατομμύρια το χρόνο. Συγκριτικά, η κρατική επιδότηση για όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι 50 εκ. το χρόνο και δρομολόγια σε πόλεις όπως το Άργος και το Ναύπλιο έχουν κοπεί.Δείτε το διαφορετικά. Με τα χρήματα της επιδότησης του πλοίου μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά το οδικό δίκτυο Σπάρτη-Νεάπολη και να επωφεληθεί όλη η νοτιοανατολική Λακωνία. Με πολύ χαμηλότερη επιδότηση μπορεί να υπάρχει τακτική σύνδεση με το Γύθειο και στη συνέχεια διαδρομή σε σύγχρονη εθνική οδό από Σπάρτη (από τέλος 2014) μέχρι Αθήνα. Θα εξασφαλίζεται γρηγορότερη πρόσβαση στην πρωτεύουσα καθώς και με μεγάλες πόλεις και θα πληρώνουμε ως κράτος λιγότερο.
@bakerΈργα σε αυτό το κομμάτι γίνονται ήδη ή έχουν δημοπρατηθεί. Ενδεικτικά το Νεάπολη-Μονεμβάσια Επίσης, γράφω τι θα είχε νόημα να γίνει κτγμ πάνταΓια το κόστος μια απλή σύγκριση. Μπορεί το κράτος να δίνει 300 Ευρώ το χρόνο επιδότηση μετακίνησης σε κάθε μόνιμο κάτοικο των Κυθήρων και το κόστος θα ήταν 4 εκατ. Ευρώ λιγότερο. Με 16 Ευρώ τα διόδια για πήγαινε-έλα και 70 για βενζίνη, είναι σχεδόν 3,5 δωρεάν διαδρομές κατ'άτομο το χρόνο χωρίς ούτε ένα συνεπιβάτη. Για τους τουρίστες, απλό παράδειγμα η Ελαφόνησος που εξυπηρετείται από το ίδιο ακριβώς οδικό δίκτυο και είναι δημοφιλής προορισμός Τέλος, αφού το πλοίο ήταν το ίδιο γρήγορο, πιο οικονομικό και ξεκούραστο είναι περίεργο που δεν το προτιμούσαν οι κάτοικοι και ήταν άδειο. Είναι επίσης περίεργο που οι πολύ κοντινές Ελαφόνησος και Νεάπολη έχουν καταφέρει να επιζήσουν χωρίς να έχουν απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά@ParisiosΤο Νεάπολη Αθήνα είναι 325 χλμ Από αυτά τα 158 είναι αυτοκινητόδρομος με όριο 130 χλμ, δηλαδή γίνονται σε μία ώρα και 40 από ΚΤΕΛ. (Εφέτος θα παραδοθεί λογικά και το Λεύκτρο-Σπάρτη που θα προσθέσει 46 χλμ αυτοκινητόδρομο αλλά το αφήνω)Για τα 165 χλμ του Τρίπολη-Νεάπολη υπολογίζω 2,5 ώρες, δηλαδή 66 χλμ την ώρα. Αν αυτά τα θεωρείς ταχύτητα Φόρμουλα 1 παρακολουθούμε διαφορετικά αθλήματα. Θέλεις να πας με 40 χλμ την ώρα στο Τρίπολη-Νεάπολη και μια στάση μισή ώρα για πιπί στην Τρίπολη; Η όλη διαδρομή είναι 6 ώρες, το ίδιο με το πλοίο, μπορείς να την κάνεις όποια μέρα θες, όχι 2 φορές την εβδομάδα που την κάνει το πλοίο, και η επιβάρυνση στο κράτος είναι πολύ, πολύ χαμηλότερηΓια τους συγχρονισμούς που χρειάζονται είναι απλό. Ας δώσει το κράτος μια μικρή επιδότηση στο τοπικό πλοίο να κάνει δρομολόγια εναρμονισμένα με του ΚΤΕΛ, ή ακόμα και ένα από τα 3 ημερήσια ΚΤΕΛ της Νεάπολης να ξεκινάει από τα Κύθηρα. Σίγουρα θα είναι πολύ φθηνότερο από το κόστος ενός άδειου πλοίου από τον Πειραιά.
Πέρα από την πλάκα, από Νεάπολη άντε να γλιτωσεις μισή ώρα ΑΝ 1) Δεν κάνεις καμία στάση και οδηγήσεις 5 ώρες σερί 2) Εχεις το εισιτήριο, που εκδίδεται στη Νεάπολη, στην τσεπη (προφανως πηγές άλλη μέρα να το πάρεις) ΚΑΙ3) Έχεις κανονίσει το ταξίδι τόσο καλά που έφτασες Νεάπολη την ώρα που φεύγει η Πορφυρούσα.Δεν είναι δύσκολο ε;
επίσης πουθενά δεν αναφέρονται τα έξοδα για την βενζίνη και τα διόδια ως εκεί κάτω.. εγώ το καλοκαίρι που το υπολόγισα για να το κάνω, πρέπει να είναι 5 άτομα στο αυτοκίνητο για να συμφέρει, αλλιώς ερχόταν πιο οικονομικό να κατεβείς με το πλοίο, επιπλέον πιο ξεκούραστο και πιο ασφαλές..