ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το καλάμι της εισπρακτικής επιτυχίας και ο αναβάτης ηθοποιός της ελληνικής επιθεώρησης

Facebook Twitter
11

"Τώρα που βλέπω αυτό το λόφο έξω απο το παράθυρο μου, μόνο ένα πράγμα σκέφτομαι ότι του αξίζει" 

Πριν μερικές μέρες μιλούσε στην τηλεόραση «ο βασιλιάς της καλοκαιρινής επιθεώρησης». Το όνομα του είναι πια ένα είδος «brand», σκίζει σε εισιτήρια, κάνει παιδικό θέατρο και έχει φτιάξει και ένα παιδότοποτο όλα βασισμένα πάνω σε αυτόν. Τα νούμερα του βασίζονται σε αυτό που λέμε «επικαιρότητα», χοντρά αστειάκια επιπέδου καφενείου, αρκετή δόση σάτιρας με κύριο υλικό τους «διαφορετικούς» (χοντροί, κοντοί, ομοφυλόφιλοι, τρίτη ηλικία κ.τ.λ) και γκριμάτσες που τις παραλλάσσει ελάχιστα από χαρακτήρα σε χαρακτήρα.

Τον άκουσα λοιπόν να μιλάει με ένα είδος έπαρσης η οποία μπορεί να δικαιολογηθεί μέχρι ενός σημείου. Έχει επιτυχία και όλοι έχουν πέσει πάνω του και τον πολεμάνε. Όμως, όπως συμβαίνει σε αρκετούς μέσα στην ζάλη της νίκης ανεβαίνουν στο καλάμι και ξεκινούν το ταξίδι προς το σύμπαν που έχουν φτιάξει στο μυαλό τους.

Αναφερόμενος λοιπόν, στον χαρακτηρισμό «ατάλαντος» που του είχε προσάψει κάποιος ανέφερε το παράδειγμα του Τζίμ Κάρεϊ ο οποίος είχε πει: «Αν με λένε ατάλαντο με αυτά που κάνω, φαντάσου να είχα και ταλέντο».

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας Έλληνας ηθοποιός συγκρίνει τον  εαυτό του με ξένους συναδέλφους από το Χόλιγουντ. Δεν ξέρω γιατί το κάνουν. Προφανώς στα όνειρα τους περπατάνε πάνω στο κόκκινο οσκαρικό χαλί ή μπορεί όλοι να έχουν πέσει στο τριπάκι της «καριέρας στο εξωτερικό γιατί άμα δεν δώσουμε εμείς τα φώτα του πολιτισμού ποιος λαός θα τα δώσει;».

Ο συγκεκριμένος κωμικός ηθοποιός λοιπόν, νομίζει ότι με τον μόνο που μπορεί να συγκριθεί είναι ο Τζίμ Κάρεϊ, επειδή μάλλον και αυτός κάνει γκριμάτσες. Για τους παλιούς Έλληνες κωμικούς ανέφερε ότι κάποιοι του είπαν ότι «έχεις πάρει τα καλύτερα στοιχεία από όλους τους παλιούς κωμικούς ηθοποιούς αλλά με έναν έξυπνο τρόπο χωρίς να μιμείσαι κανέναν». "Στάση για το Υπερπέραν 604. Παρακαλώ κατεβείτε από το καλάμι σας".

Ο καημένος ο κωμικός ηθοποιός δεν γνωρίζει ή μάλλον κάνει πως δεν γνωρίζει αυτό που ξέρουμε όλοι: OΤζιμ Κάρεϊ έκανε ανάμεσα σε άλλα και το «Truman Show». Είναι αυτά που ξεχνούν όσοι συγκρίνουν τους εαυτούς τους με τον «ισάξιο τους» (σ.σ τρομάρα τους!). Ότι δεν μας συμφέρει το αφήνουμε στην άκρη. Τα πλάθουμε στο μυαλό μας όπως θέλουμε κόψε-ράψε Χόλιγουντ και θέατρο γεμάτο με «πούλμαν από την επαρχία» το ίδιο. Όχι κάτι αντίστοιχο με το «Truman Show» δεν έχει κάνει ο συγκεκριμένος, αλλά ούτε για ένα λεπτό δεν έχει αφήσει στην άκρη το μοναδικό ρόλο με παραλλαγές που παίζει. Αλλά αλήθεια τι νόημα υπάρχει σε όλα αυτά. Μήπως τον ακούει ο Τζίμ Κάρεϊ;

Όμως, το εντυπωσιακότερο όλων σε αυτή την τηλεοπτική συνέντευξη ήταν η αναφορά στον συγγραφέα Αλμπέρ Καμύ. Ο κωμικός ηθοποιός εξαιτίας του συγγραφέα έγινε ηθοποιός.

Επειδή το μοναδικό βιβλίο του συγγραφέα που έχω διαβάσει είναι «Ο Ξένος» και δεν έχω άποψη για το πώς μπορεί να σε επηρεάσει ο Καμύ, παρακαλώ τους αναγνώστες γνώστες του έργου του να μου απαντήσουν στην εξής ερώτηση: Μπορεί ο Καμύ να σε οδηγήσει σε επιθεωρησιακά νούμερα που να βασίζονται στο ξύλο που έριξε ένας Χρυσαυγίτης σε μια γυναίκα;

Καλά κάνει ο ηθοποιός και θα συνεχίσει να παίζει όλο το καλοκαίρι στην Αθήνα χωρίς να κάνει κανένα μπάνιο στη θάλασσα. Τώρα που γυρίζει γιατί είναι δύσκολες οι εποχές. Αλλά να ξέρει ότι το να χάσεις τα καλοκαιρινά σου μπάνια επειδή «δεν μου λέει η θάλασσα τίποτα δεν μπορώ να είμαι μακριά από τον κόσμο μου» δεν σημαίνει ότι παλεύεις για την τέχνη σου. Αυτή είναι άλλου είδους πάλη και καλύτερα να μιλήσουν για αυτή όσοι την εξασκούν.

11

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

7 σχόλια
Ο ..... ....... είναι καταπληκτικός,εδώ και χρόνια και είναι και ο μόνος πια που γεμιζει θέατρα και μπράβο του.Και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο ο αρθρογράφος δεν τον κατονομάζει..Δεν θα έκανα κανένα σχόλιο γιατί ο καθένας μπορεί να πεί ότι θέλει για όποιον θέλει προφανώς.Αλλα με δυσαρέστησε το γεγονός πως αναφέρεται σ αυτόν ανώνυμα.Τί πράγματα είναι αυτά;Δεν μπορώ να καταλάβω.Τέλως πάντων,εδώ που΄χουμε φτάσει δεν μου προξενεί εντύπωση.Μόνο μια κάποια θλίψη
Ο ..... ....... είναι καταπληκτικός,εδώ και χρόνια και είναι και ο μόνος πια που γεμιζει θέατρα και μπράβο του.Και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο ο αρθρογράφος δεν τον κατονομάζει..Δεν θα έκανα κανένα σχόλιο γιατί ο καθένας μπορεί να πεί ότι θέλει για όποιον θέλει προφανώς.Αλλα με δυσαρέστησε το γεγονός πως αναφέρεται σ αυτόν ανώνυμα.Τί πράγματα είναι αυτά;Δεν μπορώ να καταλάβω.Τέλως πάντων,εδώ που΄χουμε φτάσει δεν μου προξενεί εντύπωση.Μόνο μια κάποια θλίψη
η ευασθησία σου να απαντήσεις είναι σπάνια σήμερα. Θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις στα Ελληνικά, είναι πιο εύκολο απότι αρχικά φαίνεται. Κατά τη γνώμη μου προτιμότερη η ανορθογραφία στα Ελληνικά από τα greeklish.
to megalitero meros toy arthrou,an oxi olo, sou stirizete se mia diastrevlwsi esthanwme...o''opiosdipote''apantise meso twn legomenwn kapoiou allou, den ekane sigrish tou talentou tou me to diko tou k oute tou ergou tou safws,esu me ena afthereto tropo to xekinises mallon mh exontas kati allo gia na sthrixeis to arthro sou kai thn prwsipikh sou antipathia,etsi to katalava egw(k sun ths allhs den oikiopioithike thn apanthsh ws dikia tou,pragma pou tou to deinw,...gia na kanei ton exupno). ''...auto pou tha diavasei o anagnwsths sto ''xeno''einai h istoria enos anthrwpou pou,dixws tipota to hrwiko sth sumperifora tou,dexetai na pethanei gia thn alhtheia. eniwsa exallou thn anagh na pw,ki as moiazei paradoxo,pws prospathisa n'apodwsw me ton hrwa mou to mono Xristo pou mas axizei.einai faneroloipon,meta tis exhghseis mou,oti to eipa xwris prothesh vlasfhmias,aplws kai mono me thn kapws eirwnikh truferothta pou dikaioutai na niwthei enas kallitexnhs gia ta proswpa pou dhmiourgei''. ΑΛΜΠΕΡ ΚΑΜΥ,1954 o kathe anthrwpos mathe oti exei mesa sou tou kati gia to opoio ton kanei na agwnizetai na to diathrhsei k isws na to exelixei giati mesa apo auto autopragmatonetai kai niwthei oti exei logo yparxeis poso mallon otan einai h megalh toy alhthia...enai mia endexwmenh apanthsh sthn aporia sou. k mhn xexnas oti kaphoi antrwpoi geloun k diaskedazoun k mporoun k xefevgoun ligo apo ta provlhmata tous exaitias autou tou kyrioy, kai isws mesa se autous na htan k o mpampas sou h mama sou h' h gigia sou endexomenws....gia skepsouto.oi mhpws tha tous katadikazes kai autous gia elleipsh xioumor, ti exei megalhterh axia arage?
Ο Τζιμ Κάρεϊ έχει παίξει και στην "Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού"...Μπορώ να φανταστώ πολλά ερεθίσματα και σκέψεις που μπορεί να σου προκαλέσει η μελέτη βιβλίων του Καμύ - ο οποίος σημειωτέον είναι ρεφορμιστής σύμφωνα με τους Κνίτες της σχολής μου και κακώς έκανα που τον διάβαζα (!) προ αμνημονεύτων χρόνων (άσχετο αλλά ήθελα να το αναφέρω) - αδυνατώ να κατανοήσω όμως πως η επιρροή του οδήγησε έναν άνθρωπο στο να γίνει ηθοποιός επιθεωρήσεων επιπέδου δελφινάριου, αν κατάλαβα καλά.Ο καύσωνας βλέπετε...