ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου ο Πειραιάς

Τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου ο Πειραιάς Facebook Twitter
7

Το λιμάνι του Πειραιά διακίνησε 3,163 εκατ. teu μέσα στο 2013 και αν επιβεβαιωθούν οι αριθμοί κατακτά την τρίτη θέση ανάμεσα στα λιμάνια της Μεσογείου. Ο Πειραιάς είναι επίσης το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι του πλανήτη, καθώς από το 2011 έχει υπερδιπλασιάσει τα μεγέθη του.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, το 2013 το λιμάνι (και οι τρεις προβλήτες) αναπτύχθηκαν συνολικά κατά 63,4% στα 2,75 εκατ. teu. Η άνοδος της κίνησης στους ντόκους της Cosco πέρυσι δεν πέρασε πάντως και σε αυτόν του ΟΛΠ. Στον Προβλήτα Ι που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ η διακίνηση εμπορευματοκιβώτιων το 2013 σημείωσε οριακή μόλις άνοδο και συγκεκριμένα στα 644.055 teu έναντι 625.914 το 2012.

Εφόσον υλοποιηθεί η νέα επένδυση της Cosco στη δυτική πλευρά του προβλήτα ΙΙΙ, η δυναμικότητα ολόκληρου του λιμανιού θα αυξηθεί στα 6,2 εκατ. teu από 4,2 εκατομμύρια τώρα και οι ειδικοί εκτιμούν πως έως το 2016 ο Πειραιάς μπορεί να έχει καταστεί το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Μεσογείου.

Προς το παρόν, με νούμερα του 2012, πρώτο είναι το λιμάνι της Βαλένθια στην Ισπανία με 4,46 εκατ. teu, δεύτερο της Αλγκεσίρας επίσης στην Ισπανία με 4,1 εκατ. teu και τρίτο το Αμπαρλί της Τουρκίας με 3,09 εκατ. teu. Την ίδια ώρα τα τρία μεγαλύτερα λιμάνια της βόρειας Ευρώπης, το Ρότερνταμ, το Αμβούργο και η Αμβέρσα (8,63 εκατ. teu) βλέπουν την διακίνηση στους προβλήτες τους να μειώνεται.

7

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Αγαπητέ DelusionsENDτα 25,2 εκ είναι τα έσοδα του ΟΛΠ από την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ και ΙΙΙ όχι τα έσοδα τη COSCO που είναι πολύ περισσότερα για τα οποια πληρώνει φόρους φυσικά στο δημόσιο και όχι στον ΟΛΠ. Αν σε ενδιαφέρει η αλήθεια και όχιι επαλήθευση "ιδοελολικων" απόψεων, πρέπει να upologiseis τα έσοδα του δημοσιου συνολικά και όχι μονο του ΟΛΠ. Στο τελευταίο μην βλέπεις mon τα έσοδα μα την κερδοφορία, και πρέπει να έχεις στοιχεια για τουλάχιστον 3-4 συνεχόμενα έτη για να βγάλεις συμπέρασμα. Πάντως προς το παρών μπορούμε να πούμε ότι η αύξηση από 600 χιλιάδες τέου σε 3,3 εκατ. σε συνολικά μεγέθη (όχι μονο ΟΛΠ) δημοσιων εσόδων και απαχόλησης μονο όφελος μπορεί να επιφέρει. Το αν ο ΟΛΠ από μονος το μπορούσε να φτάσει αυτά τα μεγέθη το αφήνω στη κρίση σου.
Αν και ειλικρινά δεν έχω την διάθεση και τον χρόνο να συνεχίσω,θα σε ευχαριστήσω γιατί τουλάχιστον εσύ δεν ξεκίνησες να εξηγείς με δήθεν "μαγκίστικο" στυλ.Ως εκ τούτου καλημέρα και καλή συνέχεια.
Στο άρθρο του e-ναυτιλία που αναφέρει ο DelusionsEND ο αρθρογράφος μπερδεύει έσοδα και κέρδη αναλόγως με ότι το συμφέρει να υποστηρίξει.Το ότι ο καθένας έχει τις απόψεις του είναι λογικό και εύλογο, αλλα τα νούμερα λένε την δικια τους αλήθεια, να τα "παρaποιουμε" δεν είναι τίμιο.
http://www.e-nautilia.gr/2014/01/to-nauagio-paraxwrisis-sti-cosco.htmlΥπάρχει και αυτή η οπτική.Από κει και πέρα το ποσοστό της αύξησης αναφέρεται στον αριθμό των κοντέινερ(teu) που φτάσανε στον Πειραιά.Και τα εκατονταπλάσια "κουτιά" να είχαμε αν αυτά είναι γεμάτα με στραγάλια, φερ ειπείν, έσοδα δεν θα έχουμε.Οπότε λίγο συγκρατημένα να κοιτάμε τα νουμεράκια που μας πλασάρουνε δεν βλάπτει.
ξεχασες τον παγκοσμιο διανοητη Γιωργος στην λίστα, παπουτσηδες κλπ... Να σημειωθει οτι αλλοιως ειναι να ιδιωτικοποιεις σε ενα σεναριο win win 1 λιμανι απο τα τοσα, διαφορετικο να ιδιωτικοποιείς το νερο πχ δικτυα διανομης ή δρομους