Όπου να 'ναι η ελληνική έκδοση του «Don't Panic» -αυτός ο φάκελος που διανέμεται δωρεάν σε διάφορα σημεία της πόλης και περιέχει διαφημιστικό υλικό με ιδιαίτερα δημιουργικό artwork- κλείνει έναν χρόνο κυκλοφορίας. Τα τέσσερα αγόρια που το τρέχουν είναι όλη την ώρα στους δρόμους, κρατώντας με αυτό τον τρόπο επαφή με τον παλμό της πόλης. Μέσα στη «σακούλα επικοινωνίας» του «Don't Panic» βρίσκουμε πόστερ, flyer και άλλα έντυπα φιλοτεχνημένα από την ίδια την ομάδα του περιοδικού, αλλά και από γνωστούς και άγνωστους νέους καλλιτέχνες.
Σε λίγες μέρες, επίσης, θα μπορούμε να ξεφυλλίζουμε περίεργα και σπάνια φανζίν στην πιο χιπ γκαλερί της Αθήνας. Συγκεκριμένα, στις 12 Δεκεμβρίου και για ένα μόνο μήνα, η a-m-p θα φιλοξενήσει ένα «μαγαζάκι» όπου θα μπορούμε να τσεκάρουμε και να αποκτήσουμε τα πιο αρτιστίκ, δυσεύρετα, αλλόκοτα αλλά και queer ξένα φανζίν και όχι μόνο. Την ιδέα είχαν ο Ανδρέας Μελάς, ιδιοκτήτης της γκαλερί, παρέα με τον Τάσο και τη Μαρίνα που εκδίδουν το εγχώριο «Dynasty Zine». Στο μαγαζάκι-πρότζεκτ που θα τιτλοφορείται «Fit to Print» θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε τα τελευταία τεύχη των «Butt», «Daddy», «Bad Day», «ANP Quarterly» και άλλα. Εκτός όμως από τα έντυπα, αυτοεκδιδόμενα ή μεγαλύτερους τίτλους, η ιδέα του «Fit to Print» έχει να κάνει με οτιδήποτε είναι τυπωμένο: σπάνιες εκδόσεις εκθέσεων, prints από γνωστούς καλλιτέχνες, μικρά γλυπτά και αντικείμενα, t-shirt και κονκάρδες. Ενόψει Χριστουγέννων, ίσως αποτελέσει την καλύτερη πηγή για δώρα - φτιαγμένα από καλλιτέχνες παρακαλώ!
Βέβαια, το γεγονός της χρονιάς είναι η ελληνική έκδοση του πιο δημοφιλούς ανεξάρτητου τίτλου του πλανήτη, του Vice, που κυκλοφόρησε ήδη, με το πρώτο του τεύχος να γίνεται ανάρπαστο (διανέμεται δωρεάν). Είναι το πρώτο παγκόσμιο περιοδικό στην Ελλάδα και ήδη αποκτά χαρακτήρα συλλεκτικό.
σχόλια