ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Πιστεύεις ότι για τους βιασμούς φταίνε (και) οι γυναίκες με το προκλητικό ντύσιμό τους;

Πιστεύεις ότι για τους βιασμούς φταίνε (και) οι γυναίκες με το προκλητικό ντύσιμό τους; Facebook Twitter
54

 

Πιστεύεις ότι για τους βιασμούς φταίνε (και) οι γυναίκες με το προκλητικό ντύσιμό τους; Facebook Twitter

 

"Δικαιολογημένος ο βιασμός αν το ντύσιμο είναι προκλητικό" λένε οι Βραζιλιάνοι (Δημοσκόπηση στη Βραζιλία προκαλεί αντιδράσεις και διαμαρτυρία με hashtag.)

Αυτό το πολυσυζητημένο άρθρο μας διάβασα νωρίτερα, και γέλασα πικρά. 
Η ίδια η πατριαρχική κοινωνία που μετατρέπει τις γυναίκες σε σεξουαλικά αντικείμενα -ωθώντας τες να ντύνονται σέξι για να παίζουν το ρόλο τους και να αρέσουν στους άντρες-, κατόπιν τις κατηγορεί κιόλας, ότι πήγαιναν γυρεύοντας. Σχιζοφρένεια. 
 
Τέλος πάντων, ήταν ένα σχόλιο της Πενταγιώτισσας (με αποσπάσματα από το σάιτ Rape Crisis), που νομίζω ότι απέδειξε ότι όλα αυτά είναι σαχλαμάρες. 
Κάνω μια πρόχειρη μετάφραση, έτσι για να ξέρουμε τι λέμε. 
.
.
.
Οι δύο συνηθέστεροι μύθοι για το βιασμό - και η αλήθεια.
 
Μύθος #1: 
Οι γυναίκες που πέφτουν θύματα σεξουαλικής κακοποίησης "πήγαιναν γυρεύοντας" εξαιτίας του τρόπου που ντύνονται ή φέρονται, ενώ βιάζονται μόνο νέες (σέξι) γυναίκες. 
 
 
Η Αλήθεια:
Πολλές γυναίκες αφήνονται να πιστέψουν ότι αν δεν ανήκουν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία είναι "ασφαλείες" απ' το βιασμό. Όμως γυναίκες και κορίτσια όλων των ηλικιών, κοινωνικών τάξεων, πολιτισμών, σεξουαλικότητας, φυλής και θρησκείας βιάζονται. Το αν είναι ελκυστικές έχει ελάχιστη σημασία. Οι έρευνες δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλη 'ποικιλία' στο πώς ντύνονται ή φέρονται οι γυναίκες που γίνονται στόχοι βιαστών [άρα, όχι, το προκλητικό ντύσιμο δεν παίζει κάποιο ρόλο.]
Οι βιαστές επιλέγουν γυναίκες με βάση το πόσο ευάλωτες είναι, και όχι με βάση την εξωτερική τους εμφάνιση. 
 

Μύθος #2
Η καλύτερη συμβουλή για να προστατευτείτε: Μη βγαίνετε ποτέ έξω μόνες. Οι γυναίκες συνήθως πέφτουν θύματα βιασμού έξω, σε σκοτεινά σοκάκια, αργα τη νύχτα. 


Η Αλήθεια:
Κι όμως, μόλις το 9% των βιασμών γίνονται από "ξένους". Οι γυναίκες βιάζονται στα σπίτια τους και στους χώρους εργασίας τους, σε μέρη δηλαδή που θα κάνουν τυχόν καταγγελίες τους πολύ πιο σπάνιες αλλά και λιγότερο πιστευτές. Αυτός ο μύθος (ξένοι, έξω, σε μόνες γυναίκες, με προκλητικό ντύσιμο) χρησιμοποιείται και για να ελέγχει τις κινήσεις των γυναικών, και περιορίζει την ελευθερία τους, πετώντας το μπαλάκι σ' αυτές. Κι ομως, το 90% των βιασμών γίνονται από πρόσωπα του συγγενικού ή ευρύτερου περιβάλλοντος των γυναικών. 
 
 
 
54

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

17 σχόλια
Οντως, δεν ειναι χρησιμες, διοτι δεν αφορουν στο θεμα του αρθρου(βιασμος και προκλητικο ντυσιμο). Απλως, παρατηρησα πως αρκετοι σχολιαστες επεκταθηκαν και περαν αυτου και ειπα αυτο να πραξω κι εγω, να πω αυτο που πιστευω. Εφοσον διαβασα καποια πραγματα που θεωρω πως δεν ισχυουν(αυτα τα α,β και γ μιας σχολιαστριας) και (πιστευω πως) μπορω να αποδειξω πως δεν ισχυουν ή, εστω, δεν ειναι ακριβως οπως τα 'γραψε, θα εκμεταλλευτω αυτο το βημα. Ισως να ηταν χρησιμες, αν το θεμα ηταν, γενικα, οι σχεσεις των δυο φυλων. Πατριαρχια-ανδροκρατια, πειτε το οπως θελετε, δεν νομιζω να υπαρχει ανδρας, ο οποιος να θελει να βλεπει την γυναικα/μητερα/αδελφη/κοπελα του ντυμενη προκλητικα. Και οποια αλλη γυναικα ντυνεται ετσι, δεν πιστευω πως την βλεπει σοβαρα, οσο αδικο κι αν ειναι αυτο, οσο κι αν ειναι αληθεια αυτο που λενε πως " τα φαινομενα απατουν".
Ειδικα, ο πρωτος μυθος εκανε "μπαμ" πως ειναι μυθος κι οχι η πραγματικοτητα. Ακουω τα τελευταια χρονια για βιασμους ηλικωμενων γυναικων και αναρωτιεμαι: "οι μεγαλες σε ηλικια γυναικες,οπως και να το κανουμε, δεν ειναι ελκυστικες, πως εγινε αυτο;" Εκτος κι αν σε λενε Οιδιποδα, τί να πω... Επισης, βιασμοι γινονται απο αρχαιοτατων χρονων, κατα την διαρκεια των οποιων οι γυναικες δεν ντυνονταν προκλητικα ή τοσο προκλητικα, οσο σημερα. Αλλοι καιροι, αλλα (ενδυματολογικα)ηθη, υποθετω... Οι γυναικες, πραγματι, ντυνονται προκλητικα. Τί, ομως, προκαλουν στην πραγματικοτητα; Βλεμματα; Θαυμασμο; Φιλοφρονησεις; ΟΧΙ!! Αυτα μια γυναικα μπορει να τα προκαλεσει ντυμενη και ως καλογρια! Ως ανδρας σας λεω πως προκαλουν γελιο, οικτο, πιθανον και οργη (σε εξαιρετικες περιπτωσεις) εκπεφρασμενη με την χαρακτηρισμο "πορνη". Το προκλητικο ντυσιμο φανερωνει χαμηλη αυτοεκτιμηση, απελπισια, αλλα και αρχομανια (επειδη, προκαλωντας την προσοχη των γυρω της, εξουσιαζει η γυναικα τον περιγυρο της. Κατι σαν λεει: "επειδη εσυ θελεις να "γευτεις" αυτο που σου δειχνω, θα εισαι αναγκασμενος να κανεις ο,τι σου πω κι ετσι εγω θα μια μικρη δικτατορας"). Στο αρθρο γραφει πως η πατριαρχικη κοινωνια ωθει τις γυναικες σ' αυτην την ενδυματολογικη επιλογη για να ειναι αρεστες. Το να θελεις, ομως, να εισαι αρεστος ειναι εμφυτη επιθυμια ολων, ανεξαιρετως, των ανθρωπων και δεν εχει να κανει με προπαγανδα ή πλυση εγκεφαλου ενος κακοβουλου δυναστη, στην συγκεκριμενη περιπτωση του ανδρα. Εξαλλου κανεις πατερας δεν θα ελεγε ποτε στην κορη του να γδυθει, για να βγει εξω. Πατριαρχικη κινωνια ειναι η κοινωνια, οπου αρχουν οι πατερες (οχι οι ανδρες, οι πατερες!), δηλαδη ενα συγκεκριμενο κομματι του ανδρικου πληθυσμου! Δεν ειναι αντιφατικο, αυτος που θα ελεγε "ντυσου προκλητικα", μετα να λεει στο ιδιο ατομο "εισαι πορνη"; Δεν θα τον συνεφερε, η υποκρισια θα γινοταν αντιληπτη και θα εχανε την μαχη στην καταπιεση του γυναικειου πληθυσμου. Μπορει να ειναι φαλοκρατης, αλλα οχι και ηλιθιος! Υποκρισια ειναι αυτο που κανουμε οι ανδρες, οταν κοιταμε ξελιγωμενοι τα πασης φυσεως "ξε-" (ξεκωλα κ.ο.κ) και οταν ενα απ' αυτα γινεται η κοπελα μας, της λεμε "μην ντυνεσαι ετσι" και αυτες μας γραφουν! Οι περισσοτεροι ανδρες καθως ωριμαζουμε και το αντιλαμβανομαστε αυτο, απαιτουμε(τρομαρα μας) προκαταβολικα να ειναι σεμνα ντυμενη η κοπελα μας. (εκτος κι αν θελουμε κατι εφημερο. οποτε της λεμε ντυσου οπως θελεις, μεσα σ' ενα μηνα δεν σε ξερω, δεν με ξερεις κι ολα καλα!) Και κατι τελευταιο: επειδη εγραφη πιο πανω σ' ενα σχολιο πως: α)παντου στο ζωικο βασιλειο επιλεγει το θηλυκο,β)και η πιο ασχημη γυναικα θα βρει ανδρα,γ)για να μπορει ο καθε λαπας να αφησει απογονους, Σ' αυτην που τ' γραψε, εχω να πω τα ακολουθα:α)γι' αυτο κι εμεις ειμαστε ανθρωποι, κι οχι ζωα, ενα επιπεδο παρακατω,β)ναι, θα βρει ανδρα, αλλα αυτος ο ανδρας συμβιβασμο θα κανει που θα παει μ' αυτην, απλως τον απερριψαν πρωτα οι ομορφες,γ)ποιος σου ειπε πως οι ανδρες καιγομαστε για να κανουμε παιδια, στην πλειονοτητα μας ενδιαφερομαστε μονο για την πραξη, η οποια τα φτιαχνει και οχι για τα παιδια αυτα-καθεαυτα...
"Στο αρθρο γραφει πως η πατριαρχικη κοινωνια ωθει τις γυναικες σ' αυτην την ενδυματολογικη επιλογη για να ειναι αρεστες. Το να θελεις, ομως, να εισαι αρεστος ειναι εμφυτη επιθυμια ολων, ανεξαιρετως, των ανθρωπων και δεν εχει να κανει με προπαγανδα ή πλυση εγκεφαλου ενος κακοβουλου δυναστη, στην συγκεκριμενη περιπτωση του ανδρα. Εξαλλου κανεις πατερας δεν θα ελεγε ποτε στην κορη του να γδυθει, για να βγει εξω. Πατριαρχικη κινωνια ειναι η κοινωνια, οπου αρχουν οι πατερες (οχι οι ανδρες, οι πατερες!), δηλαδη ενα συγκεκριμενο κομματι του ανδρικου πληθυσμου!"Η *κυριολεκτική* σημασία της λέξεως "πατριαρχία" (πατήρ και αρχή) προέρχεται και αφορά στην εξουσία του πατέρα (...ως αρχηγού της ράτσας-lineage), η *πραγματική* σημασία της λέξεως είναι πολύ πιο ευρεία: είναι σύστημα το οποίο περιλαμβάνει και ξεπερνά τον μεμονωμένο άντρα, τον μεμονωμένο πατέρα.και αν θέλετε διαβάζετε:http://kamenasoutien.com/limmata-faq/http://kamenasoutien.com/ar8ra/Αμφότερες γενικεύσεις της τελευταίας σας παραγράφου α)β)γ) + α)β)γ) δεν ξέρω κατά πόσο είναι ιδιαίτερα χρήσιμες.
Ακόμα και γυμνή να είναι η γυναίκα δεν υπάρχει καμία περίπτωση ένας πολιτισμένος και μορφωμένος άνθρωπος που έχει ισορροπημένη προσωπικότητα να παραβιάσει με οποιονδήποτε τρόπο την ελευθερία της. Το σώμα μας θα έπρεπε να το σεβόμαστε ανεξαρτήτως φύλλου, χρώματος, αναλογιών και ιδιομορφίας. Το γυμνό δεν σημαίνει σεξ και αυτό είναι κάτι που έχει παρερμηνευτεί κυρίως λόγω των καταπιεστικών θρησκειών και των ενοχικών συνδρόμων που έχουν προκαλέσει στο ανθρώπινο είδος.Η μόνη αιτία του βιασμού είναι η έλλειψη παιδείας από τη μεριά του θύτη, αφού θεωρεί τη γυναίκα κατώτερη, κτήμα του, ίσως να πιστεύει ακόμα και ότι υπάρχει για να ικανοποιεί τις ορέξεις του. Επίσης το να μη μπορεί κάποιος να ελέγξει τις ορμές του δεν είναι δικαιολογία αφού με την ίδια λογική κάθε φορά που θυμώναμε θα έπρεπε να πλακώνουμε στο ξύλο τον συνομιλητή μας.Μακάρι να ξεπερνούσαμε κάποια στιγμή όλες αυτές τις απαρχαιωμένες μεσαιωνικές αντιλήψεις και τον καθωσπρεπισμό. Από την άλλη μεριά μακάρι να ξεπεράσουμε κάποτε και τα "μοντέρνα" πρότυπα του ξέκωλου και του ξώβυζου που βιδώνονται στα μυαλά των ανήλικων και ενήλικων κοριτσιών. Η απελευθέρωση των αντιλήψεων και το άνοιγμα του μυαλού δεν έρχεται από τη μόδα του τύπου sexy και hot αλλά από τη μόρφωση του ανθρώπου. Αν κατανοήσουμε ότι προερχόμαστε από τη φύση και δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από ζώα, ίσως να καταφέρουμε να δούμε πιο αντικειμενικά το γυμνό σώμα, να μη το θεωρούμε ντροπή, πρόκληση ή και σεξουαλική πρόσκληση αλλά απλά σαν την εικόνα του ανθρώπου χωρίς τα "περιττά" ρούχα.
Αν όμως το βλέπαμε το σώμα όπως το λες, χωρίς τα περιττά ρούχα, δεν θα μας ενοχλούσαν και τα ¨ξέκωλα". Μήπως η χυδαιότητα που δαικρίνουμ στα νεαρά κορίτσια δεν είναι τίποτε άλλο από άκρατη και άγαρμπη σεξουαλική επίδειξη, πράγμα που, όπως και να το κ΄'ανουμε, και δικαίωμα είναι, αλλά κοι όχι δικό μας θέμα; Μήπως γίνεται και δικό μας θέμα ακριβώς επιδή τα ξέκωλα μικρά είναι για μας(τους άντρες) απαγορευμένος καρπός ενώ για τις γυναίκες ένα ανίκητο πλεονέκτημα της νεότητας, ένα χαμένο από την ζωή ππροσωπικό παιχνίδι; Και στις δύο περιπτώσεις λοιπόν, μια ...αδικία για μας;Οι νέοι με μαγιώ όταν βλέπουν μεγαλύτεους γυμνιστές, τα βγάζουν και αυτοί, είτε επιδή παραδειγματίζονται, είτε επειδή νιώθουν καλά με το ότι έχουν να δείξουν κάτι καλύτερο, άρα δεν έχουν τίποτα για να ντραπούν. Στην αντίστροφη περίπτωση όμως..; Μόνο αν έχεις γεράσει και χορτάσει δεν σε νοιάζει με τίποτα...Θυμάμαι στην παραλία(μη γυμνιστών) που ένας φίλος μου(28 χρονών) τα έβγαλε και απλώθηκε στην άμμο, και όταν ένα ζευγάρι(35-40 χρονών θα τους έκανα) πέρασε με τα παιδάκια τους(3-4 το κοριτσάκι, 7-8 το αγοράκι) τα είπαν, μη, μη κοιτάτε παιδιά.. Τα παιδάκια κοίταξαν φυσικά, και δεν διέκρινα καποιο ξάφνιασμά. Κοίταξαν κάτι που δεν είχαν ξαναδεί, φάνηκε αυτό, αλλά κανένα σοκ, απλά περιεργα΄στηκαν το ενήλικο πέος του φίλου μου). Τότε ένιωσα την κατάφορη αδικία που τους ασκήθηκε, μια βία στην υγιή εξέλιξη τους. Και ρε γαμώτο, ήρθε η δικαίωση. Αφού πρώτα η μαμά είπε στον φίλο μου σας παρακαλούμε κύριε η παραλία έχει μικρά παιδιά, πιάνω τον μικρό-αφού εντάξει, την πήρε την εικόνα και μάζευε ανέμελο στρείδια από τα βράχια, δηλαδή δεν το κέντριζε άλλο η γύμνια ενός ενήλικου- να ρωτά τον πατέρα του "γιατί μαλώσατε εκείνον τον κύριο;" Ε μάντεψς...τα παιδιά δεν είχανε δει ποτέ γυμνούς τους γονείς τους. Και οι γονείς, βλέποντας έναν νεότερο και σεξουαλικά στην ακμή του άντρα, "έκλεισαν" τα μάτια των παιδιών ανήμποροι να κλείσουν τα δικά τους. Χειρίστικαν την άγνοια των παιδιών τους για να καλύψουν την ενοχή τους. Και βάζω και στοίχημα, ότι η συμπεριφορά αυτή θα ήταν εντελώς άλλη αν όχι ανύπαρκτη αν επρόκειτο για κάποιον ηλικιωμένο γυμνιστή, που πέρα από τον σεβασμό στην ηλικία του και την ελευθερία που θα απολάμβανε χάριν αυτού, καί σεξουαλικά στην παρακμή του θα ταν, άρα χωρίς σεξουαλική δυνητικότητα, αλλά και οι ίδιοι απέντί του θα χαν την άγνοια και την περιέργεια των παιδιών τους απέναντι στην μελλοντική τους εικόνα, γερασμένη και πιο αδύναμη από την επί του παρόντως δική τους...
Διάβασα την απάντηση σου και έχω να κάνω κάποια σχόλια. Πρώτα από όλα οι γονείς που αναφέρεις πιστεύω ότι αντέδρασαν όπως οι περισσότεροι στην κοινωνία μας με φόβο απέναντι στο γυμνό και ενοχοποίηση του. Δε νομίζω ότι τους επηρέασε το γεγονός ότι ήταν νέος ο φίλος σου. Ο πουριτανισμός δεν έχει ηλικία και είναι λογικό να "ενοχλεί" ένα γυμνό σώμα όλους εκείνους που μεγάλωσαν θεωρώντας ντροπή να βλέπει κάποιος τα γεννητικά σου όργανα. Όσο για τον όρο "ξέκωλα" μπορώ να σου πω ότι θα ήθελα πάρα πολύ να είναι τα πράγματα όπως τα περιγράφεις όμως η προσωπική μου εμπειρία μου δείχνει κάτι διαφορετικό. Μακάρι οι νέες και οι νέοι να είχαν όλη αυτή την ελεύθερη αντίληψη για την σεξουαλικότητα τους και το σεβασμό για το σώμα τους και να το έδειχναν χωρίς ντροπή και ενδοιασμούς. Η κατάσταση όμως δεν είναι έτσι. Τα νεαρά κορίτσια βουτηγμένα στην ανασφάλεια κυρίως με ευθύνη της κοινωνίας, των προτύπων και των οικογενειών τους, κάνουν ότι μπορούν για να βρουν απεγνωσμένα ένα σύντροφο - ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα παίξουν το ρόλο της σεξουαλικά "έμπειρης" και προχωρημένης. Το πρόβλημα είναι ότι δεν το εννοούν και δεν το υποστηρίζουν αφού πίσω από τη συμπεριφορά τους συνήθως κρύβεται η ανάγκη ένταξης στο κοινωνικό σύνολο - αφού οι άλλες το κάνουν πρέπει να γίνω έτσι και εγώ για να μη με πουν συντηρητική και μείνω στο ράφι.Αυτή η υπερ-προβολή λοιπόν των παρακμιακών προτύπων της γυναίκας που την εκμεταλεύονται όλοι είναι το πρόβλημα μας. Η διαστρεβλωμένη εικόνα που προβάλει η τηλεόραση και το πορνό για τη γυναικεία σεξουαλικότητα δυστυχώς διαστρέβλωσε και την καταπιεσμένη κοινωνία μας που νομίζει ότι κάνει επανάσταση φορώντας το βαθύ ντεκολτέ και την κοντή φούστα. Όπως έχω ξαναπεί το πρόβλημα είναι στο μυαλό και στην αντίληψη που έχουν οι άνθρωποι για τις σχέσεις, τους ρόλους τους στην κοινωνία, το καλό και το κακό.Για να μην παρεξηγηθώ όλα αυτά τα γράφω ως ένθερμος υποστηρικτής της ελευθερίας στις σχέσεις, της ομορφιάς του γυμνού σώματος και γενικότερα του ανοικτού μυαλού όσο κανένας δεν καταπιέζεται.
TNKΣ, η αντίληψη αυτή (καλό γυμνό είναι μόνο το πανέμορφο γυμνό κι όλοι οι άλλοι όσα δεν φτάνουν τα κάνουν κρεμαστάρια) είναι και εντελώς αντίθετη με τις αρχές του γυμνισμού (όλα τα γυμνά είναι καλά) και ταυτόχρονα η ενσάρκωση του Κωστοπουλικού lifestyle που μας έφερε ακριβώς σ'αυτό το κοινωνικό τέλμα δηλαδή της εξαργύρωσης όποιας παροδικής αξίας σε χρήμα, "γκλάμουρ", φήμη).Συμφωνώ με τον Thanas_4 για τα "ξέκωλα", είναι ακριβώς αυτό που λέει. Απέχει πολύ από την ακομπλεξάριστη αποδοχή του σώματος και της γυμνότητας, αντίθετα είναι fake επανάσταση για να δείξουν "προχώ" (τι καζούρα τραβάνε όσες ξεφεύγουν από αυτό το δρόμο, το βλέπετε;). Θεωρείται requirement, αλλιώς δεν πρόκειται να ενσωματωθούν στην cool παρέα που έχει τα προνόμια, είναι στην απ΄'εξω . Και ναι, πόσο σωστό ότι από τα κορίτσια αυτό γίνεται για να βρουν σύντροφο και μετά -τι ειρωνία- απογοητεύονται γιατί οι σύντροφοι τις θέλουν μόνο για σεξ χωρίς άλλες υποχρεώσεις! Μα αφού οι ίδιες από την αρχή το παίζουν άνετες και ότι είναι χαλαρές και "εντάξει μωρέ"!*Παρεμπιπτόντως, TNKΣ: Στοιχηματίζω ότι το ζευγάρι που "μάλωσε" τον φίλο σου θα ήταν ακόμα πιο σκωπτικό σε έναν ηλικιωμένο γυμνιστή, λέγοντας τον πορνόγερο και κουνώντας το κεφάλι τσκ τσκ τσκ, κλπ. (Αλλοιώνοντας την έννοια του γυμνού συσχετίζοντάς το με σεξουαλική διάθεση και επιδειξιομανία, ακόμα περισσότερο σε μεγαλύτερες ηλικίες όπου -υποτίθεται- δεν θα "έπρεπε" να υπάρχει πλέον επιθυμία αφού δεν μπορούν να είναι επιθυμητοί οι ίδιοι γιατί δεν είναι στο peak τους, έχουν αισθητική φθορά κλπ.Πάλι το Κωστοπουλικό πρότυπο στην μέση. Άλλο μεγάλο κεφάλαιο αυτό!!).
Αντιμετωπίζω με σκεπτικισμό λίγο αυτά που λες, παρ ότι δεν αμφιβάλω για τις ιδέες από τις οποίες εφορμούνται και το ιδανικό στο οποίο πιστεύεις. Νομίζω όμως ότι δεν μπορείς να συλλάβεις τον γυμνό ρεαλισμό της ανθρώπινης συμπεριφορά εν μέσω της κοινωνίας, παρά προβάλεις τα δικά σου ιδανικά σε αυτό που θα θεωρούσες εσύ οκ. η κοιωνιολογική προσέγγιση και η συζήτηση πάνω στις συλλογικές ψυχολογίες δεν έρχεται να λύσει θέματα, αλλά να διαπιστώσει πράγματα και τα ερμηνεύσει σε θεωρία για να δούμε πως και γιατί κάνουμε πράγματα και έρχεται κατόπιν του γεγονότος. Δεν ερμηνεύουμε τ πράγματα με βάση τα δικά μας ιδανικά. Χτίζουμε ιδανικά με βάση τα συμπεράσματα για το τί είμαστε. Οπότε:"Δε νομίζω ότι τους επηρέασε το γεγονός ότι ήταν νέος ο φίλος σου. Ο πουριτανισμός δεν έχει ηλικία και είναι λογικό να "ενοχλεί" ένα γυμνό σώμα όλους εκείνους που μεγάλωσαν θεωρώντας ντροπή να βλέπει κάποιος τα γεννητικά σου όργανα."Κι όμως, υπάρχουν μη γυμνιστές γονείς που αφήνουν τσίτσιδα τα παιδάκια τους στην παραλία, αλλά καθώς αυτά μεγαλώνουν και βλέπουν τους γονείς τους μη-γυμνους, αρχίζουν να ντύνονται από μόνα τους, αν δεν το έχει απαιτήσει ο ίδιος ο γονιός. Αυτό εμένα μου δείχνει ότι, στην πρώτη φάση τα απιδάκια ε΄ναι αθώα, δεν έχουν συνείδηση της γύμνιας και του effect της, αφού άλλωστε δεν είναι σε θέση να επηρεαστούν από το effect της γύμνιας. Στην δεύτερη φάση όμως, τα ίδια τα παιδιά αναγνωρίζουν ενοχή μέσω των ντυμένων γονιών τους που τους κρύβονται και άρα πρέπει να τους κρυφτούν και αυτά. Αν οι γονείς ήταν γυμνοί από την πρώτη ανενεργή σεξουααλική φάση και συνεχίζαν και κατά την δεύτερη φάση του παιδιού, του ξυπμήματος της σεξουαλικότητας η ενοχή θα έλειπε. Όταν ένας ενήλικας δει έναν ηλικιωμένο. 65άρη-75άρη γυμνό στην παραλία, πέραν του ότι δεν θα νιώσει σεξουαλικά τοο effect της γύμνιας, θα αισθανθεί ότι ο ίδιος, και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, δεν έχει μάθει την γύμνια. Μπορεί να πει "τς τς τς ο πορνόγερος", αλλά δύσκολα νομίζω να του θέσει όρια ρητώς" " Το πρόβλημα είναι ότι δεν το εννοούν και δεν το υποστηρίζουν αφού πίσω από τη συμπεριφορά τους συνήθως κρύβεται η ανάγκη ένταξης στο κοινωνικό σύνολο - αφού οι άλλες το κάνουν πρέπει να γίνω έτσι και εγώ για να μη με πουν συντηρητική και μείνω στο ράφι."Οι άλλες που το κάνουν, το εννοούν και το υποστηρίζουν; Απλούσττα και οι δυο κατηγορίες ωθούνται από την φύση να κάνουν αυτό που τους "καλεί" να κάνουν. Αργά ή γρήγορα όλοι μπαίνουν στον χορό, καλό θα ταν χωρίς εμπόδια. Άλλωστε τις πρώτες, που λες ότι το υποστηρίζουν, φοράν δεν φοράν ξώβυζα τις αποκαλούν τσούλες οι πιο μαζεμένες. Δηλαδή θεωρείς τα ξώβυζα ανασφάλεια, αλλά ανασφαλείς είναι αυτοί που τις αποκαλούν τσούλες. Είναι δικαίωμα της κάθε γυναίκας(όλων των ανθρώπων) να διεκδικεί υπέρ της το σεξ με όποιο τρόπο και με βάση τις ανάγκες της. Δεν υπάρχει καλό και κακό, οι άνθρωποι ξεκινάνε από κάπου, παθαίνουν, μαθαίνουν, αλλάζουν, ωριμάζουν κτλ.Και πάντα, ψάχνουν. Όλα είναι θεμιτά. κανείς δεν απειλεί κανέναν φορώντας ένα ξώβυζο. Έτσι δεν είναι; Ή μήπως...όχι;Επίσης, η ανάγκη για ένταξή μας σε ομάδες και η ανάγκη της κοινωνικοποίησης "κρύβεται" πίσω από κάθε μας πράξη, είτε ως αιτούμενο, είτε ακόμα και ως ένα ζήτημα με το οποίο αργά ή γρήγορα θα πρέπει κάπως να το βολέψουμε και κάπως να βολευτούμε και μεις. Ή τέλος πάντων να μην βολευτούμε αν δεν θέλουμε... Επίσης η ανασφάλεια είναι πολύ ανθρώπινο πράγμα και είναι αυτό που μας ωθεί στην εξασφάλιση, άρα και σε σοφές, υπέρ μας πράξεις πολλές φορές.Καταλαβαίνω ότι ο ανταγωνισμός στον έρωτα και το σεξ οδηγεί σε ενδυματολογικές υπερβολές, αλλά η ακρότητα μάλλον βρίσκεται στο γούστο, παρά στο μήκος του φουστανιού. Άλλωστε στην εποχή της παραπάνω ελευθερίας να καστομάρουμε την όψη μας, μπορούν να παίζουν όλα πλέον, όλα τα σχέδια όλα τα χρώματα, όλοι οι συνδυασμοί. Για κάθε έναν, υπάρχει και κάποιος που αρέσκεται. Δικαίωμα. Μακάρι να φορούσαν όλες ξώβυζα αρκεί να ήταν το κατάλληλο, τουτέστιν το πιο λειοτουργικό για τον λόγο που το φοράνε-να βρούνε γκόμενο της προκοπής. Τώρα αν αρέσει σε μας ή όχι, ως τρίτους, τί σημασία έχει; Αυτή να είναι καλά, που το φοράει. Λες για εκμετάλευση. Κανείς εκμεταλευτής δεν φταίει για την εκμετάλευση του εκμεταλευμένου χωρίς την ανοχή του δεύτερου. Αν εστιάσουμε και πάλι στην εικόνα του εαυτού μας, το ότι αυτή μπορεί να περνάει μέσα από κακόγουσατα πρίσματα είναι δικό μας θέμα και όχι αυτουνού που το προτείνει. Κατ επέκταση, για τα πορνό, δείχνουν απλώς σεξ. Και υπάρχουν πορνό για όλα τα γούστα. Δεν είναι όλα τα μοντέλα του πορνό ίδια, ο κάθε άντρας επιλέγει αυτό που του αρέσει, και κάθε γυναίκα, αν εφορμείται από αυτόν τον κλάδο, όποια την εμπνέει. Το ίδιο πάνω κάτω, θα ισχύει και για τους άντρες. Γυμνός ο Μπέκαμ, ας πούμε, είναι πολύ ωραίος άντρας για μένα, ντυμένος είναι άσ τα να πάνε. Μπορεί να μη με χαλούσε να είχα την κορμοστασιά του, αλλά θα με χαλούσε να είχα το στυλ του. οπότε...μια χαρά, ας πούμε, είμαι. Θα πήγαινα μαζί του αν έβγαζε τα ρούχα του και μόνο. Και αυτό ισχύει και για οποιονδήποτε του φέρνει.Μακάρι, και συμφωνώ μαζί σου, να απενοχοποιηθεί η γύμνια, μιας και είναι τσάμπα κόλλημα. Οι άνθρωποι είναι όμορφοι στην διαφορετικότητά τους, γυμνοί ή ντυμέενοι, ακόμα και αυτοί που δεν μας αρέσουν είναι συμπαθητικοί μέσα στην αγαρμποσύνη των επιλογών τους, και αυτή είναι η ανθρώπινη κατάσταση. Τα παιδιά και οι νέοι πάντοτε καταλήγουν στην δική οτυς, ολόδική τους μορφή, και η ζωή είναι αρκετή για να γίνει αυτό. Η προσωπικότητα του καθενός χτίζεται μέσα από τα βιώματα και ο καθένας έχει δικαίωμα να την βελτιώσει κατά το δικούν. Το θέμα είναι να είμαστε σε θέση να κάνουμε σεξ και να χαιρόμαστε αυτό το μυστήριο κτηνώδες πράγμα, και όχι να αγαπάμε μόνο ττο δικό μας σώμα, αλλά κυρίως να αγαπάμε τα σώματα των άλλων, το ανθρώπινο σώμα.
amarcord.Το φιλαράκι μου δεν έχει αυτό που εννοείς ως ωραίο σώμα. Επίσης δεν αντιπαρέβαλλα το ωραίο με το άσχημο με την έννοια που το χρησιμοποιείς, αλλά ως νεανικό, ώριμο, ηλικιωμένο, και αυτά σε σχέση με την σεξουαλική ακμαιότητα και δυνητικότητα που τα συνοδεύει. Διάβασε ξανά, και δες ότι μιλώντας για τους δυο γονείς, πουθενά δεν στέκομαι κατά των αρχών του γυμνισμού-που αυτός αφορά φετιχιστικά το γυμνό από την αντίστροφη θέση, ενώ εγώ προσπάθησα να αποδομήσω την σεξουαλική ενοχή πάνω στην γύμνια, στο σώμα. Μπορεί όλα τα γυμνά να είναι καλά, αλλά δεν πας με όλα, έτσι δεν είναι;) Επίσης το φιλαράκι μου ήταν μαζί και με την κοπέλα του(ντυμένη λόγω περιόδου). Αν σου λεγα για ηλικιωμένο ζευγάρι λοιπόν;( Διάβασε και την απάντησή μου στον Thanas.)
Η διαφωνία πάνω στο θέμα του βιασμού και της ευθύνης της γυνάικας σ'αυτόν δείχνει -μην το ξεχνάμε-και μια συγκεκριμένη αντίληψη για την φύση της ανδρικής ορμής. Ορμή έχουν και οι γυναίκες βέβαια, αλλά σε τί διαφέρει από την αντρική; Η εκτόνωση και ικανοποίηση των ορμών για το κάθε φύλο καθορίζεται στην φύση από το αντικείμενο που αφυπνιζει την ορμή. Ο άντρας έχει ορμές με ένα πλάσμα που έχει μικρότερη μυική μάζα ενώ η γυναίκα με ένα με μεγαλύτερη. Άρα, η γυναίκα μπορεί κατ' αρχάς να βιαστεί, ενώ ο άντρας βιάζεται από την γυναίκα δύσκολότερα. Ο βιασμός των αντρών στις φυλακές σχεδόν πάντα γίνεται παρουσία και άλλων και έχει μυητικό ή και τελετουργικό ή και παραδειγματικό χαρακτήρα και γίνεται για λόγους ιεραρχίας και επιβολής. 'Έχει δηλαδή σε έναν βαθμό, παραστατικότητα. ένας μου είχε πει για την φυλακή ότι θα φανεί από το βλέμμα κάποιου "αν γαμιέται", αν θα γαμηθεί. Όχι αν του αρέσει να "τον παίρνει", αλλά αν θα "τον πάρει". Στον βιασμό μια γυναίκας, ο στόχος δεν είναι η επιβολή, επιβολή είναι ο ίδιος ο βιασμός. Ο στόχος είναι ή η κατάκτηση ή η σεξουαλική ικανοποίηση ή ο εξεφτελισμός του γυναικείου Προσώπου και όχι του συγκεκριμένου γυναικείου ατόμου.Δεν λέω βέβαια ότι εφ όσον μπορεί να βιαστεί μια γυναίκα τότε είναι λογικό να βιάζεται. Αποδομώ απλά την φύση της ορμής του άντρα όπως τον εννόησε η παραδοσιακή κοινωνία- ο ίδιος ο άντρας εν ολίγοις- καθοδηγούμενη από την ...νευρολογία της φύσης και άρα κατόπιν και της νευρολογίας του κόσμου ερμηνευμένη από την θρησκεία- με τις όποιες διαφορές, παντού στον κόσμο η γυναίκα θεωρούνταν κατώτερο ον και βιαζόταν από τον άντρα- σε μια εποχή πλέον σήμερα που ο φαλλοκρατισμός χάνει έδαφος-μην ξεχνάμε και τα δικαιώματα των γκει που κερδίζουν χώρο αλλά και την κύκνεια ομοφοβία ως έντονη αντίδραση, άμυνα των φαλλοκρατών- ως ένα απολίτιστο απομεινάρι από την εποχή που ο άντρας είχε δικιαώματα κτήσης πάνω στην γυναίκα και που η γυναίκα ήταν η αμαρτωλή Εύα που παρέσυρε τον Αδάμ στον πειρασμό. Και ναι, η επίτευξη της ισονομίας απένατι στις φύσεις των διαφορετικών ορμών μόνο τον κύριο πάσχοντα, την βιασμένη γυναίκα δηλαδή, πρέπει να λάβει ως καθοριστικό γνώμονα ορθότητας, και μάλιστα δίχως να της στερήσει τίποτα από την απόλυτη σεξουαλική ελευθερία της. Μην ξεχνάμε ότι κοινωνικά πλέον η γυναίκα καθορίζεται και από τον εαυτό της. Από την άλλη ο άντρας, μάλλον πρέπει να αρνηθεί ή να ξεχάσει το ότι είναι μυικά δυνατότερος από την γυναίκα. Δεν θα του χρειαστεί άλλωστε πια για να την έχει. Διότι η πτώση του φαλλοκρατισμού καλύπτεται από την ανόρθωση της φεμινιστικής ελευθεριακότητας για την γυναίκα -που την προκάλεσε άλλωστε-, η οποία την κατέστησε πια πιο πρόθυμη, ανοικτή, άρα και πιο εύκαιρη, ανεκτική και ανθεκτική ακόμη αν θέλετε κοινωνικά, στο σεξ. Το ερώτημα είναι κατόπιν όλων αυτών, αν ο βιαστής είναι α)θυμα της βιασμένης-όπως στο hardcore ισλαμ-, β)θύμα της ίδιας του της φύσης, γ)εγκληματίας ή δ)ένα άρρωστο άτομο;
κάτι χάνω στην μετάφραση.."Στον βιασμό μια γυναίκας, ο στόχος δεν είναι η επιβολή, επιβολή είναι ο ίδιος ο βιασμός. Ο στόχος είναι ή η κατάκτηση ή η σεξουαλική ικανοποίηση ή ο εξεφτελισμός του γυναικείου Προσώπου και όχι του συγκεκριμένου γυναικείου ατόμου."δεν αντιλαμβάνομαι, πλήρως, τις αιτιάσεις στόχος/επιβολή και πρόσωπο/άτομο"Το ερώτημα είναι κατόπιν όλων αυτών, αν ο βιαστής είναι α)θυμα της βιασμένης-όπως στο hardcore ισλαμ"δηλαδή;
Στο hardcore Ισλάμ -αν θυμάμαι καλά από πρόσφατη επικαιρότητα- η βιασμένη γυναίκα θεωρείται ένοχη. Δεν το παίρνω ως κάτι που αποδεικνύει ορθότητα, πιο πολύ το παρέθεσα ως μια από τις λογικές που επικρατούν ανά τον κόσμο. οι υπόλοιπες είναι κάποιες από τις άλλες λογικές που επικρατούν ανά τον κόσμο σε σχέση με τον βιασμό.Κατά-κτηση: στόχος είναι να γίνει κτήμα σου ο άλλος μέσω της επιβολής, μετατρέποντάς τον σε αντικείμενό σου.Σεξ. ικανοποίηση: εννοώ του άντρα, όχι της γυναίκαςεξεφτελισμός: εξεφτελισμός οτυ ατόμου μας παραπέμπει στο πρώτο που είπα για την κατάκτηση ή στο οδεύτερο για την ικανοποίηση, δηλαδή η αντικειμενοποίηση του άλλου μέσω της βίας. Στην περίπτωση του Προσώπου, αφορά παραδείγματα κατα συροής βιαστών που δεν μπορούσαν να μην βιάσουν για να π2δ2ξουν, και αυτό μας πάει σε κλινικές ψυχικά διαταραγμένες περιπτώσεις όπου ανεξάρτητα του ποια βιάζουν, ουσιαστικά βιάζουν την Γυναίκα, ως σύμβολο.Έτσι εξηγώ την διαφορά της επιβολής ως στόχο από την επιβολή ως μέσον για να την διαφοροποιήσω από το παράδειγμα βιασμού αντρός από άντρα στις φυλακές, που συναντάται στις φυλακές εντός ενός πληθυσμού αμιγώς αντρικού. Οι ίδιοι οι φυλακόβιοι δεν είναι συνήθως ομοφυλόφιλοι και όταν βγούν από τις φυλακές δεν ψάχνουν να βιάσουν άντρες, ούτε οπωσδήποτε να βιάσουν. Δεν γνωρίζω τί ευχέρεια για σεξ έχει ένας ετεροφυλόφιλος άντρας στις φυλακές, αλλά ακόμα και αν δεν έχει ...και πολλές επιλογές, ο βιασμός είναι και πάλι μέσον εδώ του να καταστήσσει κάποιον ως αντικείμενο ικανοποίησης, να αποδώσει δηλαδή εντός των καγκέλων τον ρόλο του θυληκού, αυτου δηλαδή που από εδώ και πέρα θα τον "παίρνει" για ικανοποιούνται οι δυνατότεροι ή έστω οι πιο προστατευμένοι.Σόρρυ για τυχόν ασάφειες, και πρέπει να πω ότι όσα γράφω είναι αποκύημα σκέψεων με κάποια λογική, βάσει εντυπώσεων και αφουγκράσματος της πραγματικότητας μέσα από δεύτερα τη τάξει πρίσματα, δηλαδή διάβασμα, ταινίες, ντοκυμαντέρ, ίντερνετ. Αδυνατώ αυτή την στιγμή να ανασύρω links και βιβλιογραφίες. Ενδεχομένως να κάνω γενικά λάθος.:)
"Δεν το παίρνω ως κάτι που αποδεικνύει ορθότητα""Σεξ. ικανοποίηση: εννοώ του άντρα, όχι της γυναίκας"Εξυπακούεται ότι θα εννοούσες αυτά ΤΝΚΣ κι όχι τα αντίθετα (αλλιώς θα έλεγα ότι έχεις καταλειφθεί από τραγικά και τρισάθλια άλιενς)Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος λόγος που χρησιμοποιείς το σχήμα/δίπολο: "βιασμοί γυναικών από άντρες serial killers" vs "βιασμοί αντρών σε αντρικές φυλακές", που όντως μπορεί να υπάρχουν διαφορετικά κίνητρα και αιτιάσεις στην ψυχοσύνθεση, τουλάχιστον, των θυτών κ.λπ.....Θέλω να πω πως (εκτός κι αν πάλι κάτι μου διαφεύγει στα γραφόμενά σου) ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις βιασμών γυναικών που έχουν διαφορετικά κίνητρα ή τελοσπάντων η ψυχοσύνθεση των θυτών δύναται να είναι πολύ διαφορετική. Σαφώς μπορεί και προφανώς υπάρχει κοινός γνώμονας μεταξύ των βιασμών, αλλά είναι ποτέ δυνατόν τα παρακάτω να κατηγοριοποιηθούν ως ένα, σχήμα;: "σύζυγος βιάζει τη γυναίκα του (κατά συρροή)", "διαταραγμένος που βιάζει 'άγνωστες', λόγω φετιχισμού-ών", " φύλακας βιάζει κρατούμενη, που είναι ταραχοποιό στοιχείο", "Ινδός βιάζει με τα φιλαράκια του Ινδή, επειδή υπήρχε μία συστημική ανοχή", "Ιάπωνας στρατιώτης -ξεσκίζει στην κυριολεξία- μία comfort girl" έτερο:Η τιμωρία των θυτών και η αντιμετώπιση των θυμάτων φαίνεται να είναι ένα θέμα που διαφέρει ανάλογα τη χώρα/ περιοχή/ σαρίες, μή σαρίες κ.λπ..http://islam.about.com/od/crime/f/rape.htmPunishing the Victim?There is no Islamic precedence for punishing the victim of sexual assault, even if the assault is not proven. The only exception is if a woman is found to have deliberately and falsely accused an innocent person. In such a case, she may be prosecuted for slander. Sadly, there have been cases where women have attempted to initiate a rape complaint, but ended up being prosecuted and punished for adultery. One such case happened in Somalia in 1998. These cases demonstrate a lack of compassion and a clear violation of Islamic law.It should be noted that rape is a crime of violence, and is not "caused" by a woman's actions in any way. Women should always use caution, however, and be aware of their personal safety. Anyone who is forced to do something is not guilty of any sin, even in the case of someone being forced to denounce their faith in Allah. The Quran says: "Except him who is forced thereto and whose heart is at rest with Faith..." (An-Nahl:106). It was also reported that the Prophet Muhammad said, "Allah has pardoned my people for the acts they do by mistake, due to forgetfulness, and what they are coerced into doing." A Muslim woman who is the victim of rape will be rewarded by Allah for bearing her pain with patience, perserverance, and prayer.Evidence Required(...)Witness testimony - The testimony of four witnesses to the act itself is traditionally the requirement to prove adultery under Islamic law. Most Islamic scholars, however, recognize that adultery is voluntary while rape is coerced. Thus they have moved beyond requiring this evidence alone to prove sexual assault.• Confession - The full and complete confession of the perpetrator is accepted as evidence under Islamic law.• Physical evidence - Even in early Islamic history, many Islamic jurists accepted physical evidence to prove a woman's lack of consent. As forensic science becomes more adept at providing physical evidence of sexual assault, such evidence is more commonly accepted.These strict evidence requirements are needed for rape to be considered a capital offense. If the sexual assault cannot be proven to such a degree, Islamic courts may have discretion to find the man guilty but order a less severe punishment, such as jail time or monetary fines.http://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_IslamSexual crimes(...)In Islam, sexual intercourse between a Muslim woman and any man to whom she is not married is "zina", a religious crime. This includes extramarital sex, premarital sex and rape.(...)"Zina" cannot be alleged by any woman or man without four male Muslim eyewitnesses or without confession in court by the man who committed zina. This sharia requirement of four eyewitnesses severely limits a woman's ability to press rape charges, a crime often committed without eyewitnesses.(...)Several Islamic countries, such as Morocco (Penal Code Article 475), allow rapists to avoid criminal prosecution if they marry their victim. In 2012, a 16 year-old Moroccan girl, having been forced by her family and the government prosecutor to marry her rapist – and, subsequently, having endured the rapist's abuse – committed suicide by swallowing rat poison. Morocco’s parliament proposed to revise its Article 475 in 2013. Other Islamic nations with similar laws that protect the rapist in this manner include Lebanon (Article 514), Algeria, Jordan, Afghanistan and Pakistan.There is a disagreement whether this practice is sanctioned by Islam or part of local custom.Εντυπωσιακό που και η Ιταλία μέχρι το 1981, αν δεν απατώμαι, υπήρχε το επονομαζόμενο matrimonio riparatore, ο βιαστής την γλύτωνε αν παντρευόταν το θύμα."Ενδεχομένως να κάνω γενικά λάθος"δεν είπα κάτι τέτοιο, κουβέντα κάνουμε, i'm limited: i can manage only so much abstract thinking... :-)
Το δίπολο για το οποίο με ρωράς(και μίληασα για sreial rapists, όχι killers), το βάσισα στην εντύπωση που έχω ότι οι κατα συρροή βιαστές στην φυλακή δεν είναι οποσδήποτε βιαστές έξω από αυτήν, και ότι εντός φυλακής οι πράξεις αποτελούν μέρος μιας διαδικαασίας υποταγής άλλων και για ας πούμε...ςσξουαλικά οικονομικούς λόγους του κοινοβίου. Παραμένει βιασμός, παραμένει επιβολή αλλά όχι για την ίδια την "χάρη της πράξης", παρά για να εξυπηρετήσει εξαναγκαστικά την ικανοποίηση των ισχυρότερων εξασφαλίζοντάς τους ττο ότι δεν θα βιαστούν αυτοί. Αντίθετα, οι γυναίκες έξω από την φυλακή βιάζονται σε μη κεκλεισμένων των θυρών περιβάλλον, και για όποιους αιτίες και να πέφτουν θύματα βιασμού, σίγουρα δεν είναι για λόγους πολιτικής οργάνωσης και ιεραρχίας. Στην φυλακή βιάζουν, ατιμάζουν έναν άντρα ακόμα και για εκδίκηση ή εξεφτελισμό με την λογική ότι σου ασκώ παρά φύσιν βία και σε καθιστώ γυναίκα, δηλαδή σου προσβάλω τον αντρισμό. Έξω και με θύματα γυναίκες, προσβάλουν με την φύση της, δεν της υφαρπάζουν όμως το φύλο της.Λεπτές αποχρώσεις και ίσως να μην έχει νόημα να τις συτζητάμε πια, μπροστά στο μεγάλο θέμα που είναι πάντα ο βιασμός όπως και να χει. Ακόμα και τα παραδείγματα που παραθέτεις, επαληθεύουν το ότι οι αιτίες τα φαινόμενα βιασμού είναι ποιοκίλα και έχουν διαφορετικές αιτίες και χαίρουν διαφορετικής ανάλυσεις, είναι μικρά σχήματα που συναποτελούν το μεγάλο σχήμα του βιασμού. Συμφωνώ σε όλα και χαίρομαι που πυροδοτήθηκε συζήτηση όπως και τα αποσπάσματα που παραθέτεις για το Ισλάμ.Στο οποίο απ ότι φαίνεται, είναι μέγάλη ατίμαση ο βιασμός, αλλά ο νόμος ο ίδιος(θρησκευτικός-κρατικός) στέκεται πολύ δύσπιστος απέναντι στις γυναίκες. Θίγεται το πολύ ενδιαφέρον πάντως εδώ της σκευωρίας του βιασμού, πράγμα για το οποίο δεν γνωρίζω ποια διαδικασία ακολουθείται ιατροδικαστικά, ποια τεκμήρια την εντοπίζουν και τί προβλέπει ο νόμος στην Ελλάδα.
Ναι rapists, pardon κεκτημένη ταχύτητα.Αντιληπτή η διαφορά που έχει να κάνει με ιεραρχικά θέματα ...αγέλης, στην περίπτωση αντρικής φυλακής.[Αν και δεν είναι οι μοναδικές περιπτώσεις (δηλαδή ο ιδρυματισμός και το περιβάλλον της φυλακής) που προκαλούν βιασμούς αντρών από άντρες].Δυστυχώς ακόμη κι όταν υπάρχει πλαίσιο νόμου (δεν αφορά marital rapes, όμως) αρκετές φορές αδυνατεί να δημιουργήσει εξίσου ένα πλαίσιο πρόληψης... "λαμπρό" παράδειγμα η Ινδία, όπου ο βιασμός των γυναικών αποτελεί απ' τα πιο κοινά εγκλήματα κατά των γυναικών και έχει φτάσει να θεωρείται ένα εθνικό πρόβλημα της Ινδίας ....από τα ηνωμένα έθνη, τουλάχιστον.Δεν γνωρίζω το νομοθετικό πλαίσιο για τις σκευωρίες βιασμού στην Ελλάδα, θα το κοιτάξω κάποια στιγμή πιο εύκαιρη, αυτό που γνωρίζω -όμως- είναι ότι, γενικώς, τυχόν περιπτώσεις false reports (μονοψήφιος αριθμός επί τοις εκατό) ωχριούν μπροστά στις αδήλωτες περιπτώσεις (διψήφιος αριθμός επί τοις εκατό). Υπάρχει αυτό το σχήμα για την Αμερική: http://www.washingtonpost.com/blogs/wonkblog/files/2013/01/rape_infographic.jpg διατηρώντας κάποιες επιφυλάξεις για την πλήρη ακρίβεια (ακόμη κι αν μαυρίσουμε όλη την κάτω γραμμή) σίγουρα μπορεί κανείς να πάρει μία αίσθηση των αναλογιών:http://www.washingtonpost.com/blogs/wonkblog/files/2013/01/rape_infographic.jpg
Αν δεχτούμε αυτό το σουπερ-"επιχείρημα" πρέπει ταυτόχρονα να γίνει επίσημα αποδεκτό ότι ο άντρας δεν διαθετει εγκέφαλο που αποφασίζει και αναλαμβάνει την ευθύνη των επιλογών του. Μόνο ένα στυτικό μηχανισμό ο οποίος ανεξέλεγκτα κινείται και "πρεπει" να χωθεί. Αν ήταν όντως έτσι τοτε οι άντρες λογικά θα έπρεπε να βρίσκονται σε κλουβιά, αυνανιζόμενοι όλη την ώρα...
Δεν υπάρχει πρόστυχο ντύσιμο, μόνο διεστραμένα μυαλά. Οι βιασμοί κάθε είδους, είναι απόρια της σεξουαλικής καταπίεσης που υφίστανται απο την παιδική τους ηλικία οι άνθρωποι, την οποία επιβάλλει η εκάστοτε εξουσία μαζί με τις θρησκείες που ανέκαθε την υπηρετούσαν, για τον έλεγχό τους. Η μεγαλύτερη ευχαρίστηση για τους ανθρώπους, και μάλιστα δωρεάν, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ. Οι βιασμοί απο άντρες, είναι περισσότεροι λόγο δύναμης, αν ήταν αντίστροφη η δύναμη, θα ήταν και ανάλογοι οι βιασμοί απο γυναίκες, η σεξουαλική διαστροφή δεν είναι αντρικό "προνόμιο". Το παράδειγμα απο τις φυλακές του Άμπου Γκράϊμπ, (και οχι μόνο) οπου το απερίγραπτο γύναιο και η αξιωματικός της, έπαιρναν κρατουμένους για σεξουαλική ιακνοποίηση, δεν άφήνει καμία αμφιβολία.
Εάν και όταν συμβαίνει αυτό , δηλαδή βιασμός με αφορμή προκλητικό ντύσιμο γυναίκας , η τελευταία (συν- )ευθύνεται , ΕΦΟΣΟΝ γίνει δεκτό ότι ο θύτης είναι ένα άλογο όν υποδουλωμένο στα ζωώδη ένστικτά του, και δη ανίκανο να ελέγξει τη γενετήσια ορμή του ακόμη και στην περίπτωση που η ικανοποίησή της θα περνούσε μέσα από την άσκηση βίας στο θύμα. Δηλαδή άνθρωπος των σπηλαίων. Πιο απλά , ζώον. Χαρακτηρισμός διόλου τιμητικός για τον θεωρητικό θύτη και όσους τον υποστηρίζουν.
Ασφαλώς και έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Όταν μάλιστα είναι αποδεδειγμένο ότι όλοι ανεξαιρέτως οι βιαστές βιάζουν συγκεκριμένο τύπο γυναικών (διαφέρει για κάθε έναν τους), πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να συγκρατηθούν (δεν το λέω εγώ, η επιστήμη το λέει). Δεν επιτίθενται σε όλα ανεξαιρέτως τα θηλυκά. Παραμονεύουν, παρακολουθούν μερικές φορές επί μήνες τα θύματα τους κ.λπ. Επιπλέον η σύγκριση με τη φύση ίσως είναι άδικη, διότι έχω δει αρσενικούς π.χ. γάτους να τρώνε ξεγυρισμένες φάπες και συμμορφώνονται, ανεξάρτητα από την αυθαίρετη επιμονή τους. Και σίγουρα τα ζώα όταν επιβάλλουν το σεξ, δεν έχουν σκοπό την πρόκληση πόνου, αγωνίας, εξευτελισμού κ.λπ. Όλα αυτά είναι αποκλειστικό "προνόμιο" του ανθρώπου, που είναι το μοναδικό ζωντανό στον πλανήτη που σκοτώνει και βασανίζει για ευχαρίστηση.
Society says "don't get raped" instead of teaching "Dont Rape"!Δεν είμαστε τόσο μακριά από τους Άραβες που θεωρούν ότι αν καθίσεις μς ανοιχτά τα πόδια θέλεις να σε βιάσουν και ας έχουμε την ψευδαίσθηση οτι είμαστε πιο πολιτισμένοι και υποστηρίζουμε την ισότητα. Και μια άλλη παράμετρος απο την ταινία Seven-"The first thing they teach women at rape preventions is never cry for "help". Always yell "fire." Nobody answers to help. You yell fire and they come running.-That's fucked up."
Παιδιά, δεν είναι τόσο βαριά φιλοσοφία για να ρωτάτε "α και τόττε τι θέλουν οι γυναίκες που ντύνονται προκλητικά";Ναι, θέλουν να κεντρίσουν την προσοχή του αντίθετου (συνήθως) φύλου, ώστε να νιώσουν αυτοεπιβεβαίωση από τα βλέμματα θαυμασμού ή και να τις προσεγγίσουν ερωτικά ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ πιθανώς να ανταποκριθούν σε αυτήν την προσέγγιση. Αυτό δε σημαίνει ότι θέλουν να τις βιάσουν! Χρειάζεται πολύ μυαλό; Όταν ένας άντρας μοστράρει ας πούμε τα φουσκωμένα μπράτσα του μέσα σε στανά κοντομάνικα, το τριμαρισμένο του γενάκι και τα στενά τζιν του το κάνει με τι σκοπό άραγε; Ώστε οποιαδήποτε γυναίκα, μα νέα μα γριά, μα όμορφη μα άσχημη (ή και άνδρας στο κάτω κάτω) να τον ξεμοναχιάσει κάπου, να βγάλει ας πούμε ενα πιστόλι & να του πει "τώρα με άναψες, υποχρεούσαι να μου κάτσεις"; Για αντιστρέψτε τα λίγο και δε θα σας φαίνεται πια τόσο αυτονόητο. Αν το "ήθελαν" γιατί αντιστάθηκαν, "ήθελαν" και να τις κάνουν μαύρες στο ξύλο; Ακόμη κι αν θεωρείτε κοκορόμυαλες τις γυναίκες που ντύνονται "ξέκωλα", το "έγκλημά" τους είναι ΤΟΣΟ σοβαρό ώστε η κατάλληλη απάντηση είναι ο βιασμός;
"Αν το "ήθελαν" γιατί αντιστάθηκαν, "ήθελαν" και να τις κάνουν μαύρες στο ξύλο;"Κάποιες φορές αντιστέκονται και κάποιες όχι, γιατί όμως:Myth:The woman did not get hurt or fight back. It could not have been rape. Fact:Men who rape or sexually assault women and girls will often use weapons or threats of violence to intimidate women. The fact that there is no visible evidence of violence does not mean that a woman has not been raped.Another myth that goes hand in hand with this is that ' rape is a fate worse than death' and this links with the belief that women should fight and resist throughout. Faced with the reality of rape, women make second by second decisions, all of which are directed at MINIMISING the harm done to them. At the point where initial resistance, struggling, reasoning etc have failed, the fear of further violence often limits women's resistance. The only form of control that seems available to women at this point is limiting the harm done to them....επίσης έχω ακούσει για περιπτώσεις απολύτως καμίας αντίστασης, ούτε στην αρχή: το θύμα κοκαλώνει, εντελώς, και δεν μπορεί να αντιδράσει.
Μα ναι φυσικά, δεν εννοώ ότι μόνο εάν φέρει τραύματα το θύμα πιστοποιείται ο βιασμός. Απλώς υπάρχουν περιπτώσεις που το θύμα είναι όντως γεμάτο μώλωπες, εκδορές, τραύματα κλπ κι όμως, αν πάνω από τα μαυρισμένα πόδια της υπάρχει μια μίνι φούστα κάποιοι άνθρωποι θα σκεφτούν "ε μα τα ζήταγε"! Δηλαδή θα το σκεφτούν ακόμη κι αν είναι οφθαλμοφανέστατο ότι αντιστάθηκε, γιατί η απαίσια αυτή νοοτροπία είναι βαθιά ριζωμένη μέσα τους!
Τι ήταν αυτή η δύναμη, η ύπουλη απειλή, το αόρατο όπλο στο κεφάλι της το οποίο ήλεγχε τη ζωή της ...αυτός ο τρόμος να την βρίσουν/χαρακτηρίσουν;Είχε μείνει παρθένα για να μην την αποκαλέσουν αλήτισσα και τσούλα,παντρεύτηκε για να μην την αποκαλέσουν γεροντοκόρη,υποδύθηκε οργασμούς για μην την αποκαλέσουν ψυχρή,έκανε παιδιά για να μην την αποκαλέσουν στείρα,δεν υπήρξε ποτέ φεμινίστρια για να μην την πουν αλλόκοτη (λεσβία) και μίσανδρη,ποτέ δεν γκρίνιαζε και δεν ύψωνε τη φωνή της για να μην την αποκαλέσουν σκύλα.Τα έκανε όλα αυτά, αλλά o άγνωστος την "έσυρε στο βούρκο" μ΄ όλα τα ονόματα, που οι άνδρες αποκαλούν τις γυναίκες όταν είναι θυμωμένοι.― Fannie Flagg, Fried Green Tomatoes at the Whistle Stop Cafe
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Είναι θλιβερό πως όλη η ζωή μιας γυναίκας είναι από την κοινωνία ετεροπροσδιοριζόμενη (παρθένα, σύζυγος, μάνα, ερωτική σύντροφος) με κεντρομόλο πάντα το γεννητικό της όργανο και τι το κάνει.
Επί της αρχής συμφωνώ, επειδή όμως δε ζούμε στον παράδεισο δε θα φτάσουμε να βγάλουμε κακό να εφαρμόζει κανείς κάποια στοιχειώδη μέτρα προφύλαξης σε κακόφημες περιοχές.
Σκέφτεσει τους serial killers και τους βιαστές με τα κατσαβίδια, αλλά το διάβασες κι αλλού, αυτοί είναι κάτω από 5% του συνόλου των βιαστών. Το λέω όχι προσωπικά σε σένα αλλά γενικά. Βιαστές (μπορεί να) είναι οι θείοι σου, οι φίλοι του άντρα σου, ο ίδιος σου ο άντρας, το αγόρι σου, το αγόρι που απέρριψες, ο εργοδότης, ο γείτονας που σε περιμένει στην γωνία και σε σκοτώνει και σε καίει κιόλας άμα φωνάξεις….Τον βιαστή σου συνήθως τον γνωρίζεις και σε γνωρίζει κι αυτός και δεν σε κρίνει από τη μία φορά που φόρεσες το έξωμο και το σούπερ μίνι σε έξοδο….Αλλά αν τον φανταστούμε στον κακόφημο δρόμο και δεν αφήνουμε την κόρη/αδερφή/γυναίκα μας να βγαίνει ασυνόδευτη ή με πιο ξώχαρη εμφάνιση έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Κούνια που μας κούναγε….
Το ότι γίνονται βιασμοί και από γνωστούς σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να προφυλάσσεται κανείς όσο και όπου μπορεί. Δεν είναι έξυπνο για μια γυναίκα να κυκλοφορεί μόνη της το βράδυ σε κακόφημες συνοικίες, τι να κάνουμε τώρα. Δυστυχώς υπάρχουν ζώα γύρω μας και όσο λιγότερες αφορμές τους δίνουμε τόσο το καλύτερο.
Δυστυχώς και στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό πιστεύουν ακόμα και αν δεν το παραδέχονται δημοσίως. Δεν είναι τυχαίες και λαϊκές εκφράσεις του στυλ "και μετά σου λένε φταίει ο βιαστής κλπ κλπ". Ίσως αν υπήρχε σεξουαλική αγωγή από το σχολείο να ήταν αλλιώς τα πράγματα και οι άνθρωποι πιο ισορροπημένοι, σε συνδυασμό με υποχρεωτική ψυχανάλυση από την εφηβεία
Σχετικό/άσχετο: μου κάνει εντύπωση που όποτε αναφέρεται το θέμα του βιασμού/σεξουαλικής παρενόχλησης, είναι σχεδόν αυτονόητο ότι το θύμα θα είναι γυναίκα και ο θύτης άντρας. Νομίζω ότι θα ήταν ενδιαφέρον ένα άρθρο σχετικά με την σεξουαλική παρενόχληση ή ακόμα και τον βιασμό σε άντρες.
Αυτονόητο δεν είναι ή δεν θα έπρεπε να είναι, όμως είναι πολύ πιο σύνηθες.Παρ΄ολ΄ αυτά:http://www.lifo.gr/guests/viral/42109(και καμία φορά ακόμη μπορεί και να υπάρχουν κάποιοι βιασμού αντρών από γυναίκες).Επίσης, γενικά μιλώντας, έχει ενδιαφέρον (ή μάλλον είναι απελπιστικά αναμενόμενο) πώς ορισμένοι άντρες που κατά τα άλλα υποτιμούν ή/και έχουν χλευαστικό ύφος σε περιπτώσεις βιασμών γυναικών (ή τέλος πάντων δεν τις αντιλαμβάνονται με τη δέουσα σοβαρότητα και σεβασμό), σαφώς φοβούνται και αντιμετωπίζουν με τη δέουσα σοβαρότητα (σε σημείο του να φτάνει σε ομοφοβική η συμπεριφορά τους) όταν είναι να περιφρουρήσουν την δική τους οπίσθια οπή, από ότι αντιλαμβάνονται ως (δικαιολογημένη ή μη) απειλή.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει νορμάλ άνθρωπος που θα χλευάσει περίπτωση βιασμού. Παρόλα αυτά όντως υπάρχει αρκετός κόσμος που δυσκολεύεται να το παραδεχτεί, αφού (δυστυχώς) είναι μια ακόμα στερεοτυπική συμπεριφορά που καλείται να καλύψει ο άντρας...
O βιασμός είναι έγκλημα θυμού, μίσους, απαξίωσης και όχι πάθους. Δεν βιάζει κάποιος επειδή αμάν τρέχει η τεστοστερόνη από τα μπατζάκια του και δεν μπορεί να την συγκρατήσει επειδή ερεθίστηκε με το θέαμα του "προσφέρθηκε"! Συχνά οι βιαστές έχουν σεξουαλικά κολλήματα και ανεπάρκειες τις οποίες ακριβώς υπερκαλύπτουν με μια πράξη που -στο μυαλό τους- τους ξαναδίνει τον έλεγχο που θεωρούν ότι δεν έχουν.Αυτά λέει η ψυχολογία αλλά και η στατιστική, μιας και το προφίλ των βιαστών (ιδιαίτερα των κατα συρροή και των αιμομικτών βιαστών) έχει μελετηθεί. Άλλωστε αυτό το νόημα έχουν κι οι βιασμοί σε περιόδους πολέμων, σε αιχμαλώτους, σε βασανιστήρια, φυλακές, από άντρες σε άντρες κλπ. Είναι επιβολή αναξιοπρέπειας στο θύμα, χειραγώγηση. Τώρα γιατί πολλές γυναίκες ντύνονται προκλητικά και πώς αντιδρούν οι άντρες σ'αυτό, νομίζω απαντήθηκε ήδη από την πρώτη παράγραφο του άρθρου του Άρη. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι έχουμε "μάθει" (=συνηθίσει) το λεκτικό μας να εκφράζει μια τεράστια βία σε σχέση με την γεννετήσια πράξη. Το "θα σε γ@@@σω" λέγεται ως απειλή αντί ως προκαταρκτικό. Σκεφτείτε απλά τα συνθήματα στα ποδοσφαιρικά γήπεδα από άντρες που κατά τ'άλλα κομπάζουν για την ετεροφυλία τους και την νορμαλοσύνη τους.(Ότ)αν θα αποκοπεί αυτός ο συσχετισμός λέξης-απειλής, τα πράγματα μπορεί να γίνουν πιο απλά και πιο σαφή κι οι βιαστές να στιγματίζονται με το σίχαμα με τους αξίζει απ'ολες τις μερίδες της κοινωνίας και κανείς να μην διανοείται να σκεφτεί καν "πήγαινε γυρεύοντας".
εννοειται πως το ντυσιμο παιζει ρολο ως ενα σημειο,εκφραζει την διαθεση ή τον σκοπο που εχεις.δειχνεις κατι για να κερδισεις κατι οπως μια διαφημιση.
Λες: "δειχνεις κατι για να κερδισεις κατι οπως μια διαφημιση. "Πάω στοίχημα ότι καμμία γυναίκα δεν σκέφτηκε ότι αυτό που θα κερδίσει είναι πληγές στα γεννητικά όργανα, μώλωπες, σπασμένα πλευρά, μαχαιρίες ίσως, σεξουαλικά νοσήματα ή ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη και κυρίως ένα κουρελιασμένο ηθικό που θα την συνοδεύει σε όλη της την ζωή. Τα μπερδεύεις τα πράγματα….
Φίλη/φίλε μου ανοίγεις μεγάλη κουβέντα. Η δήλωσή σου ως έχει είναι εν μέρει σωστή αλλα εντελώς άστοχη όσον αφορά το κείμενο και περιορίζεται εκεί που λες, στη διαφήμιση και σε όποια διαφήμιση. Μην ξεχνάς παράγοντες όπως μόδα, ανασφάλεια, επιβεβαίωση, ωριμότητα, ανωριμότητα και τόσα άλλα.Όπως το θέτεις είναι σαν να λες από μία άποψη "ναι, βγαίνεις έξω με τα προκλητικά ρούχα οπότε να περιμένεις και ανάλογα", κάτι που μάλλον δυστυχώς συμβαίνει (γιατί μόνο μέχρι εκεί πάει το μυαλό μας) και που δεν θα έπρεπε καν να επηρεάζει στην κρίση μας. Όσον αφορά τους βιασμούς το άρθρο καλύπτει πιστεύω αρκετά τις όποιες απορίες σου σχετικά με το θέμα.
το 'ως ενα σημειο' δεν το προσεξε κανεις; :Ργενικα αναφερομαι.οταν μια κοπελα θελει να βγει για να φλερταρει θα βαλει κατι 'χαρουμενο' δεν θα ντυθει καλογρια.αλλα οταν συναντιεται το προστυχο ντυσιμο και το διεστραμενο μυαλο μαζι να το αποτελεσμα.
Ναι ρε lies, μπορεί να ντύνεται προκλητικά για να προκαλέσει και να κάνει σεξ με τον άντρα ή τους άντρες που ΕΚΕΙΝΗ θα επιλέξει, αλλά αυτό δεν δίνει δικαίωμα στο κάθε κτήνος να της επιτεθεί, ούτει στον κάθε κάφρο να την κατηγορήσει.
@ liesΣοβαρά τώρα πιστεύεις δηλαδή ότι οι βιαστές βιάζουν μόνο αυτές που ντύνονται όπως περιγράφεις;Ένας βιαστής είναι ψυχικά διαταραγμένο άτομο, δεν κοιτάει ούτε το ρούχο που φοράει η άλλη, ούτε το πρόσωπό της, κοιτάει πόσο ευάλωτη είναι η γυναίκα-θύμα του, δεν κάνει σεξ μαζί της, την βιάζει, τόσο ψυχρά και τόσο ακραία.
τωρα τελευταια, εχει γινει της μοδος σε περιπτωσεις βιασμου ακομα και ανηλικων, να παρουσιαζει η υπερασπιση φωτο των θυματων απο το facebook για να αποδειξει ποσο ελαφρων ηθων ηταν το θυμα. την ιδια υπερασπιστικη γραμμη ακολουθησε κ ο δικηγορος των 7 που κατηγορουνταν για βιασμο 13χρονης στην θασο. τους αθωωσαν οι ενορκοι με ακριβως την δικη σου λογικη: τα θελε κ τα παθε αν και πανω στα ρουχα της μικρης βρεθηκε γενετικο τους υλικο κ η μικρη ειπε οτι ο βιασμος ηταν στοματικος...πριν ενα χρονο παντως η καημενη κοπελα που βρεθηκε κακοποιημενη και καμμενη στην πυλωτη της, φορουσε μαυρο παντελονι, και ο δραστης ειχε ξανασυλληφθει για ιδια πραξη αλλα επισης αφεθηκε. οπως ακριβως και οι 7 που αυτη την στιγμη κυκλοφορουν αναμεσα και σε αλλα 13χρονα κοριτσια.συμπερασμα: η λογικη σου οπως κ εσυ ειστε γελοιοι.(γλυκια λεπτομερεια: ως μαρτυρας υπερασπισης των 7 ετρεξε και ο παπας του χωριου)
καλα,δεν το συνεχιζω γιατι ειμαι μικρος,δεν εχω βιασει καποια για να ξερω και δεν τα πηγαινα ποτε καλα με την εκθεση.συγνωμη,την αποψη μου ειπα μονο.
Για πες μας βρε lies γιατί οι γυναίκες των αραβικών χωρών με μπούργκες, μαντίλες κλπ, έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά βιασμών και σεξουαλικών κακοποιήσεων; Και by the way, δεν είναι μόνο η έκθεση που δεν τα πας καλά ξέρεις