Οι μαντήλες έχουν μεγαλύτερη πέραση απ' ότι το Vogue

Οι μαντήλες έχουν μεγαλύτερη πέραση απ' ότι το Vogue Facebook Twitter
1

Μπορεί το μουσουλμανικό περιοδικό μόδας, Ala, να απευθύνεται σε μία συντηρητική ομάδα αναγνωστριών στην Τουρκία, αλλά η επιτυχία του είναι εξαιρετικά μεγάλη, καθώς έχει καταφέρει να εκτοπίσει στις πωλήσεις, περιοδικά παγκοσμίου φήμης όπως το Vogue.

Το τουρκικό περιοδικό έκανε ντεμπούτο το 2011 και όταν ο Rajan Datar, του BBC, ρώτησε τη συντάκτρια, Ebru Yayindag, για τα μυστικά της επιτυχίας εκείνη του απάντησε ότι κύριο μέλημά τους είναι να μην προβάλουν ελκυστικές γυναίκες και να δείχνουν μόνο το πρόσωπο και τα χέρια των μοντέλων.

Η Τουρκία παραμένει μία συντηρητική χώρα, όπου το ισλάμ έχει ακόμη πολύ μεγάλη απήχηση και ένας έξυπνος και έμμεσος τρόπος,  ώστε να περάσουν τα μηνύματά της θρησκείας αυτής είναι μέσω του περιοδικού, το οποίο απευθύνεται σε μορφωμένες γυναίκες.

 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δώρα Χρυσικού για τον αφορισμό της: ««Ήμουν 14 ετών και με έσερναν μέσα στα χιόνια κάποιοι αφιονισμένοι»

TV & Media / Δώρα Χρυσικού για τον αφορισμό της: «Ήμουν 14 ετών και με έσερναν μέσα στα χιόνια κάποιοι αφιονισμένοι»

Η Δώρα Χρυσικού υπήρξε ένας από τους βασικούς συντελεστές της ταινίας «Το μετέωρο βήμα του πελαργού» του Θόδωρου Αγγελόπουλου, στην οποία συμμετείχε σε ηλικία 14 ετών, υποδυόμενη την κόρη του Μαρτσέλο Μαστρογιάννι
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Σε μορφωμένες γυναίκες!!! Τι να σου πω... αν ήταν μορφωμένες μαντίλες θα φορούσαν και θα κρυβόντουσαν από τον ήλιο? και δεν εννοώ τις βλαβερές συνέπειες της αλόγιστης έκθεσης σε αυτόν, αλλά το γεγονός ότι τους το επιβάλει η ανδροκρατούμενη κοινωνία στην οποία ζούνε και η οποία χρησιμοποιεί εκτός των άλλων την θρησκεία-εργαλείο να τις χειραγωγεί… Κατά τα άλλα μπράβο στις μουσουλμάνες αρχόντισσες που αντιστέκονται στην ξενόφερτη Vogue, λες και όλα τα άλλα στοιχεία του πολιτισμού τους είναι τόσο original (αυθεντικά)…